Tiv. Elküldve Március14, 2008 Megoszt Elküldve Március14, 2008 Sziasztok. 94-es c20NE vekiben az AC relé pontosan hol van? Sürgős lenne, köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Március14, 2008 Megoszt Elküldve Március14, 2008 Sziasztok. 94-es c20NE vekiben az AC relé pontosan hol van? Sürgős lenne, köszi. Motortéri bitzidobozban ha jól emléxem....... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Március14, 2008 Megoszt Elküldve Március14, 2008 Motortéri bitzidobozban ha jól emléxem....... Na igen, de pontosan kéne. Hol, és melyik az? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március15, 2008 Megoszt Elküldve Március15, 2008 Na igen, de pontosan kéne. Hol, és melyik az? Elvileg a 8-as számmal jelölt bigyó (bekarikázva) az amit keresel. (Bocs a sz@r minőségért, eredeti méretben nagyjából olvasható.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Szasza_ Elküldve Május2, 2008 Megoszt Elküldve Május2, 2008 Sziasztok! 7 év ladázás után a múlt héten átültem ebbe: Az autó 94 év eleji, C16NZ motorral, totál gyári kasznival. 90%ban a gyári metál bordó szín van rajt. Felszereltségét tekintve egy légzsák és egy központi zár van bent. Óra szerint 175e km van bent, ami hihető is. Családi autóként használták, csak a három gyerkőccel kinőtték az autót. Nagyobb motorosat (C20NE) szerettem volna, de több siralmas állapotút megnézve a majdnem hibátlan kasznija miatt lett ez. A vezérlést és a velejáró szükséges kiegészitőket már kicseréltem, most az első fék van soron (tárcsa+betét). Sajnos a hidrotőkék nincsenek a helyzet magaslatán, hidegen picit dizel filingje van az autónak, melegen szerencsére elhallgat. Úgyhogy nemsokára a hengferfej is leugrik a helyéről, és egy kis tuning kiséretében kicserélem a hidrókat. :sowwy: Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endlos Elküldve Május5, 2008 Megoszt Elküldve Május5, 2008 Téves h.sz., törölhetitek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endlos Elküldve Május5, 2008 Megoszt Elküldve Május5, 2008 Szeretnék ilyen koptatókat, toldalékokat, ami ezen a képen van, meg a hűtőrácsot (külön van a lököstől? Nincs itt véletlenül valakinek elfekvőben? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Május5, 2008 Megoszt Elküldve Május5, 2008 Képen szerintem nincs se koptató, se toldat :sowwy: Vectra 2000 első lökősére van szükséged, hűtőmasz külön van a lököstől. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endlos Elküldve Május5, 2008 Megoszt Elküldve Május5, 2008 Képen szerintem nincs se koptató, se toldat :sowwy: Vectra 2000 első lökősére van szükséged, hűtőmasz külön van a lököstől. Nekem úgy tűnik, hogy mintha az A1 lökösh, ami befelé gömbölyödik, ahhoz képest ez szépen függőlegesen lefelé cuppan, a kedvenc budipumpa formámat megadva ezzel az ótónak. És úgy néz ki, mintha külön lenne rajta. Akkor ez a 2-es kiadás lenne? Vagy a 2000 az vmi más, mint a 2.0i? nem annyira vágom Vectrákat, havernak volt egy C20NE autómataváltóval, annyi ismerettségem van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Május5, 2008 Megoszt Elküldve Május5, 2008 A Vectra 2000 (a.k.a 2000 16V) az A Vectra csúcsmodellje volt egészen '93-ig a Turbo és a V6 megjelenéséig, és kizárólagos jellemzőji voltak a C20XE motor, a fentebb látható optikai kiegészítők (lökhárító, hűtőrács miegymás), alufelnik, más ülések, stb. Szóvel neked egy ilyen Vectra 2000 optikai kiegészítőire lenne szükséged. Link to comment Megosztás: More sharing options...
párdi Elküldve Május10, 2008 Megoszt Elküldve Május10, 2008 Vectra A ba első szélvédőt szineset ha tud vki jelleze Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Szasza_ Elküldve Május13, 2008 Megoszt Elküldve Május13, 2008 Sziasztok! Nemtudja esetleg valaki, hogy Vectra A-hoz létezik a hátsó kerékjárati ivekhez műanyag védőbetét? Mint pl az F Astrához. Tegnap végeztem a hátsó traktus (nyúlványok, rugótornyok, kerékjárati ivek) alvázvédelmével, jó lenne egy plusz védelem is. Köszi. ÜDv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ozone Elküldve Június30, 2008 Megoszt Elküldve Június30, 2008 Sziasztok! Nemtudja esetleg valaki, hogy Vectra A-hoz létezik a hátsó kerékjárati ivekhez műanyag védőbetét? Mint pl az F Astrához. Tegnap végeztem a hátsó traktus (nyúlványok, rugótornyok, kerékjárati ivek) alvázvédelmével, jó lenne egy plusz védelem is. Köszi. ÜDv. Szia Szasza! Olvastam hogy nemrég vetted a kocsidat! Kérdezném hogy hogy vagy vele megelégedve? Fogyasztásra, dinamikára, úttartásra gondolok. Én is egy hasonlót szeretnék venni. Kösz! Üdv! Attila Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Szasza_ Elküldve Július2, 2008 Megoszt Elküldve Július2, 2008 Hello! Egyszóval: Nagyon :rolleyes: 7 év ladázás után ültem át ebbe az autóba, az elején kicsit szokatlan volt a fronthajtás, hozzá kellett szoknom. (a szokásos helyeken nem lehet ennek elrúgni lapjával ;) ). Kis motor (C16NZ) révén nem egy erőgép, de ettől függetlenül van bent erő. Inkább nyomatékosan, motort nem a halálba forgatva szeretek autózni (a Ladám is igy volt állitva, hogy inkább alulról dolgozzon), és ezzel is meg lehet ezt valósitani szépen. Fogyasztásra felülmúlta a várakozásaimat, hosszútávon 100-110es tempónál 5 liter közelében fogyaszt, városban olyan 7-8 litert tapasztaltam. Futóműve nekem egyenlőre nagyon lágy, hajós...bár hozzászoktam a Lada beton futóművéhez (Niva rugó elöl hátul, keményitett teleszkópok, elöl jó negativosra állitott futómű...volt úttartás keményen). Ezt mindenképp feszesebbé szeretném tenni. Hétköznapi, boltbajárós autózásra viszont tökéletes. Szóval nagyon meg vagyok vele elégedve, nem bántam meg a cserét. 2 és fél hónapja van meg az autó, kötelező cseréken kivül (vez.szíj, olaj...) egyenlőre nem nagyon kellett hozzányúlni. Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Augusztus29, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2008 lehet, hogy ideköltözök én is még meglátjuk, mit veszünk :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mirones Elküldve December8, 2008 Megoszt Elküldve December8, 2008 Helló! Nekem is lenne 1-2 érdekes kérdésem. Az első, nemtudjátok mi zörög, kopog a bal első ajtótól előrefele és a jobb hátsó ajtótól hátrafele? Arra gondolok, hogy nem-e valami típushiba eetleg vagy valami. Már párszor nekiáltam megnézni mi lehet az de eddig nem jutottam semmire. Második, mennyibe kerül kb egy kipufogó "rendszer a katalizátortól hátrafele? köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
andris_C14NZ Elküldve December28, 2008 Megoszt Elküldve December28, 2008 Helló! Nekem is lenne 1-2 érdekes kérdésem. Az első, nemtudjátok mi zörög, kopog a bal első ajtótól előrefele és a jobb hátsó ajtótól hátrafele? Arra gondolok, hogy nem-e valami típushiba eetleg vagy valami. Már párszor nekiáltam megnézni mi lehet az de eddig nem jutottam semmire. Második, mennyibe kerül kb egy kipufogó "rendszer a katalizátortól hátrafele? köszi Szia, nem hiszem, hogy ez a zörgés típushiba lenne. Fordulatszámtól/sebességtől/útminőségtől függ? A kipuffrendzserhez kéne egy motorkód, vagy legalább egy ccm/le adat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mirones Elküldve December28, 2008 Megoszt Elküldve December28, 2008 Szia, nem hiszem, hogy ez a zörgés típushiba lenne. Fordulatszámtól/sebességtől/útminőségtől függ? A kipuffrendzserhez kéne egy motorkód, vagy legalább egy ccm/le adat. Helló! Útminőségtől is és amikor gázra lépek akkor koppan egyet utánna ha fékezek akkoris. Olyan érzésem van mintha egy golyó lenne ott és az ütődne neki a lemeznek. C18NZ a motor Link to comment Megosztás: More sharing options...
Seniman Elküldve December28, 2008 Megoszt Elküldve December28, 2008 Helló! Útminőségtől is és amikor gázra lépek akkor koppan egyet utánna ha fékezek akkoris. Olyan érzésem van mintha egy golyó lenne ott és az ütődne neki a lemeznek. C18NZ a motor Akkor valamelyik futóműszilented lóg valszeg.Vagy mindegyik.Vándorolni nem szokott ide-oda az úton?Érdemes az összeset kicserélni,nem nagy tétel.A kipufogót passzolom,de szerintem az se túl drága.Persze kinek mi a drága. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mirones Elküldve December29, 2008 Megoszt Elküldve December29, 2008 Akkor valamelyik futóműszilented lóg valszeg.Vagy mindegyik.Vándorolni nem szokott ide-oda az úton?Érdemes az összeset kicserélni,nem nagy tétel.A kipufogót passzolom,de szerintem az se túl drága.Persze kinek mi a drága. Hol találom azokat a szilenteket? Nem vándorol egyátalán szépen egyenesen megy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Január20, 2009 Megoszt Elküldve Január20, 2009 Családi XE? B) Csak infókat gyűjtök, a V2000 pedig amúgy is tecc.Mindig is tetszett.Amúgy valóban jó lenne családinak is, de bármilyennemű autócsere csak úgy működne, ha annyit kapné a stiftért, amennyit nem fogok. Szal.....még bármi lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Január20, 2009 Megoszt Elküldve Január20, 2009 ... Szal.....még bármi lehet. B) Remélem összejön valami! Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Január20, 2009 Megoszt Elküldve Január20, 2009 B) Remélem összejön valami! Első körből kell egy stiftivevő.Kis toldással meg megoldható lenne Racce Vekije. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Január20, 2009 Megoszt Elküldve Január20, 2009 Első körből kell egy stiftivevő.Kis toldással meg megoldható lenne Racce Vekije. B) Hírdesd meg használtautón meg stylingon aztán a többit a sors eldönti! Ha közben Racce eladja, még mindíg visszaveheted a Morzsát :D :blush: ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Január20, 2009 Megoszt Elküldve Január20, 2009 még mindíg visszaveheted a Morzsát :lol: :D ;) Na azt mégsem..... B) :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts