Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Hűtés, fűtés, vízhőfok.


komega

Recommended Posts

Gondoltam csak úgy kíváncsiságból kisavazom a régit, hát ne tudjátok meg milyen olajsár és koksz jön ki belőle. Nincs mit csodálkozni hogy nem volt cirkuláció. Tudni kell hozzá még, hogy anno hengerfejesen vettem a kocsit. Ki tudja meddig jártak olajos vízzel a rendszerben.

Hát igen... ezért lenne jó most egy 0 km-es A Veki, annál mindenre lehetne vigyázni ahogy kell.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Azt produkálja a gépsárkány, hogy felmelegszik a hűtővíz án. Majd bekapcsol a ventillátor, és azután csak akkor áll le, ha leveszem a gyújtást. Viszont a hűtővíz hőmérséklete sem megy le csak éppen 90C° alá, még akkor sem ha 50 km-t megyek, úgy hogy a ventillátor folyamatosan megy.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Azt produkálja a gépsárkány, hogy felmelegszik a hűtővíz ######án. Majd bekapcsol a ventillátor, és azután csak akkor áll le, ha leveszem a gyújtást. Viszont a hűtővíz hőmérséklete sem megy le csak éppen 90C° alá, még akkor sem ha 50 km-t megyek, úgy hogy a ventillátor folyamatosan megy.

Ez így első blikkre termosztát és hőgomba csere. Illetve ha esetleg nálad relézett a venti, akkor az is lehet. Asszem a kései szériákban már volt relé is. (vagy csak a klímásnál?)

Próbáld ki ha megy a venti, és lehúzod a csatit a hőgombáról, akkor leáll e. Ha igen akkor hőgomba.

Bár ha meg valami miatt nagyon melegszik (pl hengerfejes) akkor meg azért megy folyamatosan. Azt is meg lehet álíapítani, meg kell nézni a kiegyenlítőt, ha bugyog benne a víz (illetve fogy) akkor belefúj.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

A termosztátom nincs egy éves (Wahler), bár ez nem jelent semmit.

Na délután megnézem, meg azt is hogy van-e relé, mert kései széria is meg klímás is. :)

Kösz!

Én pont 10 napja cseréltem a hűtőben lévő alsó gombát, mert pont ugyanezt művelte mint a Tiéd.

Megkapta a donorét és tökéletes azóta is.

A termosztátot én nem bántanám, az teszi a dolgát szerintem.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Próbáld ki ha megy a venti, és lehúzod a csatit a hőgombáról, akkor leáll e. Ha igen akkor hőgomba.

Na akkor elsőnek a hőgombát nézem meg.

Én pont 10 napja cseréltem a hűtőben lévő alsó gombát, mert pont ugyanezt művelte mint a Tiéd.

Megkapta a donorét és tökéletes azóta is.

A termosztátot én nem bántanám, az teszi a dolgát szerintem.

Nagyon bízom benne, hogy az a gond. Mert a Típus is ugyanaz. :)

Nekem nincs donor, de ahogy néztem van belőle választék szép számmal, és nem is horror az ára.

Jól gondolom, hogy a pirossal bekarikázot az?

http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2014_1_23_u9bktkn30g.jpg

Lehúztam a csatlakozót, és láss csodát megállt a ventillátor.

Estleg tudsz mondani valami számot vagy tököm tudja mit, amiről beazonosítható? :)

Mert így beszerelve nem sok minden látszik.

Módosítva : fábi
Link to comment
Megosztás:

Annak az a lényege hogy középállásban áll.

Mondjuk pontos méretezés (az ablaktörlőszerkezetnél) és aprólékos beállítás kell hozzá (meg egy Fiat Bravo/Brava/Marea ablaktörlőkar, mert az egyenes, nem hajlított), én valami tizenvalahányszor szedtem le a kart meg raktam vissza mire jó lett, de végül szép függőlegesen állt:

Hello! Érdekelne hogy házilag hogy lehetne vagyis te hogy oldottad meg az egykaros törlőt :) láttam hogy elég régi bejegyzés de hát dokumentálva van :D jah hogy Cali mechanika mennyire különbözik a b corsáéval :)

Módosítva : hening
Képpel idézés.
Link to comment
Megosztás:

Na akkor elsőnek a hőgombát nézem meg.

Nagyon bízom benne, hogy az a gond. Mert a Típus is ugyanaz. :)

Nekem nincs donor, de ahogy néztem van belőle választék szép számmal, és nem is horror az ára.

Jól gondolom, hogy a pirossal bekarikázot az?

http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2014_1_23_u9bktkn30g.jpg

Lehúztam a csatlakozót, és láss csodát megállt a ventillátor.

Estleg tudsz mondani valami számot vagy tököm tudja mit, amiről beazonosítható? :)

Mert így beszerelve nem sok minden látszik.

Igaz leírtam PÜ-ben, de beírom ide is, hátha valakinek szüksége lesz rá:

90376209

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...

Gondoltam csak úgy kíváncsiságból kisavazom a régit, hát ne tudjátok meg milyen olajsár és koksz jön ki belőle. Nincs mit csodálkozni hogy nem volt cirkuláció. Tudni kell hozzá még, hogy anno hengerfejesen vettem a kocsit. Ki tudja meddig jártak olajos vízzel a rendszerben.

Mit használtál a tisztításhoz? Milyen anyagot?

Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...

Hátha valaki tud segiteni. Klímás box lett belerakva a kocsiba, viszont, a levegő elég gyengén jön (4es fokozat kb mint a régi 2en), a fütőmotor pörög, de a levegő nem igen akar jönni. Pollenszürő nincs benne. Valami megoldás rá?

Sajnos nálunk is ez a helyzet. Elég nagy különbség van a 2 kocsi között (klímás, nem klímás).

Mondjuk azért ennyire nem durva, de nagyon érezhető.

Tuti hogy minden cső a helyén?

Link to comment
Megosztás:

Sajnos nálunk is ez a helyzet. Elég nagy különbség van a 2 kocsi között (klímás, nem klímás).

Mondjuk azért ennyire nem durva, de nagyon érezhető.

Tuti hogy minden cső a helyén?

Meglett a probléma. Fordítva forgott a fütőmotor, és azért nem nagyon tolta a levegőt:)

Link to comment
Megosztás:

Az szép, de azt hogy? :)

Ugye itt az előtét ellenállás nem a motoron van rajta, hanem külön és a motor vezetékét rákell dugni. Ha forditva teszed rá , úgy visszafele fog forogni. Én meg nem néztem, hogy merre forog, gondoltam ahogy a régi volt rádugva, ez is úgy jó.

Módosítva : fahee
Link to comment
Megosztás:

Ugye itt az előtét ellenállás nem a motoron van rajta, hanem külön és a motor vezetékét rákell dugni. Ha forditva teszed rá , úgy visszafele fog forogni. Én meg nem néztem, hogy merre forog, gondoltam ahogy a régi volt rádugva, ez is úgy jó.

Azigen :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.