Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa tuning


uhuhu

Recommended Posts

Én is szeretnék csinálni egy ilyent, de én akkor már bölcsőt raknék alá, mert az sokkal masszívabb. Nekik A Corsa első futóművük van hátul is, ami már előre se épp túl erős...

Amúgy maga a kivitelezés nagyon tetszik! :lol:

Meg akkor már igazán megcsinálhatták volna elsőkerék hajtásúra :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Mit mondjak elég fura látvány....hosszútávra biztosan nem használja megsülne ő és a moci is. :lol: Azért valami + védelmet raknék az ülés és a moci közé ha valami netán elszállna....

Én úgy csináltam volna hogy a motor mögé tettem volna a hűtőt és valami porsche-hoz hasonló módon kialakítani a levegőhöz jutását.Akkor lehetne valami elválasztót is tenni a moci elé.

Link to comment
Megosztás:

Mit mondjak elég fura látvány....hosszútávra biztosan nem használja megsülne ő és a moci is. :lol: Azért valami + védelmet raknék az ülés és a moci közé ha valami netán elszállna....

Na igen, volt fent linkelve az a Kadett is ami az indulásnál enyhén eldurrant, hát nem szívesen ülnék be ebbe a vasba, de az elgondolás nem rossz!

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
Szimplán GSi stabrudat szokták használni, ami vastagabb nem?

Vagy te arra gondolsz, hogy a LET miatt lejjebb kellett hegeszteni a stabrúd bekötési pontjait?

Van egy hülye hibája a bekötési pontoknak: ha elázik esőben utána nyikorog.

Kiváncsi vagyok ki hogyan oldotta meg a stabrúd másként való bekötését,tuti hogy vannak erre spéci megoldások.

Link to comment
Megosztás:

Van egy hülye hibája a bekötési pontoknak: ha elázik esőben utána nyikorog.

Kiváncsi vagyok ki hogyan oldotta meg a stabrúd másként való bekötését,tuti hogy vannak erre spéci megoldások.

Nem a szilentek nyikorognak a bekötési pontokban? Szerintem valami keményebbel nem annyira nyikorog :lol:

Link to comment
Megosztás:

Peti!Demó!

Te láttál már valami tuti megoldást az első stabrúd tuningjára?

Egyszer mutattál erről képet...

Most a nyikorgásra gondolsz, mert olyannal még soha nem találkoztam... :lol:

Én max levenném és a szilenteket befújkálnám szilikonsprayvel, vagy olajjal.

Ha nagyobbat akarsz, akkor meg vagy GSI, vagy ha még nagyobbat, akkor H&R.

áááh törik mint a szar :lol:

Astránál, Vectránál, Calibránál törik, de A és B Corsánál egész más rendszer van, ott nem tud törni semmi a stabrúd felfogatásainál.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
Jól látom?A gyujtáselosztó a szívóoldali tengely végén van?De hol van a turbó nyomócsöve? :lol:

Vagy ánderkonsztráksün, vagy nem is turbós. Ekkora képen én hengerenkénti szívósornak nézem azt a piros valamit a szívó (nyomó?) oldalon. Valami verseny Vectrában láttam ilyen turbóshoz hasonlóan kanyargós leömlőt, amit nem a motor előtt (a gyári helyen), hanem a váltó fölött vezettek hátra. Lehet, hogy ebben is valami ilyesmi megoldás van? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Vagy ánderkonsztráksün, vagy nem is turbós. Ekkora képen én hengerenkénti szívósornak nézem azt a piros valamit a szívó (nyomó?) oldalon. Valami verseny Vectrában láttam ilyen turbóshoz hasonlóan kanyargós leömlőt, amit nem a motor előtt (a gyári helyen), hanem a váltó fölött vezettek hátra. Lehet, hogy ebben is valami ilyesmi megoldás van? :lol:

Mindenképpen turbós ott a wastegate a jobb fölső sarokban na meg turbót is ki lehet venni.Igen szerintem is hengerenkénti pillangós megoldás van a szívóoldalon...de oda nyomócsövet menni én nem látok.Lehet még nincs befejezve? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.