Demó Elküldve Április28, 2009 Elküldve Április28, 2009 Közben nálam is lassan gyűlnek a cuccok. Tegnap elmentem a kuplungomért Kiskőrösre. A legerősebb szerkezetem még fel lett húzva és síkba lett marva. A lendkerék is síkolva lett, és be lett állítva, hogy pont jól elő legyen feszítve a kevlártárcsa. Bízom benne, hogy ez egy darabig bírni fogja a terhelést. ;) Utána átmentem Soltvadkertre a BMW-sekhez és áthegesztettük a coolerem. ;)
Demó Elküldve Április29, 2009 Elküldve Április29, 2009 Ma befejeztem a lakatolást és összeraktam a motort. ;) Felraktam a kuplungot és a váltót, kicseréltem a szívóoldali vezérműtengelyt, összeraktam a vezérlést, kicseréltem az olajgombát olyanra, ami a nyomást is méri, befűztem a kábelköteget, stb... Lassacskán ismét bekerülhet a motor. ;)
Stefan Elküldve Április30, 2009 Elküldve Április30, 2009 ... http://kepfeltoltes.hu/090429/IMG_2859_www...ltoltes.hu_.jpg Mi ez az ecotec színvilág?! ;)
Sörös Sanyi Elküldve Április30, 2009 Elküldve Április30, 2009 Ez olyan, mint az 1.2 matrica. Csak ő a motortérben kamuzik (ami egy csigával azért lássuk be, bonyolult, de hátha beveszi valaki). ;)
Stefan Elküldve Április30, 2009 Elküldve Április30, 2009 Ez olyan, mint az 1.2 matrica. Csak ő a motortérben kamuzik (ami egy csigával azért lássuk be, bonyolult, de hátha beveszi valaki). ;) Amennyi hely van a motortérben, a csiga úgysem fog látszani, csak a sok cső, úgyhogy még be is vehetik ;)
Demó Elküldve Április30, 2009 Elküldve Április30, 2009 Mi ez az ecotec színvilág?! ;) Azóta már a hővédő lemezt is lefújtam matt fekete hőálló festékkel. ;)
Demó Elküldve Április30, 2009 Elküldve Április30, 2009 Jaa, majd el is felejtettem, nagyon keresek 10 impulzos sebességjeladót, mert úgy döntöttem, hogy megtartom a digitet. Ilyen jeladó elvileg automata E Kadettekben szokott lenni.
Csabii Elküldve Április30, 2009 Elküldve Április30, 2009 szívó tengely xe-lett? ;) vagy mire cserélted? az én hővédőm is lefújhatod ha már megtaláltad ;)
Demó Elküldve Április30, 2009 Elküldve Április30, 2009 szívó tengely xe-lett? ;) vagy mire cserélted? az én hővédőm is lefújhatod ha már megtaláltad ;) Igen, a szívó tengely XE-é lett. Majd még el is fogom fokolni, de egyelőre jó lesz így is. A V6 hővédője szét van rohadva, azért is vettük le. Ha akkor nem vesszük le, akkor Te már kitépted volna belőle, mert csak rezgett volna! ;)
Csabii Elküldve Április30, 2009 Elküldve Április30, 2009 mitől jobb az xe tengely? ja nincs egy kidobásra szánt xe vagy Ne tőkéd?
Demó Elküldve Április30, 2009 Elküldve Április30, 2009 mitől jobb az xe tengely? ja nincs egy kidobásra szánt xe vagy Ne tőkéd? Nagyobb a szelepemelése. Igazából akkor lesz az igazi, ha el is fokolom majd, de még nincs fokolótárcsám hozzá. Most az egyik tőke beállt abban az XE-ben, amit tőled hoztunk, mert a srác is hengerfejesen hajtotta a kocsit és csak töltögette utána a vizet, így azt a tőkét odaadhatom majd. ;) Az NE-é egész más, köze nincs a sokszelepesek tőkéihez.
Demó Elküldve Április30, 2009 Elküldve Április30, 2009 Hívd fel szerintem! Ez szerintem karbis, abban meg szerintem nem lesz jeladó... De azért lehet felhívom, ha más nem marad. Köszi!
Demó Elküldve Április30, 2009 Elküldve Április30, 2009 Készen vannak az erősített lengőkarjaim is, köszönet értük Pének. Még a hétvégén homokszórom őket és leadom szintereztetni, a motortartókkal és még több aprósággal egyetemben. ;)
RealDanee Elküldve Május2, 2009 Elküldve Május2, 2009 Demó. Amúgy c20let motort mennyire nehéz szerezni?
Demó Elküldve Május3, 2009 Elküldve Május3, 2009 Demó. Amúgy c20let motort mennyire nehéz szerezni? Magát a motort annyira nem nehéz megszerezni, mondjuk annyira nem egyszerű, mint egy XE-t, mert attól azért sokkal ritkább. Az áruk 400e körül mozog, a hozzá való F28 váltó meg még 100-120e. Mire az egész bent van a kocsiban, passzol és működik, az se olcsó. és akkor még hátra van a fékrendszer, futómű, stb... Én már nagyon régen abbahagytam összeszámolni, hogy mennyi megy bele a kocsiba. <_<
RealDanee Elküldve Május3, 2009 Elküldve Május3, 2009 Nem sajnálom én se rá a pénzt, nem azért számolgatok, csak azért mégis tudni szeretném tudod hogy kb mikorra tervezzem a dolgokat, és milyen sorrendbe.
Demó Elküldve Május3, 2009 Elküldve Május3, 2009 Nem sajnálom én se rá a pénzt, nem azért számolgatok, csak azért mégis tudni szeretném tudod hogy kb mikorra tervezzem a dolgokat, és milyen sorrendbe. LET projektre, addig nem érdemes gondolni, amíg nincs rá legalább 1 millád félretéve. De még akkor is necces lehet a végére.
Demó Elküldve Május4, 2009 Elküldve Május4, 2009 Kész a lakatolás! :lol: Már csak a beépítésre vár! <_< Erősített váltótartó, átépítve 3-lyukas felfogatásra. :lol:
J0hnny Elküldve Május4, 2009 Elküldve Május4, 2009 Höhö! A hátsó tartón lévő kibővített lyukakat még én csináltam! <_<
Demó Elküldve Május5, 2009 Elküldve Május5, 2009 Höhö! A hátsó tartón lévő kibővített lyukakat még én csináltam! <_< Ezt nem, mert ez egy másik tartó. :lol: A GSI tartója gyárilag kicsit erősebb, így azt nem akartam szétvagdosni, inkább csináltam egy 1.2-esből. Amit Te csináltál, az is megvan még azért! :lol:
J0hnny Elküldve Május5, 2009 Elküldve Május5, 2009 Ezt nem, mert ez egy másik tartó. :lol: A GSI tartója gyárilag kicsit erősebb, így azt nem akartam szétvagdosni, inkább csináltam egy 1.2-esből. Amit Te csináltál, az is megvan még azért! :lol: <_<
Demó Elküldve Május5, 2009 Elküldve Május5, 2009 Ma összelegóztam a váltórudazatot, 4-5 hegesztéssel megúsztam a dolgot. :lol: Utána bedobtuk a motort a helyére, még csak a hátsó bakot hagytuk ki, mert azon volt még mit alakítani és erősíteni. Miután bekerült a motor, kiderült, hogy még egyszer meg kell vágni a rudazatot és rövidíteni pár mm-el, mert még útban van a kormánymű. <_< Így áll most:
Stefan Elküldve Május6, 2009 Elküldve Május6, 2009 ... Miután bekerült a motor, kiderült, hogy még egyszer meg kell vágni a rudazatot és rövidíteni pár mm-el, mert még útban van a kormánymű. <_< ... Kezd fogyni a hely? :lol:
Recommended Posts