Demó Elküldve Április4, 2006 Megoszt Elküldve Április4, 2006 Ezért kell porig ültetni? Akkor is tolni fogja az orrát, csak nem annyira és jóval nagyobb sebességnél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Április4, 2006 Megoszt Elküldve Április4, 2006 Akkor is tolni fogja az orrát, csak nem annyira és jóval nagyobb sebességnél. Azzal még lehetne segíteni a dolgon talán, ha hátra valami emberes stabilizátor kerülne fel. Meg hátra kéne rakni az aksit. Szerintem az érezhető javulás lenne. Csak akkor meg az oldalak közti súlyeloszlás bomlik meg nagyon... :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gugu Elküldve Április5, 2006 Megoszt Elküldve Április5, 2006 Azzal még lehetne segíteni a dolgon talán, ha hátra valami emberes stabilizátor kerülne fel. Meg hátra kéne rakni az aksit. Szerintem az érezhető javulás lenne. Csak akkor meg az oldalak közti súlyeloszlás bomlik meg nagyon... :blink: Ok akkor menjunk tovabb. Tud valaki valami helyet ahol meg tudnam merni hogy emnnyi az egyes kerekekre juto terheles? Igy esetleg tudnek okoskodni hogy mit hova rakjak. (Mert azert a hifinek is van sulya stb)... otlet? Futomuben ki mit ajanlanatok? Eddig sarga koni gatlokra es valami szereny ultetesre gondoltam. Mondjuk Eibach rugokkal. Ez milyen? Milyen jobb de meg elfogadhato aru otletek vannak? NEM versenycelra... Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Április7, 2006 Megoszt Elküldve Április7, 2006 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április7, 2006 Megoszt Elküldve Április7, 2006 Ezt biztos ide akartad? Nem a cicásba? Mer' nagyon határeset! Először is, milyen lámpák ezek, és mér' van színre fújva a légterelő az oldalsó ablakon? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stock16v Elküldve Április21, 2006 Megoszt Elküldve Április21, 2006 Ha mondjuk egy c20xe mocit akarnék belerakni egy B corsa-ba,akkor mind1 milyen alapot választok? Úgy értem az hogy gyárilag milyen moci volt benne az lényegtelen?(1.0-es,gsi Mind1?) Az átpapírozás gondolom egy vagyon,1álltalán lehetséges? És egy pár kép :blink: : Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Április21, 2006 Megoszt Elküldve Április21, 2006 Ilyen mértékű beavatkozásnál már teljesen mind1, hogy mibe rakod bele, hiszen az áldozatot az uccsó csavarig ki kell belezni, mármint ami a motorteret illeti. Nagyobb motorhoz, komolyabb váltó, féltengelyek, kerékfelfüggesztés, és fékek is kellenek úgy előre, mint hátra.Komolyabb futómű, gumik, eletromos AC, és még sorolhatnám.Lepapírozni öngyilkosság lenne, mert bőven verné minden engedéllyel együtt azt az 1.5M-t.Szóval ez felejtős. A többinek pedi csak a pénztárcád szab határt, hogy mlyen gépet álmodsz magadnak. Viszont ugye műszaki, zöldkártya, meg minden ilyesmi macera.Eladni mondjuk a későbbiek folyamán is el tudod majd, dekkor az eredeti motort tartsd meg, hogy legyen mit eredetvizsgálni :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Április21, 2006 Megoszt Elküldve Április21, 2006 (edited) Ahogy már mondta Warwolf is, mindegy milyen motor volt eredetileg a Corsában. Mindenképp legalább a 256-os fékek kellenek elöl, de hátul általában elég a gyári dobfék. A legnagyobb kiadás a két speciális féltengely, amit egyelöre még Németországból kell szerezni, de onnan se mindegy, hogy melyik cégtöl, mert több cég csak heggeszti öket. Azok nem szokták túl sokáig bírni, mert eltörnek a varrat mellett. Tegnap volt szerencsém ismét pontosabban megnézni, hogy milyen módon lehet egy C20XE-t egy B corsába építeni. Elég jó megoldás volt, de ennek megvan az ára. Sajnos elég sok rossz átépítéssel találkoztam már, amit olcsón akartak összehozni, de egy olyan kocsiba nem szívesen ülnék be. Én is ilyen müveletre készülök az A Corsámmal. Már az összes cucc itt pihen, ha végre lesz idöm, akkor két hét múlva kezdem. :blink: Módosítva Április21, 2006 : Demó Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stock16v Elküldve Április22, 2006 Megoszt Elküldve Április22, 2006 Warwolf,Demó! Köszi az infót! B) Úgy látom mindketten eléggé benne vagytok a témában. :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Április22, 2006 Megoszt Elküldve Április22, 2006 Warwolf,Demó! Köszi az infót! :D Úgy látom mindketten eléggé benne vagytok a témában. :blink: jaja! B) Demó éppen most vette meg a beépítőkittet egy C20XE-hez, én meg ha összegyűlnek az alkatrészek, (mert már a lényeg megvan, de a sallangok még nincsenek csak részben) és időm is lesz, akkor C20NE Corsa A-t fogok csinázni. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Április22, 2006 Megoszt Elküldve Április22, 2006 Na, én meg közben elhoztam a bontóból a futóművemet, amit még majd fel kell újítani.Az eleje nem csak magasságban (30-50mm közötti), de keménységben is állítható, a hátulja úgyszintén.Egyébként Weitech márkájú.Ára egyenlőre nincsen, a kérdés az, hogy Kárászy bácsiék mennyit mondanak majd a generálra.Mert azt kell majd. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Április22, 2006 Megoszt Elküldve Április22, 2006 Végre be fogom tudni építeni a Wiechers üléseket a Corsába. :blink: Tegnap elhoztam a passzoló konzolokat. Már csak be kell csavarozni és kész. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Április24, 2006 Megoszt Elküldve Április24, 2006 Hétvégén voltam egy C Kadett-talin és a parkolóban is állt egy pár érdekes autó. A legfeltünöbb talán ez a V6-os A Corsa volt. Nem szépen csinálták a motor átépítését, de müködik, mert ezzel jöttek. A szélesítés se mindennapi. :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Április24, 2006 Megoszt Elküldve Április24, 2006 Banyek! :blink: Ez nemsemmi meló lehetett :D B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Április25, 2006 Megoszt Elküldve Április25, 2006 Szépek ezek a hátsólámpák. :blink: B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Május1, 2006 Megoszt Elküldve Május1, 2006 Kicsit kreatívoskodtam : Az olajnyomásom...............hm.............. :) Egyébként minden + szál benne van a kötegben.Szal csak össze kellett dugdosnom a vezetékeket.És műxik.S, ez az 1.2S motor is elpörög 6000rpm-ig :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május1, 2006 Megoszt Elküldve Május1, 2006 Cép ótó! :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Május1, 2006 Megoszt Elküldve Május1, 2006 Cép ótó! :) ;)Köszi! :) Majd a jövő 7végére lesz rendesen beaplikálva, addigra készül el a biztiöv autómatájának a "füle" ami majd a hátsó üléscsatt csavarjához lesz rögzítve.S, akkor már jó lesz.Az óra meg 2ből van, de műxik minden része.Apró install volt :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Május1, 2006 Megoszt Elküldve Május1, 2006 Ha van még ilyen öv feleslegbe, akkor érdekelne ám a dolog engemm is. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Május20, 2006 Megoszt Elküldve Május20, 2006 Tegnap elhoztam a futóművet a Katonáéktól Dömösdről, ma pedig be is raktam a Corsa alá.Az elejével kellett, és futóműállításilag kell még kicsit ügyeskedni, de minden a helyén van. Sikerült annyira összehoznom a kerékösszetartást, hogy tudtam vele kerülni egy kört, és...... hááátt......... ilyesmi jutott menet közben ezsembe, hogy banyek meg sínautó, meg beton. Próbáltam oldalról lökdösni kicsit, de olyan volt a hatás, mint mikor Tom megmutatta Fóton, hogy milyen kemény is a futóműve.Nos, az enyémben is kb. most annyi komofort van, amennyit a gumik engednek.Pedig még nincs koppra kitekerve a keménységállítás. Egyenlőre látványosan csak a hátulja ült be, az elején még alakítani kell, mert ha leengedem a hasmagasságot, akkor a gólyalábon a magasságállító beleérne a kerékbe.Szal nekem is szükségem lesz egy 1cm-es nyomtávszélesítőre, mert kb. annyi hiányzik az üdvösséghez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Május23, 2006 Megoszt Elküldve Május23, 2006 Futómű beállítva, az állítócsavargón is lehet még lefelé csalni így, de inkább megvárom a nyomtávszélesítőt, és majd azzal.Aztán jóólesz nekem! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Május23, 2006 Megoszt Elküldve Május23, 2006 Kép? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hemi Elküldve Május23, 2006 Megoszt Elküldve Május23, 2006 Szal nekem is szükségem lesz egy 1cm-es nyomtávszélesítőre, mert kb. annyi hiányzik az üdvösséghez. Miért kinek van még ilyen? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Május23, 2006 Megoszt Elküldve Május23, 2006 Miért kinek van még ilyen? :) Nem neked kellett ilyesmi, és azOpeltomi padlásán volt éppen 2db?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hemi Elküldve Május24, 2006 Megoszt Elküldve Május24, 2006 Nem neked kellett ilyesmi, és azOpeltomi padlásán volt éppen 2db?? A mondatom végén a smiley elárulja, hogy ez a kérdés költői volt. Végül nem az opeltomi féle lett felszerelve, hanem Ákos barátom készített nekem meglepibe egyet, tárcsafékből. Az autóm minden alkatrésze, szinte tiszta meglepi volt:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts