Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Én is szeretnék csinálni egy ilyent, de én akkor már bölcsőt raknék alá, mert az sokkal masszívabb. Nekik A Corsa első futóművük van hátul is, ami már előre se épp túl erős...

Amúgy maga a kivitelezés nagyon tetszik! :lol:

Elküldve
Én is szeretnék csinálni egy ilyent, de én akkor már bölcsőt raknék alá, mert az sokkal masszívabb. Nekik A Corsa első futóművük van hátul is, ami már előre se épp túl erős...

Amúgy maga a kivitelezés nagyon tetszik! :lol:

Meg akkor már igazán megcsinálhatták volna elsőkerék hajtásúra :lol: :lol:

Elküldve

Mit mondjak elég fura látvány....hosszútávra biztosan nem használja megsülne ő és a moci is. :lol: Azért valami + védelmet raknék az ülés és a moci közé ha valami netán elszállna....

Elküldve
Mit mondjak elég fura látvány....hosszútávra biztosan nem használja megsülne ő és a moci is. :lol: Azért valami + védelmet raknék az ülés és a moci közé ha valami netán elszállna....

Én úgy csináltam volna hogy a motor mögé tettem volna a hűtőt és valami porsche-hoz hasonló módon kialakítani a levegőhöz jutását.Akkor lehetne valami elválasztót is tenni a moci elé.

Elküldve
Mit mondjak elég fura látvány....hosszútávra biztosan nem használja megsülne ő és a moci is. :lol: Azért valami + védelmet raknék az ülés és a moci közé ha valami netán elszállna....

Na igen, volt fent linkelve az a Kadett is ami az indulásnál enyhén eldurrant, hát nem szívesen ülnék be ebbe a vasba, de az elgondolás nem rossz!

  • 2 weeks later...
Elküldve
Peti!Demó!

Te láttál már valami tuti megoldást az első stabrúd tuningjára?

Egyszer mutattál erről képet...

Szimplán GSi stabrudat szokták használni, ami vastagabb nem?

Vagy te arra gondolsz, hogy a LET miatt lejjebb kellett hegeszteni a stabrúd bekötési pontjait?

Elküldve
Szimplán GSi stabrudat szokták használni, ami vastagabb nem?

Vagy te arra gondolsz, hogy a LET miatt lejjebb kellett hegeszteni a stabrúd bekötési pontjait?

Van egy hülye hibája a bekötési pontoknak: ha elázik esőben utána nyikorog.

Kiváncsi vagyok ki hogyan oldotta meg a stabrúd másként való bekötését,tuti hogy vannak erre spéci megoldások.

Elküldve
Van egy hülye hibája a bekötési pontoknak: ha elázik esőben utána nyikorog.

Kiváncsi vagyok ki hogyan oldotta meg a stabrúd másként való bekötését,tuti hogy vannak erre spéci megoldások.

Nem a szilentek nyikorognak a bekötési pontokban? Szerintem valami keményebbel nem annyira nyikorog :lol:

Elküldve
Peti!Demó!

Te láttál már valami tuti megoldást az első stabrúd tuningjára?

Egyszer mutattál erről képet...

Most a nyikorgásra gondolsz, mert olyannal még soha nem találkoztam... :lol:

Én max levenném és a szilenteket befújkálnám szilikonsprayvel, vagy olajjal.

Ha nagyobbat akarsz, akkor meg vagy GSI, vagy ha még nagyobbat, akkor H&R.

áááh törik mint a szar :lol:

Astránál, Vectránál, Calibránál törik, de A és B Corsánál egész más rendszer van, ott nem tud törni semmi a stabrúd felfogatásainál.

  • 2 weeks later...
Elküldve
Azt nem,de ennek a technikai része izgató! :lol:

Jaja, azért látszik, hogy te is elvetemült vagy :lol:

Egyébként jó az avatar. Következő projekt, hogy ne legyen bokorugró? :lol:

Elküldve
Egyébként jó az avatar. Következő projekt, hogy ne legyen bokorugró? :lol:

Ha lesz 30-as ültető előre is,esetleg 40-es akkor talán,de hétköznap elég szar vele közlekedni így is,elég kemény,inkább a dőlést kellene valahogy majd csökkenteni.

Elküldve
Jól látom?A gyujtáselosztó a szívóoldali tengely végén van?De hol van a turbó nyomócsöve? :lol:

Vagy ánderkonsztráksün, vagy nem is turbós. Ekkora képen én hengerenkénti szívósornak nézem azt a piros valamit a szívó (nyomó?) oldalon. Valami verseny Vectrában láttam ilyen turbóshoz hasonlóan kanyargós leömlőt, amit nem a motor előtt (a gyári helyen), hanem a váltó fölött vezettek hátra. Lehet, hogy ebben is valami ilyesmi megoldás van? :lol:

Elküldve
Vagy ánderkonsztráksün, vagy nem is turbós. Ekkora képen én hengerenkénti szívósornak nézem azt a piros valamit a szívó (nyomó?) oldalon. Valami verseny Vectrában láttam ilyen turbóshoz hasonlóan kanyargós leömlőt, amit nem a motor előtt (a gyári helyen), hanem a váltó fölött vezettek hátra. Lehet, hogy ebben is valami ilyesmi megoldás van? :lol:

Mindenképpen turbós ott a wastegate a jobb fölső sarokban na meg turbót is ki lehet venni.Igen szerintem is hengerenkénti pillangós megoldás van a szívóoldalon...de oda nyomócsövet menni én nem látok.Lehet még nincs befejezve? :lol:

Elküldve

Erről a sárga RWD Corsáról már régóta van egy képem, de azóta se hallottam róla semmit.

Szerintem vagy nem volt itt még egészen készen, vagy lefelé dolgoztak a nyomócsövekkel.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.