Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa tuning


uhuhu

Recommended Posts

Ha érdekel szólj és megbeszéljük B)

Eladó 14NZ-ről C14SE-re átépítő szett.

Mely hengerenkénti befecskendezést biztosít az autó számára amellyel 82Le-s lesz a motor!

A szett tartalma komplett hengerfej,gyujtáselosztó,generátor, computer, kábelköteg,főtengelytárcsa hozzá jeladó,és egy vízcsövet.

A cseréhez szükségeltetik 3Bar-os belső AC pumpa,melyet a szett nem tartalmaz!!!

Jelenleg autóban van,igény szerint kipróbálható.

Irányár 45.000Huf

csábító ajánlat

nekem ez a projekt egy-két hónap múlva lesz aktuális, akkor megkereslek, hátha meglesz még...

Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...

Sziasztok!

Olyan kérdéssel fordulnék felétek hogy, ha motort cserélek a c corsámban akkor a digit klímát és a légzsákokat tényleg felejtsem is el?

Egy volt opelos szaki mondta ezt nekem,valami multiplixeres izére hivatkozva (nem biztos hogy jól irtam:) )

Motort szeretnék minden képpen cserélni,de a légzsákokat nem szeretném offolni:) a klímától még úgy ahogy megválnék...

Valami ötlet eseleg? jah a szóban forgó motor ami bele menne c20xe...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan kérdéssel fordulnék felétek hogy, ha motort cserélek a c corsámban akkor a digit klímát és a légzsákokat tényleg felejtsem is el?

Egy volt opelos szaki mondta ezt nekem,valami multiplixeres izére hivatkozva (nem biztos hogy jól irtam:) )

Motort szeretnék minden képpen cserélni,de a légzsákokat nem szeretném offolni:) a klímától még úgy ahogy megválnék...

Valami ötlet eseleg? jah a szóban forgó motor ami bele menne c20xe...

Miért akarsz egy olyan öreg motort egy C Corsába? :blush:

Egyébként valószínűleg tényleg minden ilyen extrát buksz, ha már canbusos a Corsád.

B Corsába még oké a C20XE, de egy C-be nem látom értelmét.

Link to comment
Megosztás:

Miért akarsz egy olyan öreg motort egy C Corsába? :blush:

Egyébként valószínűleg tényleg minden ilyen extrát buksz, ha már canbusos a Corsád.

B Corsába még oké a C20XE, de egy C-be nem látom értelmét.

Nem tudtam hogy ennyire régi,nem vagyok penge motor ügyben:) most az jött hogy talán gsi motort kéne szerezni és akkor nem buknék semmit...

Csak attól tartok annyi gsi motor van eladó mint c20let kb... mert azzal se találkozni nap mint nap :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nem tudtam hogy ennyire régi,nem vagyok penge motor ügyben:) most az jött hogy talán gsi motort kéne szerezni és akkor nem buknék semmit...

Csak attól tartok annyi gsi motor van eladó mint c20let kb... mert azzal se találkozni nap mint nap :blush:

Inkább G astrából kellene keresni X20XEV-t szerintem.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan kérdéssel fordulnék felétek hogy, ha motort cserélek a c corsámban akkor a digit klímát és a légzsákokat tényleg felejtsem is el?

Egy volt opelos szaki mondta ezt nekem,valami multiplixeres izére hivatkozva (nem biztos hogy jól irtam:) )

Motort szeretnék minden képpen cserélni,de a légzsákokat nem szeretném offolni:) a klímától még úgy ahogy megválnék...

Valami ötlet eseleg? jah a szóban forgó motor ami bele menne c20xe...

Az átépítésre inged gatyád rá megy. Még a papírokat is cserélni kell. Mellesleg semmit nem fog érni a kókányolt autó. Add el, és vegyél gyárilag összerakaott jó gépet.

Túl fiatal autó ez még.

Link to comment
Megosztás:

Valahogy biztos be lehetne rakni, de sok értelme nem lenne.

nem lehetne belőle nagyobb teljesítményt kiszedni? Elsőre valami olyan turbóra gondoltam, ami olyan 3000 körül kapcsol be... Így alacson fordulaton (vársoban) megy úgy, mint eddig.

Link to comment
Megosztás:

nem lehetne belőle nagyobb teljesítményt kiszedni? Elsőre valami olyan turbóra gondoltam, ami olyan 3000 körül kapcsol be... Így alacson fordulaton (vársoban) megy úgy, mint eddig.

Ez korántsem olyan egyszerű, mint gondolod. :blush:

Ha nagyobb teljesítményt akarsz, a legjobb, ha erősebb autót veszel!

Link to comment
Megosztás:

nem lehetne belőle nagyobb teljesítményt kiszedni? Elsőre valami olyan turbóra gondoltam, ami olyan 3000 körül kapcsol be... Így alacson fordulaton (vársoban) megy úgy, mint eddig.

Olvass bele (utolso 30 oldalt kb elég is) a turbós topikba itt a Tuning alatt és rájössz, hogy mennyire sokba éenne ahhoz képest amennyit nyersz vele. Nem maga a turbó a legdrágább, hanem a többi cucc és a mukadíj....

Link to comment
Megosztás:

Jah és megnéztem,gyárilag a B-n nincs semmivel takarva az akksi,de majd csinálok oda valamit.

Elvileg lenne, csak az idők folyamán a legtöbből már eltűnt az a takaró, főleg ha közben 190mm magas akksi került bele (gyárilag 175mm magas kéne, azon elférne a takaró).

Link to comment
Megosztás:

Akkor lehet, hogy érdemes lenne megcsinálni nem?

Az a tartó elég gyengének tűnt, amikor rápróbáltad az F28-ra :blush:

Az a tartó utána is ugyanolyan gyenge marad, mert annak semmi köze nincs a kasztni erősítésekhez. :lol:

De azt a tartót tuti megerősítem, de a beheggesztős elősítéseket talán még nem.

Link to comment
Megosztás:

Az a tartó utána is ugyanolyan gyenge marad, mert annak semmi köze nincs a kasztni erősítésekhez. :blush:

De azt a tartót tuti megerősítem, de a beheggesztős elősítéseket talán még nem.

Aztán majd az első slicken való rendes indulásnál a rozsdás kasztni elejét úgy fogja megtekerni a 300 körüli ló,hogy csak lesel.

Link to comment
Megosztás:

Azért inkább utcára lesz, de egy ép kasztni megbirkózik azzal a teljesítménnyel.

Na éépen emiatt mondom,mert te is tudod,hogy a tiéd eleje is szépen rohad a festék alatt.

Itt már nem 150paci fogja cibálni,hanem majdnem a duplája,szal...na mindegy,valamiből meg kell élnie a kasztnisnak is. :blush:

Link to comment
Megosztás:

Na éépen emiatt mondom,mert te is tudod,hogy a tiéd eleje is szépen rohad a festék alatt.

Itt már nem 150paci fogja cibálni,hanem majdnem a duplája,szal...na mindegy,valamiből meg kell élnie a kasztnisnak is. :blush:

A fényezést nem igénylő kasztnimunkák meglesznek csinálva.

De nem vagyok meggyőződve arról, hogy ezek a felhegesztett "erősítések" annyit érnek.

Azokat fel kell hegeszteni és ezáltal a lemez amire felhegesztem károsodik.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.