spzoli Elküldve Június29, 2009 Elküldve Június29, 2009 Demó az élménytaxis ez jó <_< ....viszont vigyázni kell majd vele NKH mostanában eléggé aktív engem is lekapcsoltak de mindenről volt műbizi így csak a xenon-t kellett kivenni a helyszínen és utána ellenőrizték az izzókészletet. Szerencsémre 3 db volt az autóban így maradt 1 teljes készlet ez se jött be nekik. én erősen bajban lennék ha aztmondaná h akkor cserélje ki....d2s :)
Stefan Elküldve Június29, 2009 Elküldve Június29, 2009 Ezt most nem mondod komolyan hogy a xenont ki kellett szerelni? :) Elmennek a jó édes anyjukba már ha kigondoltam. Én biztos hogy nem állnék le nekik kiszedni mikor most egy eltörött izzót 1óráig cseréltem mert ki kell venni a lámpát hozzá meg van annyi tyukbél hogy besz@rás. Különben is ha műszakin átmegy minden gond nélkül akkor a nkh hogyhogy felülbírálhatja?Mik ők?Az Atyaúristen? Ha nincs automatikus magasságállítás és nagynyomású fényszórómosó, akkor bizony ki kell és még örülhetsz, ha csak visszacseréltetik a helyszínen. Amúgy meg igen, (sajnos) ők az atyaúristen :) <_<
Stock16v Elküldve Június29, 2009 Elküldve Június29, 2009 Ha nincs automatikus magasságállítás és nagynyomású fényszórómosó, akkor bizony ki kell és még örülhetsz, ha csak visszacseréltetik a helyszínen. Amúgy meg igen, (sajnos) ők az atyaúristen :) <_< gondolom az hidegen hagyja őket hogy kb 5x jobban világít mint az a foncsorozott fos amivel gyárilag szerelték 15évvel ezelőtt
Stefan Elküldve Június29, 2009 Elküldve Június29, 2009 gondolom az hidegen hagyja őket hogy kb 5x jobban világít mint az a foncsorozott fos amivel gyárilag szerelték 15évvel ezelőtt Ez így van, lexarják magasról. Itt még egy TüV-ös cumót sem rakhatsz az autódba. A lényeg, hogy jól meg lehessen büntetni. De ez már szerintem volt a dühöngő, meg a jogszabályos topikban is <_<
FPepe Elküldve Június29, 2009 Elküldve Június29, 2009 gondolom az hidegen hagyja őket hogy kb 5x jobban világít mint az a foncsorozott fos amivel gyárilag szerelték 15évvel ezelőtt Ez csak a dolog egyik oldala. A másik, hogy hagyományos lámpatestbe szerelve eléggé szórja a fényt, szóval ebben teljesen egyetértek velük a szigor miatt, sőt én elkoboznám a járművet is egy időre, ha valaki hagyományos lámpatestbe tesz xenon-t. Elég zavaró tud lenni, még hátulról is el tud vakítani az ilyen a tükrökön keresztül. Ráadásul a legtöbben még arra se veszik a fáradtságot, hogy a xenon beszerelése után elvigyék beállíttatni a lámpát, vagy csak maguk ellenőrizzék, így aztán ha nem ugyanoda esik a fényforrás a lámpában, mint a hagyományos izzóval (márpedig általában nem), akkor aztán világít mindenhova, csak lefelé nem.
Udi Elküldve Június29, 2009 Elküldve Június29, 2009 Enyém az Siemens cucc tehát nem valami olcsó vacak...ami érdekes, hogy Bosch lámpatestbe tökéletes a vetítési képe, Valeo, TYC, Hella típusoknál viszont nem. Én elvittem beállítani és tényleg pipec lett csak észrevette a trafót a mocitérben. Ne tudd meg még mobil fékpad és lengéscsillapító mérést is csináltak...de ez se jött be nekik. <_<
Sörös Sanyi Elküldve Június29, 2009 Elküldve Június29, 2009 Hiába, az Fx megállítható, de megfoghatatlan! <_<
spzoli Elküldve Június29, 2009 Elküldve Június29, 2009 Enyém az Siemens cucc tehát nem valami olcsó vacak...ami érdekes, hogy Bosch lámpatestbe tökéletes a vetítési képe, Valeo, TYC, Hella típusoknál viszont nem. Én elvittem beállítani és tényleg pipec lett csak észrevette a trafót a mocitérben. Ne tudd meg még mobil fékpad és lengéscsillapító mérést is csináltak...de ez se jött be nekik. <_< én úgytudom, h a siemens nem gyárt sima izzó helyére utólagos xenon szettet. nekem hella xenon van, de az biztos h nem rendőrbarát. síküveg van, mosó lesz, állító nem lesz :)
Stefan Elküldve Június29, 2009 Elküldve Június29, 2009 Hiába, az Fx megállítható, de megfoghatatlan! :) A rendőrautó, az rendőrautó... <_<
Stock16v Elküldve Június29, 2009 Elküldve Június29, 2009 Ez csak a dolog egyik oldala. A másik, hogy hagyományos lámpatestbe szerelve eléggé szórja a fényt, szóval ebben teljesen egyetértek velük a szigor miatt, sőt én elkoboznám a járművet is egy időre, ha valaki hagyományos lámpatestbe tesz xenon-t. Elég zavaró tud lenni, még hátulról is el tud vakítani az ilyen a tükrökön keresztül. Ráadásul a legtöbben még arra se veszik a fáradtságot, hogy a xenon beszerelése után elvigyék beállíttatni a lámpát, vagy csak maguk ellenőrizzék, így aztán ha nem ugyanoda esik a fényforrás a lámpában, mint a hagyományos izzóval (márpedig általában nem), akkor aztán világít mindenhova, csak lefelé nem. Ezzel egyetértek.Itt nálunk is rengeteg ilyen van és engem is nagyon zavar amikor rádtapad 5centire és a belsőtükörben kifolyik a szemem mikor belenézek. De nekem nagyítólencsés lámpám van amiben szerintem nagyon kultúráltan viselkedik a xenon.Nem vakít és szépen látni vele.
Atommanó Elküldve Június29, 2009 Elküldve Június29, 2009 én úgytudom, h a siemens nem gyárt sima izzó helyére utólagos xenon szettet. nekem hella xenon van, de az biztos h nem rendőrbarát. síküveg van, mosó lesz, állító nem lesz <_< Hát lehet, hogy nem ők gyártják, de létezik Siemens HID...lehet csak átcsomagolt...de pl nekem volt már pár ilyenem...
Demó Elküldve Június29, 2009 Elküldve Június29, 2009 Teljesen mindegy, úgyis az összes utólagos Xenon szett kínai. <_< Tényleg nagyon vakítanak és tényleg még összeteheti az a kezét, akivel csak kiszedetik a helyszínen, ugyanis én nem egy esetről tudok, ahol 30-50e-re díjazták az utólagos Xenont. Én se rakom már vissza a Corsába, mert tudom, hogy vakított, pedig már sokkal lejjebb volt állítva, mint ahogy kellett volna. Sajnos igazat kell adnom a rendőröknek, mert az utólagos Xenonok nagy százaléka balesetveszélyes, épp azért, mert nem lehet beállítani úgy, hogy ne vakítsa a szembejövőt, vagy az előtte haladót.
Demó Elküldve Június29, 2009 Elküldve Június29, 2009 De hogy valami témába vágót is írjak, ma átvittem a Corsát haverhoz, felbakoltuk és kipufogót hegesztettünk este 11-ig. :) Természetesen még sehogy se állunk, épp csak a váltóbox alatt vagyunk. :) Csak a gyári torkot kellett 3 helyen vágni és hegeszteni, mire nem lógott túl mélyen és hátrafelé is jól állt. <_<
J0hnny Elküldve Július1, 2009 Elküldve Július1, 2009 De hogy valami témába vágót is írjak, ma átvittem a Corsát haverhoz, felbakoltuk és kipufogót hegesztettünk este 11-ig. :) Természetesen még sehogy se állunk, épp csak a váltóbox alatt vagyunk. :lol: Csak a gyári torkot kellett 3 helyen vágni és hegeszteni, mire nem lógott túl mélyen és hátrafelé is jól állt. <_< Aki kurv4,ne lepődjön meg ha b@szni viszik! :)
Demó Elküldve Július5, 2009 Elküldve Július5, 2009 :) Valamikor tavaly szeptemberben, vagy októberben kerülhetett fel, ha jól emlékszem. <_<
Stock16v Elküldve Július5, 2009 Elküldve Július5, 2009 :) Valamikor tavaly szeptemberben, vagy októberben kerülhetett fel, ha jól emlékszem. <_< :) Én is gondolkodtam hasonlón.Mindenesetre ez sokkal jobb mint amikor mondjuk egy 316os bmw-n van rajta az m-es jel.
Demó Elküldve Július5, 2009 Elküldve Július5, 2009 :) Én is gondolkodtam hasonlón.Mindenesetre ez sokkal jobb mint amikor mondjuk egy 316os bmw-n van rajta az m-es jel. Én láttam már fordítva is. :) E46-os BMW, hátul rajta áll hogy 316, de mint utólag kiderült, 330i volt. <_<
Stock16v Elküldve Július5, 2009 Elküldve Július5, 2009 Én láttam már fordítva is. :) E46-os BMW, hátul rajta áll hogy 316, de mint utólag kiderült, 330i volt. :) Biztos pár 18 ill. 20-as bepróbálkozott nála :lol: Apropó....hogy áll a corsa? <_<
Demó Elküldve Július5, 2009 Elküldve Július5, 2009 Apropó....hogy áll a corsa? <_< Megy szépen. :lol: Ma bemutattam Vadkerten a BMW-seknek és mindenkinek tetszett. Ez igen sokat jelent nekem, mert nagyon komoly dolgokat építenek és ha már nekik is tetszenek a megoldásaim és a kivitelezés, akkor az már nem rossz szerintem. :) Mindjárt mértünk is egyet G-techel. Utcai 195-ös gumikkal, 1-ben elgurítósan (2,6 60 láb :) ), 2 személlyel mentem 14,1-et 166-al. Többet nem is nagyon próbálkoztunk, mert nem volt túl jó az az útszakasz és nem akartam tovább kínozni. Valamint a nyomás is csak 0,5bar volt.
Stefan Elküldve Július5, 2009 Elküldve Július5, 2009 ... Utcai 195-ös gumikkal...2 személlyel mentem 14,1-et 166-al...nem volt túl jó az az útszakasz...a nyomás is csak 0,5bar volt. <_< :) :)
Demó Elküldve Július5, 2009 Elküldve Július5, 2009 <_< :) :) Ahogy így összevágtad, úgy hangzik, mintha mentegetőztem volna, pedig nem is. :lol: :lol: :lol:
Zsoltee Elküldve Július5, 2009 Elküldve Július5, 2009 Ahogy így összevágtad, úgy hangzik, mintha mentegetőztem volna, pedig nem is. <_< :lol: :lol: nem vágta össze, csak a felesleges rizsát kiszedte a mentegetőzések közül. :) :) :lol:
Demó Elküldve Július6, 2009 Elküldve Július6, 2009 Fék milyen lett Peti? Meg lehet vele állni, de ez még nem a végleges verzió, főfékhenger és hátsó nyereg csere lesz még szerintem.
Recommended Posts