Thor Elküldve November23, 2010 Megoszt Elküldve November23, 2010 Így esett. :excl: http://pics.coldline.hu/pics/24073-20100328-wwTrSF.jpg Itt is esett? :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve November24, 2010 Megoszt Elküldve November24, 2010 Hajtokarcsapágy az tavaj volt cserélve kb ilyentájt a fötengelycsapágyakat most cseréltem hogy elöjött ez a probléma. A régi csapágyak azok enyhén karcosak voltak volt amibe enyhén beleakadt a körmöm. De az ujjakkal 1 bárral nöt a hideg olajnál mért nyomás.De másranemtudok már gondolni csak arra hogy a tengely kopot tolyásra vagy csak szimplán kopott és a meleg olaj ott tud szökni,nemtudom. De az nekem még mindig para, hogy hol van nyomás hol nincs... Ha kopott lenne a tengely, akkor nem bírt volna több mint fél órát (olajnyomás) amikor kipróbáltad. Srácok, Ti mire tippeltek? :excl: Én még most sem zárnám ki az olajpumpát és/vagy a regulátor szelepet... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atesz857 Elküldve November24, 2010 Megoszt Elküldve November24, 2010 De az nekem még mindig para, hogy hol van nyomás hol nincs... Ha kopott lenne a tengely, akkor nem bírt volna több mint fél órát (olajnyomás) amikor kipróbáltad. Srácok, Ti mire tippeltek? :excl: Én még most sem zárnám ki az olajpumpát és/vagy a regulátor szelepet... Az az érdekes hogy ha rossz lenne a pumpa mert erre gondoltam föként akkor meleg olajnál miért van nyomás. Mert ugye ha rossz akkor nem szálitja a meleg olajat mert hig,de ez szépen ketyeg és ha kiis gyullad a lámpa akkor ujraindit és megy megint 20 30 percet. De ez áll a tengelyre is mert ha az kopott akkor ottis elmenne a nyomás és nem lenne bár érték hanem egyböl nulla meleg motornál. De ami érdekes az az hogy megfigyeltem minél inkább kicsit turáztatom annál jobban esik az alapjárati nyomás. És bár nemnagyon lett turáztatva a nyomás a müszerszerint nemnagyon megy 2-2.5 bár fölé ami ugytudom azért kevés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve November24, 2010 Megoszt Elküldve November24, 2010 Az az érdekes hogy ha rossz lenne a pumpa mert erre gondoltam föként akkor meleg olajnál miért van nyomás. Mert ugye ha rossz akkor nem szálitja a meleg olajat mert hig,de ez szépen ketyeg és ha kiis gyullad a lámpa akkor ujraindit és megy megint 20 30 percet. De ez áll a tengelyre is mert ha az kopott akkor ottis elmenne a nyomás és nem lenne bár érték hanem egyböl nulla meleg motornál. De ami érdekes az az hogy megfigyeltem minél inkább kicsit turáztatom annál jobban esik az alapjárati nyomás. És bár nemnagyon lett turáztatva a nyomás a müszerszerint nemnagyon megy 2-2.5 bár fölé ami ugytudom azért kevés. Vad ötlet, de az olajpumpa tuti jól lett összerakva (bár azóta is gallyra mehetett)? Olyan mintha fordulaton "elforogna" a meghajtótengelyen... :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atesz857 Elküldve November24, 2010 Megoszt Elküldve November24, 2010 Vad ötlet, de az olajpumpa tuti jól lett összerakva (bár azóta is gallyra mehetett)? Olyan mintha fordulaton "elforogna" a meghajtótengelyen... :excl: A meghajtotengelyen nem foroghat el mert a tengely vége 6 lap formáju. Valahonan majd megprobálok szerezni egy csere pumpát aztán megnézem mit produkál mert rá tudok gyanakodni énis. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve November24, 2010 Megoszt Elküldve November24, 2010 Esetleg nem lehet, hogy valami egyszerűbb dolog? Pl. nem belevaló olaj (hidegen nem hordja fel), vagy rossz jeladó/kontakt hibás csatlakozó? :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve November24, 2010 Megoszt Elküldve November24, 2010 A meghajtotengelyen nem foroghat el mert a tengely vége 6 lap formáju. Valahonan majd megprobálok szerezni egy csere pumpát aztán megnézem mit produkál mert rá tudok gyanakodni énis. Akkor más mint az X20XEV-n, azt tudnék kölcsönbe adni :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atesz857 Elküldve November24, 2010 Megoszt Elküldve November24, 2010 Esetleg nem lehet, hogy valami egyszerűbb dolog? Pl. nem belevaló olaj (hidegen nem hordja fel), vagy rossz jeladó/kontakt hibás csatlakozó? :excl: Bárcsak igy lenne:( De a gomba uj a csati jó az olaj 15/40 ami hát lehete 10/40 de mindig ilyen volt benne. A multkor leszedtem a szelepfedelet és beinditottam olyan szépen hozza fel mint az álom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atesz857 Elküldve November24, 2010 Megoszt Elküldve November24, 2010 Akkor más mint az X20XEV-n, azt tudnék kölcsönbe adni :excl: Majd megprobálok a bontobol kérni megmondom hogy jelölje meg,és kiis fizetem csak ha ugyanaz a bibi azzal is akkor vegye vissza. Talán belemennek Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve November24, 2010 Megoszt Elküldve November24, 2010 Majd megprobálok a bontobol kérni megmondom hogy jelölje meg,és kiis fizetem csak ha ugyanaz a bibi azzal is akkor vegye vissza. Talán belemennek Nem tudom merre laksz, de hátha volna itt valaki a fórumon a közeledben akinek volna elfekvőben próbapumpa (C16NZ) Szerk.: Jah látom Biatorbágy :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
moti Elküldve November24, 2010 Megoszt Elküldve November24, 2010 Kinéztem a Tescoba 1500 ftért egy jó kék-króm váltó gombot, csak nem tudom hogy enyémre rátudom e rakni. Az van rá írva hogy univerzális. Sztetek?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November24, 2010 Megoszt Elküldve November24, 2010 Kinéztem a Tescoba 1500 ftért egy jó kék-króm váltó gombot, csak nem tudom hogy enyémre rátudom e rakni. Az van rá írva hogy univerzális. Sztetek?? Szerintem az a bukta, hogy nagy általánosságban az univerzálisak nem jók a felhúzógyűrűs rükihez. Ezt tuningboltokban ki is hangsúlyozzák. Ahhoz is van tuning gomb, de akkor ezt nézni kell a termékleírásban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
moti Elküldve November25, 2010 Megoszt Elküldve November25, 2010 Szerintem az a bukta, hogy nagy általánosságban az univerzálisak nem jók a felhúzógyűrűs rükihez. Ezt tuningboltokban ki is hangsúlyozzák. Ahhoz is van tuning gomb, de akkor ezt nézni kell a termékleírásban. Univerzális, legtöbb autóhoz jó, pedig csak olyanokat látok, hogy univerzális, termékismertető nem magyar nyelvü :S Pedig annyiért nagyon jó lenne Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve November25, 2010 Megoszt Elküldve November25, 2010 Univerzális, legtöbb autóhoz jó, pedig csak olyanokat látok, hogy univerzális, termékismertető nem magyar nyelvü :S Pedig annyiért nagyon jó lenne Bírja még a szekér? :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
moti Elküldve November25, 2010 Megoszt Elküldve November25, 2010 Bírja még a szekér? :excl: Tegnap mentem vele, 3 napot állt, este 2s alatt beindult. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve November25, 2010 Megoszt Elküldve November25, 2010 Tegnap mentem vele, 3 napot állt, este 2s alatt beindult. Akkor hibátlan :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve November25, 2010 Megoszt Elküldve November25, 2010 Akkor hibátlan :( Na, nem ess túlzásokba. :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve November25, 2010 Megoszt Elküldve November25, 2010 Na, nem ess túlzásokba. :excl: Gondolkodtam az idézőjelen, de annak "nagy" éle lett volna :( Kezed hogy van? Fogható már? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve November25, 2010 Megoszt Elküldve November25, 2010 Hehe, itt az új "Homedefender". Feledékenyeknek és ügyetleneknek nem ajánlott: Link to comment Megosztás: More sharing options...
h.adam92 Elküldve November25, 2010 Megoszt Elküldve November25, 2010 Bent a váltóút rövidítő. Még 1kis beállításra szorul a kar, mert 1-2őt írtónehezen veszi, de már alakul a molekula:) Amúgy nem is olyan rossz hogy fele akkora útja van a váltókarnak:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
laslie Elküldve November26, 2010 Megoszt Elküldve November26, 2010 Az az érdekes hogy ha rossz lenne a pumpa mert erre gondoltam föként akkor meleg olajnál miért van nyomás. Mert ugye ha rossz akkor nem szálitja a meleg olajat mert hig,de ez szépen ketyeg és ha kiis gyullad a lámpa akkor ujraindit és megy megint 20 30 percet. De ez áll a tengelyre is mert ha az kopott akkor ottis elmenne a nyomás és nem lenne bár érték hanem egyböl nulla meleg motornál. De ami érdekes az az hogy megfigyeltem minél inkább kicsit turáztatom annál jobban esik az alapjárati nyomás. És bár nemnagyon lett turáztatva a nyomás a müszerszerint nemnagyon megy 2-2.5 bár fölé ami ugytudom azért kevés. Nem lehet hogy nyitva maradt a nyomásszabályzó szelep szennyezetség miatt? Esetleg a szivóharang szűrője szennyezett? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve November26, 2010 Megoszt Elküldve November26, 2010 Nem lehet hogy nyitva maradt a nyomásszabályzó szelep szennyezetség miatt? Esetleg a szivóharang szűrője szennyezett? A szelepet már írta feljebb, hogy megnézte többször is és az tiszta volt. A szívóharangot viszont valóban érdemes lenne megkuksizni, hátha... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve November26, 2010 Megoszt Elküldve November26, 2010 Bent a váltóút rövidítő. Még 1kis beállításra szorul a kar, mert 1-2őt írtónehezen veszi, de már alakul a molekula:) Amúgy nem is olyan rossz hogy fele akkora útja van a váltókarnak:) Nem voltál valami meggyőző :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve November26, 2010 Megoszt Elküldve November26, 2010 Kő, papír, olló... Link to comment Megosztás: More sharing options...
h.adam92 Elküldve November26, 2010 Megoszt Elküldve November26, 2010 Nem voltál valami meggyőző :excl: Nem vagyok tőle annyira elájulva. Nehézkesen veszi az 1-2őt. Bár már állítottam rajta azóta, de még kicsit mindig kellek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts