nagy istván Elküldve Október12, 2011 Elküldve Október12, 2011 a tecsó épülete mellett ( a szlovák út felé haladva)van egy sátortetős ház és utána áll egy asszem sárga talán transporter az útra merőlegesen.ezt látom a képen és talán most is ott van.az mellett áll a fa árnyékában.ezért innen nem látható csak az útról.....
Stefan Elküldve Október24, 2011 Elküldve Október24, 2011 Hopp, E30 hátsódifi ;) Mégis megtartod donornak? ;)
Zsoltee Elküldve Október24, 2011 Elküldve Október24, 2011 Mégis megtartod donornak? ;) Van egy tarcsiban a garázsban. ;) :lol:
Zsoltee Elküldve Október24, 2011 Elküldve Október24, 2011 Írok a srácnak hátha van valami topicja ennek a kocsinak, ahol lehet látni az épülés képeit. Elég kevés az infó erről a kocsiról sajnos. :S
j.balint Elküldve Október24, 2011 Elküldve Október24, 2011 Írok a srácnak hátha van valami topicja ennek a kocsinak, ahol lehet látni az épülés képeit. Elég kevés az infó erről a kocsiról sajnos. :S És az első híddal mi lesz? A Moszkvics futóműve komolyabb elöl mint a C Kadié. Én inkább azt cserélném ki előbb!
Zsoltee Elküldve Október24, 2011 Elküldve Október24, 2011 És az első híddal mi lesz? A Moszkvics futóműve komolyabb elöl mint a C Kadié. Én inkább azt cserélném ki előbb! Megmondom őszintén, nem láttam még se első se hátsó futóművet C Kadiról ;) Viszont azzal tisztában vagyok hogy az 1.2esnél erősebb motorok szétszaggatják a gyári difijét. A gyári nagy difi ritka és méregdrága, ezért kéne valami alternatív megoldást találni a problémára. ( mondjuk egyenlőre nincs C Kadim, még mindig BMWzek, csak nézelődök ) Viszont gyanítom, hogy a srác sem hagyta meg elöl a C Kadi gyári futóművét, lehet hogy az is E30 származék, ezért kéne egy építési topic, vagy valami, de sajnos marhára nem találok ilyet. ;)
Stefan Elküldve Október25, 2011 Elküldve Október25, 2011 Sok építési kép tényleg nincs a srácnak, de ha belegondolsz sok mindent azért nem kellett átfaragni a kisblokk miatt ;) Kadettaki néven megy amúgy és Görög Opel Klubos.
Zsoltee Elküldve Október25, 2011 Elküldve Október25, 2011 Sok építési kép tényleg nincs a srácnak, de ha belegondolsz sok mindent azért nem kellett átfaragni a kisblokk miatt ;) Kadettaki néven megy amúgy és Görög Opel Klubos. Köszi Stefan, ez egy hasznos topic! ;) A srác az eredeti E30 hidat rakta a kocsi alá. Sajnos a képeken nem látszik hogy van felfogatva a híd. Pedig ahogy nézem, sok átalakítás nincs az E30 hídon. Itt már pl a gyári stabilizátor is benne van. :lol:
Zsoltee Elküldve Október25, 2011 Elküldve Október25, 2011 Az első lámpa melletti indexes C és a lökös alatti indexes C, mi másban különbözik még? Melyik az újabb gyártás? ;)
Lanti Elküldve Október25, 2011 Elküldve Október25, 2011 Az első lámpa melletti indexes C és a lökös alatti indexes C, mi másban különbözik még? Melyik az újabb gyártás? ;) a felső indexes/ lámpa melletti az újabb elvileg...de régen sok kasztni csere volt, szóval itthon bármi lehet mindenben különbözik.... homlokfal, sárvédő, géptető, index... a lámpa csereszavatos...
Lanti Elküldve Október25, 2011 Elküldve Október25, 2011 a felső indexes/ lámpa melletti az újabb elvileg...de régen sok kasztni csere volt, szóval itthon bármi lehet mindenben különbözik.... homlokfal, sárvédő, géptető, index... a lámpa csereszavatos... ja, mármint a kasztni többi részeiben... másban szerintem nem különbözik.... csak a coupe különbözik a többi C-től, ajtókba szélvédőbe
Zsoltee Elküldve Október25, 2011 Elküldve Október25, 2011 ja, mármint a kasztni többi részeiben... másban szerintem nem különbözik.... csak a coupe különbözik a többi C-től, ajtókba szélvédőbe Tehát ha jól értem, csak az eleje különbözik, gondolom az index felfogatás és a hely kialakítása miatt, a kasztni többi része ua. Köszi ;)
j.balint Elküldve Október25, 2011 Elküldve Október25, 2011 Tehát ha jól értem, csak az eleje különbözik, gondolom az index felfogatás és a hely kialakítása miatt, a kasztni többi része ua. Köszi ;) Sajnos a bmw elöl gólyalábas, míg a c dupla lengőkaros, és a sárvédő belső fele nincsen megmerevítve hogy a terhelést átvegye. Nincs olyan igazi torony mint az e30-nál. Ha nagyon érdekel a téma akkor küldök mélben pár képet a C első és hátsó futóművéről, és a bekötésekről. Egyébként a manta futóműve tudtommal nem különbözik nagyban e C-kaditól, és abban volt sor 6henger. Ha annak megfelelt akkor sztem mindennek! A svédek volvó turbó motort meg váltót meg hátsóhidat szoktak aláfaragni, de ott is merev hátsóhíd van.
Zsoltee Elküldve Október25, 2011 Elküldve Október25, 2011 Sajnos a bmw elöl gólyalábas, míg a c dupla lengőkaros, és a sárvédő belső fele nincsen megmerevítve hogy a terhelést átvegye. Nincs olyan igazi torony mint az e30-nál. Ha nagyon érdekel a téma akkor küldök mélben pár képet a C első és hátsó futóművéről, és a bekötésekről. Egyébként a manta futóműve tudtommal nem különbözik nagyban e C-kaditól, és abban volt sor 6henger. Ha annak megfelelt akkor sztem mindennek! A svédek volvó turbó motort meg váltót meg hátsóhidat szoktak aláfaragni, de ott is merev hátsóhíd van. Hali Na ezt nem tudtam, nézegettem most egy migwebes fórumot, ahol a srác 2.0 8v turbót épít, ott láttam valami duplalengőkaros megoldást, de azt hittem hogy az már a mókolt verzió, igazából sok minden van abban a topicban, de sajnos a srác a használhatóságot és az egyszerűséget helyezi előtérbe és hát hogy is mondjam, ennek oltárán áldozza fel, a normális kinézetet és a bonyolultabb, de szebb végeredményt hozó változtatásokat. Erről van szó. Itt pedig található a hátsó futómű mizéria. Innen azért elég jól látszik hogy mi volt alatta és mi lett helyette. Egyébként ezek nem merev hidasak így már, hanem lengőkarosak. Jól látszik pl azon, hogy a srác próbálgatja a rugókat, melyikkel hogy áll a hátsó kerék és milyen magasságban lesznek egyenesek a féltengelyek. Itt meg van a megoldás is az E30 hátsóhíd rögzítésére, bár elég barbár módszert választott a srác. Bár lehetséges hogy ez az egyetlen. ;) A képek pedig szerintem jöhetnek ide is, gondolom nem csak engem érdekel ennyire a téma, van még pár ember rajtam kívül. Nekem csak megint agymenésem van C Kadett iránt. ;) Szerk.: Köszi Colin, azt a topicot nekem is sikerült megtalálni, de sajnos csak egy fél oldal. :\
Colin Elküldve Október26, 2011 Elküldve Október26, 2011 Amit linkeltem forumot, ott nézd meg a technikai részt. Bár kicsit nehéz keresni a fórumon, de le van írva 1-2 megoldás.
Zsoltee Elküldve Október26, 2011 Elküldve Október26, 2011 Amit linkeltem forumot, ott nézd meg a technikai részt. Bár kicsit nehéz keresni a fórumon, de le van írva 1-2 megoldás. Azt nem is vettem észre hogy ez a fórum csak C Kadettel foglalkozik. Köszönöm szépen. ;)
Zsoltee Elküldve Október26, 2011 Elküldve Október26, 2011 pedig írtam is, hogy "c forum" ;) Nem figyeltem eléggé, szorri ;)
j.balint Elküldve Október26, 2011 Elküldve Október26, 2011 Hali Na ezt nem tudtam, nézegettem most egy migwebes fórumot, ahol a srác 2.0 8v turbót épít, ott láttam valami duplalengőkaros megoldást, de azt hittem hogy az már a mókolt verzió, igazából sok minden van abban a topicban, de sajnos a srác a használhatóságot és az egyszerűséget helyezi előtérbe és hát hogy is mondjam, ennek oltárán áldozza fel, a normális kinézetet és a bonyolultabb, de szebb végeredményt hozó változtatásokat. Erről van szó. Itt pedig található a hátsó futómű mizéria. Innen azért elég jól látszik hogy mi volt alatta és mi lett helyette. Egyébként ezek nem merev hidasak így már, hanem lengőkarosak. Jól látszik pl azon, hogy a srác próbálgatja a rugókat, melyikkel hogy áll a hátsó kerék és milyen magasságban lesznek egyenesek a féltengelyek. Itt meg van a megoldás is az E30 hátsóhíd rögzítésére, bár elég barbár módszert választott a srác. Bár lehetséges hogy ez az egyetlen. ;) A képek pedig szerintem jöhetnek ide is, gondolom nem csak engem érdekel ennyire a téma, van még pár ember rajtam kívül. Nekem csak megint agymenésem van C Kadett iránt. ;) Szerk.: Köszi Colin, azt a topicot nekem is sikerült megtalálni, de sajnos csak egy fél oldal. :\ Jujjjj! ezt a kókánybercit már egyszer kiveséztük a másik fórumon. Rémisztő amit művelt azzal az autóval. Levágatnám a sebes kezét miatta! A mig fórumon van egy norvég C limó amiben 400 egynéhány ló meg volvó futómű van meg ilyesmik ha megtalálom belinkelem neked! Azt érdemes megnézni! Profi munka, szép autó.
j.balint Elküldve Október26, 2011 Elküldve Október26, 2011 Jujjjj! ezt a kókánybercit már egyszer kiveséztük a másik fórumon. Rémisztő amit művelt azzal az autóval. Levágatnám a sebes kezét miatta! A mig fórumon van egy norvég C limó amiben 400 egynéhány ló meg volvó futómű van meg ilyesmik ha megtalálom belinkelem neked! Azt érdemes megnézni! Profi munka, szép autó. Na itt is van! Ezt nézd végig! http://www.migweb.co.uk/forums/projects-re...-16v-turbo.html
j.balint Elküldve Október26, 2011 Elküldve Október26, 2011 elsőhídNa itt is van! Ezt nézd végig! http://www.migweb.co.uk/forums/projects-re...-16v-turbo.html Visit My Website
j.balint Elküldve Október26, 2011 Elküldve Október26, 2011 elsőhíd Visit My Website ez az első fénykép beillesztés nem annyira sikerült, de a linkeken utollehet érni a képeket 4darab összesen. legközelebb csak összejön
Recommended Posts