uhuhu Elküldve Május24, 2006 Szerző Elküldve Május24, 2006 Végül nem az opeltomi féle lett felszerelve, hanem Ákos barátom készített nekem meglepibe egyet, tárcsafékbőlez a mondat hibás így!! így helyes: Végül nem az opeltomi féle lett felszerelve, hanem Ákos barátom segitségével BKori barátom készített nekem meglepibe egyet, tárcsafékből na igy már jó :) :)
warwolf Elküldve Május24, 2006 Elküldve Május24, 2006 na igy már jó :) :) Szal lehet, hogy majd a régi tárcsával kellene agyalni kicsit?Egy ügyeskezű esztergányoló segítségével pl. ?
Gepard Elküldve Május25, 2006 Elküldve Május25, 2006 Szal lehet, hogy majd a régi tárcsával kellene agyalni kicsit?Egy ügyeskezű esztergányoló segítségével pl. ? Akkor a régi tárcsám nem dobom el, ha szükség van rá. Ja és ma látva az autót, nem semmi lett a futóműve. Dodgem fealing... :)
hemi Elküldve Május26, 2006 Elküldve Május26, 2006 Dodgem fealing... :) Sajnos a rosz dolgaival együtt:)) Pl kellene valami nagy gumcsik itt is körbe:))
Gepard Elküldve Május28, 2006 Elküldve Május28, 2006 Sajnos a rosz dolgaival együtt:)) Pl kellene valami nagy gumcsik itt is körbe:)) Meg zárt pálya ami legalább egyenes, és sima. Akkor semmi gáz. Ültetve az enyém is ráz jobban, mint előtte. Na de valamit valamiért. :)
warwolf Elküldve Május28, 2006 Elküldve Május28, 2006 http://img146.imageshack.us/my.php?image=vadkert0328kp.jpg] :) Köszönjük! :) a Corsám nevében is! :(
Laci4 Elküldve Május29, 2006 Elküldve Május29, 2006 Köszönjük! :) a Corsám nevében is! :) uhh. ez a te Corsád?! Banyek... k.. jól néz ki! Mindig csak érintőlegesen hallottam, hogy igy a kis corsa project ugy... hmm.. céééép..!!!
Demó Elküldve Május29, 2006 Elküldve Május29, 2006 Itt van még pár kép Magyarország legszebb A Corsájáról. :)
J0hnny Elküldve Május29, 2006 Elküldve Május29, 2006 Köszönjük! :) a Corsám nevében is! :( Tudod,hogy nem vagyok racsingolós fajta,de ez a kis genyó szinte ordít,hogy hajtsd meg egy húzós kanyarban! :) Arról nem is beszélve,hogy ez számomra a szép tuning,semmi bohóc nincs benne!Letisztult és szép!
warwolf Elküldve Május29, 2006 Elküldve Május29, 2006 Jelentem, a féktuning is okés, ma este megcsináztam! :) 236 hűtött, BREMBO+FERODO kombóval! :( De most egyenlőre úgy néz ki, hogy elöl kiba. jó lett a fék, máshogyan adagolható, viszont hátul szinte semmi. Asszem kérhetem hamarosan az újabb árajánlatot. :)
hemi Elküldve Június2, 2006 Elküldve Június2, 2006 Jelentem, a féktuning is okés, ma este megcsináztam! :) 236 hűtött, BREMBO+FERODO kombóval! :( De most egyenlőre úgy néz ki, hogy elöl kiba. jó lett a fék, máshogyan adagolható, viszont hátul szinte semmi. Asszem kérhetem hamarosan az újabb árajánlatot. :) Én a Corsa A fék fő problémáját nem csak a nyeregben érzem. Ha majd lesz újra "kedvem", akkor én egy komplett Corsa B vagy Astra F fékrendszer fogok alá vágni. Szervodobostúúúl....
Gepard Elküldve Június2, 2006 Elküldve Június2, 2006 Én a Corsa A fék fő problémáját nem csak a nyeregben érzem. Ha majd lesz újra "kedvem", akkor én egy komplett Corsa B vagy Astra F fékrendszer fogok alá vágni. Szervodobostúúúl.... Valahogy egyetértek az ötlettel :) . Segítettem Wolfinak légteleníteni, de nagyon haloványnak éreztem azt a fajta féket. Vagy csak elszoktam kenyérszervóstól. :)
warwolf Elküldve Június2, 2006 Elküldve Június2, 2006 Én a Corsa A fék fő problémáját nem csak a nyeregben érzem. Ha majd lesz újra "kedvem", akkor én egy komplett Corsa B vagy Astra F fékrendszer fogok alá vágni. Szervodobostúúúl.... Szervódob+főfékmunkahenger ügyben majd még futok egy kört, mert jó, jó, meg minden, de........... nyilván lehetne jobb is.Meg igazándiból elég könnyű az autó.Úgy alapból.Egyenlőre, persze! :)
Speed Elküldve Június4, 2006 Elküldve Június4, 2006 Találtam Neked felnit Wolfi!!! :huh: 9,5x13 coll-os 4x100-as BBS felni! 3 részes, verseny felni! :D most 500 EURO-nál tart a licit a garnitúrára... :lol: Ezt rápattintanád a Corsára egy 215/40R13-as gumival... :D Mi keményen nézne ki? :)
Demó Elküldve Június4, 2006 Elküldve Június4, 2006 Hát ezekkel a felnikkel biztosan még jobban nézne ki, de elég rendesen ki kellene szélesíteni a sárvédőíveket. Valamint az ezekhez a felnikhez való gumikat biztos olcsón meg lehet venni. :huh:
Speed Elküldve Június4, 2006 Elküldve Június4, 2006 Hát ezekkel a felnikkel biztosan még jobban nézne ki, de elég rendesen ki kellene szélesíteni a sárvédőíveket. Valamint az ezekhez a felnikhez való gumikat biztos olcsón meg lehet venni. :huh:az tuti! :) De mekkorát mutatna a gééép???!!! :lol: amúgy találtam 195/45R13-as Dunlop SP9000-as gumikat 65,5 EURO-ért! :D Ez jó lenne a Te felnidre is, nem? :D
Demó Elküldve Június4, 2006 Elküldve Június4, 2006 az tuti! :lol: De mekkorát mutatna a gééép???!!! :huh: amúgy találtam 195/45R13-as Dunlop SP9000-as gumikat 65,5 EURO-ért! :) Ez jó lenne a Te felnidre is, nem? :D Ugyanez a méret van a Smoor- felniken is, ami Wolfinál van.
warwolf Elküldve Június4, 2006 Elküldve Június4, 2006 Nekem az a 9.5X13 v.hogy már kissé túlzás!Azért Thx! :huh:
coupe Elküldve Június4, 2006 Elküldve Június4, 2006 9.5"os felnire már elég merész lenne a 195/45R13-as gumi :huh:
Speed Elküldve Június4, 2006 Elküldve Június4, 2006 9.5"os felnire már elég merész lenne a 195/45R13-as gumi :huh::lol: nyilván rá se menne! Én ezt a gumit a Demo felnijére írtam... a 9,5-esre legalább egy 225 kellene... (szerintem)
Tom Elküldve Június4, 2006 Elküldve Június4, 2006 A 205ös már rámegy szerintem. :huh: De a vadkerti cucc is nagyot mutat rajta, nem lenne akkor a különbség kinézetre, mint árra.
bazs Elküldve Június5, 2006 Elküldve Június5, 2006 simán rámegy a 9,5-re a 195 és elég brutálisat mutatna... :huh:
warwolf Elküldve Június5, 2006 Elküldve Június5, 2006 Ezmitjenetez?? Mert azt nagyjából értem, hogy a hűtésről szól, de jó lenne pontosítani, hogy melyik hűtő is jó a C20NE-hez!!Help please!! :huh: Mounting a diesel radiator is a possibility but is not easy to mount. The combination of a 40x40mm spacer and this radiator is not possible. When mounting a diesel radiator and fan the diesel fan motor can't be used, use the 1.2/3/4/6 motor and press over the fan blade form the diesel. The thermo switch in the radiator needs to be changed as well for the one from the 2.0l or the original engine. Because of the lower radiator hose mount the bracket on the body of the vehicle needs to be modified and other mounting brackets and holes for the radiator need to be placed in other positions. A new radiator hose also needs to be made. Valamint még egy kérdés, vajh az A és a B Corsa hűtője méretre megegyezik-e??
J0hnny Elküldve Június5, 2006 Elküldve Június5, 2006 Ezmitjenetez?? Mert azt nagyjából értem, hogy a hűtésről szól, de jó lenne pontosítani, hogy melyik hűtő is jó a C20NE-hez!!Help please!! :huh: Valamint még egy kérdés, vajh az A és a B Corsa hűtője méretre megegyezik-e?? Hát a kevés angolommal azt veszem ki ebből,hogy dízel radit kell használni,amit nehéz beinstallni és csak az 1,2-1,6-ig lévő ventit lehet rárakni és 2.0-ás moci hőkapcsolója kell!A vízcsöveket is hackelni kell és a radi felfogatását is.Kb ennyi hirtelen!
Recommended Posts