Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa tuning


uhuhu

Recommended Posts

Aham, szóval az 1.4-es. Akkor már tudom, miért olyan erős! :lol:

Így, van! :D

Erröl ma sikerült megint megbizonyosodni, ugyanis hosszú szünet után, újra életre kel a Corsa! :blush:

C3,94-es váltót mindenkinek!!! :lol:

Nagyon durva lett, már hiányzott! :lol: ;)

Többet most nem is tudok mondani róla, a tények majd Tökölön kiderülnek.

Még így is volt egy-két buktató az átalakított alkatrészek miatt, de semmi megoldhatatlan.

Link to comment
Megosztás:

Így, van! ;)

Erröl ma sikerült megint megbizonyosodni, ugyanis hosszú szünet után, újra életre kel a Corsa! :blush:

C3,94-es váltót mindenkinek!!! :lol:

Nagyon durva lett, már hiányzott! :lol: :lol:

Többet most nem is tudok mondani róla, a tények majd Tökölön kiderülnek.

Még így is volt egy-két buktató az átalakított alkatrészek miatt, de semmi megoldhatatlan.

Érzésre mennyivel jobb? Fordulat-sebesség adatok fokozatokban? :D

Link to comment
Megosztás:

;)

Demó-bá jóságának köszönhetően én is indulok ha minden jól megy Tökölön mert ugye a puding próbája az evés tehát egyéletem-egyhalálom megpróbálom! :D

Remélem sikerül demónak megoldani a gumim kérdését, és akkor igazán jót fogunk gyorsulni.

Addig is üdv mindenkinek!

+ KELLEMES HÚSVÉTI ÜNNEPEKET :blush:

Link to comment
Megosztás:

innen senki nem jön rajtam kivul ugy tunik, de én kimegyek mert szétunnám magam itthon :blush:

mikorra tervezitek az érkezést?

Én úgy terveztem, hogy 11-re ott lennénk. 9-kor indulok itthonról, 10-kor lennék Kecsón. Ott csatlakozna hozzánk egy C20XE B Corsa, Kiskasza és egy pár (BMW-s :D ) ismeröse, ha minden igaz.

Így fogunk autópályázni Pestig. ;)

Link to comment
Megosztás:

Én úgy terveztem, hogy 11-re ott lennénk. 9-kor indulok itthonról, 10-kor lennék Kecsón. Ott csatlakozna hozzánk egy C20XE B Corsa, Kiskasza és egy pár (BMW-s :blush: ) ismeröse, ha minden igaz.

Így fogunk autópályázni Pestig. :D

Úgy néz ki mi is megyünk Udival,hol taliztok 10kor?

Link to comment
Megosztás:

Nah, ma volt szerencsém beülni Demó mellé, és összehasonlítani a 20NE/XE dolgot, na meg a 3.94-es végáttétet.Hát, ami a motor/motor dolgot illeti, az XE sokkal vehemnesebben húz, főleg ha eléri a 3000rpm-et.Onnantol egy b@szott nagyot.Az NE alulról indít, és olyan 4500 körül nem elfogy, csak ott már nem dolgozik annyira, de ha visszakapcs. , akkor továbbra is nyomatékon lehet autózni vele.Az volt még számomra brutál, hogy a seggemben éreztem, ahogy az első gumák betapadnak, és valósággal megtekerik az autó orrát.Ez nyilván hülyén hangzik, de ha 1X majd v.ki lesz olyan szerencsés, hogy kipróbáljon egy ilyet, megérti mire gondoltam.

A rövid váltó édekessége, hogy nyavajás 160-nál már tiltja a 4.-et, és fel kell kapcsolni 5-be. :D De azt a 160-at érzésre 9mp-n belül tudja! :lol: Ez is túlzás, de egyenlőre még mindig a fülemben üvölt a kipuff, ergo megbabonázott.

Összeségében az XE komolyabb verda mint az NE, de CSAK versenypályára való.Ezt meg lehet kontrázni, de mikor érzed a hátsód alatt a LE-ket, nem bírod ki, hogy NE nyomjad neki.

Én bevallom őszintén, engem egy ilyen autó gyorsan kivégezne..........

(mindenesetre nagy hülyeség volt, hogy nem olyat raktam a Corsa orrába........</i>) :blush:

Kicsit lassan törnek elő az emlékek, szóval még annyit, hogy a hátsó tárcsák segítségével iszonyat komolyat fog a fék, de a merev futómű és a könnyű sejhaj miatt erősebb kanyarban a belső íven futó kerék viszonylag hamar blokkol.De ez legyen a legnagyobb baj.

Valamint Peti csinált még pár apró módosítást, ami nagyon jó 5let volt!Minden elismerésen az övé. ;)

Link to comment
Megosztás:

Nah, ma volt szerencsém beülni Demó mellé, és összehasonlítani a 20NE/XE dolgot....

Egyelőre még én is tanulom kezelni a gépet, különösen az elváltásokat kell megszoknom, mert sokkal kisebb sebességen kell váltani, mint előtte.

A Másik dolog a fék, ami egyelőre furcsa.

......Valamint Peti csinált még pár apró módosítást, ami nagyon jó 5let volt!Minden elismerésen az övé. :D

Köszi! :blush:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.