wookie Elküldve Szeptember25, 2018 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2018 On 2018. 09. 24. at 9:41, isi írta: Sziasztok! Keresek szervószivattyút, akinek esetleg akad elfekvőben, kérem jelezzen felém. 1.7 isuzuba kellene, ékszíjas tárcsás verzió, valószínű csak dízelbe pakolták, talán F astrába is ugyanez van. Üdv.! Ilyen kell? Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Szeptember26, 2018 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2018 17 órája, wookie írta: Ilyen kell? Igen Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Szeptember26, 2018 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2018 Van. Megnézem hogy ép-e, mert volt egy ami megvolt ütve. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Szeptember27, 2018 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2018 19 órája, wookie írta: Van. Megnézem hogy ép-e, mert volt egy ami megvolt ütve. Szia! Közben már érkezik egy hozzám, szóval ne fáradj maximum, ha nagyon jó árat mondasz rá, akkor átvehetem tartaléknak :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
niuss Elküldve Január8, 2019 Megoszt Elküldve Január8, 2019 https://drive.google.com/open?id=1J9_IHqTe2zBObidoi0LgtxYuWPrMOIEV sziasztok ilyen generátorom van!ezen hogy tudok szénkefét cserélni? köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január8, 2019 Megoszt Elküldve Január8, 2019 28 perce, niuss írta: https://drive.google.com/open?id=1J9_IHqTe2zBObidoi0LgtxYuWPrMOIEV sziasztok ilyen generátorom van!ezen hogy tudok szénkefét cserélni? köszi Kitekered a paláston körben látható 3 csavart 8-as kulccsal-bitfejjel, ( előtte összejelölöd a két alu házfelet hogy ne szivasd meg magad)széthúzod, ha nem jön könnyen, akkor a vasmag rovátkáihoz óvatosan körbe-körbe befeszítesz csavarhúzóval. Az első pajzs lejön a forgórésszel , és a szíjtárcsával, hátul marad bent az állórész. Belenézel, ott figyel középen becsúszva a két szénkefe, kiveszed őket, berakod az újat, ahol van műanyag alátét..stb azokra figyelsz, visszarakod őket. Ahhoz hogy vissza tud rakni a forgórészt a szénkeféket vissza kell tolni a kefetartóba. A hátsó részen van egy lyuk, ahová be tudsz dugni egy pici szöget, drótot..stb, először visszatolod az belső kefét, elédugod a szöget, aztán a felsőt is, ide is továbbcsúsztatod. Ha sikerült ezt fogod látni: Ha kell akkor bezsírzod a hátsó tűgörgös csapágyat, összerakod, meghúzod körbe-körbe fokozatosan a 3 csavart, majd kihúzod a szöget különben nem lesz töltésed. Kiszerelés előtt az akkusarukat le illik venni, mert itt állandó táp van biztosíték nélkül, ha letestel valahová, szépen szikrázik, az akku meg ezt nem szeresse. Link to comment Megosztás: More sharing options...
niuss Elküldve Január8, 2019 Megoszt Elküldve Január8, 2019 Huu köszi ez részletes leirás volt ;)ugyan is azt csinálja hogy amig be nem melegszik nincs töltés,csak parázslik a töltésjelző lámpa,kb 10 perc után jön mega töltés akkor ez gondolom kefe? Link to comment Megosztás: More sharing options...
niuss Elküldve Január8, 2019 Megoszt Elküldve Január8, 2019 hol tudok ehhez való keféket venni?köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január8, 2019 Megoszt Elküldve Január8, 2019 2 órája, niuss írta: Huu köszi ez részletes leirás volt ;)ugyan is azt csinálja hogy amig be nem melegszik nincs töltés,csak parázslik a töltésjelző lámpa,kb 10 perc után jön mega töltés akkor ez gondolom kefe? Igazából nem biztos. Mivel nem kerül pénzbe első körben ellenőrizni lehet az akku-generátor kötéseit, testcsavarokat, ésatöbbi. A hengerfejen, a blokkon a karosszérián is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
niuss Elküldve Január18, 2019 Megoszt Elküldve Január18, 2019 Szia!Generátor ékszíjat bonyolult cserélni?Ugye a szervószíj elötte van,így a szervószivattyút is meg lehet "billenteni"hogy az ékszíj meglazuljon?Választ köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január20, 2019 Megoszt Elküldve Január20, 2019 Szóval neked még a dupla szíjas van. Igen, előbb a szervóét kell levenni, érdemes egyszerre cserélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
niuss Elküldve Január21, 2019 Megoszt Elküldve Január21, 2019 Igen duplaszíjas!Szóval az érdekelne hogy a szervópumpának is van szíjfeszítóje?köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január21, 2019 Megoszt Elküldve Január21, 2019 Magával a pumpával feszítesz ennél a verziónál.Úgy emléxem a felső rögzítés menetes, és azzal lehet spannolni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
niuss Elküldve Január21, 2019 Megoszt Elküldve Január21, 2019 1 órával ezelőtt, wookie írta: Magával a pumpával feszítesz ennél a verziónál.Úgy emléxem a felső rögzítés menetes, és azzal lehet spannolni. OO köszi a segitséget megnézem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
niuss Elküldve Január26, 2019 Megoszt Elküldve Január26, 2019 On 2019. 01. 21. at 20:14, wookie írta: Magával a pumpával feszítesz ennél a verziónál.Úgy emléxem a felső rögzítés menetes, és azzal lehet spannolni. Generátor szíj,szervó szíj,kipipálva 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január26, 2019 Megoszt Elküldve Január26, 2019 3 órája, niuss írta: Generátor szíj,szervó szíj,kipipálva Sima ügy volt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
niuss Elküldve Január26, 2019 Megoszt Elküldve Január26, 2019 3 perce, zotya975 írta: Sima ügy volt? Annyira nem :)De ez a szép benne :)A generátor szíj szivatott meg!Leizzadtam mire levettem,meg felraktam az új szíjat!A szervó az simább volt! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január26, 2019 Megoszt Elküldve Január26, 2019 3 perce, niuss írta: Annyira nem :)De ez a szép benne :)A generátor szíj szivatott meg!Leizzadtam mire levettem,meg felraktam az új szíjat!A szervó az simább volt! Király! Amikor betörik egy csavar vagy megszakad a menet az a mókásabb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
niuss Elküldve Január26, 2019 Megoszt Elküldve Január26, 2019 2 perce, zotya975 írta: Király! Most már nem sír a szervó kormány végállásba :)Meg a generátor szíj se,mikor rányomok minden fogyaztót :)Generátort feszíteni,meg a csavart meghúzni hát ahhoz kevés 2 kéz Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január26, 2019 Megoszt Elküldve Január26, 2019 1 órával ezelőtt, niuss írta: Most már nem sír a szervó kormány végállásba :)Meg a generátor szíj se,mikor rányomok minden fogyaztót :)Generátort feszíteni,meg a csavart meghúzni hát ahhoz kevés 2 kéz Én ezért csináltam hozzá csavaros feszítőt, sokat kínlódtam én is a gyári feszítéssel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
niuss Elküldve Január26, 2019 Megoszt Elküldve Január26, 2019 8 perce, zotya975 írta: Én ezért csináltam hozzá csavaros feszítőt, sokat kínlódtam én is a gyári feszítéssel. Igen a szervón csavaros van az tök jó!Hasonló kéne a generátorra is gyárilag Link to comment Megosztás: More sharing options...
niuss Elküldve Január26, 2019 Megoszt Elküldve Január26, 2019 11 perce, zotya975 írta: Én ezért csináltam hozzá csavaros feszítőt, sokat kínlódtam én is a gyári feszítéssel. Milyet csináltál megnézhetem?Ezer kösz!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
niuss Elküldve Január28, 2019 Megoszt Elküldve Január28, 2019 Sziasztok A középkonzolba levő mechanikus órát(ami az időt mutatja )lehet cserélni digitálisra?Választ köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január28, 2019 Megoszt Elküldve Január28, 2019 3 órája, niuss írta: Sziasztok A középkonzolba levő mechanikus órát(ami az időt mutatja )lehet cserélni digitálisra?Választ köszi Röviden: igen. Két lehetőség létezik, de számodra csak az egyik járható viszonylag egyszerűen. Első verzió a DID (Dual Info Display), két funkciója van: az időt és a külső hőmérsékletet mutatja digitálisan. '94-től gyárilag is ezt szerelték az alapmodellekbe analóg óra helyett, viszont a tied még korábbi modell, és ezért nincsen benne ennek a csatlakozója (teljesen más mint az analóg óráé), azaz be lehet ugyan rakni, de műszerfali kábelköteget kell hozzá cserélni, vagy befűzni a DID vezetékét. Erről lenne szó amúgy (a képen mellette a külső hőmérséklet érzékelője látható, ezt a lökhárítóba kell bepattintani): A másik verziót közekeletű néven BC-nek (Board Computer) hívják, ez is gyári kijelző, de ez már több mindent tud: az időn és a külső hőmérsékleten kívül átlagfogyasztást, pillanatnyi fogyasztást, átlagsebességet, hatótávot is számol, és van benne stopper is. Bizonyos szempontból a bekötése is könnyebb, mert a műszerfal mögött a te autódban (évjáratból és motorból gondolom) jó eséllyel ott lesz a széles sárga csatlakozó amit erre a computerre kell dugni, viszont ez még csak a művelet fele: kell hozzá a kézifékkar mellett, az érmetartó helyére pattintható gomb is amivel kezeled, ez viszont eléggé esetleges hogy be van-e vezetékelve, autója válogatja. Persze a BC-t gombok nélkül is berakhatod, működni is fog, csak nem fogsz tudni váltani a funkciói között, illetve nem fogod tudni beállítani az órát. De a neten egész sok leírás terjed a beszereléséről, szóval nem ördöngösség belevágni. Ennek a BC-nek a hátuljában van egy kis fehér kocka, az az EPROM, azt mindig fel kell programozni az autód motorjához, különben hamis adatokat fog mutatni (főleg a fogyasztás). Arra figyelj hogy hathengeres autóból (V6) nem jó ez a BC, mert annak az EPROM-ját nem lehet négyhengeresre felprogramozni, illetve Omega A-ból vagy Senator B-ből se vegyél ilyet, mert annak meg a kialakítása más, nem fogod tudni rápattintani a díszkeretet (itt a képen már rajta van). Szóval neked Vectra vagy Calibra négyhengeresből (2.0, 2.0 16V, vagy 2.0 Turbó) való BC kell: Link to comment Megosztás: More sharing options...
niuss Elküldve Január28, 2019 Megoszt Elküldve Január28, 2019 58 perce, tgabika76 írta: Röviden: igen. Két lehetőség létezik, de számodra csak az egyik járható viszonylag egyszerűen. Első verzió a DID (Dual Info Display), két funkciója van: az időt és a külső hőmérsékletet mutatja digitálisan. '94-től gyárilag is ezt szerelték az alapmodellekbe analóg óra helyett, viszont a tied még korábbi modell, és ezért nincsen benne ennek a csatlakozója (teljesen más mint az analóg óráé), azaz be lehet ugyan rakni, de műszerfali kábelköteget kell hozzá cserélni, vagy befűzni a DID vezetékét. Erről lenne szó amúgy (a képen mellette a külső hőmérséklet érzékelője látható, ezt a lökhárítóba kell bepattintani): A másik verziót közekeletű néven BC-nek (Board Computer) hívják, ez is gyári kijelző, de ez már több mindent tud: az időn és a külső hőmérsékleten kívül átlagfogyasztást, pillanatnyi fogyasztást, átlagsebességet, hatótávot is számol, és van benne stopper is. Bizonyos szempontból a bekötése is könnyebb, mert a műszerfal mögött a te autódban (évjáratból és motorból gondolom) jó eséllyel ott lesz a széles sárga csatlakozó amit erre a computerre kell dugni, viszont ez még csak a művelet fele: kell hozzá a kézifékkar mellett, az érmetartó helyére pattintható gomb is amivel kezeled, ez viszont eléggé esetleges hogy be van-e vezetékelve, autója válogatja. Persze a BC-t gombok nélkül is berakhatod, működni is fog, csak nem fogsz tudni váltani a funkciói között, illetve nem fogod tudni beállítani az órát. De a neten egész sok leírás terjed a beszereléséről, szóval nem ördöngösség belevágni. Ennek a BC-nek a hátuljában van egy kis fehér kocka, az az EPROM, azt mindig fel kell programozni az autód motorjához, különben hamis adatokat fog mutatni (főleg a fogyasztás). Arra figyelj hogy hathengeres autóból (V6) nem jó ez a BC, mert annak az EPROM-ját nem lehet négyhengeresre felprogramozni, illetve Omega A-ból vagy Senator B-ből se vegyél ilyet, mert annak meg a kialakítása más, nem fogod tudni rápattintani a díszkeretet (itt a képen már rajta van). Szóval neked Vectra vagy Calibra négyhengeresből (2.0, 2.0 16V, vagy 2.0 Turbó) való BC kell: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts