Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Én biztos hogy a Webert választanám.A dbilas sokkal macerásabb és költségesebb is,pláne ha azt nézzük hogy íratni kell hozzá egy chipet ami 60tól indul.

Sperr kell mindenféle képpen.Így már verhető a turbó is :lol: :D

A Weber sem olyan egyszerü, annak se lenne olcsó a beállítása. Nem tudom még, Mor már elgondolkodott egy V6-on is és arra nem passzolna a dBilas rendszere. :lol:

  • 2 weeks later...
Elküldve

Kicsit Corsáztam ma este.Az egész úgy kezdődött, hogy benyaszag volt a gépben.Aztán alánéztem, és alatta is.Na akkor ülés kiszed, aztán vizsgál.Szal az AC-ra menő cső rosszul volt rajta, és szépen permetezett mindent.Mivel a csőből már nem tudtam elvágni, ezért inkább kicseréltem, ami nem volt 1Xű feladat úgy, hogy a tank is a helyén maradt, de megoldottam.

Hiba megszüntet, beindít, és láss csodát, van normális alapjáratom.Elkezdetm túráztatni, és az örömöm elszállt.

Az alapjárat újra nekilátott ingadozni.Bár már nem olyan szélsőségesen, mint előtte.Úgyhogy holnap ezen a vonalon mejek tovább, és keresek v.mi fals levegőre utaló jelet, vagy ilyesmit, meg minden csatit kontaktolok.

Ezt a tippet kaptam egyenlőre.

Meg a főtengelyjeladót is megtisztítom.Bár elvileg az tiszta, dehát nem, lehet tudni........ :unsure:

Elküldve
Kicsit Corsáztam ma este.Az egész úgy kezdődött, hogy benyaszag volt a gépben.Aztán alánéztem, és alatta is.Na akkor ülés kiszed, aztán vizsgál.Szal az AC-ra menő cső rosszul volt rajta, és szépen permetezett mindent.Mivel a csőből már nem tudtam elvágni, ezért inkább kicseréltem, ami nem volt 1Xű feladat úgy, hogy a tank is a helyén maradt, de megoldottam.

Hiba megszüntet, beindít, és láss csodát, van normális alapjáratom.Elkezdetm túráztatni, és az örömöm elszállt.

Az alapjárat újra nekilátott ingadozni.Bár már nem olyan szélsőségesen, mint előtte.Úgyhogy holnap ezen a vonalon mejek tovább, és keresek v.mi fals levegőre utaló jelet, vagy ilyesmit, meg minden csatit kontaktolok.

Ezt a tippet kaptam egyenlőre.

Meg a főtengelyjeladót is megtisztítom.Bár elvileg az tiszta, dehát nem, lehet tudni........ :unsure:

Vigyük már ki Bazsihoz könyörgöm! :blink:

Elküldve

Nah' a Smooroknak új gazdája van/lesz egy kméti C Kadett Coupe személyében.Kicsit sajnáltam, mert tuti kerekek voltak, csak hát ez a fránya fékdolog :unsure:

Elküldve
Ha lenne ungarnul................ ;)

Meg kell tanulni angolul. ;)

Csak itthon egy ilyen könyvre nem lenne piac, máshol meg nem beszélnek ungarnul. :unsure:

Amúgy még rengeteg jó könyv van itt.

És ők szerintem be is tudják hozni: http://www.maroti.net/home.html

Sokkal inkább az árakkal van a gond. :blink: (én jelenleg jópár könyvet vennék, csakhát...)

Elküldve
Amúgy még rengeteg jó könyv van itt.

És ők szerintem be is tudják hozni: http://www.maroti.net/home.html

Sokkal inkább az árakkal van a gond. :blink: (én jelenleg jópár könyvet vennék, csakhát...)

Mind megvan a BME könyvtárában. ;)

Ki is vettem párat, vannak bennük jó dolgok. :unsure:

Elküldve
És oda külsősök is bemehetnek?

Igen, van külsős lehetőség is, 3600 forint egy évre a tagság, vagy 2000 fél évre.

A műszaki olvasóban olyan könyvek vannak, hogy hűha, szerintem nagyon megéri. :unsure:

Diákkal talán még olcsóbb. :blink:

Elküldve
Igen, van külsős lehetőség is, 3600 forint egy évre a tagság, vagy 2000 fél évre.

A műszaki olvasóban olyan könyvek vannak, hogy hűha, szerintem nagyon megéri. :unsure:

És az olvasóbol elhozni nemlehet? Meg gondolom ez is olyan mint a Műcsarnok könyvtára nyitva munkanapokon déltől kettőig :blink:

Elküldve
És az olvasóbol elhozni nemlehet? Meg gondolom ez is olyan mint a Műcsarnok könyvtára nyitva munkanapokon déltől kettőig :unsure:

De az olvasóbol is lehet kölcsönözni, az a szabad polcos könyvtár rész. Egy könyv egyébként mindig bent van asszem.

Elküldve

Ma kicsit járattam, persze csak 1helyben a Corsát.Nagyon hiányzott már a hangja, meg hát ugye legalább 2 hete nem volt beindítva.

Közben meghúztam 1-2 bilincset is, mert könnyedzett itt-ott! Fránya gyári vízcsövek........... :unsure: .

Szóval beindítottam, és figyeltem.Az indítás után nagyon szép stabil 950-es alapjáratom van, aztán mikor kicsit melegszik, kezdődik az ingázás.Hirtelen gázadásnál, olykor bebuffan, és bizonyos ford.szám tartományokban is jól hallható, hogy bebeszél a gyújtás.

Kezdek légtömegmérőre, vagy pedig főtengelyjeladóra is gyanakodni.

Jah, meg visszaraktam végre a hátsó üléssort is, mert azaz AC műtét óta nem volt visszarakva.Az meg nem most volt........

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.