Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

  • Hozzászólások 6,1k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Elküldve
Hajtokarcsapágy az tavaj volt cserélve kb ilyentájt a fötengelycsapágyakat most cseréltem hogy elöjött ez a probléma. A régi csapágyak azok enyhén karcosak voltak volt amibe enyhén beleakadt a körmöm. De az ujjakkal 1 bárral nöt a hideg olajnál mért nyomás.De másranemtudok már gondolni csak arra hogy a tengely kopot tolyásra vagy csak szimplán kopott és a meleg olaj ott tud szökni,nemtudom.

De az nekem még mindig para, hogy hol van nyomás hol nincs...

Ha kopott lenne a tengely, akkor nem bírt volna több mint fél órát (olajnyomás) amikor kipróbáltad.

Srácok, Ti mire tippeltek? :excl: Én még most sem zárnám ki az olajpumpát és/vagy a regulátor szelepet...

Elküldve
De az nekem még mindig para, hogy hol van nyomás hol nincs...

Ha kopott lenne a tengely, akkor nem bírt volna több mint fél órát (olajnyomás) amikor kipróbáltad.

Srácok, Ti mire tippeltek? :excl: Én még most sem zárnám ki az olajpumpát és/vagy a regulátor szelepet...

Az az érdekes hogy ha rossz lenne a pumpa mert erre gondoltam föként akkor meleg olajnál miért van nyomás. Mert ugye ha rossz akkor nem szálitja a meleg olajat mert hig,de ez szépen ketyeg és ha kiis gyullad a lámpa akkor ujraindit és megy megint 20 30 percet. De ez áll a tengelyre is mert ha az kopott akkor ottis elmenne a nyomás és nem lenne bár érték hanem egyböl nulla meleg motornál. De ami érdekes az az hogy megfigyeltem minél inkább kicsit turáztatom annál jobban esik az alapjárati nyomás. És bár nemnagyon lett turáztatva a nyomás a müszerszerint nemnagyon megy 2-2.5 bár fölé ami ugytudom azért kevés.

Elküldve
Az az érdekes hogy ha rossz lenne a pumpa mert erre gondoltam föként akkor meleg olajnál miért van nyomás. Mert ugye ha rossz akkor nem szálitja a meleg olajat mert hig,de ez szépen ketyeg és ha kiis gyullad a lámpa akkor ujraindit és megy megint 20 30 percet. De ez áll a tengelyre is mert ha az kopott akkor ottis elmenne a nyomás és nem lenne bár érték hanem egyböl nulla meleg motornál. De ami érdekes az az hogy megfigyeltem minél inkább kicsit turáztatom annál jobban esik az alapjárati nyomás. És bár nemnagyon lett turáztatva a nyomás a müszerszerint nemnagyon megy 2-2.5 bár fölé ami ugytudom azért kevés.

Vad ötlet, de az olajpumpa tuti jól lett összerakva (bár azóta is gallyra mehetett)? Olyan mintha fordulaton "elforogna" a meghajtótengelyen... :excl:

Elküldve
Vad ötlet, de az olajpumpa tuti jól lett összerakva (bár azóta is gallyra mehetett)? Olyan mintha fordulaton "elforogna" a meghajtótengelyen... :excl:

A meghajtotengelyen nem foroghat el mert a tengely vége 6 lap formáju. Valahonan majd megprobálok szerezni egy csere pumpát aztán megnézem mit produkál mert rá tudok gyanakodni énis.

Elküldve

Esetleg nem lehet, hogy valami egyszerűbb dolog? Pl. nem belevaló olaj (hidegen nem hordja fel), vagy rossz jeladó/kontakt hibás csatlakozó? :excl:

Elküldve
A meghajtotengelyen nem foroghat el mert a tengely vége 6 lap formáju. Valahonan majd megprobálok szerezni egy csere pumpát aztán megnézem mit produkál mert rá tudok gyanakodni énis.

Akkor más mint az X20XEV-n, azt tudnék kölcsönbe adni :excl:

Elküldve
Esetleg nem lehet, hogy valami egyszerűbb dolog? Pl. nem belevaló olaj (hidegen nem hordja fel), vagy rossz jeladó/kontakt hibás csatlakozó? :excl:

Bárcsak igy lenne:( De a gomba uj a csati jó az olaj 15/40 ami hát lehete 10/40 de mindig ilyen volt benne. A multkor leszedtem a szelepfedelet és beinditottam olyan szépen hozza fel mint az álom.

Elküldve
Akkor más mint az X20XEV-n, azt tudnék kölcsönbe adni :excl:

Majd megprobálok a bontobol kérni megmondom hogy jelölje meg,és kiis fizetem csak ha ugyanaz a bibi azzal is akkor vegye vissza. Talán belemennek

Elküldve
Majd megprobálok a bontobol kérni megmondom hogy jelölje meg,és kiis fizetem csak ha ugyanaz a bibi azzal is akkor vegye vissza. Talán belemennek

Nem tudom merre laksz, de hátha volna itt valaki a fórumon a közeledben akinek volna elfekvőben próbapumpa (C16NZ)

Szerk.: Jah látom Biatorbágy :excl:

Elküldve

Kinéztem a Tescoba 1500 ftért egy jó kék-króm váltó gombot, csak nem tudom hogy enyémre rátudom e rakni. Az van rá írva hogy univerzális. Sztetek??

Elküldve
Kinéztem a Tescoba 1500 ftért egy jó kék-króm váltó gombot, csak nem tudom hogy enyémre rátudom e rakni. Az van rá írva hogy univerzális. Sztetek??

Szerintem az a bukta, hogy nagy általánosságban az univerzálisak nem jók a felhúzógyűrűs rükihez. Ezt tuningboltokban ki is hangsúlyozzák. Ahhoz is van tuning gomb, de akkor ezt nézni kell a termékleírásban.

Elküldve
Szerintem az a bukta, hogy nagy általánosságban az univerzálisak nem jók a felhúzógyűrűs rükihez. Ezt tuningboltokban ki is hangsúlyozzák. Ahhoz is van tuning gomb, de akkor ezt nézni kell a termékleírásban.

Univerzális, legtöbb autóhoz jó, pedig csak olyanokat látok, hogy univerzális, termékismertető nem magyar nyelvü :S Pedig annyiért nagyon jó lenne

Elküldve
Univerzális, legtöbb autóhoz jó, pedig csak olyanokat látok, hogy univerzális, termékismertető nem magyar nyelvü :S Pedig annyiért nagyon jó lenne

Bírja még a szekér? :excl:

Elküldve
Na, nem ess túlzásokba. :excl:

Gondolkodtam az idézőjelen, de annak "nagy" éle lett volna :(

Kezed hogy van? Fogható már? :lol:

Elküldve

Bent a váltóút rövidítő. Még 1kis beállításra szorul a kar, mert 1-2őt írtónehezen veszi, de már alakul a molekula:) Amúgy nem is olyan rossz hogy fele akkora útja van a váltókarnak:)

Elküldve
Az az érdekes hogy ha rossz lenne a pumpa mert erre gondoltam föként akkor meleg olajnál miért van nyomás. Mert ugye ha rossz akkor nem szálitja a meleg olajat mert hig,de ez szépen ketyeg és ha kiis gyullad a lámpa akkor ujraindit és megy megint 20 30 percet. De ez áll a tengelyre is mert ha az kopott akkor ottis elmenne a nyomás és nem lenne bár érték hanem egyböl nulla meleg motornál. De ami érdekes az az hogy megfigyeltem minél inkább kicsit turáztatom annál jobban esik az alapjárati nyomás. És bár nemnagyon lett turáztatva a nyomás a müszerszerint nemnagyon megy 2-2.5 bár fölé ami ugytudom azért kevés.

Nem lehet hogy nyitva maradt a nyomásszabályzó szelep szennyezetség miatt?

Esetleg a szivóharang szűrője szennyezett?

Elküldve
Nem lehet hogy nyitva maradt a nyomásszabályzó szelep szennyezetség miatt?

Esetleg a szivóharang szűrője szennyezett?

A szelepet már írta feljebb, hogy megnézte többször is és az tiszta volt.

A szívóharangot viszont valóban érdemes lenne megkuksizni, hátha...

Elküldve
Bent a váltóút rövidítő. Még 1kis beállításra szorul a kar, mert 1-2őt írtónehezen veszi, de már alakul a molekula:) Amúgy nem is olyan rossz hogy fele akkora útja van a váltókarnak:)

Nem voltál valami meggyőző :excl:

Elküldve
Nem voltál valami meggyőző :excl:

Nem vagyok tőle annyira elájulva. Nehézkesen veszi az 1-2őt. Bár már állítottam rajta azóta, de még kicsit mindig kellek.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.