Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa tuning


uhuhu

Recommended Posts

Hát a kevés angolommal azt veszem ki ebből,hogy dízel radit kell használni,amit nehéz beinstallni és csak az 1,2-1,6-ig lévő ventit lehet rárakni és 2.0-ás moci hőkapcsolója kell!A vízcsöveket is hackelni kell és a radi felfogatását is.Kb ennyi hirtelen!

Olyan hűtőt még lehet, hogy tudok is szerválni.A Venti meg adott, feltéve ha nem volt közben módosítás a régi fajta, és az új fajta vetik között.Ha volt, akkor majd keresgélünk, vagy azt csinázom, mint amit Demó modott, hogy síma C14NZ hűtő kompletten, a C20NE hőgombájával.

Link to comment
Megosztás:

Tegnap nagy lépést tettünk MOR16V-vel a motorprojektekek irányába.

Igen, motorprojektEK, mert ő is rászánta magát.

Tegnap délután 1-kor kezdtük el az első donorverdából kiszedni a motort. Mivel elég jól haladtunk és 6 óra körül már készen is voltunk mindennel, úgy döntöttünk, hogy még a másodikat is megcsináljuk.

Ezzel csak annyi volt a probléma, hogy azon már nem volt se kipufogó, se leömlő. Elvittük az előző kocsiból kiszerelt leömlőt, hogy legalább ne a hűtőre nyomja a motor a forró levegőt. Nos a hangja, az leginkább egy Musclecarra hasonlított, de erről Pé (MOR16V) többet tudna mesélni, mert ő vezette a kocsit. Nem kellett vele messzire menni, csak 2 km-re, de azért elegen látták és hallották. :huh:

A második motor már hamarabb kint volt, addigra már belejöttünk.

Este 10- fél-11-re már készen voltunk mindennel, sőt, már Pizzáztunk is. :lol:

Itt van még pár kép:

A föszereplők:

P__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Én

_n_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A tegnapi nap eredménye:

IMG_0833_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://www.kepfeltoltes.hu/060606/IMG_0860...ltoltes.hu_.jpg

Új káma-szútra-pózok:

http://www.kepfeltoltes.hu/060606/IMG_0764...ltoltes.hu_.jpg

http://www.kepfeltoltes.hu/060606/IMG_0774...ltoltes.hu_.jpg

http://www.kepfeltoltes.hu/060606/IMG_0782...ltoltes.hu_.jpg

Végre készen vagyunk:

http://www.kepfeltoltes.hu/060606/IMG_0881...ltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Tegnap nagy lépést tettünk MOR16V-vel a motorprojektekek irányába.

Igen, motorprojektEK, mert ő is rászánta magát.

Tegnap délután 1-kor kezdtük el az első donorverdából kiszedni a motort. Mivel elég jól haladtunk és 6 óra körül már készen is voltunk mindennel, úgy döntöttünk, hogy még a másodikat is megcsináljuk.

Ezzel csak annyi volt a probléma, hogy azon már nem volt se kipufogó, se leömlő. Elvittük az előző kocsiból kiszerelt leömlőt, hogy legalább ne a hűtőre nyomja a motor a forró levegőt. Nos a hangja, az leginkább egy Musclecarra hasonlított, de erről Pé (MOR16V) többet tudna mesélni, mert ő vezette a kocsit. Nem kellett vele messzire menni, csak 2 km-re, de azért elegen látták és hallották. :lol:

A második motor már hamarabb kint volt, addigra már belejöttünk.

Este 10- fél-11-re már készen voltunk mindennel, sőt, már Pizzáztunk is. :)

Itt van még pár kép:

...

Öregem,Ti aztán nem apró sz@rral gurítottatok! :huh:

Kiváncsian várom mikor fogsz berobogni a kis vadállattal a CP-be! :D

Link to comment
Megosztás:

  • 4 weeks later...

Szombaton elmentem tankolni a Corsával, mert már benyahiány fenyegetett.Az Auchan előtt van egy körforg, és utána le lehet kanyarodni a benyakuthoz.Mivel elég enyhe az íve a körforg.nak, gondoltam kicsit nagyobb ganggal mejek bele, hogy mennyire tapad a kicsi a futóművel kombinálva.Olyan 70-80km/h környékén mentem bele, és a bal első kerék kicsit felment a padkára, arra a kerékvetőre, de mindebből semmit nem vettem észre, csak egy halk puffanást, aztán annyi, és úgy átmentem mindenféle nyikk nélkül a körforgon, mint a szél.Enyhén döbbentem is, hogy ennyit jelent a jó futómű..Nagyon tetszett. :huh:

Link to comment
Megosztás:

Szombaton elmentem tankolni a Corsával, mert már benyahiány fenyegetett.Az Auchan előtt van egy körforg, és utána le lehet kanyarodni a benyakuthoz.Mivel elég enyhe az íve a körforg.nak, gondoltam kicsit nagyobb ganggal mejek bele, hogy mennyire tapad a kicsi a futóművel kombinálva.Olyan 70-80km/h környékén mentem bele, és a bal első kerék kicsit felment a padkára, arra a kerékvetőre, de mindebből semmit nem vettem észre, csak egy halk puffanást, aztán annyi, és úgy átmentem mindenféle nyikk nélkül a körforgon, mint a szél.Enyhén döbbentem is, hogy ennyit jelent a jó futómű..Nagyon tetszett. :huh:

Mostmár csak motorteljesítmény kellene, aztán alátenni a Smoor- felniket. :lol:

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Hétfőn voltam Kiskaszánál, és megmutatta az ő motortartó konzolját.Amire vadászgatunk.V.hogy a nyugati határ mellett vette, és állítólag ez a bak minden Kadettnél u.a.Szal lehet, hogy ha egy síma 1.6D, v. ilyesmit szervál a projekthez, az is megfelelő a C20NE-hez.

Link to comment
Megosztás:

Ilyen kipuff nélküli projektem nekem is volt...hát nagyon kemény...

Amikor elkészült a turbó, el kellett ugye vinni kipuffoshoz...

Olyan nekem is lesz majd.Mosmán elég közel a projektkezdés időpontja........ Ez a konzol volt mindennek az alapja.Nélküle bele sem lehet tenni a mocit, vagy ha mégis, akkor ferde is lesz kisikét, meg a saját 1.2-es konzolja nem bírja el a terhelést.Így is kell majd itt-ott fabrikálni kisikét.

Link to comment
Megosztás:

Na ne már, elöbb elkezded, mint én? :huh:

Nem baj, az enyém viszont hamarabb készen lesz. :D

Elkezdeni elkezdem, és bízom benne, hogy nyár végére, ahogyan terveztem, készen is lesz.Ez amúgysenem egy verseny! :lol: :D

Tudod, hogy még vannak "hiányosságaim" ! :) De úgy tűnik, lesz minden hozzá..........

Udi intézi a te konzolodat is, csak még nem bírta elérni az embert.Amúgy meg ha egy normál 1.4-1.6-os motorral szerelt Kadett konzoljára szert tudsz tenni, akkor csak annyi a dolog, hogy meg kell erősíteni úgy, mint az éppen fordítás alatt lévő Corsaépítésnél a váltó felöli konzolt.Mert pl. Kiskaszáé normál konzol, az enyém pedig GSi Kadetté, és a kül. gyakorlatilag ennyi.

Link to comment
Megosztás:

Aztán majd jóól lelépsz! :lol: Ha a féltengelyeid is úgy akarják............. :)

De a feeling miatt naná hogy lesz! :D

Már csak egy lépés innen a NE->XE átalakítás... :D

Bár még mindig nem értem, hogy miért nem alapból ezzel kezdted. :huh:

Link to comment
Megosztás:

Már csak egy lépés innen a NE->XE átalakítás... :lol:

Bár még mindig nem értem, hogy miért nem alapból ezzel kezdted. :huh:

Mert közúton is szeretnék vele közlekedni, és ha megnézed, hogy egy XE-nek mennyire lóg ki az F20-as váltója lefelé ültetés nélkül is........ Meg hát úton is kellene v.hogy tartani, ahhoz piszok erős a motor, és a legkisebb gázadásnál, akár 3.-ban is képes eltekerni a kerekeket 90km/h-nál, és ha ott megindul a már egyébként is orrnehéz autó..........

Meg az NE egyszerűbb, könyebb az esetleges meghibásodásokra rájönni.Ha egyáltalán elromlik.S, egy öszzvissz 780kg-os autónak elég az a 125-130LE az élményautózáshoz.Mert hiába "csak" 115LE-s, ha nincs benne a katalizátor, meg ott a direktszűrő is, már éppen elég a + teljesítményhez.

Hát ém ezért választottam az NE-t inkább.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.