ruddee Elküldve December29, 2004 Megoszt Elküldve December29, 2004 Kadett C-sek ide! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December30, 2004 Megoszt Elküldve December30, 2004 Ugyan nekem nincs,de egy coupe C kadettet azért bevállalnék.Nagyon szépre meg lehet csinálni. 8) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve December30, 2004 Megoszt Elküldve December30, 2004 Aztán még van az Aero, amelyik fincsi nagyon... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Senátor-Admirális Elküldve Január11, 2005 Megoszt Elküldve Január11, 2005 Izelítő a Blitz-ről. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Január12, 2005 Megoszt Elküldve Január12, 2005 Ez nagyon jól néz ki! Olyan hazard megye lordjai feeling-je van :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve Január15, 2005 Megoszt Elküldve Január15, 2005 vicces kerékméretek egy kadett C-n: vorn 11J x 15 H2 ET -61 285/40/15 hinten 13J x a15 H2 ET -74 345/35/15 :) ]http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...24&rd=1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
peter8002 Elküldve Március28, 2005 Megoszt Elküldve Március28, 2005 Sziasztok! 2 hete vettünk tesóval egy 74-es c kadettet,de csak 1.2-es és dobos elől! Érdekelne minden féle ötlet+hozászolás+alkatrész(motor,fék,bármi), hogy egy király csapatos verda legyen belöle. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve Március28, 2005 Megoszt Elküldve Március28, 2005 Nem semmi, grat a vállalkozáshoz! Szerintem a legjobban a "Veterán Opelek" topikban találsz pár embert, aki tud vmit segíteni. De egy ötletem van nekem is: Csináld meg iszonyat királyra a verdádat! :D Üdv +: www.opelkadettc.net Link to comment Megosztás: More sharing options...
peter8002 Elküldve Március28, 2005 Megoszt Elküldve Március28, 2005 Köszi és a típet is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Március28, 2005 Megoszt Elküldve Március28, 2005 Ez sem rossz! http://lightning.fw.hu/talik/011.jpg :prayer: OPEL Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március28, 2005 Megoszt Elküldve Március28, 2005 Ez sem rossz! http://lightning.fw.hu/talik/011.jpg :prayer: OPEL Hát ennek már nem sok köze van a C Kadetthez! Ha nem látnám az oldalsó ajtót, fel sem ismertem volna. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Március28, 2005 Megoszt Elküldve Március28, 2005 Pár éve a Tuning&Stereo show-n fotóztam le. Nehezen ismertem rá én is mert az eleje elég ronda. :prayer: OPEL Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Április17, 2005 Megoszt Elküldve Április17, 2005 Kismillió kép a mai Kadett C taliról, amit a Vetarama-val kötöttek össze: http://www.ra-cg.de/Kaiserslautern05.htm http://geile-cams.net/kaiserslautern/html/start.html ' target=_blank'>http://www.kadettcforum.de/ :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Heartbreaker Elküldve Május2, 2005 Megoszt Elküldve Május2, 2005 Hello kollégák! Megvalósítottuk a "Best of Rüsselsheim"-ot: C Kadett kasztni, Omega motor, Rekord váltó. Ha érdekel valakit, bővebben kifejtem! Itt jegyzem meg: kéne erősen egy régi Diesel Rekord váltó /a nagyricnis/. Ha van valakinek, szóljon! H. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Május2, 2005 Megoszt Elküldve Május2, 2005 Hello kollégák! Megvalósítottuk a "Best of Rüsselsheim"-ot: C Kadett kasztni, Omega motor, Rekord váltó. Ha érdekel valakit, bővebben kifejtem! Itt jegyzem meg: kéne erősen egy régi Diesel Rekord váltó /a nagyricnis/. Ha van valakinek, szóljon! H. Mellik Omega motor? Persze hogy érdekel, küldjed az infót bőséggel! Kép is jöhet! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Heartbreaker Elküldve Május2, 2005 Megoszt Elküldve Május2, 2005 Hello újra! Tehát: az úgy volt... jó, nem vagyok a saját nagyapám, így nem nyújtom, csak röviden: adott az én kicsikém, egy 1977-es Kadett C, kétajtós limo, alapból 1200-es mocival. Megesett az az eset, hogy kicsit széthajtottam a mociját + váltót, mindkettő cserés lett. De hamár cserélni kell, felébredt bennünk a Mekk Mester, hirtelen felindulásból akciós vételként újítottunk egy Caravan A Omegát, szigorúan bontásra. Cimbivel kiagyaltuk a frankót, hogy ha törik, ha szakad, belegányoljuk az Omega 2000-res mociját. Tört is, meg szakadt is, de kb. egy éves /!/ melóval belepasszíroztuk. A sztorit később bepötyögöm, most lusta vagyok. Folyt. köv.! Ps.: Hogy lehet ide képet beszúrni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Május3, 2005 Megoszt Elküldve Május3, 2005 Ps.: Hogy lehet ide képet beszúrni? Amikor írod a hozzászólást, klikk az Img gombra, aztán beírod a kép URL-jét, és megint klikk az Img gombra. Ha nagyon nem megy, akkor küldd el mélykéknek a kepoptimalizalas@freemail.hu -ra, és majd ő felteszi. Várjuk a storyt és a képeket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Május3, 2005 Megoszt Elküldve Május3, 2005 a T&S -ban az eladó vasak közt van egy szép (sárga ) kadett...olyan 750 körül adják.tud róla vki vmit ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Május3, 2005 Megoszt Elküldve Május3, 2005 a veteranopel.hu-n meg egy csodaszép 2a volt vagy még van 150 ért... a kép mellette sokat mond, szvsz lehet h megéri, bár látni kéne Link to comment Megosztás: More sharing options...
Heartbreaker Elküldve Május7, 2005 Megoszt Elküldve Május7, 2005 Szevasztok! Képeket később teszek be, mert most nincs időm pöcsölni vele, inkább folytatom a sztorit. Tehát, adott volt egy C Kadett kasztni, meg egy Omega motor, ezeket kellett valahogy összehozni. Első probléma, hogy a gyári felfüggesztési pontra csak úgy fér fel, ha a stabrudat lejjebbtesszük, mert különben az olajszűrő nem fér el. Vágtunk zártszelvényes vasból két "téglatestet", ezeket felheggesztettük a kasztnira, majd ott rögzítettek a stabrudat. Köv. gond: az Omega váltó helyből felejtős, abszolút nem fér el, így egy diesel Rekord váltóra esett a választás, rámegy a motorra, nyelestengely stimmel, auto alá befér. Igen ám, de az Omega lend. kereke túl vastag, így egy 1.8-as GSI E Kadett lendkereke került fel. Motor-váltó összejön, így már beférne, de... a karter sehogyan sem stimmelt, nem fért el a bölcsőtől, semmi Opelé sem, pedig Öregnek /a legendás Opel Rudi bácsival csináltuk, a Komárom-Esztregom megyeieknek biztos ismerős/ minden van. Sebaj, karter megvár méretre, megheggeszt, így már beférne a motor-váltó egység, de nem. A gyári C Kadett váltófelfüggesztőbakok útban vannak, vissza az egész. Levág a gyári rögzítés, agyalás, hogyan rögzítsük a váltót. Hosszas gondolkodás után megszületett a megoldás. Ezzel folytatom legközelebb! H. Link to comment Megosztás: More sharing options...
88gsi Elküldve Május30, 2005 Megoszt Elküldve Május30, 2005 Keresek C Kadett ajtókárpitokat és üléseket (első, hátsó). Lehet kopott, de színben passzoljanak és ne legyen hangszóróhely kivágva az ajtókban. Nem Recaro kell, hanem sima ülés. Tud esetleg valaki segíteni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve Május30, 2005 Megoszt Elküldve Május30, 2005 D Kadetté belemegy? Mert nekem figyuz a pincében 2 első D ülés, egész jó állapotban. Ha másnem, leszeded az üléstartó konzolt róla, és ráhegeszted a sajátodat. Világos drap színű kárpit, sok D Kadettban van ilyen. 1000/darabért megkapod :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
88gsi Elküldve Május30, 2005 Megoszt Elküldve Május30, 2005 Köszi az ajánlatot, de nekem igazából ajtó és oldalkárpittal együtt kellene első és hátsó ülés is. Az autó egyébként készen van, műszakilag vizsgára fel lett készítve, de belső tér nélkül nem igazán lehet levizsgáztatni. Pedig idén nyáron már jó lenne menni a CQP-val. Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Május31, 2005 Megoszt Elküldve Május31, 2005 helo Walter Röhrl´s KADETT GT/E 16V 1977 3-4 kép herr Röhrl autójáról. Mit látok én a képeken? rali autóhoz képest elég hosszú a váltókar, az autó valszeg gyárifelkészítésű mivel GG, azaz Rüsszelsheim-i rendszámot kapott, herr Walter nem valami nagydarab, ha a szakállas muksó mellet Ő az, durván szélesek a gumik és a felnik, nincs leültetve (de terepre minek is), hátul kicsit porol, az ülések biztos kényelmesek is, jobb ajtókárpit tele van ragasztva papírokkal (mi lehet ráírva?), a fejtámlák állásából itélve valszeg használtak sisakot, van benn ketrec, van egy csomó kapcsolgatható kapcsoló és rádió, a szelepfedélen van hangszigetelő gumi, nincs benn toronymerevítő, a krómlökhárító súlyát nem spórolták el. és ami az érdekes: a 16V motor, amit szériában csak a 400-as sorozat kapott meg vagy jó két évvel később. Tehát már 77-ben létezett és használták.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
aztec Elküldve Június30, 2005 Megoszt Elküldve Június30, 2005 ez mekkora komoly :( (from duen) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts