Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


hemi

Recommended Posts

  • Hozzászólások 6,1k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Mit tanultam anyukámtól?

- Megbecsülni mások munkáját.

"Ha mindenáron meg akarjátok ölni egymást az öcséddel, kint csináljátok.

Most takarítottam fel."

- Vallást.

"Jobb lesz, ha imádkozol, hogy kijöjjön ez a folt a fehér ingedből!"

- Az időutazás alapjait.

"Úgy megcsaplak, hogy a jövő héten térsz magadhoz!"

- Logikát.

"Azért, mert én azt mondtam!"

- Tornamutatványokat.

"Most nézd meg, hogy néz ki itt hátul a nyakad!"

- Az ozmózis alapelveit.

"Fogd be a szád, és edd meg a vacsorád!"

- Türelmet és kitartást.

"Addig ülsz ott, amíg a spenót el nem fogy!"

- A meteorológia alapelemeit.

"Úgy néz ki a szobád, mintha egy tornádó söpört volna át rajta!"

Link to comment
Megosztás:

Na megint jöttem egy kicsit nyavalyogni! :D

Olyan kérdésem lenne hozzátok hogy szerintetek hogyan tudnám kiszedni azt a csavart ami kb. 2 hónapja esett be szerelés közben az első szélvédőnél levő levegőztetőbe vagy nem tudom hogy hívják pontosan ezt a helyet! :o A lényeg az hogy oda esett be ahonnan lehet fújatni a levegőt a szélvédőre! A csavar pontosabban az anyósülés felőli oldalon van! Nagyon szét kell bombázni hozzá a kocsit??

Megmondom azt is hogy miért kéne ez nekem! Azért mert kb. 1 hónapja van az hogy bizonyos sebességnél, amikor a motor úgy rezonál akkor ez a csavar elég fura hangokat produkál ott bennt, plusz nem akarom hogy bármi kárt tegyen ott valamiben...

valami mágneses csavarhúzóval vagy valami ilyesmivel próbáltad már?

Azért 1 madzagra kötött mágnes darabbal próbálkoznék, mielőtt lekapod a műszerfalat. Mint a lékhorgászat. :(

Én is Öcsibácsi tippjét javasolnám :)

Amióta nem sajnáltam rá a pénzt és vettem egy ILYET azóta jópárszor kihúzott már a slamasztikából. Azért jó, mert a mágneses részét le lehet csavarni a végéről és ezt fel tudod fogatni egy madzagra. De jó erősen kell, mert 1,5kg-ot elbír ez a kis rohadék :) Jó pecázást! :(

Link to comment
Megosztás:

Én is Öcsibácsi tippjét javasolnám :D

Amióta nem sajnáltam rá a pénzt és vettem egy ILYET azóta jópárszor kihúzott már a slamasztikából. Azért jó, mert a mágneses részét le lehet csavarni a végéről és ezt fel tudod fogatni egy madzagra. De jó erősen kell, mert 1,5kg-ot elbír ez a kis rohadék :) Jó pecázást! :)

Köszi, meglesz... :o Az első problémám az lesz hogy honnan szerezzek mágnest... :(

Link to comment
Megosztás:

Hát gratula! Büszke lehetsz a csemetékre :D

Dicsőségfal tervbe van véve? :)

Jók lettek :)

Csatlakoznék én is az előttem szólokhoz! Büszke lehetsz rájuk, szép termés! :(

A töklámpák pedig szerintem is királyul sikerültek! Srácok biztos díjjazták! :o

Link to comment
Megosztás:

Köszi, meglesz... :o Az első problémám az lesz hogy honnan szerezzek mágnest... :)

Nos próbálkoztam másfél órán keresztül, de nem jött össze! Egyenlőre abbahagytam mert most nincs több türelmem hozzá! :D

Más téma:

Ha a műszerfalat szeretném "szétbombázni" izzócsere miatt akkor ugye a motortérben ki kell csavarnom a kilóméteróra spirált! A kérdésem erre vonatkozna! Ez lenne az??

Íme:

image-6C2F_4CCE9A9E.jpg

Ezt csak simán kicsavarom vagy van valami különleges technikája??

Link to comment
Megosztás:

Já voll:D:D De ha ügyes vagy belülről is ki tudod akasztani:D nekem 1szer sikerült, de felesleges kínlódni, inkább kösd le a motortérben.

Isi! Pont ez a baj! Hogy én nem vagyok olyan ügyes! :D A nagy zongora ujjaim s vele a lapát kezem sajnos nem fér oda be, mert egyszer már próbáltam, sikertelenül! :o

Link to comment
Megosztás:

A spirált én először lefújtam 1 kis sprével, utána hosszú fogóval tekertem le azt a hollandert. :D

Bár van ott mellette 1 csavar (10-es a feje talán) amit ha kicsavarsz, akkor a műanyaggal együtt kijön a spirál.

De volt akinek ez nem jött be, mert beleesett valami a váltóba. :o

Félkerekcsőrű vagy a hajlított csőrű un. telefonfogóval próbálkozz.

Link to comment
Megosztás:

Isi! Pont ez a baj! Hogy én nem vagyok olyan ügyes! :) A nagy zongora ujjaim s vele a lapát kezem sajnos nem fér oda be, mert egyszer már próbáltam, sikertelenül! :D

Pedig nekem is hasonló a váz felépítésem (legalábbis a kezek:D:D :o) nekem meg spirált kellene cserélnem mert állandóan kerreg menet közben persze:) de elég drága ahogy elnéztem:(

Link to comment
Megosztás:

A spirált én először lefújtam 1 kis sprével, utána hosszú fogóval tekertem le azt a hollandert. :P

Bár van ott mellette 1 csavar (10-es a feje talán) amit ha kicsavarsz, akkor a műanyaggal együtt kijön a spirál.

De volt akinek ez nem jött be, mert beleesett valami a váltóba. :)

Félkerekcsőrű vagy a hajlított csőrű un. telefonfogóval próbálkozz.

Majd még azt hiszem átgondolom hogy hogyan is állok neki! Lehet hogy letekerem a hollandert de lehet hogy ezt a 10-es,csavaros megoldást választom! Majd még meglátom mert még azt sem tudom hogy mikor állok majd neki, eléggé kevés az időm mostanság! :(

Esetleg 1 váltókulissza szimering cserét is csinálhatsz ha már ott vagy. Nem lesz ennyire olajos minden.

Astra GYIK-ban van róla leírás. 500 pénz 1 szimering. :)

Már megint sasszemet játszol, mi?? :D :D Lehet hogy elkélne ez is, bár ezzel a témávall még nem foglalkoztam annyira!

Pedig nekem is hasonló a váz felépítésem (legalábbis a kezek:D:D :o) nekem meg spirált kellene cserélnem mert állandóan kerreg menet közben persze:) de elég drága ahogy elnéztem:(

Na hát akkor tudod miről beszélek! :P Akkor viszonylag egy cipőben járunk!

Próbálkoztam én nyáron hogy a biztosítékdobozon keresztül felnyúljak de esélytelen volt! Kb. a biztosítékdobozig jutottam! :( Más utat kell választanom ha már a természet így áldott meg! :D

Link to comment
Megosztás:

Majd még azt hiszem átgondolom hogy hogyan is állok neki! Lehet hogy letekerem a hollandert de lehet hogy ezt a 10-es,csavaros megoldást választom! Majd még meglátom mert még azt sem tudom hogy mikor állok majd neki, eléggé kevés az időm mostanság! :D

Inkább a spirált tekerd le! :) Biztonságosabb. Nekem leesett a végéről az a müa fogaskerék....egyenesen be a váltóba. Nem volt nagy öröm vasárnap este leszedni a váltóról azt a takarólemezt, olajat leengedni, kipiszkálni a fogaskereket, dekli vissza, olaj vissza. Ráadásul ott helyben, a földön fetrengve, mert ha megmozdítom az autót ledarálja azt a müanyag vacakot..... :o

Link to comment
Megosztás:

Inkább a spirált tekerd le! :) Biztonságosabb. Nekem leesett a végéről az a müa fogaskerék....egyenesen be a váltóba. Nem volt nagy öröm vasárnap este leszedni a váltóról azt a takarólemezt, olajat leengedni, kipiszkálni a fogaskereket, dekli vissza, olaj vissza. Ráadásul ott helyben, a földön fetrengve, mert ha megmozdítom az autót ledarálja azt a müanyag vacakot..... :o

Szóval akkor te voltál az akinek beleesett valami a váltóba! :D Ok, köszi a tippet, akkor lehet hogy ezzel próbálkozom inkább az esetedből okulva! :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.