Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


hemi

Recommended Posts

On 2/14/2020 at 5:06 PM, zotya975 said:

Az a baj hogy ez szerintem csak 6-os csavar aminek kb 5-ös a magja. Elég nehéz pontosan belefúrni, felhegeszteni is necces mert valószinű újból le fog törni amint megpróbálod kitekerni. Ez egy termosztátház? Nem lehet az egészet cserélni bontottra? 

Termosztát ház igen 

Link to comment
Megosztás:

  • Hozzászólások 6,1k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

12 órája, niuss írta:

Köszi szépen!

Milyen márkát érdemes választani?

Tengelyt érdemes cserélnem?az nem szokott elkopni?Nem nagyon találtam ilyen tengelyt a neten!

Tengelyt nem szokták cserélni csak ha bemaródás van rajta.Két csapágy meg szimering aztán had szóljon.Bemaródás sem lesz csak ha megforogna rajta a csapágy gyűrű de az is csak akkor ha összetörne a csapágy

Módosítva : kingblue
Link to comment
Megosztás:

1 óra, kingblue írta:

Tengelyt nem szokták cserélni csak ha bemaródás van rajta.Két csapágy meg szimering aztán had szóljon.Bemaródás sem lesz csak ha megforogna rajta a csapágy gyűrű de az is csak akkor ha összetörne a csapágy

köszi 

Remélem nem lesz nagy szívás :)

Link to comment
Megosztás:

14 perce, nistvan98 írta:

Sziasztok, ez a gyertyakép megfelelő ? Kissé feketék ennek az oka hogy olajjal volt bekenve a henger fala, fehéresség nem vízre utal vagy ez így jó ? Fehérnek kell lenni igen de ez olyan furcsán fehér

 

https://kepkuldes.com/image/39Tcu0

Hát ez inkább kormos.Ezeket a gyertyákat már ne rakd be Kuka mind.El van fogyva a középső elektróda mindegyiknél.

Link to comment
Megosztás:

1 hour ago, kingblue said:

Hát ez inkább kormos.Ezeket a gyertyákat már ne rakd be Kuka mind.El van fogyva a középső elektróda mindegyiknél.

távol áll tőlem az ilyesmi módszer, de addig nem akartam többet költeni rá míg nem jár, mai nap folyamán egészben sikerült beindítani, egy hőgombán kivül minden működik a kocsin, a két külső gyertya egyébként új ! :) kettő ngk és kettő champion,  de működik !! mehet a lakatolás. 

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

  • 5 months later...

Sziasztok. Következő a kérdésem : van egy 1995ös X16sz vectrám, amiben van ABS is ... Van egy másik , amiben egy c20ne pihen már rég óta , de ez viszont nem ABS , és fedélzeti számítógép sincs benne... Nos motort szeretnék cserélni , x16sz helyére c20ne.. megoldható , hogy ne keljen kábelköteget cserélni ? Olvastam hogy valaki 16se-cserélt 16nzről és ott is csak a sorrendet kellet megfordítani... Ha mégis kellene akkor csak gondolom az ecu kábelkötegét kell cserélni ? Továbbá az ABS rendszer egy külön rendszer az egész autóban , ecuhoz nincsen köze ?? Köszönöm szépen

Link to comment
Megosztás:

15 órája, nistvan98 írta:

Sziasztok. Következő a kérdésem : van egy 1995ös X16sz vectrám, amiben van ABS is ... Van egy másik , amiben egy c20ne pihen már rég óta , de ez viszont nem ABS , és fedélzeti számítógép sincs benne... Nos motort szeretnék cserélni , x16sz helyére c20ne.. megoldható , hogy ne keljen kábelköteget cserélni ? Olvastam hogy valaki 16se-cserélt 16nzről és ott is csak a sorrendet kellet megfordítani... Ha mégis kellene akkor csak gondolom az ecu kábelkötegét kell cserélni ? Továbbá az ABS rendszer egy külön rendszer az egész autóban , ecuhoz nincsen köze ?? Köszönöm szépen

C14NZ-SE váltáskor csak az ECU kábelköteget kellett cserélnem, a motortéri másik kábelköteggel, ( akku önindító, olajgomba..stb) csak össze kellett dugni. Az ABS szerintem teljesen külön van. 

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.