mélykék76 Elküldve Október24, 2010 Elküldve Október24, 2010 Most csak a kötelezőtől fosok, hogy mennyi lesz az annyi 2011ben, meg nem tudom eldönteni hogy sor4 vagy sor6. :) Október végén közlik, 320 min. szerintem :D
mélykék76 Elküldve Október24, 2010 Elküldve Október24, 2010 már kezdtem megijedni h mindenki céét vesz :lol: Tömegcikk Melyik Kadett nem volt az ? :) :D <_< :icon13: Lanti, Melyik kocsiról folyik a csevej ?
Lanti Elküldve Október24, 2010 Elküldve Október24, 2010 Melyik Kadett nem volt az ? :) :D <_< :icon13: Lanti, Melyik kocsiról folyik a csevej ? http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/kadet...adett_c-4043836
Zsoltee Elküldve Október24, 2010 Elküldve Október24, 2010 Október végén közlik, 320 min. szerintem :D Mindenki ezt mondja. Majd kiderül, egyenlőre nézelődöm. :)
Gelko Elküldve Október25, 2010 Elküldve Október25, 2010 Most csak a kötelezőtől fosok, hogy mennyi lesz az annyi 2011ben, meg nem tudom eldönteni hogy sor4 vagy sor6. :) Erre eléggé minimális a kötelező :D
Zsoltee Elküldve Október25, 2010 Elküldve Október25, 2010 Erre eléggé minimális a kötelező :D Jah, de kb ott vagyok vele mint a Cvel. :)
Stefan Elküldve Október25, 2010 Elküldve Október25, 2010 ... Most csak a kötelezőtől fosok, hogy mennyi lesz az annyi 2011ben, meg nem tudom eldönteni hogy sor4 vagy sor6. :) ... Nem értem miért kell mindig gyári motorban gondolkozni :D Egy gyárilag kisebb ráadásul nagyobb eséllyel van megkímélve <_<
mélykék76 Elküldve Október25, 2010 Elküldve Október25, 2010 Jah, de kb ott vagyok vele mint a Cvel. :) Te figyelj, ha C-ből ennyiért nagyságrendileg ekkora teljesítményt kihozol + ilyen állapotra javítod fel az autót én mindig megtapsollak ha látlak :D <_< :icon13: :lol:
Zsoltee Elküldve Október25, 2010 Elküldve Október25, 2010 Te figyelj, ha C-ből ennyiért nagyságrendileg ekkora teljesítményt kihozol + ilyen állapotra javítod fel az autót én mindig megtapsollak ha látlak :) :D <_< :icon13: Az állapota annak a kéknek is kb ilyen volt. Nem azzal van a baj. Az alkatrész ellátásra céloztam. :lol:
Zsoltee Elküldve Október25, 2010 Elküldve Október25, 2010 Nem értem miért kell mindig gyári motorban gondolkozni :D Egy gyárilag kisebb ráadásul nagyobb eséllyel van megkímélve :icon13: Nem gondolkozom gyári motorban, viszont állítólag ha gyárilag sor hatost veszek abba nagyobb esélyel és könnyebben lehet egy nagyobb sor hatost szerelni mint a sor4be. Viszont a legkisebb sor hatos már 100KW körüli. Ami ugye már jövőre egyel nagyobb biztosítási kategória. :) Ja és ne offoljatok már. <_<
Gelko Elküldve Október25, 2010 Elküldve Október25, 2010 Viszont a legkisebb sor hatos már 100KW körüli. Ami ugye már jövőre egyel nagyobb biztosítási kategória. :) Ja és ne offoljatok már. :D Erre mondják hogy nem lehet bacni is meg szűznek is maradni <_<
Zsoltee Elküldve Október25, 2010 Elküldve Október25, 2010 Erre mondják hogy nem lehet bacni is meg szűznek is maradni :D Hát igen, ez ilyen. Folyt. köv. itt :)
Danek Elküldve Október25, 2010 Elküldve Október25, 2010 Sziasztok! Lenne egy kérdésem.: van egy Kadett C-m és szeretném fel újítani illetve motort szeretnék benne cserélni, egy Opel record 2,2es motorom van amit bele tennék.kérdésem az lenne hogy motortartó bakok ilyesmik menyire egyeznek?olvastam már hogy a kardán alagutat meg kell nagyobítani.illetve féltengelyek menyire birják? vagy a record difijét kéne bele fabrikálni inkábB?választ elörre is köszönöm
Lanti Elküldve Október25, 2010 Elküldve Október25, 2010 Sziasztok! Lenne egy kérdésem.: van egy Kadett C-m és szeretném fel újítani illetve motort szeretnék benne cserélni, egy Opel record 2,2es motorom van amit bele tennék.kérdésem az lenne hogy motortartó bakok ilyesmik menyire egyeznek?olvastam már hogy a kardán alagutat meg kell nagyobítani.illetve féltengelyek menyire birják? vagy a record difijét kéne bele fabrikálni inkábB?választ elörre is köszönöm szia, a 2.2 moci elvileg nagyobb átalakítás nélkül belemegy, ha veszel hozzá cih getrag 240es váltót akkor az alagút átalakítást is megúszod, csak a jobb oldalát kell kicsit kintebb ütni.... kivéve ha antomata váltos mert abba a manta válto is belemegy. motortartók is jók szerintem bár azt nem nagy dolog csinálni... a difi az kérdés, mert a kis hidas nem fogja bírni, nagy hidat találni nehéz, az se speres.. manta B speres hidat szokat alá rakni csak az meg 9cm vel szélesebb.... de az is ritka darab és költséges... kardánt nem tdom pontosan de szerintem kell csináltatnod hozzá
Atommanó Elküldve Október25, 2010 Elküldve Október25, 2010 Erre mondják hogy nem lehet bacni is meg szűznek is maradni :) De, csak az már a segbeqky kategória... :o :D
Danek Elküldve Október26, 2010 Elküldve Október26, 2010 szia, a 2.2 moci elvileg nagyobb átalakítás nélkül belemegy, ha veszel hozzá cih getrag 240es váltót akkor az alagút átalakítást is megúszod, csak a jobb oldalát kell kicsit kintebb ütni.... kivéve ha antomata váltos mert abba a manta válto is belemegy. motortartók is jók szerintem bár azt nem nagy dolog csinálni... a difi az kérdés, mert a kis hidas nem fogja bírni, nagy hidat találni nehéz, az se speres.. manta B speres hidat szokat alá rakni csak az meg 9cm vel szélesebb.... de az is ritka darab és költséges... kardánt nem tdom pontosan de szerintem kell csináltatnod hozzá Köszönöm a segitséget amugy egy E rekord áll rendelkezésre difivel váltóval kardán,stb szóval valamit csak csak össze tudunk ebböl hozni,kérdés menyivel nagyobb az E rekord difi.még egyszer köszönöm a választ!
Lanti Elküldve November4, 2010 Elküldve November4, 2010 720-ért van most fent megint egy coupe. igen, csak az a baj, hogy sokan tudják h kb 80-ért vette és semmit nem csinált vele....
Stefan Elküldve November4, 2010 Elküldve November4, 2010 igen, csak az a baj, hogy sokan tudják h kb 80-ért vette és semmit nem csinált vele.... Én nem tudtam, de szerencsére nem is akarom megvenni :o Amúgy meg szerintem elég nehéz mostmár coupe-t találni bármilyen állapotban is 80-ért és ezzel ő is tisztában lehet, de én is sokallom egyébként. Legalábbis nekem nem ér ennyit. Ha ennyit érne, akkor pl. egy XE-re épített Corsát is el lehetne adni annyiért, mint amennyibe van az építése.
Lanti Elküldve November4, 2010 Elküldve November4, 2010 szép az a QP csak sajnos csak neki van máskarosszériája, értem itt az ajtókat szélvédőket és így 30 év távlatába már nem lehet hozzá alkatrészt találni
Stefan Elküldve November4, 2010 Elküldve November4, 2010 szép az a QP csak sajnos csak neki van máskarosszériája, értem itt az ajtókat szélvédőket és így 30 év távlatába már nem lehet hozzá alkatrészt találni Egy igazi veterános azt is építi! Plexi, üvegszál, karbon rulez! :o
Lanti Elküldve November4, 2010 Elküldve November4, 2010 Egy igazi veterános azt is építi! Plexi, üvegszál, karbon rulez! :o köszönöm, hogy nem az egy igazi kadettos szót használtad :D :)
Recommended Posts