Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Opel Kadett C


ruddee

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Hello kollégák!

Megvalósítottuk a "Best of Rüsselsheim"-ot: C Kadett kasztni, Omega motor, Rekord váltó. Ha érdekel valakit, bővebben kifejtem!

Itt jegyzem meg: kéne erősen egy régi Diesel Rekord váltó /a nagyricnis/. Ha van valakinek, szóljon!

H.

Mellik Omega motor? Persze hogy érdekel, küldjed az infót bőséggel! Kép is jöhet!

Link to comment
Megosztás:

Hello újra!

Tehát: az úgy volt... jó, nem vagyok a saját nagyapám, így nem nyújtom, csak röviden: adott az én kicsikém, egy 1977-es Kadett C, kétajtós limo, alapból 1200-es mocival. Megesett az az eset, hogy kicsit széthajtottam a mociját + váltót, mindkettő cserés lett. De hamár cserélni kell, felébredt bennünk a Mekk Mester, hirtelen felindulásból akciós vételként újítottunk egy Caravan A Omegát, szigorúan bontásra. Cimbivel kiagyaltuk a frankót, hogy ha törik, ha szakad, belegányoljuk az Omega 2000-res mociját. Tört is, meg szakadt is, de kb. egy éves /!/ melóval belepasszíroztuk. A sztorit később bepötyögöm, most lusta vagyok. Folyt. köv.!

Ps.: Hogy lehet ide képet beszúrni?

Link to comment
Megosztás:

Ps.: Hogy lehet ide képet beszúrni?

Amikor írod a hozzászólást, klikk az Img gombra, aztán beírod a kép URL-jét, és megint klikk az Img gombra. Ha nagyon nem megy, akkor küldd el mélykéknek a kepoptimalizalas@freemail.hu -ra, és majd ő felteszi. Várjuk a storyt és a képeket.

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok!

Képeket később teszek be, mert most nincs időm pöcsölni vele, inkább folytatom a sztorit.

Tehát, adott volt egy C Kadett kasztni, meg egy Omega motor, ezeket kellett valahogy összehozni. Első probléma, hogy a gyári felfüggesztési pontra csak úgy fér fel, ha a stabrudat lejjebbtesszük, mert különben az olajszűrő nem fér el. Vágtunk zártszelvényes vasból két "téglatestet", ezeket felheggesztettük a kasztnira, majd ott rögzítettek a stabrudat. Köv. gond: az Omega váltó helyből felejtős, abszolút nem fér el, így egy diesel Rekord váltóra esett a választás, rámegy a motorra, nyelestengely stimmel, auto alá befér. Igen ám, de az Omega lend. kereke túl vastag, így egy 1.8-as GSI E Kadett lendkereke került fel. Motor-váltó összejön, így már beférne, de... a karter sehogyan sem stimmelt, nem fért el a bölcsőtől, semmi Opelé sem, pedig Öregnek /a legendás Opel Rudi bácsival csináltuk, a Komárom-Esztregom megyeieknek biztos ismerős/ minden van. Sebaj, karter megvár méretre, megheggeszt, így már beférne a motor-váltó egység, de nem. A gyári C Kadett váltófelfüggesztőbakok útban vannak, vissza az egész. Levág a gyári rögzítés, agyalás, hogyan rögzítsük a váltót. Hosszas gondolkodás után megszületett a megoldás. Ezzel folytatom legközelebb!

H.

Link to comment
Megosztás:

  • 4 weeks later...

D Kadetté belemegy? Mert nekem figyuz a pincében 2 első D ülés, egész jó állapotban. Ha másnem, leszeded az üléstartó konzolt róla, és ráhegeszted a sajátodat. Világos drap színű kárpit, sok D Kadettban van ilyen. 1000/darabért megkapod :lol:

Link to comment
Megosztás:

Köszi az ajánlatot, de nekem igazából ajtó és oldalkárpittal együtt kellene első és hátsó ülés is. Az autó egyébként készen van, műszakilag vizsgára fel lett készítve, de belső tér nélkül nem igazán lehet levizsgáztatni.

Pedig idén nyáron már jó lenne menni a CQP-val.

Link to comment
Megosztás:

helo

Walter Röhrl´s KADETT GT/E 16V 1977

3-4 kép herr Röhrl autójáról.

Mit látok én a képeken?

rali autóhoz képest elég hosszú a váltókar, az autó valszeg gyárifelkészítésű mivel GG, azaz Rüsszelsheim-i rendszámot kapott, herr Walter nem valami nagydarab, ha a szakállas muksó mellet Ő az, durván szélesek a gumik és a felnik, nincs leültetve (de terepre minek is), hátul kicsit porol, az ülések biztos kényelmesek is, jobb ajtókárpit tele van ragasztva papírokkal (mi lehet ráírva?), a fejtámlák állásából itélve valszeg használtak sisakot, van benn ketrec, van egy csomó kapcsolgatható kapcsoló és rádió, a szelepfedélen van hangszigetelő gumi, nincs benn toronymerevítő, a krómlökhárító súlyát nem spórolták el.

és ami az érdekes: a 16V motor, amit szériában csak a 400-as sorozat kapott meg vagy jó két évvel később. Tehát már 77-ben létezett és használták....

Link to comment
Megosztás:

  • 5 weeks later...
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.