Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa tuning


uhuhu

Recommended Posts

Nos, milyen lett a gép? Hány paci, meg ilyenek? Padra rátetted már?

Tavasszal asszem én is belefogok a Corsa "rendbetételére", de mindenképpen akarom látni a Te tapasztalataidat! Írj valamit légyszi a gép végső állagáról, szerintem sok más emberkét is érdekel a dolog!

Oszi

Udv!

Bocs hogy megint ekezetek nelkul vagyok de hat az Angolok nem hasznalnak ilyeneket.

Igen. Elkeszult most mar 99%osan a gepem.

En is mint eddig mindennki jelentos mennyiseget szivott vele. Meg nem bantam de par szazast azert extrakent ra kellett dobni hogy minden ok legyen.

Szoval ugye adott volt egy "enyhen serult" GSI C Corsa 2003as. Kivul belul szep.

Voltak az 1.4esembol alaktreszek, ugy mint kozep es hatso dob(Lexmaul) illetve vezrmutengely. Ehhez jott meg egy szivocso egy 4-1 leomlo es az uj legszurohaz, mert persze az 1.4esbe nem ugyan az mint az 1.8asba.

Vannak meg mindig problemak, de elsokent a jo dolgokrol :

A teljesitmeny megvan. igazabol merve meg nem lett (el fogom vinni amint lesz ra idom es otthon leszek), raadasul mivel tel van sokat nem is hajtottam meg. Bar ami nagyon fura volt, hogy egy kicsit is nyalkas (nem jeges csak olyan +3fokos) uton a 185/55 r15 Continetal ts790 2esben barmikor siman forog (2500as fordulaton is ha padlot nyomok). Illetve az hogy 180 korul meg van egy sebessegfokozat amit kapcsolhatok...

- Termeszetesen a tuningolt 1.4es utan elsokent az alacsony fordulaton meglevo nyomatekkulombseg nagyon erezheto volt. bo 50nel akar docoghetek 5osben anelkul hogy nem szeretne a masina.

- Fogyasztas igy telen szar idoben vegyes uthasznalatban ugy hogy azert neha neha ra is lepek (igaz nem hajtom szet) 8.2 es 8.5 kozott van SzVSzl egy 1.8as motortol ez azert nem rossz.

- Egyebkent minden GSIs dolog jo rajta (ABS ASR Tempomat 4 tarcsafek feszes futomu stb...)

Problemak:

- A motorblokk mozgas nyoman mindenki allandoan mindenhova beler, es elviselhetetlen zajokat okoz.

- A legkondivezetekek nem igazan talaljak a helyuket.

- A legszurohaz a gyari helyre siman befer, de abban a pillanatban ha megmozdul (gazt adsz) nekiverodik a kaszninak, majd nekifeszul es bizonyos fordulatszam felett elvezhetetlenne teszi az autozas mert beszakad a dobhartyad. (a kaszni atveszi a hangot-rezgest) Ez persze orvosolva lesz amint lesz egy kis ido.

- Lehet hogy mar nem a legszurohaz hanem a kipuff csinalja ezt a beremegest, es az lesz hangos. Szoval azt is meg kell nezni.

Egyebkent ez az en megvalosult alomautom meg mindig. IMADOM.

Vasarlasi bajok:

- Az auto gyakorlatilag (karosszeria) nem volt jobban torve mint mondtak amx egy picivel. DE

- Felakadhatott, kifordult a feltengely, es nem csinaltak meg rendesen...

- Nem csereltek a valtoban rendesen tomiteseket, igy 1.5 helyett 0.6 l olaj volt benne ami ugy derult ki hogy a kinyomocsapagynak (50eFt) hangja volt.

- 2 felni kivulrol hibatlan (menet kozben is az, nem raz nem ut stb) de javitva volt, e a belso felen higitoval szeszedve az utanna fujt festeket lathato minden szepen. (csak a gumik levetelekor vettuk eszre a hibat. addig nem.

- jobb ajto cseres volt, mert nem a gyari van rajta. nem volt rajta a porvedo folia.

- Ha valaki autot vesz megint csak ugyan az a kib....t nota. Nezze meg alaposan... de hat en is azt tettem meg is belefutottam problemakba.

Barmi kerdes van szivesen valaszolok ha tudok

Link to comment
Megosztás:

gratula a cuccoshoz Gugu!

a légszűrő kasztnihoz érése szted a beszerelés hibája? meg a kipuff rezonanciája is? és ha jól értem, a mocira szerelt más alkatrészek is odaverődnek gázadásra (motor rezgésére)?

Nos nem mondom, hogy a szerelő hibája inkább a szerelésé. Mert elég rohanva raktuk fel.Kellett már az auto nagyon és rohantunk. De az ilyen hangolások finombeállítások sajna hozzá tartoznak a dologhoz. A probléma hogy semmi időm sincs, otthon sem vagyok csak hétvégenként, így nem tudtam mindent még megcsinálni(tatni)

De nem a motor ér bele az tuti, hanem a csövek a szűrőház meg ilyesmi. Bár már sokkal kevésbé mint eddig.

Szeritnem még egy fél óra igazgatás és minden ok lesz.

Link to comment
Megosztás:

a Morzsa közben elérte a 110ezret, szóval lassan amúgy is rá kell dobni egy nagyobb szervizt. de akkor is félek a motor megbontástól, mert eddig pl. olajat egyáltalán nem evett. szóval még forgatom a fejemben, mit tegyek... többek közt ezért is lenne jó látni a géped, meg hallani a tapasztalatokat. :blink:

Link to comment
Megosztás:

Volt ma az RTL-n a Cool a verda c. műsor.Egy alap Corsát alakítottak át, egy kissé.Nincs v.kinek infója, hogy hol lehetne erről a gépről v.mi képeket levadászni?Nagyon profi lett, eltekintve néhány giccs elemtől.De az belefért még.

74380_1.jpg

Közben találtam képet, de sajnos csak ezt.

Link to comment
Megosztás:

Én egyszer akartam megnézni azt a műsort, egy B Corsát tuningoltak benne, de mikor azzal kezdődött a műsor, hogy az egyik nagyfejű egy jól irányzott rúgással eltávolította a vezetőoldali külső tükröt, akkor olyan ideges lettem, hogy nem bírtam tovább nézni, elkapcsoltam. Sztem Corsarulez meg tudja ezt érteni :blink:

Azóta se nézem...

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

szeretnék leirni egy komolyan megfontolandó dolgot a leültetéssel kapcsolatban:

-fk sport rugot vetten -35/-40mm ültetett a b corsan.

-hihetetlenül javított az uttartáson, meg persze jobban is néz ki, de én a vezetési élmény miatt

döntöttem mellette.

- nem kellenek hozzá sportgátlók jo a gyári is./ igaz egy kicsit lassub csillapitás kellene/

nem ez a lényeg... A LEGFONTOSSAB!!!!! MINDEN KANYARBAN AHOL RÁFÉKEZTEM KICSUSZOTT!!!!!

a hátulja.

mivel terhelés függö a fékeröszabályzó benne ugy érezte mintha kapott volna terhelés a hátsó

tengelyre. ezért ráadta a fékeröt 700nm helyett 1200nm!!!!

szoval csak annyit irok ide hogy erre nagyon figyeljen oda az aki leülteti a vasat, mert

nagyon könnyen fejre lehet állni igy.!!!!!!!!!!!

köszi

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

szeretnék leirni egy komolyan megfontolandó dolgot a leültetéssel kapcsolatban:

-fk sport rugot vetten -35/-40mm ültetett a b corsan.

-hihetetlenül javított az uttartáson, meg persze jobban is néz ki, de én a vezetési élmény miatt

döntöttem mellette.

- nem kellenek hozzá sportgátlók jo a gyári is./ igaz egy kicsit lassub csillapitás kellene/

nem ez a lényeg... A LEGFONTOSSAB!!!!! MINDEN KANYARBAN AHOL RÁFÉKEZTEM KICSUSZOTT!!!!!

a hátulja.

mivel terhelés függö a fékeröszabályzó benne ugy érezte mintha kapott volna terhelés a hátsó

tengelyre. ezért ráadta a fékeröt 700nm helyett 1200nm!!!!

szoval csak annyit irok ide hogy erre nagyon figyeljen oda az aki leülteti a vasat, mert

nagyon könnyen fejre lehet állni igy.!!!!!!!!!!!

köszi

F astraba is van ilyen? :)

Link to comment
Megosztás:

igazatok van a fékeröszabályzóval, vissza lett állítva teljesen,és

megszünt a gond a kanyarokban nem csuszik ki, de csökkent a fékerö!!!!

van a garázsban egy pár első fék egy astra gsi röl.......tácsástol,betétestöl féknyergestöl...

ugy néztem felmegy a gyári helyére........

Link to comment
Megosztás:

igazatok van a fékeröszabályzóval, vissza lett állítva teljesen,és

megszünt a gond a kanyarokban nem csuszik ki, de csökkent a fékerö!!!!

van a garázsban egy pár első fék egy astra gsi röl.......tácsástol,betétestöl féknyergestöl...

ugy néztem felmegy a gyári helyére........

Fel.De akkor búcsúzz el a 13'-as kerekektől, ha vannak! :)

Link to comment
Megosztás:

igazatok van a fékeröszabályzóval, vissza lett állítva teljesen,és

megszünt a gond a kanyarokban nem csuszik ki, de csökkent a fékerö!!!!

van a garázsban egy pár első fék egy astra gsi röl.......tácsástol,betétestöl féknyergestöl...

ugy néztem felmegy a gyári helyére........

kezdj el keményebb gátlok után nézni.... az ültetés nem elég.

Link to comment
Megosztás:

  • 4 weeks later...

Sziasztok,

Tervezem, hogy nyárra veszek alfelnit a gépre, s meg szeretném kérdezni, hogy a 195 50 R15-ös kerék elfér-e gond nélkül egy Njoy kerékdobjában, s hogy esetleges bokkanó esetén nem éri-e el a kasznit.

A felni nagy valószínüséggel 7x15-ös lenne. Remélem az is Ok.

Bocsi a tudatlan kérdésekért, de nem vagyok ezekben biztos.

Várom a választ.

Üdv.:

A.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.