Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Nagy a választék, B Corsába is be lehet préselni majdnem mindet.

Ha motort akarsz cserélni, de oylan legyen, ami a B Corsában gyárilag volt, akkor C16XE (GSI 1.6 16V).

Ha viszolylag jó áron egy élményautót akarsz, akkor C20XE (2000 16V)

De van még lehetőség 2000-es Calibra turbómotor, illetve 2,5 vagy akár 3,0 V6 24V motorok beépítésére is. :D

Az 1.4 16V, meg ilyesmi nem sok vizet zavar.

Amit Warwolf említett, az is egy lehetőség, hogy az 1.4-es blokkba be lehet fűzni a C16SE belét, rárakni a hengerfejét és a többi cuccot, aztán lenne egy 1.4-es motorszámú autód, ami tud kb. 100 lovat...

Elküldve
Amit Warwolf említett, az is egy lehetőség, hogy az 1.4-es blokkba be lehet fűzni a C16SE belét, rárakni a hengerfejét és a többi cuccot, aztán lenne egy 1.4-es motorszámú autód, ami tud kb. 100 lovat...

Legálisan a 60 ló helyett.Esetleg kicsit többet, ha picit piszkálva van..... :D

Elküldve
... illetve 2,5 vagy akár 3,0 V6 24V motorok beépítésére is. :D ...

Befér? :D Vagy gondolom ehhez már kicsit a kasztnit is kell alakítgatni.

Elküldve
Befér? :D Vagy gondolom ehhez már kicsit a kasztnit is kell alakítgatni.

A Corsába is belefér a 3000 24V MV6 motor. :D

A zárhídon kell kicsit alakitani, a többi helyen talán elfér...

Elküldve
Erről mi a véleményetek? Hihetők az adatai?

Meg akarod venni? :D

Elég kevés adatot ír. Ha már azok nincsenek legalább egy 400-as időt írhatott volna. 1.4T-ből nem elképzelhetetlen 200 lóerő, de fura hogy éppen annyi. Gyanítható, hogy le sem lett mérve.

Amúgy meg szerintem gány az autó, a villámára meg vicces.

Elküldve
Meg akarod venni? :D

Elég kevés adatot ír. Ha már azok nincsenek legalább egy 400-as időt írhatott volna. 1.4T-ből nem elképzelhetetlen 200 lóerő, de fura hogy éppen annyi. Gyanítható, hogy le sem lett mérve.

Amúgy meg szerintem gány az autó, a villámára meg vicces.

Demó mesélt erről a gépről, és állítólag elég vicces megoldások vannak benne.Az adatai is azok....

Inkább akkor már Kiskasza Corsája.......

Tennap voltam nála, aztán mutatta az új szerzeményt.C14SE moci, mindennel......

Elküldve
Erről mi a véleményetek? Hihetők az adatai?

Ez egy gányolt vacak, amivel még azok is szívnak, akik építették.

Ráadásul a "200 lovas" Corsától lényegesen jobb időket ment az én gépem.

Elküldve
Demó mesélt erről a gépről, és állítólag elég vicces megoldások vannak benne.Az adatai is azok....

Inkább akkor már Kiskasza Corsája.......

Tennap voltam nála, aztán mutatta az új szerzeményt.C14SE moci, mindennel......

Kiveszi az xet ?

Elküldve

Nemnem.Csak hogy sokan kersték már nála, és most sikerült szert tennie 1re, vezérlővel, miegymással.Szal ha v.ki a C14NZ Corsáját szeretné megvadítani pár legális paripával, jelezheti neki! :D

Elküldve
Nemnem.Csak hogy sokan kersték már nála, és most sikerült szert tennie 1re, vezérlővel, miegymással.Szal ha v.ki a C14NZ Corsáját szeretné megvadítani pár legális paripával, jelezheti neki! :D

Kinek is kéne jelezni?:D

Amugy mi a kulonbseg az XE és az NZ motorok között?

Elküldve
Kinek is kéne jelezni?:D

Amugy mi a kulonbseg az XE és az NZ motorok között?

Az XE jelen esetben a C20XE-t takarja.Az NZ pedig a jóó "öreg" 60LE-s agregát! :D

Ha az NZ-t SE-re akaod átalakítani, akkor éppen vagy egy eladó donor amiből át lehet építeni a cuccokat.

Elküldve
Az XE jelen esetben a C20XE-t takarja.Az NZ pedig a jóó "öreg" 60LE-s agregát! :D

Tápi úgy értette, hogy a hengerűrtartalmat jelző szám utáni X vagy N (S) betű jelenti a 8 vagy 16 szelepet :D

A motorkód elején levő C, X, Y, Z a környezetvédelmi besorolást jelenti (sorrendben EURO1, EURO2, EURO3, EURO4).

Elküldve
Az XE jelen esetben a C20XE-t takarja.Az NZ pedig a jóó "öreg" 60LE-s agregát! :D

Ha az NZ-t SE-re akaod átalakítani, akkor éppen vagy egy eladó donor amiből át lehet építeni a cuccokat.

Nekem az van a forgalmiban a motorkódnál hogy 14X és utánna sok szám, tehát nem XE és a 14 előtt sincs semmilyen betű. Létezik, hogy a forgalmit elírták? Vagy nekem valami olyan motorom ami nem létezik és nem is megy :D.

Egyébként az eladó donor után érdeklődnék, hogy mennyibe fájna ha azok az alkatrészek amik az átépítéshez kellenek átkerülnének az én motorháztetőm alá?

Illetve ha tudnátok ajánlani vkit, aki meg tudja oldani az átépítést azt is megköszönném, mert eltelt pár hét azóta amióta az átépítést elöször javasoltátok nekem, de eddig minden szaki akit kérdeztem azt mondta, hogy inkább vegyek új kocsit/motort.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.