Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa tuning


uhuhu

Recommended Posts

Sziasztok!

93as 1.4 SI Corsa-m van!

Milyen tuningot lenne rá érdemes tenni?

Gondoltam már sok mindenre, de nem tudom, h mi érné meg!

Én konkrétan Proex rendszerre gondoltam, ami megdobná a taljesítményét. Bár mondjuk a 860kg-hoz ez a 82 ló se rossz, de azzal mégis csak jobb lehetne.

Másik, amire még gondoltam, egy kompresszor chippel. Ez nem tenné tönkre túlságosan a motort?:S

A kompresszoros megoldás egy 180.000 körüli dolog lenne

Azt mondták nekem, hogy ezzel a 2 dologgal 130 lóerő körülre fel tudnám küldeni.

Ez télleg így van?

Üdv. Tomiii

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

93as 1.4 SI Corsa-m van!

Milyen tuningot lenne rá érdemes tenni?

Gondoltam már sok mindenre, de nem tudom, h mi érné meg!

Én konkrétan Proex rendszerre gondoltam, ami megdobná a taljesítményét. Bár mondjuk a 860kg-hoz ez a 82 ló se rossz, de azzal mégis csak jobb lehetne.

Másik, amire még gondoltam, egy kompresszor chippel. Ez nem tenné tönkre túlságosan a motort?:S

A kompresszoros megoldás egy 180.000 körüli dolog lenne

Azt mondták nekem, hogy ezzel a 2 dologgal 130 lóerő körülre fel tudnám küldeni.

Ez télleg így van?

Üdv. Tomiii

Csak ne felejts el féket cserélni :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

93as 1.4 SI Corsa-m van!

Milyen tuningot lenne rá érdemes tenni?

Gondoltam már sok mindenre, de nem tudom, h mi érné meg!

Én konkrétan Proex rendszerre gondoltam, ami megdobná a taljesítményét. Bár mondjuk a 860kg-hoz ez a 82 ló se rossz, de azzal mégis csak jobb lehetne.

Másik, amire még gondoltam, egy kompresszor chippel. Ez nem tenné tönkre túlságosan a motort?:S

A kompresszoros megoldás egy 180.000 körüli dolog lenne

Azt mondták nekem, hogy ezzel a 2 dologgal 130 lóerő körülre fel tudnám küldeni.

Ez télleg így van?

Üdv. Tomiii

Egyszerűbb lenne egy C20NE-t beszúrni az orrába,mint az 1.4-et reszelgetni.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

93as 1.4 SI Corsa-m van!

A kompresszoros megoldás egy 180.000 körüli dolog lenne

Üdv. Tomiii

Hát Tomi ezt nem tudom ki mondta neked de hogy nem sok köze van a dologhoz az biztos.Eleve a kompresszorok sem olcsók de az még önmagában nulla.

Rengeteg dolgot kell még módósítanod ahoz hogy összeálljon a project.Szerintem minimum egy 1misit tegyél rá félre! :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Hát Tomi ezt nem tudom ki mondta neked de hogy nem sok köze van a dologhoz az biztos.Eleve a kompresszorok sem olcsók de az még önmagában nulla.

Rengeteg dolgot kell még módósítanod ahoz hogy összeálljon a project.Szerintem minimum egy 1misit tegyél rá félre! <_<

Lehet, hogy ilyenre gondoltak:

Betta_kompresszor_big.jpg

:rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Én sem gondoltam komolyan, ezért kérdeztem meg tőletek :rolleyes:

Amúgy ez a C20NE egy 2literes 16szelepes motor?-_-

És ehhez hol lehet hozzájutni és mennyibe kerül, stb??

Amúgy fékeket már cseréltem rajta xD

Brembo-k vannak rajta

Üdv.

A C20NE az 2.0 8V. <_< Itt tudsz róla olvasni.

C20NE-t pedig például itt találtam neked egyet. 40eFt. :D

Bár inkább keresd meg Rattesid Dénes fórumtársat, Ő biztos tud neked megbízható darabot. B)

Link to comment
Megosztás:

És amúgy egy ilyen C20NE motor mit tud? teljesítményben és nyomatékban értem.

És a fogyasztást tekintve?

A motorcsere, az milyen költségekkel járna?

ha ezt a mocit betetetem, akkor 205/50 r15 kerék is emhetne rá? :D

115 lóerős, 160Nm-es mocika. Igen megbízható motor, ha rendbe van téve. :rolleyes:

Fogyasztása sem rossz, egyik fórumtársunk 7-8 literrel elmegy átlagban.

Úgytudom, hogy hivatalosan nem lehet lepapírozni a motorcserét, csak akkor, ha ugyanolyan típus kerül bele.

Most is felrakhatod azt a gumit, ez nem motorfüggő. <_<

Link to comment
Megosztás:

115 lóerős, 160Nm-es mocika. Igen megbízható motor, ha rendbe van téve. :rolleyes:

Fogyasztása sem rossz, egyik fórumtársunk 7-8 literrel elmegy átlagban.

Úgytudom, hogy hivatalosan nem lehet lepapírozni a motorcserét, csak akkor, ha ugyanolyan típus kerül bele.

Most is felrakhatod azt a gumit, ez nem motorfüggő. <_<

És a C20XE motor??

Link to comment
Megosztás:

google első találat:

en.wikipedia.org/wiki/C20XE

Nem lehet megmondani mennyibe fog kerülni, meg kell kérdezni a Demót, hogy mennyiért rak neked össze egy ilyen rendszert. Mert itt már messze nem csak motorcseréről van szó.

Hogy tudok emberekre keresni a fórumon?

Pl: Demóra

Link to comment
Megosztás:

Hogy tudok emberekre keresni a fórumon?

Pl: Demóra

Jelen! :rolleyes:

Amúgy ezt a témát már jópárszor átrágtuk ebben a topicban, ha komolyan gondolod a dolgot, akkor olvasd át, szerintem érdemes rászánni azt az időt. <_<

Vagy legalább lapozd át a topicot és a hozzászólásaimba olvass bele, ha erről a témáról írtam, akkor azt olvasd végig. :D

Ha nem lenne, akkor sem fogok most itt megint legépelni egy fél oldalt, akkor inkább hívj fel és telefonon elmondom, hogy miről van szó (06-20/39-71-315).

Sokmindentől függ egy átépítés ára. Az autótól, amit át kell építeni, attól, hogy mi gyári, illetve mi van már átalakítva, valamint miből melyik gyári alkatrész van benne. Megvannak a minimális követelményeim, amik nélkül én nem építek át autót, mert azok nélkül nem biztonságos a dolog.

Azt azért tudnod kell, hogy 100e-ből nem lesz átépítve, de még csak 200e-ből sem.

Link to comment
Megosztás:

És a hengerfejtuning?

Most kértem egy árajánlatot, s 75.000ből megcsinálja, s elvileg egy +25Le és érezhető a gyorsulás, fordulatszám gyorsabban fut fel.

Mit gondoltok erről??

Tomiii

mármint az 1.4es motornak a hengerfejét megtuningolják és kapsz +25Le-t? <_<

Na azt megnézném... :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok!

Még új vagyok itt, és a corsa tuningban is! Ezért szeretném a segítségeteket kérni. Vettem 1 A corsat és szeretném rallyra megépíteni. Jó lenne pár tipp, hogy mit kell átalakítani, megerősíteni (kasztni, futómű) na és persze milyen módszerekkel. A motort 2.0 8v -re akarom kicserélni. Eredetileg a gép 1.2i. Segítségeteket előre is köszönöm!!

Link to comment
Megosztás:

mármint az 1.4es motornak a hengerfejét megtuningolják és kapsz +25Le-t? <_<

Na azt megnézném... :rolleyes:

Miért? A C14NZ 60 ló (gyárilag), arra egy C14SE hengerfej megy, akkor azzal már 82 lovas (gyárilag), szóval ha így nézzük, akkor az 33%-os "teljesítmény"növekedés :D

Link to comment
Megosztás:

Miért? A C14NZ 60 ló (gyárilag), arra egy C14SE hengerfej megy, akkor azzal már 82 lovas (gyárilag), szóval ha így nézzük, akkor az 33%-os "teljesítmény"növekedés :rolleyes:

Nem olvasok még egyszer vissza, mert annyira azért nem érdekel, de ha jól emlékszem, akkor 1,4si-ről volt szó, nem NZ-ről. <_<

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Még új vagyok itt, és a corsa tuningban is! Ezért szeretném a segítségeteket kérni. Vettem 1 A corsat és szeretném rallyra megépíteni. Jó lenne pár tipp, hogy mit kell átalakítani, megerősíteni (kasztni, futómű) na és persze milyen módszerekkel. A motort 2.0 8v -re akarom kicserélni. Eredetileg a gép 1.2i. Segítségeteket előre is köszönöm!!

Ha utcára már nem akarod használni, akkor csövezés toronytól toronyig, komoly futómű, fék, hajtás, stb., stb...

Olcsó nem lesz. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.