Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Sajnos már pár napja nincs otthon netem, mert beszart valami. :unsure:

A Corsával viszont elég jól haladok, szerintem ma, vagy holnap már be fog indulni. :)

Ha péntekig nem törnek el a féltengelyek, akkor megyek a Hungaroringre tesztelni. :D

Ha valakinek esetleg lenne kedve, örülnék ha jönne.

Félelmetes!

Elküldve
:) :D

hajrá Demoooo

vigyél majd egy kört :lol:

de a hűtőcsere nem lesz egy 2 perces mutatvány..... :unsure:

A hűtőt nem cseréztük mert ugyanakkora. Már csak kábelezni kell meg a hátsó futóművet átépíteni és irány a kipufogós meg futómű beállítás. És kész is :D Csak most az én projektem került így háttérbe :) Na de majd igyexem Szemesig csinázni valamit. Ha nem így is odaérek :D

Elküldve
A hűtőt nem cseréztük mert ugyanakkora.

azt gondoltam, de a mult heti tapasztalatomról beszélek...én se cseréltem volna de muszáj volt :unsure:

de örülök, hogy jól haladtok nagyon kiváncsi vagyok rá :)

Elküldve
7végén már a Ringen szeretné tesztelni.Reméljük, majd a féltengelyek is úgyakarják.......

Milyen váltó van benne és milyen féltenelyek?

Elküldve
Milyen váltó van benne és milyen féltenelyek?

F20, Corsa A GSi féltengelytestek, amik megegyeznek a síma C14NZ-ével, Ascona 1.6-os belső féltengelycsuklók, és gyári 1.4-es külső csuklók.Na ez utóbbi a gyenge láncszem a dologban........

Elküldve
Hát igen, ennél tényleg lehetne erősebb... :unsure:

De reméljük a legjobbakat és szerezzetek tartalék tengelyt. :D

Van neki asszem 3 garnitúra.......... :) :D :lol:

Elküldve
Azért elképzelem Petya arcát,ahogy tolja neki az első tesztkörön Hajós utcáin!

Micsoda széles mosollyal szálhat ki! :unsure:

Sztem nem tesz ilyesmit, mert annál jobban félti a C20XE karterét, ugyanis ölég alacsonyan van, arrafelé meg nem a legjobbak az utak.Egyenlőre a váltóbeállításával rutinozik.R-1-3-5 már van.2-4 még mindig nincs, + az olajhűtő csövével is játszani kell még.Anélkül meg nem egészséges XEzni.......

Elküldve
2-4 még mindig nincs, + az olajhűtő csövével is játszani kell még.Anélkül meg nem egészséges XEzni.......

Szerintem nekem még soha nem nyitott az olajhűtőm, amióta nálam van a gép. :unsure:

Viszont a féltengelyre remélem lesz valami olcsó és gyors barbatrükk. :)

Elküldve
Viszont a féltengelyre remélem lesz valami olcsó és gyors barbatrükk. :)

meg persze remélhetőleg tartósabb is. :D

Majd a beszámoló folytatódhat ha van infód Wolfi! :unsure: :lol:

Elküldve

Úgy néz ki, hogy el kell napolnom a kipufogóst, mert nincsenek olyan féltengelyeim, mint amilyen kellene. Asszem az 1.5D-é jó lehet, de most már meguntam ezt a keresgélést és úgy döntöttem, hogy csináltatok olyant, ami passzol. Igaz heggesztett tengelyek lesznek, de többsrözös erősítéssel. Ha a hollandoknál és németeknél tart a síma heggesztés, akkor nálam is tartania kell. Így belülre már a gyári F20-hor való csuklók kerülnek, kívűlre pedig a Corsáé, ami még a német szakemberek szerint is probléma nélkül bírja a terhelést. Haverom is ilyen csuklókat használ, és még nem voltak problémái, pedig ez már a második szezon, hogy benne vannak.

Így sajnos a pénteki tesztelés a Ringen is elmarad. :unsure:

Elküldve
Szerintem nekem még soha nem nyitott az olajhűtőm, amióta nálam van a gép. :unsure:

Viszont a féltengelyre remélem lesz valami olcsó és gyors barbatrükk. :D

a "mienkben" meg már nincs is ha minden igaz.. :)

Elküldve

Jaa, és a futóművem olyan kemény, hogy a sárga KONI ehhez képest komfortos. Ezt már sikerült tesztelni, mikor tegnap kihúztuk a gépet lakottezületen kívülre. Erre azért volt szükség, mert csak leömlő van rajta és így igen jó hangja van. :)

a "mienkben" meg már nincs is ha minden igaz.. :unsure:

De azokban is van, csak asszem a másik oldalon, közvetlenül a lökös mögött.

Az enyémben egyenlőre nem lesz, de nem is készülök többezer km-es útra, főleg nem padlógázzal.

Elküldve
de nem is készülök többezer km-es útra, főleg nem padlógázzal.

csak óvatosan a könnyelmű kijelentésekkel :unsure:

mennyit hallottam már "idén nen költök többet a kocsira" :)

Elküldve
De azokban is van, csak asszem a másik oldalon, közvetlenül a lökös mögött.

Az enyémben egyenlőre nem lesz, de nem is készülök többezer km-es útra, főleg nem padlógázzal.

Tényleg nincs,az olajszürőnél sincs ott az adapter amiből a csövek mennek az olajhütőbe.

Kiváncsi leszek milyen lesz a kis corsa.Jó gyorsan belekerült a motor :unsure:

Elküldve
Tényleg nincs,az olajszürőnél sincs ott az adapter amiből a csövek mennek az olajhütőbe.

Kiváncsi leszek milyen lesz a kis corsa.Jó gyorsan belekerült a motor :lol:

Most, hogy ismét munkanélküli lettem, :D egész nap a kocsival tudtam foglalkozni. :unsure:

De ha Lacinak tényleg nincs olajhütöje, akkor egyáltalán nem gáz, hogy nekem sincs. :)

Elküldve
Most, hogy ismét munkanélküli lettem, :D egész nap a kocsival tudtam foglalkozni. :unsure:

De ha Lacinak tényleg nincs olajhütöje, akkor egyáltalán nem gáz, hogy nekem sincs. :)

Egyik 95 utáni gsi-ben sincs amiben c20xe van,de a régiekben se hiszem hogy szükséges lett volna.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.