Demó Elküldve Április9, 2009 Megoszt Elküldve Április9, 2009 jól néz ki de azt a rozsdás csavart vedd már ki :lol: Rontja az összképet ;) Még párszor ki lesz szedve az egész motor, tehát ne aggódj még ilyeneken! :lol: :lol: A hátsó tartó végül is milyen lesz/lett? Gyári hátsó tartó lesz. Átalakítom 3-csavarosra és megerősítem. Úgy döntöttem, hogy marad az újabbik vezérlés a motoron, mert nem megoldhatatlan a probléma. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stock16v Elküldve Április9, 2009 Megoszt Elküldve Április9, 2009 Áhá már látom miért nem készül a shortsifterem! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április20, 2009 Megoszt Elküldve Április20, 2009 Corsa F28 Gearbox Mount Kit (Type 1) [CGMK] £41.20 Corsa F28 Gearbox Mount Kit (Type 2) [CGMK2] £39.62 Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április20, 2009 Megoszt Elküldve Április20, 2009 Lengőkar tuning! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április20, 2009 Megoszt Elküldve Április20, 2009 Olajhűtő elhelyezése: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Április21, 2009 Megoszt Elküldve Április21, 2009 Olajhűtő elhelyezése: http://img291.imageshack.us/img291/8693/photo0257us3.jpg Belevágsz te is? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Április21, 2009 Megoszt Elküldve Április21, 2009 Lengőkar tuning! ;) http://img175.imageshack.us/img175/6725/photo0132ck6.jpg Ez nekem is hasonlóan lesz megoldva. Azt is tudod, hogy miért van erre szükség? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Április21, 2009 Megoszt Elküldve Április21, 2009 Ez nekem is hasonlóan lesz megoldva. Azt is tudod, hogy miért van erre szükség? ;) Tényleg, ha XE-re is ilyet raknánk, akkor lehet, hogy nem csak az Astra leömlő férne el? ;) Nem mintha kéne... :P ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április21, 2009 Megoszt Elküldve Április21, 2009 Ez nekem is hasonlóan lesz megoldva. Azt is tudod, hogy miért van erre szükség? ;) Mert nem a szokásos helyre ven bekötve a stabrúd vége? ;) Az omega után futóműtől nem ijedek már meg. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Április21, 2009 Megoszt Elküldve Április21, 2009 Tényleg, ha XE-re is ilyet raknánk, akkor lehet, hogy nem csak az Astra leömlő férne el? ;) Nem mintha kéne... :P ;) Ennél egyszerűbb megoldás van a stabrúdra. De ilyenekkel ne foglalkozz, mert neked passzol! -_- ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Április21, 2009 Megoszt Elküldve Április21, 2009 Mert nem a szokásos helyre ven bekötve a stabrúd vége? ;) Igen, hogy miért van így összecsavarozva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Április21, 2009 Megoszt Elküldve Április21, 2009 Csak mert én ezt nem nevezném "tuningnak", hanem inkább csak szükségmegoldásnak. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április21, 2009 Megoszt Elküldve Április21, 2009 Szokásos corsa problem: nem fér el b@zmeg!Dehogynem! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Április21, 2009 Megoszt Elküldve Április21, 2009 Szokásos corsa problem: nem fér el b@zmeg!Dehogynem! ;) Én is addíg röhögtem, amíg csak hallottam a pajszerról, de amikor láttam is, hogy tényleg... ;) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április21, 2009 Megoszt Elküldve Április21, 2009 Én is addíg röhögtem, amíg csak hallottam a pajszerról, de amikor láttam is, hogy tényleg... ;) ;) Pajszer,kalapács,flex...enélkül hozzá sem kezdek! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Április22, 2009 Megoszt Elküldve Április22, 2009 Ma végre el tudtuk hozni haver CO-hegesztőgépét. Egyből felhegesztettük a váltótartó gumibak tartólemezét a nyúlványra. Utána fellógattuk a motort mindhárom bakra és még passzolt is. ;) Aztán nekiestem a flexel az első kereszttartónak. Végig fel lett vágva és megerősítettem egy vastagfalú 50x50 mm-es zártszelvénnyel. Ezáltal sokkal merevebb lesz az eleje és lényegesen több helyem lesz a coolernak. ;) Még nincs semmi elcsiszolva, mert este 10-kor már nem akartam bekapcsolni a Flexet, mert a végén még kapott volna a Vectra egy kis kromofágot a szomszédoktól. :P ;) Amúgy a Cooler este 8-kor hagyta el Bécset, tehát remélem legkésőbb pénteken nálam lesz, mert pénteken elmegyek akkor a megerősített kuplungomért is Kiskőrösre aztán egyből át is ugranék Soltvadkertre a BMW-sekhez, hogy az egyik gyűjtőt áthegeszzük a Cooleren. Meg lesz fordítva az egyik gyűjtő, hogy jobb legyen a cooler hatásfoka. Itt van pár kép a pillanatnyi állapotról: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Április23, 2009 Megoszt Elküldve Április23, 2009 Ma végre el tudtuk hozni haver CO-hegesztőgépét. Egyből felhegesztettük a váltótartó gumibak tartólemezét a nyúlványra. Utána fellógattuk a motort mindhárom bakra és még passzolt is. -_- ... Elsőre? Akkor valamit nagyon elrontottatok :P ... Itt van pár kép a pillanatnyi állapotról: http://kepfeltoltes.hu/090423/IMG_2840_www...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/090423/IMG_2844_www...ltoltes.hu_.jpg ;) ;) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Április23, 2009 Megoszt Elküldve Április23, 2009 Közben megjött a Coolerem, holnap délután pedig mehetek a kuplungomért is. A végén még lesz is valami a Corsából... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Április23, 2009 Megoszt Elküldve Április23, 2009 Közben megjött a Coolerem, holnap délután pedig mehetek a kuplungomért is. A végén még lesz is valami a Corsából... ;) Már látom lelki szemeim előtt, ahogy Hajóson a békés vasárnap délutánt felveri egy gépháztető és lökös nélküli Corsa, amiből csövek lógnak ki és megy, mint állat. Vúúúú csszzzzz, vúúúúúú cssszzz!!! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Április23, 2009 Megoszt Elküldve Április23, 2009 Ma, miután kicsit elkezdtem lekapirgálni a karosszéra tömítő masszát a nyúlványokról, inkább elmentem venni egy tábla lemezt. ;) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
RealDanee Elküldve Április25, 2009 Megoszt Elküldve Április25, 2009 Sziasztok! Nagyon régóta imádom a corsákat ! De inkább a B corsákat. Lassan közeledik az az idő amikor lassan nekem is lesz egy ;) Lenne 1-2 kérdésem hozzátok hátha tudtok választ adni. Sok tervem van de sajna nem látok át a sok kérdőjel között..... 1. Sárvédőn lévő müanyagot el szeretném tüntetni. De nemtudom MO ki tudná ezt nekem megcsinálni hogy ugyan olyan ívbe meglegyen csak ráépítve az autóra. És hogy ez kb mennyibe kerülne? Itt egy példa hogy gondolom: http://robson.m3rlin.org/cars/wp-content/u...n-look-copy.jpg 2. Felni: Azt már megtudtam hogy kb 14 es felniket szoktak rájuk tenni de milyen széles legyen? 7.5 vagy 8.0? 205 ös gumit szeretnék rá hátúl és úgy hogy ugyan úgy feszüljön rajta a gumi mint az előző képen. 3. Hátúlra van e valami lehetőség tárcsás futóműre? 4. Motorháztető nyújtást hogy oldják meg hogy ne verje szét a lámpát? meg ne is áljon el a lámpánál? 5. A hátsó ajtóról el szeretnék mindent tüntetni még a rendszámtáblatartó is a lökösben lesz. De hogy tudom megoldani a hátsó ajtó kinyitását? 6. Elöszőr most 1.4 16v et szeretnék venni de késöbb szeretnék bele valami nagyobb motrot. Még az is lehet hogy c20xe t. Bele lehet fabrikálni? Ha igen még mit kell hozzá cserélni? Tudom sok kérdés de ha valaki tud rájuk válaszolni nagyon megköszönném. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 Hali! 1. Az íveket szerintem minden ügyeskezű, kicsit is kreatív lakatos meg tudja csinálni neked, a kérdés inkább az, hogy meg akarja-e csinálni, illetve hogy Te ki akarod-e fizetni neki ezt a tökölős melót. 2. 14-eseket inkább akkor szoktak használni, ha nagyon le akarják ültetni. Akkor vagy 7x14 elöl és 8x14 hátul, vagy esetleg körbe 8x14, de ezek mindig csak elég kis átmérőjű gumikkal és komoly ültetéssel mutatnak valamit. Én személy szerint nem tennék 14-est egy Corsára, több okból sem. Egyrészt nem tetszik, másrészt nem fér el alatta komoly fék, valamint lényegesen kisebb lesz a kerékátmárőd, mint a gyári méret, így felfelé csalni fog az óra és egyben lassabb is leszel. Én inkább ajánlanék 8x15-ös, vagy 7,5x16-os felniket. :D De lehet még megkockáztatnám a 17-es felniket is. ;) 3. Természetesen van lehetőség hátul is tárcsaféket használni. 2 lehetőség is van, egyszer a C Corsa GSI fék, ami lyukosztásban passzol, így nem kell átalakítani a hidat, de oldalanként kb. 15mm-el szélesebb lesz a nyomtávod és nem is épp egyszerű beszerezni. A legtöbben, főleg a beszerezhetőség és az ár miatt inkább a Kadett, Astra, Vectra hátsó tárcsás fékeket szokták használni. Itt lehet variálni, hogy szélesebb legyen a nyomtáv, vagy maradjon ugyanolyan széles, mint amilyen előtte volt. Át kell alakítani a hidat, mert nem passzol a fék felfogatása a hátsó hídra. Én is így szoktam átépíteni a Corsákat. Viszont a hátsó tárcsás fékrendszer minden esetben a teljes fékrendszer átalakítását igényli, ha nem szeretnél minden kanyarban, amikor fékezel keresztbeállni és driftelni. Erre azért van szükség, mert a Corsák fékrendszere nem tárcsafékhez van kitalálva, így mindenképp szükség van elöl nagyobb fékekre, legalább a 256-os tárcsákralegalább 14" felni), de én inkább már a 284-es turbó fékeket ajánlom előre (legalább 15" felni). A főfékhenger se maradhat, mivel túl kicsi a dugattyúja és nagyon mélyen kezdene csak el fogni, de ezt érdemes egyből a fékrásegítővel együtt cserélni, hogy ne kelljen olyan erősen beleugrani a fékbe. 4. Úgy kell kidolgozni a morcosítást, hogy ne érjen hozzá a lámpához, de ne is álljon el. :P Ügyes lakatos megoldja. 5. Erre léteznek különböző léptetőmotorok, pl. központizáré, meg ilyesmi. De ehhez nem értek. ;) 6. C20XE-t természetesen bele lehet fabrikálni, építettem már pár olyant B Corsába és Tigrába. De még a 2.5, illetve a 3.0 V6-okat is be lehet pajszerolni, ha nagyon akarja az ember... :D -_- ;) Cserélni egy C20XE-hez is már sokmindent kell. Futómű, fékrendszer, kipufogórendszer, féltengelyek, stb... De pl. Motortartót építeni kell hozzá, vagy külföldről rendelni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 2. 14-eseket inkább akkor szoktak használni, ha nagyon le akarják ültetni. Akkor vagy 7x14 elöl és 8x14 hátul, vagy esetleg körbe 8x14, de ezek mindig csak elég kis átmérőjű gumikkal és komoly ültetéssel mutatnak valamit. Én személy szerint nem tennék 14-est egy Corsára, több okból sem. Egyrészt nem tetszik, másrészt nem fér el alatta komoly fék, valamint lényegesen kisebb lesz a kerékátmárőd, mint a gyári méret, így felfelé csalni fog az óra és egyben lassabb is leszel. Én inkább ajánlanék 8x15-ös, vagy 7,5x16-os felniket. ;) De lehet még megkockáztatnám a 17-es felniket is. ;) Szerintem pont a B Corsa az amiből egy jó széles de nem nagy felnivel és jó nagy ültetéssel elképesztően mutatós crusin' autót lehet építeni. Pont ez alá nem illik a nagykerék imho ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 Szerintem pont a B Corsa az amiből egy jó széles de nem nagy felnivel és jó nagy ültetéssel elképesztően mutatós crusin' autót lehet építeni. Pont ez alá nem illik a nagykerék imho ;) Pontosan! Rohadt ronda egy 17-es készlet alatta,úgy néz ki mint egy úthenger. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 Akkor csak nekem nem tetszenek ilyen kis felnikkel. ;) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts