Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Losi ex-Corsájában F16 volt a C20NE-n? A féltengelyeket végül is hogyan oldottátok meg,

hogy ne hegesztett legyen? Miből lehet átrakni?

Valahol legyen 22 fog. De először a rövidet szedd szét, mert a hosszú az okés. Az hosszú olyan féltengely ami nem létezik(22-28). :D

Elküldve

Hali.

Nekem fék téren kellene egy kis help. b corsára szeretnék egy kicsit jobb féket. A kérdés az lenne h melyik típusú astra féknyerge lenne jó amihez hütött tárcsa jó és a 13"-os téli kerékbe még elfér. Bár kicsit sok a kritérium de a segítő válaszokat előre is köszönöm.

Elküldve
Hali.

Nekem fék téren kellene egy kis help. b corsára szeretnék egy kicsit jobb féket. A kérdés az lenne h melyik típusú astra féknyerge lenne jó amihez hütött tárcsa jó és a 13"-os téli kerékbe még elfér. Bár kicsit sok a kritérium de a segítő válaszokat előre is köszönöm.

13-as kerékhez csak a 236mm-es hűtöt verzió jó.Más nem fér el.Ha jól emléxem, akkor az 1.4 16V féke ilyen Astrailag.

Elküldve
13-as kerékhez csak a 236mm-es hűtöt verzió jó.Más nem fér el.Ha jól emléxem, akkor az 1.4 16V féke ilyen Astrailag.

Meg a legtöbb Caravané (pl. 17D).

Elküldve
Hali.

Nekem fék téren kellene egy kis help. b corsára szeretnék egy kicsit jobb féket. A kérdés az lenne h melyik típusú astra féknyerge lenne jó amihez hütött tárcsa jó és a 13"-os téli kerékbe még elfér. Bár kicsit sok a kritérium de a segítő válaszokat előre is köszönöm.

236*20-as tárcsa, de ATE rendszerű legyen, mert abba nagyobb betét van(kalapács végű). A Delco-ba sima kocka alakú van.

Elküldve

Akkor én meg betennék pár képet:

IMG_2070_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

IMG_2073_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

IMG_2071_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A második képen látszik az Omega 3000 fékrásegítő, az utolsón meg a Calibra turbó fék és a 15"-os kerék közötti hely. :D

Elküldve
Azt a jó mindenit! Ezt jól kicentizted! illetve kimilizted! Padra fel kellett tenni a felnit kicsit, vagy gyárilag pont jó?

Gyárilag pont passzol, de még a vékonyabbik ragasztott súly is felejtős.

Elküldve
Igazán nem lesz jobb a fék, annyi, hogy kicsit később fog elmelegedni.

Igazából ez lenne a lényeg mert azt vettem észre elég hamar felmelegszik. Pár lassítás nagyobb tempóról és már érezni h nem az igazi.

Nagyon köszönöm a helpet.

Elküldve
Igazából ez lenne a lényeg mert azt vettem észre elég hamar felmelegszik. Pár lassítás nagyobb tempóról és már érezni h nem az igazi.

Nagyon köszönöm a helpet.

Sokan használják nálunk a Brembo tárcsa Ferrodo betét párost.Elég jól bírja a melegedést.Bár nekem az Astránál hamarosan cserés lesz az első fék, és én TRV tárcsa+betétet fogok tenni.A kíváncsiság kedvéért....

Elküldve
:D Durva. Tényleg jól ki lett millizve...

Már eleve a turbós motorhoz tervezted a futóművet? Vagy V6-hoz :D

Fék és futómű így bőven elég lenne legalább 300 lóig.

Bár abban az esetben szerintem repülne a Weitech és kapna valami komolyabbat. (KW, H&R, Bilstein...)

V6 nem lesz, bár maga az átépítés érdekelne, de azért nem árt, ha egy autóval lehet még kanyarodni.

Shownak viszont jó lenne. :D

Elküldve
V6 nem lesz, bár maga az átépítés érdekelne, de azért nem árt, ha egy autóval lehet még kanyarodni.

Shownak viszont jó lenne. :D

viszont a turbót nem tagadja! :D :D :D :D

Elküldve

Majd még meglátjuk, hogy mit hoz a jövő.

Amíg a Corsa lesz az elsőszámú mindennapi autóm, addig így marad.

Ha utána évente 6 hónapot pihenni fog, akkor meg majd meglátjuk mi lesz. :D

Elküldve

Hi Mesterek

Lenne egy kérdésem van nekem egy 1,4i 1994-es 8 szelepes 60Le corsam.Szóval lehetséges az hogy egy 16 szelepes hengerfejet rárakok az Ő befecskendező s saját elektronikájávval?

Azzaz egyeznek e vajon a furatok stb.?

Ez még csak egy ötlett :D

Elküldve
Hi Mesterek

Lenne egy kérdésem van nekem egy 1,4i 1994-es 8 szelepes 60Le corsam.Szóval lehetséges az hogy egy 16 szelepes hengerfejet rárakok az Ő befecskendező s saját elektronikájávval?

Azzaz egyeznek e vajon a furatok stb.?

Ez még csak egy ötlett :D

A szakik majd megmondják, de szerintem a 16 szelepesítés bonyolultabb, mint, ha SE-síted, vagyis 8 szelepes maradna, csak hengerenkénti befecskendezés. 80-90 ló körül vannak az ilyen gépek, csak nagyon nehéz SE (Si) cuccot találni.

Elküldve
Hi Mesterek

Lenne egy kérdésem van nekem egy 1,4i 1994-es 8 szelepes 60Le corsam.Szóval lehetséges az hogy egy 16 szelepes hengerfejet rárakok az Ő befecskendező s saját elektronikájávval?

Azzaz egyeznek e vajon a furatok stb.?

Ez még csak egy ötlett :D

3 oldallal vissza. #1482-től. :D

Elküldve

Át lehet alakítani 16V-re is, de lehet zavarná a vizsgabiztost, vagy a KPM-est, hogy nem fog látszani a motoron motorszám.

Eltakarná a 16V hengerfej. :D

  • 2 weeks later...
Elküldve

Hi

Emberek nagy az Én bajom.

Szóval szétbórítottam a motort s a 4 heger elég szar, megette a rozsda "upsz" annyít állt a kereskedésben s persze a rosz hengerfej tömítésnél átfolyt a viz s megállt a hengerbe s megette, Én meg csodálkozok hogy miért olajos a gyertyám.

Na mindegy ha már új motort rakok bele akko má legyen az motor :D Igaz hogy tsak kb öszre fog menni de akko menni fog, tsak a pénz miatt.

Szóval a lényeg van olyan motor mint az enyém hengerátméröre s mondjuk tsak a löket nagyobb tehát zsugor kar a fötengelyével stb., ha ez nem megoldható akko kellene olyan motor minimum 1,8i 16V(ilyenben gondolkozok) ami még befér az ocska C14NZ helyére. Ha van bárkinek valamilyen étkézláb ötlete kérem jeleze, előre is köfi.

Elküldve

Szerintem próbálj meg olyan erősebb motort szerezni hozzá ,ami amúgyis volt gyárilag a B Corsákban,mert akkor

nem kell izgulni(meg fizetni) a vizsgákon meg ha netán megállítanak az uton nem kötözködhetnek.

1,4-es 16 szelepest vagy az 1,6 Gsi motorját,be lehet rakni és kevés papirmunkával teljesen legális lesz.

Persze vannak itt Corsák 2.0 16V motorral is. :D

Elküldve
Hi

Emberek nagy az Én bajom.

Szóval szétbórítottam a motort s a 4 heger elég szar, megette a rozsda "upsz" annyít állt a kereskedésben s persze a rosz hengerfej tömítésnél átfolyt a viz s megállt a hengerbe s megette, Én meg csodálkozok hogy miért olajos a gyertyám.

Na mindegy ha már új motort rakok bele akko má legyen az motor :D Igaz hogy tsak kb öszre fog menni de akko menni fog, tsak a pénz miatt.

Szóval a lényeg van olyan motor mint az enyém hengerátméröre s mondjuk tsak a löket nagyobb tehát zsugor kar a fötengelyével stb., ha ez nem megoldható akko kellene olyan motor minimum 1,8i 16V(ilyenben gondolkozok) ami még befér az ocska C14NZ helyére. Ha van bárkinek valamilyen étkézláb ötlete kérem jeleze, előre is köfi.

Tápiószecső aláírásában van lutalás motorupgradera, 14NZ-14SE-re, ill. ha felveszed Demóval a kapcsolatot, akkor lehet elmondja neked, hogyan lehet a 14NZ-ből C16SE-t csinálni úgy, hogy a motorszámod megmaradjon.

Elküldve

Ok

Köszi a gyors reagálásokat. Rajta vaygok/leszek az ügyön.

Szerintem ideálisab "nekem" venni egy összecsukot ilyen motorral rendelkező kocsit s megvan benne minden: elektrik stb.

NA megkeresem az említett embereket :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.