kiskasza Elküldve Október3, 2006 Elküldve Október3, 2006 Én meg kaptam kispézé, szinte ingyen kerékagyakat.Asszem jövő 7n nekihasalok ennek a csapásiránynak is egy kicsit.Mostanság nem volt időm Corsázni.Meg hát a technika ördöge.............. Hi! Nos tegnap este szétnéztem csapágy ügyben, talán megoldható a kérdés . Hogy mindenki számára "tiszta" legyen a kép; corsa A kerékagyba nagyféltengelyeket akarunk rakni amik sűrű bordásak és kicsit vastagabbak is tehát száműzve lesznek corsa eredetik de a probléma ott volt hogy a corsa A eredeti mérete 64mm a külső, belső az 34mm, szélesség 37, ehez képest a belsőnek 39mm kell lennie. Ennek a kritériumnak a vectra vagy astra felelne meg de külső mérete azoknak 72mm, :lol:. Két megoldás van; esztergálás vagy csapágy keresés nos talán akad ilyen csapágy estére Losi. :lol:
warwolf Elküldve Október3, 2006 Elküldve Október3, 2006 nos talán akad ilyen csapágy estére Losi. :lol: Kíváncsian várom a fejleményeket! :D Amúgy szépen alakul a kisfekete!! :lol:
Tom Elküldve Október3, 2006 Elküldve Október3, 2006 Ezt szerintem gondold át még egyszer. :lol: Köszi. :D :lol: :D
kiskasza Elküldve Október3, 2006 Elküldve Október3, 2006 Kíváncsian várom a fejleményeket! :D Amúgy szépen alakul a kisfekete!! :lol: Hi ! Nos eddigi állás szerint ilyen csapágy nemlétezik vagyis még nemtaláltak eddig ilyet az ismerőseim a boltban. Közben beszéltem egy rallys emberkével akik ezzel a "mutyizással" foglalkoznak már régebben és azt mondta, hogy szerinte gondnélkül lehet esztergálni az agyat 34mm-re 39-ről mert elviseli még ezt a méretet. Van a dologban valami szerintem de ha benézel arra akkor bővebben elmazsolázunk rajta. :lol:
warwolf Elküldve Október3, 2006 Elküldve Október3, 2006 Hi ! Nos eddigi állás szerint ilyen csapágy nemlétezik vagyis még nemtaláltak eddig ilyet az ismerőseim a boltban. Közben beszéltem egy rallys emberkével akik ezzel a "mutyizással" foglalkoznak már régebben és azt mondta, hogy szerinte gondnélkül lehet esztergálni az agyat 34mm-re 39-ről mert elviseli még ezt a méretet. Van a dologban valami szerintem de ha benézel arra akkor bővebben elmazsolázunk rajta. :lol: Hm.És megközelítő méret sincs?Mert az Audi 80-as kerékcsapágyát is bele szokták rakni némi agyesztergálás árán, de nem tartós megoldás.A Német fórumokon mindenki ezzel a megoldással csinálja, gond nélkül.Szal sztem esztergányolás lesz belőle, de az agyat is el kellene vinni, hogy szakember préselje bele. Holnap beugrok majd, mert nekem meg elkészültek végre a féltengelyek, és most boldog vagyok! :D Hosszú menet volt! :lol:
kiskasza Elküldve Október3, 2006 Elküldve Október3, 2006 Hm.És megközelítő méret sincs?Mert az Audi 80-as kerékcsapágyát is bele szokták rakni némi agyesztergálás árán, de nem tartós megoldás.A Német fórumokon mindenki ezzel a megoldással csinálja, gond nélkül.Szal sztem esztergányolás lesz belőle, de az agyat is el kellene vinni, hogy szakember préselje bele. Holnap beugrok majd, mert nekem meg elkészültek végre a féltengelyek, és most boldog vagyok! :D Hosszú menet volt! :lol: Gratuláció :lol: Akkor várlak holnap mert csütörtökön kint vok.
Demó Elküldve Október3, 2006 Elküldve Október3, 2006 Mindenki a gyári Corsa csapággyal és esztergált kerékagyakkal rakja össze. Az a legtartósabb. Amit még láttam, az egy Audi 80 csapágy egy mart csapágyházban a gyári nagy kerékagyakkal. De akit csak ismerek és ilyen volt a kocsijában, annak elrepedt a csapágyház, mert nagyon meg lett gyengítve.
Demó Elküldve Október4, 2006 Elküldve Október4, 2006 Ma megszakértettem Wolfi féltengelyeit, elég masszívnak tüntek. :lol: Kíváncsi vagyok, hogy lesz-e velük valaha probléma. Remélem nem.
warwolf Elküldve Október5, 2006 Elküldve Október5, 2006 Ma megszakértettem Wolfi féltengelyeit, elég masszívnak tüntek. :lol: Kíváncsi vagyok, hogy lesz-e velük valaha probléma. Remélem nem. A röviddel rendben is van minden, de a hoszabbal azért már vannak/lesznek 2elyeim! :lol: De hátha........ :D
warwolf Elküldve Október6, 2006 Elküldve Október6, 2006 Csináltál képeket is? Aztat nem.De sztem ma fogok.
J0hnny Elküldve Október7, 2006 Elküldve Október7, 2006 Na ma megint nekugrottunk Wolfi corsájának,2 körül volt találka és most értem haza az előbb! :lol: Képek: Munka közben: Az örök sorrend: 1-3-4-2 :lol: Kompúter alfa verzió: Ettünk: :D Pillanatnyi állapot: A leglényegesebb,hogy végre életrekelt a moci,kb 2óra kiderítettük,hogy a gyújtókábelek sorrendje igen fontos dolog :D !Bekerült a nagy AC,normális AC relé,minden vezetéket leforrasztottunk,lezsugoroztunk,de még bőven van mit csinálni a motortérben. Bent vannak a féltengelyek is nagycsuklóval,nem volt egyszerű szülés,de megoldottuk 5-en! ;) A többiről meséljen majd a gazda! ;)
Demó Elküldve Október8, 2006 Elküldve Október8, 2006 Na ma megint nekugrottunk Wolfi corsájának,2 körül volt találka és most értem haza az előbb! :lol: A leglényegesebb,hogy végre életrekelt a moci,kb 2óra kiderítettük,hogy a gyújtókábelek sorrendje igen fontos dolog :lol: !Bekerült a nagy AC,normális AC relé,minden vezetéket leforrasztottunk,lezsugoroztunk,de még bőven van mit csinálni a motortérben. Bent vannak a féltengelyek is nagycsuklóval,nem volt egyszerű szülés,de megoldottuk 5-en! :D A többiről meséljen majd a gazda! :D Akkor mostmár rendesen pörög a Motor?
J0hnny Elküldve Október8, 2006 Elküldve Október8, 2006 Mostmár egyenletesen jár,de kell rá egy full gyertyakábel sor és vacsi új gyertyák! A hűtést át kell nézni,mert kb 5perc járatás után már majdnem forralta a vizet,kell egy új hőgomba és egy másik tágulási tartály. Ezenkivül egy rendes C2NE-ről le kell nézni,melyik csövek hova mennek,hogy minden a helyén legyen és rendezni kell még majd a kábeleket a motortérben. Olajcsere,mert ami benne van szörnyű,a gyujtáselosztó alatti szimmeringet kicserélni,mert a rotorra szórja az olajat. Van még mit csinálni!
warwolf Elküldve Október8, 2006 Elküldve Október8, 2006 Kellek én ide? :lol: Megy itt a hír dögivel! :D Amúgy tényleg már csak az apraja van hátra, amit holnap beszerválok, aztán a jövő héten mehetnek a guruló próbák is! Végtelenül hálás vagyok minden sexciótársnak az önzetlen segítségért, mert ezen a 7végén szinte mindenki megfordult nálam a kméti csapatból, és segített. Különleges hála UDI mesternek, és Morgónak, mert nélkülük még mindig csak 3 henger járna! :lol: Valamint mindenkinek, aki flexelt, villanyászkodott, kalapált, pizzát hozott, stb. ........ :D
Demó Elküldve Október8, 2006 Elküldve Október8, 2006 Én is szívesen segítettem volna..................például pizzát enni. :lol:
J0hnny Elküldve Október8, 2006 Elküldve Október8, 2006 Wolfi nagyon tuti az aláírás! :D Ibi! :lol: AH tudnád a háttérsztoryt még jobban röhögnél! :lol: Egyébként egészségedre! :D
Sörös Sanyi Elküldve Október8, 2006 Elküldve Október8, 2006 Egyébként kösz! :lol: Ennyire látszik, hogy sörözöm??? Egyébként a madarak csiripeltek ezt-azt két óra orális szexről...
warwolf Elküldve Október10, 2006 Elküldve Október10, 2006 Tegnap késő este a Corsa kigurult a garázsból.Mentünk vele 3 kört, és nagyon jókat ígér, mert 2ből 3-ba kapcsolva kőkeményen megtolja a kisautót, nagyon gyorsul.De komolyabb csapatásra nem került sor, lévén a bal elejében v.mi nincs teljesen a helyén, és érdekes súrlódó hangot ad, olyan fém a fémen, szóval azt még meg kell vizsgálni, valamint az AC is furin szörcsög, vagy legalább is felhangosodott egy kicsit, sztem még azt is ki fogom szedni, és megnézem, hogy esetleg feszülhet-e. Valamint érzésre a 236-os fék mint ha kicsit kevés lenne ehhez a motorhoz.Volt egy olyan érzésem, hogy nem tudok vele megállni, hiába taposom a fékpedált. De mindezek ellenére nemkicsit vagyok boldog.Végre elkészült a kisautókám! :lol:
Atommanó Elküldve Október10, 2006 Elküldve Október10, 2006 Király! akkor már csak apróbb kis finomítgatások vannak hátra...az meg már lófütty... :lol:
Demó Elküldve Október10, 2006 Elküldve Október10, 2006 A fék valószínü, hogy csak azért ilyen, mert összefogdostátok és van rajta egy kis olaj. Kell párszor nagyot fékezni, aztán be fog állni. A rövid féltengelyt pedig kicsit rövidíteni kell, ahogy tegnap is mondtam, akkor jó lesz. :lol:
warwolf Elküldve Október10, 2006 Elküldve Október10, 2006 A fék valószínü, hogy csak azért ilyen, mert összefogdostátok és van rajta egy kis olaj. Kell párszor nagyot fékezni, aztán be fog állni. A rövid féltengelyt pedig kicsit rövidíteni kell, ahogy tegnap is mondtam, akkor jó lesz. :lol: A helyzet az, hogy lényegsebben bent fog a fékpedál, mint előtte.Szal v.mi még mindig nem stimm. Akárcsak a külső résszel, kerékagyilag.Vmi, v.hova beleér még mindig, pedig délelőtt pusztán a kíváncsiság kedvéért kihézagoltam a külső féltengelycsuklót.Semmi változás, talán már nem olyan erősen csinálja, de beleér.Főleg a bal oldala a bibis.Sajnos időhiány miatt nem tudtam vele tovább foglalkozni, de sztem holnap folyt.köv.Így ez nemleszjó.......... :lol:
J0hnny Elküldve Október10, 2006 Elküldve Október10, 2006 A helyzet az, hogy lényegsebben bent fog a fékpedál, mint előtte.Szal v.mi még mindig nem stimm. Akárcsak a külső résszel, kerékagyilag.Vmi, v.hova beleér még mindig, pedig délelőtt pusztán a kíváncsiság kedvéért kihézagoltam a külső féltengelycsuklót.Semmi változás, talán már nem olyan erősen csinálja, de beleér.Főleg a bal oldala a bibis.Sajnos időhiány miatt nem tudtam vele tovább foglalkozni, de sztem holnap folyt.köv.Így ez nemleszjó.......... :lol: Ne pánikoljál már vazee! :D A kuplungot is helyreraktuk ez is meglesz! :lol:
warwolf Elküldve Október10, 2006 Elküldve Október10, 2006 Ne pánikoljál már vazee! :D A kuplungot is helyreraktuk ez is meglesz! :D Az nagy kaland volt! :lol: Ha nem fog a közepén sem, meg az elején sem, akkor fogni fog a végén! :lol: Sztem a féktárcsám beleér a nyerget tartó konzolba, és ferdén indul meg az egész......... ez a tippem......
Recommended Posts