Találtgyerek Elküldve Január16, 2014 Elküldve Január16, 2014 Gondoltam csak úgy kíváncsiságból kisavazom a régit, hát ne tudjátok meg milyen olajsár és koksz jön ki belőle. Nincs mit csodálkozni hogy nem volt cirkuláció. Tudni kell hozzá még, hogy anno hengerfejesen vettem a kocsit. Ki tudja meddig jártak olajos vízzel a rendszerben.
Thor Elküldve Január17, 2014 Elküldve Január17, 2014 On 2014. 01. 16. at 18:33, Találtgyerek írta: Gondoltam csak úgy kíváncsiságból kisavazom a régit, hát ne tudjátok meg milyen olajsár és koksz jön ki belőle. Nincs mit csodálkozni hogy nem volt cirkuláció. Tudni kell hozzá még, hogy anno hengerfejesen vettem a kocsit. Ki tudja meddig jártak olajos vízzel a rendszerben. Hát igen... ezért lenne jó most egy 0 km-es A Veki, annál mindenre lehetne vigyázni ahogy kell.
Bundee Elküldve Január17, 2014 Elküldve Január17, 2014 Akkor okafogyottá válna a fórum, mert nemlennének ilyen gondjai :P On 2014. 01. 17. at 8:20, Thor írta: Hát igen... ezért lenne jó most egy 0 km-es A Veki, annál mindenre lehetne vigyázni ahogy kell.
fábi Elküldve Január21, 2014 Elküldve Január21, 2014 Sziasztok! Azt produkálja a gépsárkány, hogy felmelegszik a hűtővíz án. Majd bekapcsol a ventillátor, és azután csak akkor áll le, ha leveszem a gyújtást. Viszont a hűtővíz hőmérséklete sem megy le csak éppen 90C° alá, még akkor sem ha 50 km-t megyek, úgy hogy a ventillátor folyamatosan megy.
wookie Elküldve Január21, 2014 Elküldve Január21, 2014 On 2014. 01. 21. at 6:58, fábi írta: Sziasztok! Azt produkálja a gépsárkány, hogy felmelegszik a hűtővíz ######án. Majd bekapcsol a ventillátor, és azután csak akkor áll le, ha leveszem a gyújtást. Viszont a hűtővíz hőmérséklete sem megy le csak éppen 90C° alá, még akkor sem ha 50 km-t megyek, úgy hogy a ventillátor folyamatosan megy. Ez így első blikkre termosztát és hőgomba csere. Illetve ha esetleg nálad relézett a venti, akkor az is lehet. Asszem a kései szériákban már volt relé is. (vagy csak a klímásnál?) Próbáld ki ha megy a venti, és lehúzod a csatit a hőgombáról, akkor leáll e. Ha igen akkor hőgomba. Bár ha meg valami miatt nagyon melegszik (pl hengerfejes) akkor meg azért megy folyamatosan. Azt is meg lehet álíapítani, meg kell nézni a kiegyenlítőt, ha bugyog benne a víz (illetve fogy) akkor belefúj. 1
fábi Elküldve Január21, 2014 Elküldve Január21, 2014 A termosztátom nincs egy éves (Wahler), bár ez nem jelent semmit. Na délután megnézem, meg azt is hogy van-e relé, mert kései széria is meg klímás is. :) Kösz!
wookie Elküldve Január21, 2014 Elküldve Január21, 2014 On 2014. 01. 21. at 8:27, fábi írta: A termosztátom nincs egy éves (Wahler), bár ez nem jelent semmit. Na délután megnézem, meg azt is hogy van-e relé, mert kései széria is meg klímás is. :) Kösz! Na, hát a kapcsrajz szerint http://www.vectra16v.com/slp/slp_vectra-calibra_mj95.pdf két relé is van benne, mert hogy két fokozatú a venti. 1
Thor Elküldve Január21, 2014 Elküldve Január21, 2014 On 2014. 01. 21. at 8:27, fábi írta: A termosztátom nincs egy éves (Wahler), bár ez nem jelent semmit. Na délután megnézem, meg azt is hogy van-e relé, mert kései széria is meg klímás is. :) Kösz! Én pont 10 napja cseréltem a hűtőben lévő alsó gombát, mert pont ugyanezt művelte mint a Tiéd. Megkapta a donorét és tökéletes azóta is. A termosztátot én nem bántanám, az teszi a dolgát szerintem. 1
fábi Elküldve Január21, 2014 Elküldve Január21, 2014 (edited) On 2014. 01. 21. at 8:14, wookie írta: Próbáld ki ha megy a venti, és lehúzod a csatit a hőgombáról, akkor leáll e. Ha igen akkor hőgomba. Na akkor elsőnek a hőgombát nézem meg. On 2014. 01. 21. at 11:25, Thor írta: Én pont 10 napja cseréltem a hűtőben lévő alsó gombát, mert pont ugyanezt művelte mint a Tiéd. Megkapta a donorét és tökéletes azóta is. A termosztátot én nem bántanám, az teszi a dolgát szerintem. Nagyon bízom benne, hogy az a gond. Mert a Típus is ugyanaz. :) Nekem nincs donor, de ahogy néztem van belőle választék szép számmal, és nem is horror az ára. Jól gondolom, hogy a pirossal bekarikázot az? http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2014_1_23_u9bktkn30g.jpg Lehúztam a csatlakozót, és láss csodát megállt a ventillátor. Estleg tudsz mondani valami számot vagy tököm tudja mit, amiről beazonosítható? :) Mert így beszerelve nem sok minden látszik. Módosítva Január23, 2014 : fábi
Corsa B Caravan Elküldve Január26, 2014 Elküldve Január26, 2014 (edited) On 2010. 07. 09. at 13:59, tgabika76 írta: Annak az a lényege hogy középállásban áll. Mondjuk pontos méretezés (az ablaktörlőszerkezetnél) és aprólékos beállítás kell hozzá (meg egy Fiat Bravo/Brava/Marea ablaktörlőkar, mert az egyenes, nem hajlított), én valami tizenvalahányszor szedtem le a kart meg raktam vissza mire jó lett, de végül szép függőlegesen állt: Hello! Érdekelne hogy házilag hogy lehetne vagyis te hogy oldottad meg az egykaros törlőt :) láttam hogy elég régi bejegyzés de hát dokumentálva van :D jah hogy Cali mechanika mennyire különbözik a b corsáéval :) Módosítva Január26, 2014 : hening Képpel idézés.
tgabika76 Elküldve Január26, 2014 Elküldve Január26, 2014 Sajnos fogalmam sincs hogy a Cali mechanika mennyire különbözik a Corsáétól, de előbbihez valahol megvolt nekem a leírás hogy hogyan kell módosítani (egy helyen kivágni a rudazatból, máshol meg beletoldani) ahhoz hogy működjön.
Thor Elküldve Január26, 2014 Elküldve Január26, 2014 On 2014. 01. 21. at 13:29, fábi írta: Na akkor elsőnek a hőgombát nézem meg. Nagyon bízom benne, hogy az a gond. Mert a Típus is ugyanaz. :) Nekem nincs donor, de ahogy néztem van belőle választék szép számmal, és nem is horror az ára. Jól gondolom, hogy a pirossal bekarikázot az? http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2014_1_23_u9bktkn30g.jpg Lehúztam a csatlakozót, és láss csodát megállt a ventillátor. Estleg tudsz mondani valami számot vagy tököm tudja mit, amiről beazonosítható? :) Mert így beszerelve nem sok minden látszik. Igaz leírtam PÜ-ben, de beírom ide is, hátha valakinek szüksége lesz rá: 90376209 1
SEH Krisz Elküldve Február11, 2014 Elküldve Február11, 2014 On 2014. 01. 16. at 18:33, Találtgyerek írta: Gondoltam csak úgy kíváncsiságból kisavazom a régit, hát ne tudjátok meg milyen olajsár és koksz jön ki belőle. Nincs mit csodálkozni hogy nem volt cirkuláció. Tudni kell hozzá még, hogy anno hengerfejesen vettem a kocsit. Ki tudja meddig jártak olajos vízzel a rendszerben. Mit használtál a tisztításhoz? Milyen anyagot?
fahee Elküldve Március16, 2014 Elküldve Március16, 2014 Hátha valaki tud segiteni. Klímás box lett belerakva a kocsiba, viszont, a levegő elég gyengén jön (4es fokozat kb mint a régi 2en), a fütőmotor pörög, de a levegő nem igen akar jönni. Pollenszürő nincs benne. Valami megoldás rá?
Thor Elküldve Március16, 2014 Elküldve Március16, 2014 On 2014. 03. 16. at 1:47, fahee írta: Hátha valaki tud segiteni. Klímás box lett belerakva a kocsiba, viszont, a levegő elég gyengén jön (4es fokozat kb mint a régi 2en), a fütőmotor pörög, de a levegő nem igen akar jönni. Pollenszürő nincs benne. Valami megoldás rá? Sajnos nálunk is ez a helyzet. Elég nagy különbség van a 2 kocsi között (klímás, nem klímás). Mondjuk azért ennyire nem durva, de nagyon érezhető. Tuti hogy minden cső a helyén?
fahee Elküldve Március17, 2014 Elküldve Március17, 2014 On 2014. 03. 16. at 20:28, Thor írta: Sajnos nálunk is ez a helyzet. Elég nagy különbség van a 2 kocsi között (klímás, nem klímás). Mondjuk azért ennyire nem durva, de nagyon érezhető. Tuti hogy minden cső a helyén? Meglett a probléma. Fordítva forgott a fütőmotor, és azért nem nagyon tolta a levegőt:)
Thor Elküldve Március17, 2014 Elküldve Március17, 2014 On 2014. 03. 17. at 21:17, fahee írta: Meglett a probléma. Fordítva forgott a fütőmotor, és azért nem nagyon tolta a levegőt:) Az szép, de azt hogy? :)
fahee Elküldve Március18, 2014 Elküldve Március18, 2014 (edited) On 2014. 03. 17. at 21:34, Thor írta: Az szép, de azt hogy? :) Ugye itt az előtét ellenállás nem a motoron van rajta, hanem külön és a motor vezetékét rákell dugni. Ha forditva teszed rá , úgy visszafele fog forogni. Én meg nem néztem, hogy merre forog, gondoltam ahogy a régi volt rádugva, ez is úgy jó. Módosítva Március18, 2014 : fahee
Thor Elküldve Március18, 2014 Elküldve Március18, 2014 On 2014. 03. 18. at 7:34, fahee írta: Ugye itt az előtét ellenállás nem a motoron van rajta, hanem külön és a motor vezetékét rákell dugni. Ha forditva teszed rá , úgy visszafele fog forogni. Én meg nem néztem, hogy merre forog, gondoltam ahogy a régi volt rádugva, ez is úgy jó. Azigen :)
wookie Elküldve Március18, 2014 Elküldve Március18, 2014 Egyáltalán hogyan lehetséges fordítva bedugni?
fahee Elküldve Március18, 2014 Elküldve Március18, 2014 (edited) On 2014. 03. 18. at 12:40, wookie írta: Egyáltalán hogyan lehetséges fordítva bedugni? Van két lába az ellenállásnak, és van két vezetéked kis saruval a végén. Igy a pozitiv-negativot feltudod cserélni. Módosítva Március18, 2014 : fahee
Thor Elküldve Március19, 2014 Elküldve Március19, 2014 On 2014. 03. 18. at 18:42, fahee írta: Van két lába az ellenállásnak, és van két vezetéked kis saruval a végén. Igy a pozitiv-negativot feltudod cserélni. És milyen a másik?
fahee Elküldve Március20, 2014 Elküldve Március20, 2014 On 2014. 03. 19. at 13:35, Thor írta: És milyen a másik? Az pedig egybe van a motorral. Ezen más a ventilátor, ez a fajta van a nem klímás vectrákban. 1
Recommended Posts