Demó Elküldve Július17, 2007 Elküldve Július17, 2007 Én a többi képre lennék kíváncsi, de eddig nem találtam csak egy helyen.
Kacsero Elküldve Július17, 2007 Elküldve Július17, 2007 Ne sírj, inkább mesélj a vasról. De akkor el se mesélem, hogy mit csináltam a Corsámmal Kalocsán egy Irmscher C Corsa GSI-vel. B) :) Szóval, sok mesélni valóm még nincs a "vas"-ról, mert még nincs nálam, majd augusztusban ha otthon leszek, akkor tudom megejteni a projektet :omg: Viszont azért Te elmondhatod, mit tettél szegény Corsával, Kalocsán... :)
Demó Elküldve Július18, 2007 Elküldve Július18, 2007 Nos, ma kaptam egy újabb szervizelendö Corsát. :) Losi, van egy-két dolog a kocsin, amit sürgösen át fogunk alakítani, mert így nem minden 100%-os, mint ahogy észre is vetted gondolom. Az elsö szervizelés már meg is volt. -Elsö ívek peremezése -normális nyomtávszélesítök beszerelése, mert a azok miatt rázott a kormány -kerékcsavarok kicserélése kúpsra -az elejét kb. 1-1.5cm-t tekertük lejjebb, a hátulját viszont kb. ugyanennyivel fogjuk megemelni -váltórudazat beállítása -bal hátsó ív további peremezése Holnap elviszem még futómüveshez, amíg Fux melózik, aztán egyelöre készen van és használható.
J0hnny Elküldve Július19, 2007 Elküldve Július19, 2007 -normális nyomtávszélesítök beszerelése, mert a azok miatt rázott a kormány :) Ez eszembe sem jutott eddig!
Demó Elküldve Július19, 2007 Elküldve Július19, 2007 :) Ez eszembe sem jutott eddig! Nekem az volt az elsö, mert mást nem nagyon tudtam volna elképzelni, a rázás okozójaként, mert ugye minden új benne. Ma viszont már mentem vele Kalocsára, mert be kellett állítani a futómüvet, meg beszéltem az eredetvizsgás ismerössel. Még a héten eljön és megcsinálja a vizsgát. B) Tehát Losinak nem kell amiatt szaladgálnia, hamarabb készen lesz és ráadásul olcsóbban is.
Sörös Sanyi Elküldve Július19, 2007 Elküldve Július19, 2007 Gond nem lehet, elvégre minden eredeti. :)
warwolf Elküldve Július19, 2007 Elküldve Július19, 2007 Nekem az volt az elsö, mert mást nem nagyon tudtam volna elképzelni, a rázás okozójaként, mert ugye minden új benne. Ma viszont már mentem vele Kalocsára, mert be kellett állítani a futómüvet, meg beszéltem az eredetvizsgás ismerössel. Még a héten eljön és megcsinálja a vizsgát. :) Tehát Losinak nem kell amiatt szaladgálnia, hamarabb készen lesz és ráadásul olcsóbban is. Akkor majd gyertek el a motorért v.mikor........ Ebként nekem is ez lett volna kövi dolog, amit cserézek v.mi másikra, mert az minden kerék le és kerék fel manővernél látszódott, hogy nem áll a helyzete magaslatán.
Demó Elküldve Július19, 2007 Elküldve Július19, 2007 Akkor majd gyertek el a motorért v.mikor........ Ebként nekem is ez lett volna kövi dolog, amit cserézek v.mi másikra, mert az minden kerék le és kerék fel manővernél látszódott, hogy nem áll a helyzete magaslatán. Az most is olyan, mint volt, tehát szopás a kerékfelrakás. Csak annyi, hogy mostmár normálisan fölfekszik az egész felületen a pogácsa, nem csak a külsö peremén, mint eddig. Ezért nem is ráz már.
MOR16V Elküldve Július19, 2007 Elküldve Július19, 2007 Az most is olyan, mint volt, tehát szopás a kerékfelrakás. Csak annyi, hogy mostmár normálisan fölfekszik az egész felületen a pogácsa, nem csak a külsö peremén, mint eddig. Ezért nem is ráz már. Na ugye milyen jó hogy kereket váltottam? Így már nem kellettek nekem a "pogik" :)
Demó Elküldve Augusztus23, 2007 Elküldve Augusztus23, 2007 Na, most kicsit alaposabban átnéztem a Corsát és ebböl a kocsiból nem sokminden fog átvándorolni a következö Corsa projektembe. Motorblokk eltört, váltó több darabban, motortartó eltört... Alulról még igazán meg se néztem, de elsö ránézésre a féltengelyek megúszták. Az egyik szétverte az olajszüröt, a másikon meg szétszakadt a gumiharang. Remélem miután alaposan szemügyre veszem öket, akkor se lesz bajuk... :unsure: Ha nincs bajuk, akkor lesz másik Corsa, ha görbék, akkor lehet átnyergelek valami stabilabb bölcsös, vagy legalább normális háromszög lengökaros Opelba.
warwolf Elküldve Augusztus23, 2007 Elküldve Augusztus23, 2007 Na, most kicsit alaposabban átnéztem a Corsát és ebböl a kocsiból nem sokminden fog átvándorolni a következö Corsa projektembe. Motorblokk eltört, váltó több darabban, motortartó eltört... Alulról még igazán meg se néztem, de elsö ránézésre a féltengelyek megúszták. Az egyik szétverte az olajszüröt, a másikon meg szétszakadt a gumiharang. Remélem miután alaposan szemügyre veszem öket, akkor se lesz bajuk... :unsure: Ha nincs bajuk, akkor lesz másik Corsa, ha görbék, akkor lehet átnyergelek valami stabilabb bölcsös, vagy legalább normális háromszög lengökaros Opelba. Csinálsz magadnak is egy V2000-t?Amúgy nem lett volna semmi gond, ha a hátsó fékkörre jut fékerőszabályzó...... :wacko:
Demó Elküldve Augusztus23, 2007 Elküldve Augusztus23, 2007 Csinálsz magadnak is egy V2000-t?Amúgy nem lett volna semmi gond, ha a hátsó fékkörre jut fékerőszabályzó...... :unsure: Jutott is, de nem találtam gyengébbet mint a Kadetté, ami már rajta is volt.
redline Elküldve Augusztus24, 2007 Elküldve Augusztus24, 2007 Motorblokk eltört :wacko: :lol: Mi a répától tud eltörni egy blokk? :lol: btw akkor mivel jösz BW-re? :unsure:
Demó Elküldve Augusztus24, 2007 Elküldve Augusztus24, 2007 :lol: :lol: Mi a répától tud eltörni egy blokk? :) beleakadt egy fába... :unsure: btw akkor mivel jösz BW-re? :wacko: Úgy néz ki, hogy sehogy, mert szerintem haver se tud holnap menni. :o
Laci4 Elküldve Augusztus26, 2007 Elküldve Augusztus26, 2007 beleakadt egy fába... :unsure: Úgy néz ki, hogy sehogy, mert szerintem haver se tud holnap menni. :wacko: őő.. mi a fene.. kiugrott eléd egy kivilágítattlan buta fa? le vok maradva.. sikerült némi salátagyűjtést összehozni? Jöhet privbe is, vagy a társalgóba.. vagy sehova.. :lol:
Stefan Elküldve Október12, 2007 Elküldve Október12, 2007 Nem rossz megoldás a direktszűrőhöz. esőben azért szerintem lehetnek vele gondok
Nagy Daniel Elküldve Október19, 2007 Elküldve Október19, 2007 Sziasztok, szükségem lenne x10xe szelepnyitasi zarasi szogeire esetleg szelepemelesi diagramjara, hol talalom meg ezeket? fontos lenne es surgos, elore is kosz Nagy Daniel
RIC Elküldve December23, 2007 Elküldve December23, 2007 sziasztok:lenne kérdésem!C corsa 3 éves (twinport,81 le)40000km,tuningolni szeretném a mociját,mivel kezdjem és mivel folytassam!
redline Elküldve December23, 2007 Elküldve December23, 2007 sziasztok:lenne kérdésem!C corsa 3 éves (twinport,81 le)40000km,tuningolni szeretném a mociját,mivel kezdjem és mivel folytassam! Megvetted már egyáltalán? :( De igazából mit szeretnél elérni? Mert szerintem ezzel csodát nem tudsz csinálni, max beleölsz pár heroinszállítmány árát és lesz egy corsád ami jobban megy mint a gyári...mondjuk 5000rpm fölött ;) Vagy kiszedsz mindent, plexire cseréled az üvegeket, kihagyod a karácsonyi kajálást, és max 5 liter benzinnel jársz....igy is jobban fog menni....pár kicsit puritánabb lesz :)
mélykék76 Elküldve December24, 2007 Elküldve December24, 2007 sziasztok:lenne kérdésem!C corsa 3 éves (twinport,81 le)40000km,tuningolni szeretném a mociját,mivel kezdjem és mivel folytassam! Ez a C Corsa biztos jó ötlet ? :( Vehetnél inkább 1 Astra Gsi-t ;) Ha szépen megkéred a többieket, akkor biztos elmennek veled ótót nézni és segítenek egy normálisabbat kiválasztani :)
RIC Elküldve December24, 2007 Elküldve December24, 2007 hát még nem vettem meg :( de ha most veszek egy gsi-t az is kerül vagy 850- be és még költeni fogok rá vagy 1 millát + honapokig szerelőnél állna( ;) addig gyalog járok) és zabálna legalább 11 litert( az kb /egy nap mászkálás) és lenne benne kb 200000 km és a loerök ablakba lennének még ha meg is van csinálva ugy sem sokáig tartaná azt a 150le-t :)( de ez csak az én véleményem)(ja és egyedül biztos nem mennék el gsi-t venni) :(
mélykék76 Elküldve December24, 2007 Elküldve December24, 2007 hát még nem vettem meg ;) de ha most veszek egy gsi-t az is kerül vagy 850- be és még költeni fogok rá vagy 1 millát + honapokig szerelőnél állna( :( addig gyalog járok) és zabálna legalább 11 litert( az kb /egy nap mászkálás) és lenne benne kb 200000 km és a loerök ablakba lennének még ha meg is van csinálva ugy sem sokáig tartaná azt a 150le-t :(( de ez csak az én véleményem) Ezért kell olyat választani, ami relatív jó állapotban van, vagy már valaki költött rá előtted 1 milliót ;) Ne a Gt-ől indulj ki, nem minden Astra ilyen :) Vegyél C Corsa-t de akkor ne bántsd, közlekedj vele és kész. C Corsa alkatrészügyileg kicsit más polc mint egy Astra.
Recommended Posts