Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


hemi

Recommended Posts

Vectra GT 1989-92: 115 vagy 129le-s 2.0i. Az A Vectrák sport verziója. Eredetileg asszem fekete hűtőrács, sportülés, színre fújt lökös. A katalizátor nélküli volt 129 pacis, ezt 90-ig gyártották.

Vectra GT 1993-95: (8 szelepes: 115 le, 16 szelepes: 150 le)

A Vectra GT tulajdonképpen egy kényelmetlen Vectra CD. Na jó kapott sportosabb váltót, futóművet (e kettő még kényelmetlenebbé teszi) meg piros csíkot.

Tehát:

Alap + ABS, gázos lengéscsillapító (asszem állítható, de ez nem 100), sport váltó, térképlámpa, sportülés, színre fújt tükörburkolatok, 3 küllős kormány, sportosabb spoilerek, na és a piros csík!!!

A 8 szelepes 14", a 16 szelepes 15" alufelnikkel jött ki.

Nem kizárt a fűtött, elektromos tükör sem, sajna én sem vagyok lexikon. :dontknow:

Pár dolog, ami a CD felszereltségűhez képest "hiányos": nincs hátsó térképlámpa, elektromos antenna sincs, hátsó villanyablak sincs meg pár apróság. (pl asszem csak az egyik napellenzőben van tükröcske).

Én a CD-t és a CDX-et szeretem. A különbség köztük szerintem csak a fabetét. :lol:

V6-os pedig csak 1994-től létezik. Abban aztán van minden. Bőrkormány, bőrváltógomb stb.

A kisfiúknak pedig javasolható a (2.0i 16V Turbo 204le). :lol:

Mit írtam rosszul??? :roll:

Link to comment
Megosztás:

  • Hozzászólások 6,1k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Nem. Nem Ő vagyok.

Most nézegettem, hogy 700-tól van ilyen, de 1.2 milliótól meg már szép "B"-t is lehet kapni. Abban meg Ecotec motor van.

Jó lenne tudni, hogy fogyasztásban mit produkál a két motor...

Ja... És C20NE Vectram már volt. Alapvetően nem volt vele gond, amíg nem jelentkezett hibaként, hogy egyszercsak leállt. Fél év volt, mire rájöttem, hogy mi a baja, de közben már Opelnél motortéri kábelkorbácsot is akartak rajta cserélni. Végül kiderült, hogy egy 10eFt-os kütyü volt a baja (felső holtpont jeladó, vagy mi), de addigra már eddig-eddig-eddig voltam vele.

Annak fogyasztása országúton kicsivel 6 felett, városban meg 8 körül volt.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem se vegyél óccsót. Nincsenek csodák. legalábbis Magyarországon nincsenek. :? De a CDX sem feltétlen éri meg azt az X betűt. Szerintem egy nagyon jó állípotú CD felszereltségű A vectra lenne a legésszerűbb, de nem akarom rád beszélni. Vegyél olyat, amelyik tetszik! A 16 szelep sem feltétlen olyan nagyon nagy szám! Pörgősebb, bonyolultabb, problematikusabb, kevésbé nyomatékos, és mindenki azt mondja, hogy nem eszik kevesebbet a 8 szelepes nem ecotec 2L-eseknél. Én az egyszerűbb dolgok híve vagyok (pedig nekem x20xev Ecotec van az omegámban :roll: )

de ugye, milyen okos ez a greg? :lol:

a greg nem okos, a greg idegenül szeret olvasgatni, és néha valami meg is ragad. :roll: Mert a greg körülnéz, és ritkán kérdez. :oops:

Link to comment
Megosztás:

Vegyél olyat, amelyik tetszik!
No igen. Így szokott lenni. Előbb tudományosan eldöntöm, hogy mit akarok, oszt a végén veszek valami teljesen mást, mert az tettszett meg. :lol:

A 16 szelep sem feltétlen olyan nagyon nagy szám!
No, ez tipikusan olyasmi, ami nekem nem ér pénzt.

és mindenki azt mondja, hogy nem eszik kevesebbet a 8 szelepes nem ecotec 2L-eseknél.
Engem elsősorban a fogyasztása érdekelt. Rémlett, hogy anno, mint nagyon takarékos valamit hirdették az Ecotec-et. De ha nem, hát nem.
Link to comment
Megosztás:

Ez tipikusan: "Gyertek fogjunk Palimadarat" kocsi!!!
:oops: Brühühüüüü....!

..és ha valaki megkínálna egy jobb állapotú 1.8 - 2.0 as F Astra kombival, vagy sedannal??
Most az van. Igaz, ez 1.6-os. Marad is. Alapvetően az asszonynak vettük. 92-es, keze-lába ki volt, de megcsináltuk. Most nagyon egyben van és így kompletten került 525-be.

Lehet, hogy az lesz, hogy ugyanezen az elven veszek egy "A" Vectrát. Az nekem nem baj, ha öreg, csak legyen elfogadható állapotban. Ha meg kezdésnek meg kell rajta csinálni ezt-azt, az sem baj. Csak látszódjon az árán.

Link to comment
Megosztás:

Én is így kezdtem, óccsó volt, de drága lett, pedig még donor autóm is van hozzá amiből sokmindent átpakoltam. :? Sajna megint csak azt tudom mondani, hogy csodák nincsenek, ami olcsó, az általában azért az, mert megjavítani nem éri meg. Magyarországon amit meg lehet javítani azt biztos meg is javítják, amit pedig nem lehet megjavítani, azt pedig majdnem biztos, hogy "megjavítják". :? Rohadós az alvázuk, és nem szeretik hegeszteni. A kasztnisok ma már nem a rohadt autókból élnek, hanem a karikába hajtottakból.

Link to comment
Megosztás:

Kedves Dovi !

Ha már öszekevertek velem én is hozzászólnék a dologhoz csak mert igen hasonló cipőben jártam januárban mint Te most ! Előre szólok , hogy okosabbat nem tudok mondani mint az előttem szóló klubtársak/cartársak csak a saját tapasztalatomat tudom megosztani Veled !

Pont ezen gondolkoztam mint Te , hogy vegyek egy 9-10 éves Vectra A2 CDX-et és azt pofozgassam kicsit helyre vagy vegyek egy 5-6 éve Vectra B-t és gyözzem bele venni az újabb alkatrészeket , ha esetlag elromlik valami !! Hát én úgy döntöttem (és szerintem jól döntöttem ) , hogy egy 94-es C20NE motoros CDX felszereltségü Vectra A2-est vettem és azóta is nagyon boldogok vagyunk együtt !!!! :lol: :lol: :lol:

Javaslom továbbá ,hogy legyél nagyon türelmes én 5 hónapig lkerestem a megfelelő autó és a fórumról is nagyon sok segítséget kaptam amit nem győzök megköszönni !!!!

Azóta sokat szépült az autó és ha egyszer DEEPBLUE Stewe vagy AtomAntiManó végre segít feltölteni a képeket (me én béna vagyok ) Ti is megnézhetitek !!

Üdv !!

Link to comment
Megosztás:

Hát én úgy döntöttem (és szerintem jól döntöttem ) , hogy egy 94-es C20NE motoros CDX felszereltségü Vectra A2-est vettem és azóta is nagyon boldogok vagyunk együtt !!!! :lol: :lol: :lol:
Erre hajlok én is. Ami volt azzal leírtam, hogy mi bajom volt. Okosan, akkor adtam el, amikor már jó volt. ;)

Ezek az újabb agyonkütyüzött motorok meg riasztanak, mert ha baj van, akkor nem nagyon lehet beléjük nyúlni, pedig autószerelő ismerősöm van. Ráadásul nemrégiben volt Kalos-om és ugyan EURO százezer volt a motor, meg minden, de megengedhetetlenül sokat kajált.

Szóval inkább egy korosabb, ami nem lelakott és fillérekért van hozzá az alkatrész. (Astra F, 125eFt-ért: Szíjak, szűrők, az összes lengéscsillapító, mindkét féltengely, vízpumpa, gyertyák, szelepdekni tömítés, kipufogó középső dobtól végig, olajcsere, fagyálló, komplett hátsó fék (dob, munkahenger, pofák) első féktárcsák.)

Szóval inkább apránként megcsinálom, amit kell. Most már csak találni kell egyet. (Meg persze némi pénzecske is kell még.)

Link to comment
Megosztás:

KÉPET MÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!! ne kelljen má ennyiszer szóni! :lol: :lol:

küdd át ímélbe, és feltöltöm neked!!

akos@opelklub.hu

Asszem végre sikerült több részletben eljuttatnom néhány képet a drágaságomról ! Mehet a galériába is pár , ha van egy kis ráérős időd !

KKKÖÖÖSSSZZZZÖÖÖNNNÖÖÖMMM!!!!!!!

Link to comment
Megosztás:

Erre hajlok én is. Ami volt azzal leírtam, hogy mi bajom volt. Okosan, akkor adtam el, amikor már jó volt. :lol:

Ezek az újabb agyonkütyüzött motorok meg riasztanak, mert ha baj van, akkor nem nagyon lehet beléjük nyúlni, pedig autószerelő ismerősöm van. Ráadásul nemrégiben volt Kalos-om és ugyan EURO százezer volt a motor, meg minden, de megengedhetetlenül sokat kajált.

Szóval inkább egy korosabb, ami nem lelakott és fillérekért van hozzá az alkatrész. (Astra F, 125eFt-ért: Szíjak, szűrők, az összes lengéscsillapító, mindkét féltengely, vízpumpa, gyertyák, szelepdekni tömítés, kipufogó középső dobtól végig, olajcsere, fagyálló, komplett hátsó fék (dob, munkahenger, pofák) első féktárcsák.)

Szóval inkább apránként megcsinálom, amit kell. Most már csak találni kell egyet. (Meg persze némi pénzecske is kell még.)

Szerintem jól döntöttél mindenképpen könnyebb szereltetni az idősebb autó motorját (persze egy bizonyos kortól-korig) és köztünk legyen szólva én elég sok rosszat hallottam a B Vectrákról ! Üdv !

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.