Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Ne haragudjatok de nekem már dolgozni kell úgyhogy megyek és asszem egy ideig nem is jövök !! Elszomorított ez az egész kekeckedés !! Mégegyszer mindenkitől bocsánatot kérek , ha bármikor megsértettem bármivel !!!!!!!!!!!!!!!

Stewe : vége !

  • Hozzászólások 6,1k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Elküldve

Jóvanna szerepelj te!!! :goodman:

Nem megsértődni kell.

A rám ruházott felelőőség tudatában javaslom, Stewe cartárs autója legyen a 2005 10. hónap autója.

Elküldve
akkor neked A Omid van

a Caliból is egy volt, mégis Calibra A, ami a Vectra A testvér-modellje, hogy újra ON legyek :(

Baaaaaazs!!! Ne mááááááá

Maradjunk abban, hogy se nem A, se nem B. Oké???

Meg abban hogy sipirc innen az omikkal. :oops:

Elküldve
Jóvanna szerepelj te!!! :goodman:

Nem megsértődni kell.

A rám ruházott felelőőség tudatában javaslom, Stewe cartárs autója legyen a 2005 10. hónap autója.

Részemről nincs harag csak légyszi legközelebb ne ugorj nekem mert tényleg nem akartam senkinek rosszat és kérkedni sem volt szándékomban !!!

És , ha lehet ezt a buksi simogatós atyai puszis részt kihagynám a békülésből " :smt056 "!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

A javaslatod pedig nagyon hízelgő de , ha nem lett volna az iménti kis vitánk akkor sem venném el egy hölgytől a megtiszteltetést !!!!!!!!!!

So opeltomi szavaival élve : PEACE !!!!!!!

  • 3 weeks later...
Elküldve
Az A Vectrában lévő 2.5V6-os moci melyik másik típusban van még benne?CSak érdeklődöm, mert nem tudom hova rakni.

Caliban is ez van, asszem.

Elküldve

16 szelepesből meg V6-ból is kétféle létezik: C20XE/X20XEV, illetve C25XE/X25XE. Az első verziókat mindkettőből '94-ben nyugdíjazták, utána jött az Ecotec korszak és onnantól x-el kezdődnek a motorkódok.

C20XE volt:

Astra F-ben

Vectra A-ban

Calibrában,

X20XEV ugyanezekben, plusz még Vectra B-ben és Omega B-ben,

C25XE-t raktak:

Calibrába,

Vectra A-ba

X25XE ugyanezekben, plusz Vectra B és Omega B.

Elküldve

Sziasztok!

Tegnap lettem Opel vectra 2.0i GLS tulajdonos és máris a segítségeteket kérném. Nem régóta olvasom a Fórum oldalait de elismerésem nagyon jó.

Először is minek a rövídítése a GLS. És ha valaki megmondaná pontosan hogy hol és mit kell összekötni hogy az autó kiírja a hibákat. (egy kép lenne az igazi) :P

Előre is köszönöm.

Elküldve
Sziasztok!

Tegnap lettem Opel vectra 2.0i GLS tulajdonos és máris a segítségeteket kérném. Nem régóta olvasom a Fórum oldalait de elismerésem nagyon jó.

Először is minek a rövídítése a GLS. És ha valaki megmondaná pontosan hogy hol és mit kell összekötni hogy az autó kiírja a hibákat. (egy kép lenne az igazi)  :D  

Előre is köszönöm.

A GLS egy felszereltségi szint.Astránál magában foglalta a szervó, kp. zár, plüss belső dolgokat.Esetenként a kp.zárat.Az ilyen frissen vásárolt autót azért sztem célszerű elvinni egy olyan helyre, ahol van a kiolvasáshoz megfelelő műszer, és szakember, hogy elmondja, a jövőben mire kell beruházni. :P

Egyébként gratula a vashoz. :wink:

Elküldve
A GLS egy felszereltségi szint.Astránál magában foglalta a szervó, kp. zár, plüss belső dolgokat.Esetenként a kp.zárat

nem járt ehhez szinre fujt lökös is?

Elküldve

Akérdés a rövidítésre vonatkozott...

(Ha nem Opelről lenne szó, azt írnám, hogy "Got Lots of Shit" vagy "Goofy Looking Shit" vagy vmi iesmi...)

De sokan mondják, hogy a "Grand Lux Sport" rövidítése. Biztos így van... :roll:

Elküldve
És ha valaki megmondaná pontosan hogy hol és mit kell összekötni hogy az autó kiírja a hibákat. (egy kép lenne az igazi)  :P  

Előre is köszönöm.

Ha jól sejtem akkor a te autód is C20NE motoros (2.0i 8 szelep). Ha ez stimmel, akkor megkeresed az ALDL csatit (hátul a menetirány szerinti bal rugóstag mögött van, az oktánszám kódoló csati mellett), kihúzod, és összekötöd benne egy darab dróttal az A és B lábat. (A lábkiosztás fel van tüntetve a csatin, amúgy asszem a felső sor jobb szélén az egymás melletti két lá:D Ha ez megvan, akkor ráadod a gyújtást és erősen elkezded figyelni a műszerfalon a motordiagnosztikai lámpát (kis sárga lámpa egy motor ábrájával), és a villogások számából meg tudod állapítani a hibakódokat, abból meg egy kódtáblázat segítségével elvileg magát a hibát is.

Amúgy hibakódot csak akkor fog mutatni, ha előtte is égett már az a lámpa, viszont ha csak 10 másodpercre leveszed az akkusarut, akkor minden hibakód törlődik. Mint ahogy törlődik a hibakód akkor is, ha egymást követő 20 indítás alatt a hiba nem jelentkezik. A 12-es nem hibakód, ezzel jelzi az ECU a kiolvasás kezdetét/végét, valamint jó eséllyel látni fogod a 31-es kódot is, ez elvileg téves fordulatszám jelet jelent, de ez esetben nem hiba, hanem arra utal hogy nem jár a motor.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.