Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa tuning


uhuhu

Recommended Posts

Bármikor le autózom hozzád,a blitz-n meg inkább szorakozzunk.Elöre is köszönöm :)

Péntekig még nálam van a digit, ha esetleg korábban kellene! :unsure:

Amúgy délután sikerült szert tennem egy injektoros üza.tankra.Holnap megszerválom hozzá a szükséges csöveket...... így, vagy úgy.... :D

Link to comment
Megosztás:

Bármikor le autózom hozzád,a blitz-n meg inkább szorakozzunk.Elöre is köszönöm :lol:

Akkor most megvárod, míg Dinynek lesz még egy eladó LCD-je? :)

Ha neked aktuális lesz, jelezd és összerakjuk.

Holnap végre megyek kipufogóshoz és délután már normálisan fogok tudni közlekedni a kocsival. :D

Nem fogja a fél falu hallani, ha beindítom a szekeret. :D

Péntekig még nálam van a digit, ha esetleg korábban kellene! :unsure:

Amúgy délután sikerült szert tennem egy injektoros üza.tankra.Holnap megszerválom hozzá a szükséges csöveket...... így, vagy úgy.... :D

El ne add péntekig az LCD-t. :) (Csak, ha valaki jó sok pénzt adna érte.) :D

Akkor már nemsokára össze is lehet majd dobni a kocsit.

Pénteken jön a bontós is?

Link to comment
Megosztás:

Akkor most megvárod, míg Dinynek lesz még egy eladó LCD-je? :unsure:

Ha neked aktuális lesz, jelezd és összerakjuk.

ez egy teljesen hirtelen jött ötlet részemről.Olvastam hogy a Dininek van egy eladó gondoltam elbizniszelem vele,pont utána olvastam hogy Te simán be tudod rakni,mondom akkor megveszem.Azért mondom hogy tudok várni,már amúgy is hozzászoktam tele van a pince olyan cuccokkal amik arra várnak hogy legyen pénzem a telifényre.

Link to comment
Megosztás:

El ne add péntekig az LCD-t. :unsure: (Csak, ha valaki jó sok pénzt adna érte.) :)

Akkor már nemsokára össze is lehet majd dobni a kocsit.

Pénteken jön a bontós is?

25e.-ért árulom! :D (stikában persze! :lol: )

Szeretnék hétvégén előre haladni a dologgal, de vannak még homályos kérdések.Pl. milyen gumibakkal rakjam össze.Vegyek Corsa A GSi bakot jobb oldalra, vagy pedig szerváljak hozzá Kadettét?

A vez.köteget hol vezessem be az utastérbe?Átfúrjak mindent úgy, mint a tananyagban van, (Conversion Corsa A C20NE) vagy pedig a tűzfalon keresztül........

Szóval...................

Link to comment
Megosztás:

25e.-ért árulom! :unsure: (stikában persze! :) )

Szeretnék hétvégén előre haladni a dologgal, de vannak még homályos kérdések.Pl. milyen gumibakkal rakjam össze.Vegyek Corsa A GSi bakot jobb oldalra, vagy pedig szerváljak hozzá Kadettét?

A vez.köteget hol vezessem be az utastérbe?Átfúrjak mindent úgy, mint a tananyagban van, (Conversion Corsa A C20NE) vagy pedig a tűzfalon keresztül........

Szóval...................

A kábelköteget a tüzfalon, a generátor mögött vezettem be. Nekem már volt ott egy lyuk, de a karbisokon is meg van jelölve a lyuk középpontja. Még nem tudom, hogy mennyire más a Kadett bak, mint a Corsáe, de ahogy képeken láttam, eléggé hasonlóak. Nekem még a Corsáé van benne, de ha lehet, ki fogom cserélni Kadettéra.

Link to comment
Megosztás:

Megküzdöttem ma az üza.rendszerrel, szal mostmár bírni fogja a C20NE-t, de sajnos a Demótól kapott AC nem jó hozzá, mert kicsi az üza.nyomása.Ezért keresnem kell 14SE;16SE;X14XE;X16XEL;C20NE;C20XE AC-t. Mert azok alapból 3 bár nyomáson dolgoznak, szemben a jelenlegi 0.75-tel.

Valszeg ezért bírta tegnap szegény Demó :unsure: nehezen xarrá alázni a helyi sztrítrészereket! :)

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom, hogy hány baros a benzinpumpám. Tegnap elmentem a helyi autókókányolóhoz, de nem volt olyan müszere, amivel meg tudtuk volna mérni a nyomást. Állítólag a kisnyomású pumpával nem szabadna húznia magas fordulaton, de én ebböl semmit nem érzek. :unsure:

Lehet, hogy egyszer már cserélték a pumpát és véletlenül egy 1.4Si, vagy 1.6Si pumpa került bele. Addig nem akarom cserélni, míg nem mértem meg a nyomást, mert teljesítményben szerintem nincs hiány. :)

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom, hogy hány baros a benzinpumpám. Tegnap elmentem a helyi autókókányolóhoz, de nem volt olyan müszere, amivel meg tudtuk volna mérni a nyomást. Állítólag a kisnyomású pumpával nem szabadna húznia magas fordulaton, de én ebböl semmit nem érzek. :unsure:

Lehet, hogy egyszer már cserélték a pumpát és véletlenül egy 1.4Si, vagy 1.6Si pumpa került bele. Addig nem akarom cserélni, míg nem mértem meg a nyomást, mert teljesítményben szerintem nincs hiány. :)

Mert kicsi a kasztni, és bivalyerős a motor.Nekem viszont cserézni kell majd az AC-t, már csak a biztonság kevéért is.Tudod, nekem nem lesz alapból 170LE-s a kicsi, csak max. olyan 125-6-7LE.Kb. Ezért üyelnem kell mindenre, aztán ém is mejek majd a kiskörúton egy karikát, és "meglássuk" mire elég! :D

Amúgy ma kész lett az üza.rendszer, holnap nekilátok én is kalapálni, meg a kábelköteget a helyére rakni.Nincs véletlenül képed a köteg pontos bementi helyéről?Mert 2db ilyen bepontozódásnak látszó dolgot találtam a tűzfalon, ezért arra gondoltam, hogy AZ lehet az, amiről beszéltünk............

Link to comment
Megosztás:

Na erre kíváncsi leszek, hogy akkor 3 vagy 0,75?

Nem hiszem, hogy a kis pumpával olyan jól menne.

Hétfön elmegyek Kalocsára az Opel-szervízbe, ott ismerek pár szerelöt, kiváncsi vagyok, hogy mit szólnak rá. És ha már ott vagyok, megmérjük a benzinnyomást is. :unsure:

Link to comment
Megosztás:

A kábelkötegen kívül még 1 kérdés: Van-e nyomás, a visszatápláló ágon az benzinnél, ami már visszafelé folyik a rendszeren, a benzintank felé?Mert oda sajnos bele kellett toldanom, mert kevés lett a 6m nagynyomásű üza.cső.

Ott nincs nyomás, hacsak nincs valahol hátul eltömödve a csö. :unsure:

Link to comment
Megosztás:

A kábelkötegen kívül még 1 kérdés: Van-e nyomás, a visszatápláló ágon az benzinnél, ami már visszafelé folyik a rendszeren, a benzintank felé?Mert oda sajnos bele kellett toldanom, mert kevés lett a 6m nagynyomásű üza.cső.

Nekem a Rekin külső AC van és annyira nincs ott nyomás,hogy először az egyik szellőzőcsőre kötöttem a visszameneti ágat.

Aztán később a szembenlakó bádogosbácsi beforrasztott plusz egy csövet és arra kötöttem. :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Ma kicsit megint töntyögtem a gépen.Befűztem a köteget, aminek a bemeneti nyílását jó ideig resznyákoltam, mire jó lett, aztán "kialakítottam" :) a generátor ékszíjtárcsa helyét a nyúlványon, meg tisztogattam a dolgokat, szelepdeknitömítés csere, ékszíjtárcsa, megmunkálás céljából le, összetoltam a motort és a váltót is, a váltó kerék felöli külső alsó részéről a "pöcköt" lefűrészeltem, szal nem uncsiztam.

Holnap folyt.köv. :unsure:

25120650.jpg

Ezt úgy Kb.ra.Ha kevés lesz, akkor verem még.Amúgy le lesz felületkezelve, előtte.

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom, hogy ez elég lesz-e, nálam nem lett elég :unsure: , holnap még ki kell találnom valami okosat, hogy a motor ne tudjon erös balos kanyarban túlságosan jobbra csúszni.

Felraktam a motorra a generátort, aztán mértem 1t a baktól, és úgy próbáltam behatárolni a generátor ékszítárcsájának a helyét.Ha kevés lesz, akkor még alakítok rajta. :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.