nagy istván Elküldve Október12, 2011 Megoszt Elküldve Október12, 2011 a tecsó épülete mellett ( a szlovák út felé haladva)van egy sátortetős ház és utána áll egy asszem sárga talán transporter az útra merőlegesen.ezt látom a képen és talán most is ott van.az mellett áll a fa árnyékában.ezért innen nem látható csak az útról..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Október24, 2011 Megoszt Elküldve Október24, 2011 Hopp, E30 hátsódifi ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Október24, 2011 Megoszt Elküldve Október24, 2011 Hopp, E30 hátsódifi ;) Mégis megtartod donornak? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Október24, 2011 Megoszt Elküldve Október24, 2011 Mégis megtartod donornak? ;) Van egy tarcsiban a garázsban. ;) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Október24, 2011 Megoszt Elküldve Október24, 2011 Van egy tarcsiban a garázsban. ;) ;) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Október24, 2011 Megoszt Elküldve Október24, 2011 Írok a srácnak hátha van valami topicja ennek a kocsinak, ahol lehet látni az épülés képeit. Elég kevés az infó erről a kocsiról sajnos. :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
j.balint Elküldve Október24, 2011 Megoszt Elküldve Október24, 2011 Írok a srácnak hátha van valami topicja ennek a kocsinak, ahol lehet látni az épülés képeit. Elég kevés az infó erről a kocsiról sajnos. :S És az első híddal mi lesz? A Moszkvics futóműve komolyabb elöl mint a C Kadié. Én inkább azt cserélném ki előbb! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Október24, 2011 Megoszt Elküldve Október24, 2011 És az első híddal mi lesz? A Moszkvics futóműve komolyabb elöl mint a C Kadié. Én inkább azt cserélném ki előbb! Megmondom őszintén, nem láttam még se első se hátsó futóművet C Kadiról ;) Viszont azzal tisztában vagyok hogy az 1.2esnél erősebb motorok szétszaggatják a gyári difijét. A gyári nagy difi ritka és méregdrága, ezért kéne valami alternatív megoldást találni a problémára. ( mondjuk egyenlőre nincs C Kadim, még mindig BMWzek, csak nézelődök ) Viszont gyanítom, hogy a srác sem hagyta meg elöl a C Kadi gyári futóművét, lehet hogy az is E30 származék, ezért kéne egy építési topic, vagy valami, de sajnos marhára nem találok ilyet. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Október25, 2011 Megoszt Elküldve Október25, 2011 Sok építési kép tényleg nincs a srácnak, de ha belegondolsz sok mindent azért nem kellett átfaragni a kisblokk miatt ;) Kadettaki néven megy amúgy és Görög Opel Klubos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Október25, 2011 Megoszt Elküldve Október25, 2011 Sok építési kép tényleg nincs a srácnak, de ha belegondolsz sok mindent azért nem kellett átfaragni a kisblokk miatt ;) Kadettaki néven megy amúgy és Görög Opel Klubos. Köszi Stefan, ez egy hasznos topic! ;) A srác az eredeti E30 hidat rakta a kocsi alá. Sajnos a képeken nem látszik hogy van felfogatva a híd. Pedig ahogy nézem, sok átalakítás nincs az E30 hídon. Itt már pl a gyári stabilizátor is benne van. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Október25, 2011 Megoszt Elküldve Október25, 2011 Az első lámpa melletti indexes C és a lökös alatti indexes C, mi másban különbözik még? Melyik az újabb gyártás? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Október25, 2011 Megoszt Elküldve Október25, 2011 Az első lámpa melletti indexes C és a lökös alatti indexes C, mi másban különbözik még? Melyik az újabb gyártás? ;) a felső indexes/ lámpa melletti az újabb elvileg...de régen sok kasztni csere volt, szóval itthon bármi lehet mindenben különbözik.... homlokfal, sárvédő, géptető, index... a lámpa csereszavatos... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Október25, 2011 Megoszt Elküldve Október25, 2011 a felső indexes/ lámpa melletti az újabb elvileg...de régen sok kasztni csere volt, szóval itthon bármi lehet mindenben különbözik.... homlokfal, sárvédő, géptető, index... a lámpa csereszavatos... ja, mármint a kasztni többi részeiben... másban szerintem nem különbözik.... csak a coupe különbözik a többi C-től, ajtókba szélvédőbe Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Október25, 2011 Megoszt Elküldve Október25, 2011 ja, mármint a kasztni többi részeiben... másban szerintem nem különbözik.... csak a coupe különbözik a többi C-től, ajtókba szélvédőbe Tehát ha jól értem, csak az eleje különbözik, gondolom az index felfogatás és a hely kialakítása miatt, a kasztni többi része ua. Köszi ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
j.balint Elküldve Október25, 2011 Megoszt Elküldve Október25, 2011 Tehát ha jól értem, csak az eleje különbözik, gondolom az index felfogatás és a hely kialakítása miatt, a kasztni többi része ua. Köszi ;) Sajnos a bmw elöl gólyalábas, míg a c dupla lengőkaros, és a sárvédő belső fele nincsen megmerevítve hogy a terhelést átvegye. Nincs olyan igazi torony mint az e30-nál. Ha nagyon érdekel a téma akkor küldök mélben pár képet a C első és hátsó futóművéről, és a bekötésekről. Egyébként a manta futóműve tudtommal nem különbözik nagyban e C-kaditól, és abban volt sor 6henger. Ha annak megfelelt akkor sztem mindennek! A svédek volvó turbó motort meg váltót meg hátsóhidat szoktak aláfaragni, de ott is merev hátsóhíd van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Colin Elküldve Október25, 2011 Megoszt Elküldve Október25, 2011 Sziasztok. Kadett 1,3 turbo - c forum ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Október25, 2011 Megoszt Elküldve Október25, 2011 Sajnos a bmw elöl gólyalábas, míg a c dupla lengőkaros, és a sárvédő belső fele nincsen megmerevítve hogy a terhelést átvegye. Nincs olyan igazi torony mint az e30-nál. Ha nagyon érdekel a téma akkor küldök mélben pár képet a C első és hátsó futóművéről, és a bekötésekről. Egyébként a manta futóműve tudtommal nem különbözik nagyban e C-kaditól, és abban volt sor 6henger. Ha annak megfelelt akkor sztem mindennek! A svédek volvó turbó motort meg váltót meg hátsóhidat szoktak aláfaragni, de ott is merev hátsóhíd van. Hali Na ezt nem tudtam, nézegettem most egy migwebes fórumot, ahol a srác 2.0 8v turbót épít, ott láttam valami duplalengőkaros megoldást, de azt hittem hogy az már a mókolt verzió, igazából sok minden van abban a topicban, de sajnos a srác a használhatóságot és az egyszerűséget helyezi előtérbe és hát hogy is mondjam, ennek oltárán áldozza fel, a normális kinézetet és a bonyolultabb, de szebb végeredményt hozó változtatásokat. Erről van szó. Itt pedig található a hátsó futómű mizéria. Innen azért elég jól látszik hogy mi volt alatta és mi lett helyette. Egyébként ezek nem merev hidasak így már, hanem lengőkarosak. Jól látszik pl azon, hogy a srác próbálgatja a rugókat, melyikkel hogy áll a hátsó kerék és milyen magasságban lesznek egyenesek a féltengelyek. Itt meg van a megoldás is az E30 hátsóhíd rögzítésére, bár elég barbár módszert választott a srác. Bár lehetséges hogy ez az egyetlen. ;) A képek pedig szerintem jöhetnek ide is, gondolom nem csak engem érdekel ennyire a téma, van még pár ember rajtam kívül. Nekem csak megint agymenésem van C Kadett iránt. ;) Szerk.: Köszi Colin, azt a topicot nekem is sikerült megtalálni, de sajnos csak egy fél oldal. :\ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Colin Elküldve Október26, 2011 Megoszt Elküldve Október26, 2011 Amit linkeltem forumot, ott nézd meg a technikai részt. Bár kicsit nehéz keresni a fórumon, de le van írva 1-2 megoldás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Október26, 2011 Megoszt Elküldve Október26, 2011 Amit linkeltem forumot, ott nézd meg a technikai részt. Bár kicsit nehéz keresni a fórumon, de le van írva 1-2 megoldás. Azt nem is vettem észre hogy ez a fórum csak C Kadettel foglalkozik. Köszönöm szépen. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Colin Elküldve Október26, 2011 Megoszt Elküldve Október26, 2011 pedig írtam is, hogy "c forum" ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Október26, 2011 Megoszt Elküldve Október26, 2011 pedig írtam is, hogy "c forum" ;) Nem figyeltem eléggé, szorri ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
j.balint Elküldve Október26, 2011 Megoszt Elküldve Október26, 2011 Hali Na ezt nem tudtam, nézegettem most egy migwebes fórumot, ahol a srác 2.0 8v turbót épít, ott láttam valami duplalengőkaros megoldást, de azt hittem hogy az már a mókolt verzió, igazából sok minden van abban a topicban, de sajnos a srác a használhatóságot és az egyszerűséget helyezi előtérbe és hát hogy is mondjam, ennek oltárán áldozza fel, a normális kinézetet és a bonyolultabb, de szebb végeredményt hozó változtatásokat. Erről van szó. Itt pedig található a hátsó futómű mizéria. Innen azért elég jól látszik hogy mi volt alatta és mi lett helyette. Egyébként ezek nem merev hidasak így már, hanem lengőkarosak. Jól látszik pl azon, hogy a srác próbálgatja a rugókat, melyikkel hogy áll a hátsó kerék és milyen magasságban lesznek egyenesek a féltengelyek. Itt meg van a megoldás is az E30 hátsóhíd rögzítésére, bár elég barbár módszert választott a srác. Bár lehetséges hogy ez az egyetlen. ;) A képek pedig szerintem jöhetnek ide is, gondolom nem csak engem érdekel ennyire a téma, van még pár ember rajtam kívül. Nekem csak megint agymenésem van C Kadett iránt. ;) Szerk.: Köszi Colin, azt a topicot nekem is sikerült megtalálni, de sajnos csak egy fél oldal. :\ Jujjjj! ezt a kókánybercit már egyszer kiveséztük a másik fórumon. Rémisztő amit művelt azzal az autóval. Levágatnám a sebes kezét miatta! A mig fórumon van egy norvég C limó amiben 400 egynéhány ló meg volvó futómű van meg ilyesmik ha megtalálom belinkelem neked! Azt érdemes megnézni! Profi munka, szép autó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
j.balint Elküldve Október26, 2011 Megoszt Elküldve Október26, 2011 Jujjjj! ezt a kókánybercit már egyszer kiveséztük a másik fórumon. Rémisztő amit művelt azzal az autóval. Levágatnám a sebes kezét miatta! A mig fórumon van egy norvég C limó amiben 400 egynéhány ló meg volvó futómű van meg ilyesmik ha megtalálom belinkelem neked! Azt érdemes megnézni! Profi munka, szép autó. Na itt is van! Ezt nézd végig! http://www.migweb.co.uk/forums/projects-re...-16v-turbo.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
j.balint Elküldve Október26, 2011 Megoszt Elküldve Október26, 2011 elsőhídNa itt is van! Ezt nézd végig! http://www.migweb.co.uk/forums/projects-re...-16v-turbo.html Visit My Website Link to comment Megosztás: More sharing options...
j.balint Elküldve Október26, 2011 Megoszt Elküldve Október26, 2011 elsőhíd Visit My Website ez az első fénykép beillesztés nem annyira sikerült, de a linkeken utollehet érni a képeket 4darab összesen. legközelebb csak összejön Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts