warwolf Elküldve Szeptember7, 2006 Elküldve Szeptember7, 2006 Ma kiszedtem a lengőkarokat, megerősítés céljából.Kissé viccesnek találtam azt az 1db átmenő 10-es? v. 8-as? csavart lengőkaronként.Lehet, esetelg azt is fel kellene upgradelni 12-re legalább, ill. a szilentben lévő perselyt is.Bár ha a keret engedi majd, akkor lehet, hogy inkább azokra a "versenyszilentekre" fogok benevezni, de előtte sztem leegyeztetem a sráccal az átmenő furat méretét. Demónak is kilazultak a talpasgömbfejet a lengőkarhoz fogató csavarjai............. :wub:
Demó Elküldve Szeptember7, 2006 Elküldve Szeptember7, 2006 Demónak is kilazultak a talpasgömbfejet a lengőkarhoz fogató csavarjai............. :wub: Igen, voltak is érdekes hangok kanyarban és amikor irányt váltottam. Pedig meg lettek húzva. Most mégjobban meghúztam, még egy kulcsot is eltörtem. Már majdcsak elég lesz. :P
J0hnny Elküldve Szeptember7, 2006 Elküldve Szeptember7, 2006 Igen, voltak is érdekes hangok kanyarban és amikor irányt váltottam. Pedig meg lettek húzva. Most mégjobban meghúztam, még egy kulcsot is eltörtem. Már majdcsak elég lesz. :wub: Egy pötty varratot neki és tuti nem ereszti majd!
Demó Elküldve Szeptember8, 2006 Elküldve Szeptember8, 2006 Egy pötty varratot neki és tuti nem ereszti majd! Igen, az biztos, de akkor már max flexxel lehet levágni onnan. :wub: Én maradok a gyári megoldásnál.
Gugu Elküldve Szeptember8, 2006 Elküldve Szeptember8, 2006 Ha minden jól megy szerdára meglesz az új futómű (KW) meg egy két okosítás a motortérbe. régebben váltórecsegésről meg hasonló bajokról beszéltem. Nos a váltó jónak tűnt szétszedés után is, de hát a kuplungal viszont bajok voltak. Valószínű azért reccsent meg néha a váltó, mert a kuplung nem emelt ki rendesen. Kissé már megpörkölődött öreget kivettük (valószínű nem bírta a plusz teljesítményt). Így kapott is a vas egy Sachs (remélem jól írtam) kuplungot, meg persze egy új rudazatot a régi műanyag helyére. A motor melegedése miatt pedig egy olajhűtővel lesz gazdagabb a masina illetve szegényebb pár gramm vassal a lendkerékből. Már alig várom hogy kipróbááljam élőben a változásokat. :wub: Lehet csütörtökön a Lurdynál találkozunk, már ha ott lesz valaki :P
redline Elküldve Szeptember8, 2006 Elküldve Szeptember8, 2006 Ha minden jól megy szerdára meglesz az új futómű (KW) ez kb mitjelent? meg egy két okosítás a motortérbe. ez pontosan mit jelent? :wub:
Gugu Elküldve Szeptember8, 2006 Elküldve Szeptember8, 2006 A futómű 4 zsír új gátlót meg szilent, gumiharangot és társai, a motortér pedig egy erősebb kuplungot, lendkerék könnyítést, és egy olajhűtőt jelent. teljesítményben semmi csoda, de talán jobban fogja az autó a huppanókat viselni (mármint nem veri oda az alját ha két gödör jön egymás után) meg hát ugye a kanyarsebesség és társai is javulni fognak, illetve ne fog annyira melegedni a víz, hiszen az olajat is hűteni fogom külön is.
Demó Elküldve Szeptember9, 2006 Elküldve Szeptember9, 2006 Én is agyalok másik futómüvön, mert a mostani igaz szépen áll, de nagyon kemény. Egyik haver ajánlott egy KW futómüvet, még várom a válaszát, hogy mennyibe fog kerülni. Igazság szerint vagy Bilsteint, vagy H&R-t szeretnék, de a KW is rendben van. De az is lehet, hogy akkor már túl sokat rugózna és akkor meg könnyebben leérne az alja. Még nem döntöttem, ki kellene próbálni egyet. :wub:
Tom Elküldve Szeptember9, 2006 Elküldve Szeptember9, 2006 Én is agyalok másik futómüvön, mert a mostani igaz szépen áll, de nagyon kemény. Egyik haver ajánlott egy KW futómüvet, még várom a válaszát, hogy mennyibe fog kerülni. Igazság szerint vagy Bilsteint, vagy H&R-t szeretnék, de a KW is rendben van. De az is lehet, hogy akkor már túl sokat rugózna és akkor meg könnyebben leérne az alja. Még nem döntöttem, ki kellene próbálni egyet. :wub: Én nem cserélném le azt a futóművet a helyedben, az biztos. Max. egy kicsit keményebbre... :P B) :P
warwolf Elküldve Szeptember9, 2006 Elküldve Szeptember9, 2006 Igazság szerint vagy Bilsteint, vagy H&R-t szeretnék, Kiskasza éppen most vett egy Bilsteint, 40e.-ért.Fix.35mm-t ültet, és elsőre jónak tűnik.............. talán egy kicsit rozsdás, de egy Tigra alatt volt anno...
Demó Elküldve Szeptember9, 2006 Elküldve Szeptember9, 2006 Én nem cserélném le azt a futóművet a helyedben, az biztos. Max. egy kicsit keményebbre... :P :lol: B) Még keményebbre? :wub: Az már csak akkor menne, ha fixre leheggeszteném a gátlókat. :P Kiskasza éppen most vett egy Bilsteint, 40e.-ért.Fix.35mm-t ültet, és elsőre jónak tűnik.............. talán egy kicsit rozsdás, de egy Tigra alatt volt anno... Nagyon jók azok a Bilstein futómüvek, kíváncsi leszek, hogy milyen.
kiskasza Elküldve Szeptember10, 2006 Elküldve Szeptember10, 2006 Ja-ja, jónak tünik csak hátul van egy kis gáz ahogy elnézegettem, felpróbáltam a calibra felnit és elég szépen kitölti a helyet még így ültetés nélkül is mi lessz ha alákerül a lengéscsillapitó+rugó? :wub:
Demó Elküldve Szeptember10, 2006 Elküldve Szeptember10, 2006 Ja-ja, jónak tünik csak hátul van egy kis gáz ahogy elnézegettem, felpróbáltam a calibra felnit és elég szépen kitölti a helyet még így ültetés nélkül is mi lessz ha alákerül a lengéscsillapitó+rugó? :wub: Nálam elfért a Calibra felni, csak ott kellett kicsit alakítani, ahol meg van nyomva az oldala. Nekem is 195/50 R15-ös gumik vannak most alatta.
J0hnny Elküldve Szeptember10, 2006 Elküldve Szeptember10, 2006 Nálam elfért a Calibra felni, csak ott kellett kicsit alakítani, ahol meg van nyomva az oldala. Nekem is 195/50 R15-ös gumik vannak most alatta. Képet dobjál már róla! :wub:
Demó Elküldve Szeptember10, 2006 Elküldve Szeptember10, 2006 Képet dobjál már róla! :wub: Pénteken nem kellett volna olyan korán hazamenni. :P Íme:
J0hnny Elküldve Szeptember10, 2006 Elküldve Szeptember10, 2006 Húú bazee!Atom lett! :wub: Egyébként tegnap Wolfi rámruházta a lengőkarokat,azt majd faterral megerősítjük,és átpasszolta a direktszűrőt is,mert a légtömegmérőhöz nincs átalakítója. Már fejben megvan hogyan hozom össze a szögletest a kerekkel,csak ídő kell majd rá!
Demó Elküldve Szeptember10, 2006 Elküldve Szeptember10, 2006 Asszem valahol van képem egy ilyen adapterröl.
J0hnny Elküldve Szeptember10, 2006 Elküldve Szeptember10, 2006 Asszem valahol van képem egy ilyen adapterröl. Keresd meg,ha tudod,érdekel!
J0hnny Elküldve Szeptember10, 2006 Elküldve Szeptember10, 2006 Most csak ilyen kicsi képet találtam. http://i13.ebayimg.com/05/i/06/b8/9d/79_1_b.JPG Na igen,valami ilyesmi van a fejemben is tervként,de szerintem a baj ott lesz,hogy itt alapból a négyzet kisebb,mint a direkszürő átmérője.Szal egy kicsit más lesz szerintem.
Demó Elküldve Szeptember10, 2006 Elküldve Szeptember10, 2006 Na igen,valami ilyesmi van a fejemben is tervként,de szerintem a baj ott lesz,hogy itt alapból a négyzet kisebb,mint a direkszürő átmérője.Szal egy kicsit más lesz szerintem. A direktszüröhöz van több gumigyürü is, hogy kisebb átméröhöz is jó legyen.
Demó Elküldve Szeptember10, 2006 Elküldve Szeptember10, 2006 Ez nagyon bejön. De ez is tetszik, 1.6 GSI Weber-karbikkal. :wub:
warwolf Elküldve Szeptember10, 2006 Elküldve Szeptember10, 2006 Ja-ja, jónak tünik csak hátul van egy kis gáz ahogy elnézegettem, felpróbáltam a calibra felnit és elég szépen kitölti a helyet még így ültetés nélkül is mi lessz ha alákerül a lengéscsillapitó+rugó? :wub: Ha elég kemény a gátló hozzá, akkor elvileg semmi. De sztem amúgy sem.Csak jól kell felrakni esetleg a sárvédőjavítóíveket.Nekem ölég furán állnak a dolgok, de ez csak akkor jött ki, mikor aláraktuk a Smoorokat.Kell majd oldalanként vagy 3cm-t szélesíteni minimum.De hosszú a té, szal idő lesz rá.Meg előbukkant 1-2 sunyi hervadás is..........
warwolf Elküldve Szeptember11, 2006 Elküldve Szeptember11, 2006 Ma felhívtam féltengelyes embert, már nekifogtak a dolognak.Johnnynak is leadtam viszonylag gyorsba, a légtömegmérőhöz szükséges dolgokat :P, szal halad a dolog.Azé' elég gyorsba megszerváltam a toldáshoz szükséges cuccost! :wub:
Demó Elküldve Szeptember12, 2006 Elküldve Szeptember12, 2006 Tényleg, neked most kívül-belül nagy csuklóid lesznek? Ha igen, akkor tudok valakit, akinek esetleg kellenének a kicsik, amik a Corsád alatt voltak. :wub:
Recommended Posts