sárgaGSI Elküldve Április26, 2014 Megoszt Elküldve Április26, 2014 Noh! :D Mint említettem egyedüli c kadettosként(javítsatok ki ha tévedtem) a clubban tartom a frontot. Ha ez változna bármiben szívesen segítek az ide tévedőknek... Ami hirtelen eszembe jut az autóról hogy kapott egy matt fehér(szürke) szint,bár casablanca fehér színkódjaként kértem nem igazán tudom miért szürke, valahogy túlélem, én csiszoltam fel- készítettem elő(soha többet) Gyumma csak lefújta rendkívül kedvező áron ahogy szokta :icon1: ......nem nem esett át teljes lakatoláson mivel még nem menthetetlen az autó, Egy "A" oszlopot kell újraépíteni ajtók alját normálisan felrakni, vonalakat az ajtó alsó negyedén a kasztnival összehozni, ott is látni érdekességet, 38 éves, volt pár "szakembernél".....Illetve egy hátsó nyúlványt cserélni jelen használat mellett úgy 10 éven belül de mire oda kerül valószínűleg előburjánzik még itt ott a rozsda :D porrá hullva szerencsére sehol sincs......MÉG....... Annyira irritált az előző "igényes" fénye hogy kénytelen voltam vele valamit kezdeni, nem szerettem volna kihozni olyan formában a garázsból ahool már 2 éve csak nézegettem.... Kiss Lajostól vettem c-re esztergált hűtött A Omega (258mm) tárcsákat amihez passzolt a gsi nyereg, egy alátét behelyezésével a csonk és a nyereg közé, itt a probléma a kis főfékhenger mely nem túl sok olajat juttat a nyergekbe illetve a fordulási szög is megnő mivel a nyereg beleér a lengőkarba. A főfékhenger cserélve lesz valószínűleg a gyári helyre nem passzol semmi másé uh gyártatni kell majd a felfogatást hozzá. ha nem lemezfelni került volna fel az autóra akkor a gyárinál 2-3 cm-el hosszabb fékcső tökéletesen tette volna a dolgát így viszont ott is kellett 3 kört futni mire sehol nem ért bele sem a lengőkarba sem a felnibe a fékcső..... :omg: Ültetésnél picit kitoltuk a határokat....... Felütközésgátló korrodált volt ezért azt el kellett távolítani..... :D 10cm-el rövidebb gátló került a gyári helyére http://www.lindor.hu ajánlásával illetve gyári 85mm belső átmérőjű rugót erősebbre cseréltük skoda 120(lehet röhögni) szintén azonos átmérőjű de 3mm-el vastagabb rugójára a megfelelő hasmagasság (5cm) elérése érdekében. Továbbá rövidítettük a stabpálcákat h kulturáltan álljanak. Kormányhardyt esélytelen itthon kapni ezért e kadett hardygumi felhasználásával meg némi megmunkálással lehet ezt pótolni Váltótartót is csak Ebayról lehet rendelni úgyhogy azt is egyedileg pótoltam ... :D Szilentek kivételével minden cserélve az első futóműben....illetve csiszolva fényezve minden eleme fekete-fekérre Belső egyelőre maradt ahogy hozzám került egyedül műszerfalizzókat csináltam meg h érintkezzenek és még világítson is, valószínűleg az egy kárpitos fog elszórakozni egyszer vele, később Manta recarók kerülnek bele reményeim szerint.... Difitömítést itthon szintén nem találtam ezért tömítéslapból vagy miből vágtam méretre.... Nagyvonalakban ennyi ha még eszembe jut vmi hozzácsatolom.... Képgaléria:http://www.opelforum.hu/gallery/album/492-c-limo-1976/ 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
sárgaGSI Elküldve Április26, 2014 Megoszt Elküldve Április26, 2014 Jah igen karrtervédő(inkább felcsúszás segítő, mert a karter 4-5 cm-el feljebb van mint az első híd) gyártása folyamatban mert az első híd pont olyan vastag mint egy rajzlap ha az leakad vhol csúnya vége lenne...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Április26, 2014 Megoszt Elküldve Április26, 2014 Le a kalappal,de ezt másold be a blogodba is :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
sárgaGSI Elküldve Április26, 2014 Megoszt Elküldve Április26, 2014 Le a kalappal,de ezt másold be a blogodba is :) őőő, hová? :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Április26, 2014 Megoszt Elküldve Április26, 2014 Kattints a nevedre :D A bal oldali menü alján van egy olyan hogy blog :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
sárgaGSI Elküldve Április27, 2014 Megoszt Elküldve Április27, 2014 picit javítgattam a hsz.-t... azt a Blogot nem tudom megfejteni, nem tudok bele írni.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
sárgaGSI Elküldve Május3, 2014 Megoszt Elküldve Május3, 2014 Kartervédő(valójában elsőhíd felakadásgátló) is felkerült..... http://www.opelforum.hu/gallery/album/492-c-limo-1976/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November28, 2014 Megoszt Elküldve November28, 2014 Ezt tegnap láttam itt a házunk mögött a parkolóban: Bocs a gyenge minőségű képekért, telefonnal készültek, de muszáj volt lekapnom, manapság olyan ritkán lát az ember C Kadettet. Sajna semmi egyebet nem tudok róla, a gazdájával nem sikerült találkoznom, de látszik hogy foglalkozva volt vele, még ha mostanra kicsit meg is kopott a fénye. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve November28, 2014 Megoszt Elküldve November28, 2014 a tetejét leszámítva nekem tetszik :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
monza Elküldve December24, 2015 Megoszt Elküldve December24, 2015 Ezt az autót ismerem. Sokat foglalkozott az előtte lévő tulaj vele. Ha valakit érdekel Van Coupe hátsó szélvédő eladó. És lökhárítók is . első és hátsó is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január8, 2016 Megoszt Elküldve Január8, 2016 Még most is itt áll a ház mögött, bár már másik kerék van rajta (nem csak ilyenkor télen, nyáron is), és sajna a jobb első sárvédő fényszóró feletti sarka menthetetlenül elkezdett átrozsdásodni. Látszik hogy próbáltak kezdeni vele valamit, de nem az igazi... @Gelko: a tetejét leszámítva? Pedig szerintem az az eredeti színe, a matt fekete amit ráfújtak az övvonaltól lefelé, hát... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts