Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


hemi

Recommended Posts

  • Hozzászólások 6,1k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Jóvanna szerepelj te!!! :goodman:

Nem megsértődni kell.

A rám ruházott felelőőség tudatában javaslom, Stewe cartárs autója legyen a 2005 10. hónap autója.

Részemről nincs harag csak légyszi legközelebb ne ugorj nekem mert tényleg nem akartam senkinek rosszat és kérkedni sem volt szándékomban !!!

És , ha lehet ezt a buksi simogatós atyai puszis részt kihagynám a békülésből " :smt056 "!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

A javaslatod pedig nagyon hízelgő de , ha nem lett volna az iménti kis vitánk akkor sem venném el egy hölgytől a megtiszteltetést !!!!!!!!!!

So opeltomi szavaival élve : PEACE !!!!!!!

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...

16 szelepesből meg V6-ból is kétféle létezik: C20XE/X20XEV, illetve C25XE/X25XE. Az első verziókat mindkettőből '94-ben nyugdíjazták, utána jött az Ecotec korszak és onnantól x-el kezdődnek a motorkódok.

C20XE volt:

Astra F-ben

Vectra A-ban

Calibrában,

X20XEV ugyanezekben, plusz még Vectra B-ben és Omega B-ben,

C25XE-t raktak:

Calibrába,

Vectra A-ba

X25XE ugyanezekben, plusz Vectra B és Omega B.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tegnap lettem Opel vectra 2.0i GLS tulajdonos és máris a segítségeteket kérném. Nem régóta olvasom a Fórum oldalait de elismerésem nagyon jó.

Először is minek a rövídítése a GLS. És ha valaki megmondaná pontosan hogy hol és mit kell összekötni hogy az autó kiírja a hibákat. (egy kép lenne az igazi) :P

Előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tegnap lettem Opel vectra 2.0i GLS tulajdonos és máris a segítségeteket kérném. Nem régóta olvasom a Fórum oldalait de elismerésem nagyon jó.

Először is minek a rövídítése a GLS. És ha valaki megmondaná pontosan hogy hol és mit kell összekötni hogy az autó kiírja a hibákat. (egy kép lenne az igazi)  :D  

Előre is köszönöm.

A GLS egy felszereltségi szint.Astránál magában foglalta a szervó, kp. zár, plüss belső dolgokat.Esetenként a kp.zárat.Az ilyen frissen vásárolt autót azért sztem célszerű elvinni egy olyan helyre, ahol van a kiolvasáshoz megfelelő műszer, és szakember, hogy elmondja, a jövőben mire kell beruházni. :P

Egyébként gratula a vashoz. :wink:

Link to comment
Megosztás:

És ha valaki megmondaná pontosan hogy hol és mit kell összekötni hogy az autó kiírja a hibákat. (egy kép lenne az igazi)  :P  

Előre is köszönöm.

Ha jól sejtem akkor a te autód is C20NE motoros (2.0i 8 szelep). Ha ez stimmel, akkor megkeresed az ALDL csatit (hátul a menetirány szerinti bal rugóstag mögött van, az oktánszám kódoló csati mellett), kihúzod, és összekötöd benne egy darab dróttal az A és B lábat. (A lábkiosztás fel van tüntetve a csatin, amúgy asszem a felső sor jobb szélén az egymás melletti két lá:D Ha ez megvan, akkor ráadod a gyújtást és erősen elkezded figyelni a műszerfalon a motordiagnosztikai lámpát (kis sárga lámpa egy motor ábrájával), és a villogások számából meg tudod állapítani a hibakódokat, abból meg egy kódtáblázat segítségével elvileg magát a hibát is.

Amúgy hibakódot csak akkor fog mutatni, ha előtte is égett már az a lámpa, viszont ha csak 10 másodpercre leveszed az akkusarut, akkor minden hibakód törlődik. Mint ahogy törlődik a hibakód akkor is, ha egymást követő 20 indítás alatt a hiba nem jelentkezik. A 12-es nem hibakód, ezzel jelzi az ECU a kiolvasás kezdetét/végét, valamint jó eséllyel látni fogod a 31-es kódot is, ez elvileg téves fordulatszám jelet jelent, de ez esetben nem hiba, hanem arra utal hogy nem jár a motor.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.