Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Végül nem az opeltomi féle lett felszerelve, hanem Ákos barátom készített nekem meglepibe egyet, tárcsafékből
ez a mondat hibás így!!

így helyes:

Végül nem az opeltomi féle lett felszerelve, hanem Ákos barátom segitségével BKori barátom készített nekem meglepibe egyet, tárcsafékből

na igy már jó :) :)

Elküldve
Szal lehet, hogy majd a régi tárcsával kellene agyalni kicsit?Egy ügyeskezű esztergányoló segítségével pl. ?

Akkor a régi tárcsám nem dobom el, ha szükség van rá.

Ja és ma látva az autót, nem semmi lett a futóműve.

Dodgem fealing... :)

Elküldve
Sajnos a rosz dolgaival együtt:)) Pl kellene valami nagy gumcsik itt is körbe:))

Meg zárt pálya ami legalább egyenes, és sima. Akkor semmi gáz.

Ültetve az enyém is ráz jobban, mint előtte.

Na de valamit valamiért. :)

Elküldve
Köszönjük! :) a Corsám nevében is! :)

uhh. ez a te Corsád?! Banyek... k.. jól néz ki! Mindig csak érintőlegesen hallottam, hogy igy a kis corsa project ugy... hmm.. céééép..!!!

Elküldve
Köszönjük! :) a Corsám nevében is! :(

Tudod,hogy nem vagyok racsingolós fajta,de ez a kis genyó szinte ordít,hogy hajtsd meg egy húzós kanyarban! :) Arról nem is beszélve,hogy ez számomra a szép tuning,semmi bohóc nincs benne!Letisztult és szép!

Elküldve

Jelentem, a féktuning is okés, ma este megcsináztam! :) 236 hűtött, BREMBO+FERODO kombóval! :(

De most egyenlőre úgy néz ki, hogy elöl kiba. jó lett a fék, máshogyan adagolható, viszont hátul szinte semmi.

Asszem kérhetem hamarosan az újabb árajánlatot. :)

Elküldve
Jelentem, a féktuning is okés, ma este megcsináztam! :) 236 hűtött, BREMBO+FERODO kombóval! :(

De most egyenlőre úgy néz ki, hogy elöl kiba. jó lett a fék, máshogyan adagolható, viszont hátul szinte semmi.

Asszem kérhetem hamarosan az újabb árajánlatot. :)

Én a Corsa A fék fő problémáját nem csak a nyeregben érzem. Ha majd lesz újra "kedvem", akkor én egy komplett Corsa B vagy Astra F fékrendszer fogok alá vágni. Szervodobostúúúl....

Elküldve
Én a Corsa A fék fő problémáját nem csak a nyeregben érzem. Ha majd lesz újra "kedvem", akkor én egy komplett Corsa B vagy Astra F fékrendszer fogok alá vágni. Szervodobostúúúl....

Valahogy egyetértek az ötlettel :) .

Segítettem Wolfinak légteleníteni, de nagyon haloványnak éreztem azt a fajta féket.

Vagy csak elszoktam kenyérszervóstól. :)

Elküldve
Én a Corsa A fék fő problémáját nem csak a nyeregben érzem. Ha majd lesz újra "kedvem", akkor én egy komplett Corsa B vagy Astra F fékrendszer fogok alá vágni. Szervodobostúúúl....

Szervódob+főfékmunkahenger ügyben majd még futok egy kört, mert jó, jó, meg minden, de........... nyilván lehetne jobb is.Meg igazándiból elég könnyű az autó.Úgy alapból.Egyenlőre, persze! :)

Elküldve

Találtam Neked felnit Wolfi!!! :huh:

a2_1_b.JPG

9,5x13 coll-os 4x100-as BBS felni!

3 részes, verseny felni! :D

most 500 EURO-nál tart a licit a garnitúrára... :lol:

Ezt rápattintanád a Corsára egy 215/40R13-as gumival... :D

Mi keményen nézne ki? :)

Elküldve

Hát ezekkel a felnikkel biztosan még jobban nézne ki, de elég rendesen ki kellene szélesíteni a sárvédőíveket.

Valamint az ezekhez a felnikhez való gumikat biztos olcsón meg lehet venni. :huh:

Elküldve
Hát ezekkel a felnikkel biztosan még jobban nézne ki, de elég rendesen ki kellene szélesíteni a sárvédőíveket.

Valamint az ezekhez a felnikhez való gumikat biztos olcsón meg lehet venni. :huh:

az tuti! :) De mekkorát mutatna a gééép???!!! :lol:

amúgy találtam 195/45R13-as Dunlop SP9000-as gumikat 65,5 EURO-ért! :D

Ez jó lenne a Te felnidre is, nem? :D

Elküldve
az tuti! :lol: De mekkorát mutatna a gééép???!!! :huh:

amúgy találtam 195/45R13-as Dunlop SP9000-as gumikat 65,5 EURO-ért! :)

Ez jó lenne a Te felnidre is, nem? :D

Ugyanez a méret van a Smoor- felniken is, ami Wolfinál van.

Elküldve
9.5"os felnire már elég merész lenne a 195/45R13-as gumi :huh:
:lol: nyilván rá se menne!

Én ezt a gumit a Demo felnijére írtam...

a 9,5-esre legalább egy 225 kellene... (szerintem)

Elküldve

A 205ös már rámegy szerintem. :huh:

De a vadkerti cucc is nagyot mutat rajta, nem lenne akkor a különbség kinézetre, mint árra.

Elküldve

Ezmitjenetez?? Mert azt nagyjából értem, hogy a hűtésről szól, de jó lenne pontosítani, hogy melyik hűtő is jó a C20NE-hez!!Help please!! :huh:

Mounting a diesel radiator is a possibility but is not easy to mount.

The combination of a 40x40mm spacer and this radiator is not possible.

When mounting a diesel radiator and fan the diesel fan motor can't be used,

use the 1.2/3/4/6 motor and press over the fan blade form the diesel.

The thermo switch in the radiator needs to be changed as well for the one from the 2.0l or the original engine.

Because of the lower radiator hose mount the bracket on the body of the vehicle needs to be modified

and other mounting brackets and holes for the radiator need to be placed in other positions.

A new radiator hose also needs to be made.

Valamint még egy kérdés, vajh az A és a B Corsa hűtője méretre megegyezik-e??

Elküldve
Ezmitjenetez?? Mert azt nagyjából értem, hogy a hűtésről szól, de jó lenne pontosítani, hogy melyik hűtő is jó a C20NE-hez!!Help please!! :huh:

Valamint még egy kérdés, vajh az A és a B Corsa hűtője méretre megegyezik-e??

Hát a kevés angolommal azt veszem ki ebből,hogy dízel radit kell használni,amit nehéz beinstallni és csak az 1,2-1,6-ig lévő ventit lehet rárakni és 2.0-ás moci hőkapcsolója kell!A vízcsöveket is hackelni kell és a radi felfogatását is.Kb ennyi hirtelen!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.