Stefan Elküldve Augusztus26, 2009 Elküldve Augusztus26, 2009 ja, úgyse tudom használni. :lol: Idén már nem, mert még nincs kedvem szétszabdalni az íveket... Nem is kell, pattints fel rá egy ilyet: :lol:
Zsoltee Elküldve Augusztus27, 2009 Elküldve Augusztus27, 2009 Nemtom láttátok-e már. Nekem még új. Igazi sportverda, farmotor, hátsókerékhajtás. :lol:
Demó Elküldve Augusztus27, 2009 Elküldve Augusztus27, 2009 Én is szeretnék csinálni egy ilyent, de én akkor már bölcsőt raknék alá, mert az sokkal masszívabb. Nekik A Corsa első futóművük van hátul is, ami már előre se épp túl erős... Amúgy maga a kivitelezés nagyon tetszik! :lol:
Stefan Elküldve Augusztus27, 2009 Elküldve Augusztus27, 2009 Én is szeretnék csinálni egy ilyent, de én akkor már bölcsőt raknék alá, mert az sokkal masszívabb. Nekik A Corsa első futóművük van hátul is, ami már előre se épp túl erős... Amúgy maga a kivitelezés nagyon tetszik! :lol: Meg akkor már igazán megcsinálhatták volna elsőkerék hajtásúra :lol: :lol:
Udi Elküldve Augusztus27, 2009 Elküldve Augusztus27, 2009 Mit mondjak elég fura látvány....hosszútávra biztosan nem használja megsülne ő és a moci is. :lol: Azért valami + védelmet raknék az ülés és a moci közé ha valami netán elszállna....
Stock16v Elküldve Augusztus27, 2009 Elküldve Augusztus27, 2009 Mit mondjak elég fura látvány....hosszútávra biztosan nem használja megsülne ő és a moci is. :lol: Azért valami + védelmet raknék az ülés és a moci közé ha valami netán elszállna.... Én úgy csináltam volna hogy a motor mögé tettem volna a hűtőt és valami porsche-hoz hasonló módon kialakítani a levegőhöz jutását.Akkor lehetne valami elválasztót is tenni a moci elé.
conquistador Elküldve Augusztus27, 2009 Elküldve Augusztus27, 2009 Mit mondjak elég fura látvány....hosszútávra biztosan nem használja megsülne ő és a moci is. :lol: Azért valami + védelmet raknék az ülés és a moci közé ha valami netán elszállna.... Na igen, volt fent linkelve az a Kadett is ami az indulásnál enyhén eldurrant, hát nem szívesen ülnék be ebbe a vasba, de az elgondolás nem rossz!
Stefan Elküldve Augusztus27, 2009 Elküldve Augusztus27, 2009 Benne hagyhatták volna a kormányművet is, :lol:
J0hnny Elküldve Szeptember6, 2009 Elküldve Szeptember6, 2009 Peti!Demó! Te láttál már valami tuti megoldást az első stabrúd tuningjára? Egyszer mutattál erről képet...
Stefan Elküldve Szeptember7, 2009 Elküldve Szeptember7, 2009 Peti!Demó! Te láttál már valami tuti megoldást az első stabrúd tuningjára? Egyszer mutattál erről képet... Szimplán GSi stabrudat szokták használni, ami vastagabb nem? Vagy te arra gondolsz, hogy a LET miatt lejjebb kellett hegeszteni a stabrúd bekötési pontjait?
redline Elküldve Szeptember7, 2009 Elküldve Szeptember7, 2009 Szimplán GSi stabrudat szokták használni, ami vastagabb nem? áááh törik mint a szar :lol:
Stefan Elküldve Szeptember7, 2009 Elküldve Szeptember7, 2009 áááh törik mint a szar :lol: Vagy szimplán nem raknak stabrudat :lol:
J0hnny Elküldve Szeptember7, 2009 Elküldve Szeptember7, 2009 Szimplán GSi stabrudat szokták használni, ami vastagabb nem? Vagy te arra gondolsz, hogy a LET miatt lejjebb kellett hegeszteni a stabrúd bekötési pontjait? Van egy hülye hibája a bekötési pontoknak: ha elázik esőben utána nyikorog. Kiváncsi vagyok ki hogyan oldotta meg a stabrúd másként való bekötését,tuti hogy vannak erre spéci megoldások.
Stefan Elküldve Szeptember7, 2009 Elküldve Szeptember7, 2009 Van egy hülye hibája a bekötési pontoknak: ha elázik esőben utána nyikorog. Kiváncsi vagyok ki hogyan oldotta meg a stabrúd másként való bekötését,tuti hogy vannak erre spéci megoldások. Nem a szilentek nyikorognak a bekötési pontokban? Szerintem valami keményebbel nem annyira nyikorog :lol:
Demó Elküldve Szeptember7, 2009 Elküldve Szeptember7, 2009 Peti!Demó! Te láttál már valami tuti megoldást az első stabrúd tuningjára? Egyszer mutattál erről képet... Most a nyikorgásra gondolsz, mert olyannal még soha nem találkoztam... :lol: Én max levenném és a szilenteket befújkálnám szilikonsprayvel, vagy olajjal. Ha nagyobbat akarsz, akkor meg vagy GSI, vagy ha még nagyobbat, akkor H&R. áááh törik mint a szar :lol: Astránál, Vectránál, Calibránál törik, de A és B Corsánál egész más rendszer van, ott nem tud törni semmi a stabrúd felfogatásainál.
Stefan Elküldve Szeptember17, 2009 Elküldve Szeptember17, 2009 Szerintem ez az alu cucc jól néz ki. De csak 200-ig van skálázva :lol: http://autopixx.de/bilder/5906/opel-corsa-b.jpg :lol: :lol: :P Már agyalsz rajta mi? :D :D :lol:
J0hnny Elküldve Szeptember17, 2009 Elküldve Szeptember17, 2009 Már agyalsz rajta mi? :lol: :lol: :lol: Azt nem,de ennek a technikai része izgató! :lol:
Stefan Elküldve Szeptember17, 2009 Elküldve Szeptember17, 2009 Azt nem,de ennek a technikai része izgató! :lol: Jaja, azért látszik, hogy te is elvetemült vagy :lol: Egyébként jó az avatar. Következő projekt, hogy ne legyen bokorugró? :lol:
J0hnny Elküldve Szeptember17, 2009 Elküldve Szeptember17, 2009 Egyébként jó az avatar. Következő projekt, hogy ne legyen bokorugró? :lol: Ha lesz 30-as ültető előre is,esetleg 40-es akkor talán,de hétköznap elég szar vele közlekedni így is,elég kemény,inkább a dőlést kellene valahogy majd csökkenteni.
Stock16v Elküldve Szeptember17, 2009 Elküldve Szeptember17, 2009 http://autopixx.de/bilder/5906/opel-corsa-b.jpg :lol: :lol: :lol: Jól látom?A gyujtáselosztó a szívóoldali tengely végén van?De hol van a turbó nyomócsöve? :lol:
Stefan Elküldve Szeptember17, 2009 Elküldve Szeptember17, 2009 Jól látom?A gyujtáselosztó a szívóoldali tengely végén van?De hol van a turbó nyomócsöve? :lol: Vagy ánderkonsztráksün, vagy nem is turbós. Ekkora képen én hengerenkénti szívósornak nézem azt a piros valamit a szívó (nyomó?) oldalon. Valami verseny Vectrában láttam ilyen turbóshoz hasonlóan kanyargós leömlőt, amit nem a motor előtt (a gyári helyen), hanem a váltó fölött vezettek hátra. Lehet, hogy ebben is valami ilyesmi megoldás van? :lol:
Stock16v Elküldve Szeptember17, 2009 Elküldve Szeptember17, 2009 Vagy ánderkonsztráksün, vagy nem is turbós. Ekkora képen én hengerenkénti szívósornak nézem azt a piros valamit a szívó (nyomó?) oldalon. Valami verseny Vectrában láttam ilyen turbóshoz hasonlóan kanyargós leömlőt, amit nem a motor előtt (a gyári helyen), hanem a váltó fölött vezettek hátra. Lehet, hogy ebben is valami ilyesmi megoldás van? :lol: Mindenképpen turbós ott a wastegate a jobb fölső sarokban na meg turbót is ki lehet venni.Igen szerintem is hengerenkénti pillangós megoldás van a szívóoldalon...de oda nyomócsövet menni én nem látok.Lehet még nincs befejezve? :lol:
Demó Elküldve Szeptember17, 2009 Elküldve Szeptember17, 2009 Erről a sárga RWD Corsáról már régóta van egy képem, de azóta se hallottam róla semmit. Szerintem vagy nem volt itt még egészen készen, vagy lefelé dolgoztak a nyomócsövekkel.
Recommended Posts