warwolf Elküldve Március5, 2006 Elküldve Március5, 2006 egyenlőre elvi síkon.. ha leültetem a kocsit 35/40-nel akkor maradhatnak a gyári gátlók vagy minenképpen ki kell cserélnem őket? Ez még nem számít extrém ültetésnek szerintem, így maradhatnak.De a későbbiek folyamán esetleg egy keméyebb, gáztöltésű telót be lehetne dobni a kisgép alá.
Tom Elküldve Március16, 2006 Elküldve Március16, 2006 http://www.flash.de/html/de/assets/Assets/...05/FL_LAA_6.jpg Futóműtuning. :) ;) Igen, valahol itt kezdődik szeritnem az épített futómű... ;)
loree_gsi16v Elküldve Március17, 2006 Elküldve Március17, 2006 Igen, valahol itt kezdődik szeritnem az épített futómű... ;) Nem, ez betegség :) ;) ;)
warwolf Elküldve Március17, 2006 Elküldve Március17, 2006 Linkelgethetnék képeket, de inkább csak azt mondom, NÉZZÉTEK!!!! :)
Gugu Elküldve Március20, 2006 Elküldve Március20, 2006 Linkelgethetnék képeket, de inkább csak azt mondom, NÉZZÉTEK!!!! :) Ok akkor pár kérdés is kapásból. - A futóműves képen miket láthatunk alsó összekötőt? - Miért csavarták be a leömlő csöveit? Mit védenek a hőtől? vagy más oka van? - Olajhűtő ami pluszba bekerült?
coupe Elküldve Március20, 2006 Elküldve Március20, 2006 - Miért csavarták be a leömlő csöveit? Mit védenek a hőtől? vagy más oka van? Az azbeszt szalag. Versenyautók kipufogó leömlőinek a bebandázsolására szokták használni. Visszatartja a hőt, így kevésbé károsodnak azok az alkatrészek melyek a kipufogóhoz közel helyezkednek el.
warwolf Elküldve Március21, 2006 Elküldve Március21, 2006 Ok akkor pár kérdés is kapásból. - A futóműves képen miket láthatunk alsó összekötőt? - Olajhűtő ami pluszba bekerült? Alsó összekötő, de inkább Corsa B-től felfelé torziós rugót.Jelentőségét nem tudom.Nekünk az A-ban, pardon, nekem, csak egy kicsi silány ilyesmi van.De a bontóban láttam egy Corsa B 1.4 16V SPORT alatt, hogy +ban rá volt fogatva.Vagy ez gyárilag ilyen. Az olajhűtő?Hát azt csak tippelni tudom, hogy az XE-hez széria.Asszem.De a csövek elhelyezése.......háááááttttt.Elég necc, szerintem.
Tápiószecső Elküldve Március21, 2006 Elküldve Március21, 2006 Az azbeszt szalag. Versenyautók kipufogó leömlőinek a bebandázsolására szokták használni. Visszatartja a hőt, így kevésbé károsodnak azok az alkatrészek melyek a kipufogóhoz közel helyezkednek el. Egyrészt. Másrészt ha kevésbé tud hülni a leömlő akkor magasabb marad a benne lévő gázok hőmérséklete. Azonos térfogatban nagyobb hőmérsékletű gáznak nagyobb a nyomása. Így gyorsabban tudnak távozni a kipufból. De vigyázni kell mert, ha a plusz hőterhelésre nem méretezték a kipufot, akkor könnyen elrepedhet itt-ott.
Gugu Elküldve Március22, 2006 Elküldve Március22, 2006 Egyrészt. Másrészt ha kevésbé tud hülni a leömlő akkor magasabb marad a benne lévő gázok hőmérséklete. Azonos térfogatban nagyobb hőmérsékletű gáznak nagyobb a nyomása. Így gyorsabban tudnak távozni a kipufból. De vigyázni kell mert, ha a plusz hőterhelésre nem méretezték a kipufot, akkor könnyen elrepedhet itt-ott. Akkor ezt a megoldást nem fogom bevetni. Igy is van szegénynek elég hőterhelése. Mondjuk még mindíg jön egy kis égett szag innen onnan ha meghajtom a gépet. A futoművel lesznek godnok, mert a toronymerevítő úgy néz ki nem fér be a motortérbe...
Tápiószecső Elküldve Március23, 2006 Elküldve Március23, 2006 Akkor ezt a megoldást nem fogom bevetni. Igy is van szegénynek elég hőterhelése. Mondjuk még mindíg jön egy kis égett szag innen onnan ha meghajtom a gépet. Próbálj meg egy hőterelő lemezt a leömlők fölé tenni. Az is fog pár fokot, így a motortér is érezhetően kevésbé fog melegedni.
Gugu Elküldve Március24, 2006 Elküldve Március24, 2006 Próbálj meg egy hőterelő lemezt a leömlők fölé tenni. Az is fog pár fokot, így a motortér is érezhetően kevésbé fog melegedni. Koszi az otletet. A gyari hoterelo van most felrakva. Nagyon nem melegszik a dolog egyenlore. Majd azert meg nyaron meglatjuk.
warwolf Elküldve Április2, 2006 Elküldve Április2, 2006 oksa a jótanácsokat szivesen veszem :blink: köszi.majd még írok jah amugy max milyen motort lehetne belerakni? és árban hogy lenne csak ugy kb.. Egy Kadett GSi olyan 150e.-ből itthon van.Abban még használható a motor, meg esetleg ki tudod árulni a maradékot, ami nem kell.Viszont akkor még nincs igazi futóműved alatta.Az külön pénz.Ez egy ilyen játék! B) Hogy milyen motort lehet beletenni? :D Én képen már 2.5 V6-ot is láttam, Corsa B orrában.
Corsafun Elküldve Április2, 2006 Elküldve Április2, 2006 Egy Kadett GSi olyan 150e.-ből itthon van.Abban még használható a motor, meg esetleg ki tudod árulni a maradékot, ami nem kell.Viszont akkor még nincs igazi futóműved alatta.Az külön pénz.Ez egy ilyen játék! :D Hogy milyen motort lehet beletenni? :D Én képen már 2.5 V6-ot is láttam, Corsa B orrában. Az durvaa.....az kéne.. :blink: huhh...faja de az gondolom.....jó drága.. a Kadett Gsiben milyen motor van...bocs hogy tájékozattlan vok.. B)
warwolf Elküldve Április2, 2006 Elküldve Április2, 2006 Az durvaa.....az kéne.. :blink: huhh...faja de az gondolom.....jó drága.. a Kadett Gsiben milyen motor van...bocs hogy tájékozattlan vok.. B) Szerelték 18S, C20NE, C20SEH, és C20XE mocikkal is. A futóművet össze lehet legozni, de ha C20XE-t akarsz beletenni, oda célszerű személyreszabott féltengelyeket venni, amiket Németországból kell megrendelni, esetleg komplett beépítőkittel együtt. nekem ez utóbbi az A Corsába 100e. lenne.De csak annyi lenne a dolgom, hogy összelegózom. Adnak hozzá rendes rajzot is, meg minden! :D De én olyan bevarrtzsebű vok, :D ezért "csak" C20NE lesz a Corsában. ;)
Demó Elküldve Április2, 2006 Elküldve Április2, 2006 Az durvaa.....az kéne.. :blink: huhh...faja de az gondolom.....jó drága.. a Kadett Gsiben milyen motor van...bocs hogy tájékozattlan vok.. B) Ha komolyabban gondolkozol ilyesmin, esetleg több mindenben is tudnák segíteni, mert már csináltam ilyen motorátépítést A és B Corsába is. Szerintem a legjobb választás egy C20XE lenne. Én is ilyen motort fogok az A Corsámba tenni. B Corsához még van is egy komplett átépítöszettem használtan féltengelyekkel, amik tuti bírják a terhelést. Ez a szett egyaránt passzol az 1.8-as és a 2.0-s motorokhoz is. A legnagyobb motor, amit eddig láttam Corsában, az egy 3.0-s MV6, volt, de ehhez a müvelethez még kell pár alkatrész a 2.5 V6-ból is. Mondjuk ez lényegesen drágább lenne mint egy NE, vagy XE, de én ettöl függetlenül nem ajánlom senkinek, mert a V6-os motorok nagyon nehezek és ezáltal nagyon rosszul lehetne a kocsival kanyarban gyorsan menni. így néz ki egy MV6 motor B Corsában:
warwolf Elküldve Április3, 2006 Elküldve Április3, 2006 Ebben sem szívesen cserézném a hűtőt! :blink:
Corsafun Elküldve Április3, 2006 Elküldve Április3, 2006 Szerelték 18S, C20NE, C20SEH, és C20XE mocikkal is. A futóművet össze lehet legozni, de ha C20XE-t akarsz beletenni, oda célszerű személyreszabott féltengelyeket venni, amiket Németországból kell megrendelni, esetleg komplett beépítőkittel együtt. nekem ez utóbbi az A Corsába 100e. lenne.De csak annyi lenne a dolgom, hogy összelegózom. Adnak hozzá rendes rajzot is, meg minden! :D De én olyan bevarrtzsebű vok, :D ezért "csak" C20NE lesz a Corsában. ;) KÖszi.A te corsád mennyibe volt?és mit tud? B) az enyém eddig full széria...de majd lessz ez máshogy :blink:
warwolf Elküldve Április3, 2006 Elküldve Április3, 2006 KÖszi.A te corsád mennyibe volt?és mit tud? B) az enyém eddig full széria...de majd lessz ez máshogy :blink: Egyenlőre az alkatrészösszegyűjtő fázisban vagyok, vagyis a motor, váltó, és ilyesmi sallangopk már megvannak, a futómű és fék is elviekben megvan, de féltengelyem még nincs.Valamint egyenlőre napi használatban van a kisautó, ezért nem tudom szétborítani.Valszeg a nyár közepe felé meglesz hozzá minden, addigra Demó is hazaköltözik Németországból, és megígérte, hogy segít összerakni, mert vannak apró trükkök, amiknek bitrokában egyenlőre csak Ő van! :D De nem lesz ez mindig így! :D Egyébként én anno 45e.ft-ért vettem a kicsikocsim, és 4K környékén állt meg az építkezés.Ez a tuningdolog szvsz olyan 2K lesz.Minimum.De álltalában ezt nem tudják betartani a népek! ;) Valszeg én sem.
mélykék76 Elküldve Április4, 2006 Elküldve Április4, 2006 ....így néz ki egy MV6 motor B Corsában:.... Ez nem 2.5 v6 ?
Demó Elküldve Április4, 2006 Elküldve Április4, 2006 Ez nem 2.5 v6 ? A 3.0-s V6-ot csak a 2.5-ös V6 motor szívócsövével lehet beépíteni, mert a gyári túl magas és nem lehetne becsukni a motorháztetöt. Ezért passzol csak a 2.5-ös müanyagborítása és ezért néz ki úgy, mint egy 2.5-ös V6. Egyébként a két motor méretre ugyanakkora.
mélykék76 Elküldve Április4, 2006 Elküldve Április4, 2006 A 3.0-s V6-ot csak a 2.5-ös V6 motor szívócsövével lehet beépíteni, mert a gyári túl magas és nem lehetne becsukni a motorháztetöt. Ezért passzol csak a 2.5-ös müanyagborítása és ezért néz ki úgy, mint egy 2.5-ös V6. Egyébként a két motor méretre ugyanakkora. Ahammmmmm Hogy milyen variálások vannak :blink:
Gugu Elküldve Április4, 2006 Elküldve Április4, 2006 ... Mondjuk ez lényegesen drágább lenne mint egy NE, vagy XE, de én ettöl függetlenül nem ajánlom senkinek, mert a V6-os motorok nagyon nehezek és ezáltal nagyon rosszul lehetne a kocsival kanyarban gyorsan menni. ... Elkepzelheto hogy az 1.8as motorral is ezt erzem? Marmint hogy kanyarban az eleje sajat eletet akar elni. Hogy is mondjak...alulkormanyzott a masina?
Demó Elküldve Április4, 2006 Elküldve Április4, 2006 Elkepzelheto hogy az 1.8as motorral is ezt erzem? Marmint hogy kanyarban az eleje sajat eletet akar elni. Hogy is mondjak...alulkormanyzott a masina? Elképzelhetö, mert az 1.8-as is azért elég nehéz. De nekem eddig szinte az összes Opelen ilyen volt, mondjuk a legkisebb eddig 1.8-as volt. Az összes tolta kifelé az orrát.
warwolf Elküldve Április4, 2006 Elküldve Április4, 2006 Elképzelhetö, mert az 1.8-as is azért elég nehéz. De nekem eddig szinte az összes Opelen ilyen volt, mondjuk a legkisebb eddig 1.8-as volt. Az összes tolta kifelé az orrát. Ezért kell porig ültetni?
Recommended Posts