Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Aham, szóval az 1.4-es. Akkor már tudom, miért olyan erős! :lol:

Így, van! :D

Erröl ma sikerült megint megbizonyosodni, ugyanis hosszú szünet után, újra életre kel a Corsa! :blush:

C3,94-es váltót mindenkinek!!! :lol:

Nagyon durva lett, már hiányzott! :lol: ;)

Többet most nem is tudok mondani róla, a tények majd Tökölön kiderülnek.

Még így is volt egy-két buktató az átalakított alkatrészek miatt, de semmi megoldhatatlan.

Elküldve
Így, van! ;)

Erröl ma sikerült megint megbizonyosodni, ugyanis hosszú szünet után, újra életre kel a Corsa! :blush:

C3,94-es váltót mindenkinek!!! :lol:

Nagyon durva lett, már hiányzott! :lol: :lol:

Többet most nem is tudok mondani róla, a tények majd Tökölön kiderülnek.

Még így is volt egy-két buktató az átalakított alkatrészek miatt, de semmi megoldhatatlan.

Érzésre mennyivel jobb? Fordulat-sebesség adatok fokozatokban? :D

Elküldve
Érzésre mennyivel jobb? Fordulat-sebesség adatok fokozatokban? :blush:

Azt még nem tudom, mert tegnap még ki kellett tépni a sebességjeladót a helyéröl egy kisebb helyhiány miatt és így nem mutat semmit. :D De majd Tökölön kiderül... ;)

Elküldve
de vissza fogod kötni ugye? me gondolom vészprogramot nem akarsz te sem sebességjel hiánya miatt. :blush:

Nekem nincs emiatt vészprogramom. :D

Holnap többek között ezt is még meg fogom csinálni.

Elküldve

;)

Demó-bá jóságának köszönhetően én is indulok ha minden jól megy Tökölön mert ugye a puding próbája az evés tehát egyéletem-egyhalálom megpróbálom! :D

Remélem sikerül demónak megoldani a gumim kérdését, és akkor igazán jót fogunk gyorsulni.

Addig is üdv mindenkinek!

+ KELLEMES HÚSVÉTI ÜNNEPEKET :blush:

Elküldve
innen senki nem jön rajtam kivul ugy tunik, de én kimegyek mert szétunnám magam itthon :blush:

mikorra tervezitek az érkezést?

Én úgy terveztem, hogy 11-re ott lennénk. 9-kor indulok itthonról, 10-kor lennék Kecsón. Ott csatlakozna hozzánk egy C20XE B Corsa, Kiskasza és egy pár (BMW-s :D ) ismeröse, ha minden igaz.

Így fogunk autópályázni Pestig. ;)

Elküldve
innen senki nem jön rajtam kivul ugy tunik, de én kimegyek mert szétunnám magam itthon :blush:

mikorra tervezitek az érkezést?

Énis mek. Mostmár csaknem fog esni. :D

Nem rossz...

;) A napokban meglesz a közel végleges verzió.

Elküldve
Én úgy terveztem, hogy 11-re ott lennénk. 9-kor indulok itthonról, 10-kor lennék Kecsón. Ott csatlakozna hozzánk egy C20XE B Corsa, Kiskasza és egy pár (BMW-s :blush: ) ismeröse, ha minden igaz.

Így fogunk autópályázni Pestig. :D

Úgy néz ki mi is megyünk Udival,hol taliztok 10kor?

Elküldve
Úgy néz ki mi is megyünk Udival,hol taliztok 10kor?

A Soltvadkerti kijárónál a benzinkúton. Oda fog jönni Feri is és Szegedröl is a B Corsás srác.

Elküldve

Nah, ma volt szerencsém beülni Demó mellé, és összehasonlítani a 20NE/XE dolgot, na meg a 3.94-es végáttétet.Hát, ami a motor/motor dolgot illeti, az XE sokkal vehemnesebben húz, főleg ha eléri a 3000rpm-et.Onnantol egy b@szott nagyot.Az NE alulról indít, és olyan 4500 körül nem elfogy, csak ott már nem dolgozik annyira, de ha visszakapcs. , akkor továbbra is nyomatékon lehet autózni vele.Az volt még számomra brutál, hogy a seggemben éreztem, ahogy az első gumák betapadnak, és valósággal megtekerik az autó orrát.Ez nyilván hülyén hangzik, de ha 1X majd v.ki lesz olyan szerencsés, hogy kipróbáljon egy ilyet, megérti mire gondoltam.

A rövid váltó édekessége, hogy nyavajás 160-nál már tiltja a 4.-et, és fel kell kapcsolni 5-be. :D De azt a 160-at érzésre 9mp-n belül tudja! :lol: Ez is túlzás, de egyenlőre még mindig a fülemben üvölt a kipuff, ergo megbabonázott.

Összeségében az XE komolyabb verda mint az NE, de CSAK versenypályára való.Ezt meg lehet kontrázni, de mikor érzed a hátsód alatt a LE-ket, nem bírod ki, hogy NE nyomjad neki.

Én bevallom őszintén, engem egy ilyen autó gyorsan kivégezne..........

(mindenesetre nagy hülyeség volt, hogy nem olyat raktam a Corsa orrába........</i>) :blush:

Kicsit lassan törnek elő az emlékek, szóval még annyit, hogy a hátsó tárcsák segítségével iszonyat komolyat fog a fék, de a merev futómű és a könnyű sejhaj miatt erősebb kanyarban a belső íven futó kerék viszonylag hamar blokkol.De ez legyen a legnagyobb baj.

Valamint Peti csinált még pár apró módosítást, ami nagyon jó 5let volt!Minden elismerésen az övé. ;)

Elküldve
Nah, ma volt szerencsém beülni Demó mellé, és összehasonlítani a 20NE/XE dolgot....

Egyelőre még én is tanulom kezelni a gépet, különösen az elváltásokat kell megszoknom, mert sokkal kisebb sebességen kell váltani, mint előtte.

A Másik dolog a fék, ami egyelőre furcsa.

......Valamint Peti csinált még pár apró módosítást, ami nagyon jó 5let volt!Minden elismerésen az övé. :D

Köszi! :blush:

Elküldve
...A rövid váltó édekessége, hogy nyavajás 160-nál már tiltja a 4.-et, és fel kell kapcsolni 5-be. :blush:

Ezen kicsit javítottam, chippel már kicsit 170 fölé lehet húzni, tehát ha minden igaz, tökéletes lesz a váltóm a 400 méterre.

Elküldve

Nagyacsöndességkéremszépen.............. :D

Egy pár dolgot hallottam a 7végi gyorsulással kapcsolatban, meg az ótópályán történt OOOO megviccelős dolgokról is, de a többi infó? :blush:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.