Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Elküldve

szaisztok,és üdv mindenkinek! c20ne motorom van és hasonlo problémákal közködök mint itt már egy jó páran,mégpedig nem megy fel 90c-ra a vizem! vettem thermosztátot ujat és jó minöségüt "állitolag" és beszereltem nem megy feljeb csak az elsö csik-ig,ha bár a termosztát 92c-fokos.de ez nem lenne baj hogy nem megy feljeb csak olyan rossz a fütés bent hogy még nincs is kemény minusz mégis hideg van bent.nem tudom mi lehet vele.minden rendben,minden jó aztán mégse jó.tán opel betegség?vagy amit árulnak "gyári cuccok" nem is anyira gyári?. kérlek ha tudtok segitsetek,van egy 2 éves lányom és nem szivesen viszem ezzel az autoval mert kell 15km mire lagyost fuj.,aztán mire némi langyoság lenne már oda értem a tethelyre! :) köszönöma válaszokat elöre

Elküldve
  On 2013. 11. 28. at 16:42, darius77 írta:

szaisztok,és üdv mindenkinek! c20ne motorom van és hasonlo problémákal közködök mint itt már egy jó páran,mégpedig nem megy fel 90c-ra a vizem! vettem thermosztátot ujat és jó minöségüt "állitolag" és beszereltem nem megy feljeb csak az elsö csik-ig,ha bár a termosztát 92c-fokos.de ez nem lenne baj hogy nem megy feljeb csak olyan rossz a fütés bent hogy még nincs is kemény minusz mégis hideg van bent.nem tudom mi lehet vele.minden rendben,minden jó aztán mégse jó.tán opel betegség?vagy amit árulnak "gyári cuccok" nem is anyira gyári?. kérlek ha tudtok segitsetek,van egy 2 éves lányom és nem szivesen viszem ezzel az autoval mert kell 15km mire lagyost fuj.,aztán mire némi langyoság lenne már oda értem a tethelyre! :) köszönöma válaszokat elöre

Hali!

100 vagy 110-es órád van? Ha utóbbi, akkor annál gyárilag a 90 alatti vonal a valós 90fok, ezt gyárilag elcseszték.

Egyébként 15km alatt nem is fog bemelegedni az autó. Én egészen addig nem is szoktam fűteni, míg a mutató el nem éri az üzemi hőfokot, (persze az olaj ekkor még bőven nem üzemmeleg), addig pedig inkább egy fokozattal lejjebb megyek, mint ahogy egyébként szoktam, szal pl 50-nél nem 4-esben, hanem hármasban, hogy pörögjön a motor kicsit többet, (még az üzemszerű tartományban, olan 3000 körül) s így melegszik be a leghamarabb.

  • Like 1
Elküldve
  On 2013. 11. 28. at 16:51, wookie írta:

Hali!

100 vagy 110-es órád van? Ha utóbbi, akkor annál gyárilag a 90 alatti vonal a valós 90fok, ezt gyárilag elcseszték.

Egyébként 15km alatt nem is fog bemelegedni az autó. Én egészen addig nem is szoktam fűteni, míg a mutató el nem éri az üzemi hőfokot, (persze az olaj ekkor még bőven nem üzemmeleg), addig pedig inkább egy fokozattal lejjebb megyek, mint ahogy egyébként szoktam, szal pl 50-nél nem 4-esben, hanem hármasban, hogy pörögjön a motor kicsit többet, (még az üzemszerű tartományban, olan 3000 körül) s így melegszik be a leghamarabb.

köszönöm a gyors válaszod. am 110 az orám. megprobálom a tanácsod szerint. csak azért értetlenkedtem evel a dologgal,mert tesomnak 1.4 16v astrája van és abban olyan a fütés hogy ingbe gatya nélkül is lehetne minuszokban autozni. :) köszönöm a választ.

Elküldve
  On 2013. 11. 28. at 17:19, darius77 írta:

köszönöm a gyors válaszod. am 110 az orám. megprobálom a tanácsod szerint. csak azért értetlenkedtem evel a dologgal,mert tesomnak 1.4 16v astrája van és abban olyan a fütés hogy ingbe gatya nélkül is lehetne minuszokban autozni. :) köszönöm a választ.

Érdemes lehet átmosni a rendszert, meg kitakarítani a fűtőradiátor környékét, mert a nagyon rozsdás lé, meg az elkoszolódott fűtőradiátor az eléggé haza tudja vágni a fűtést. Viszont 15km alatt még a jó rendszer se melegszik be. Valamennyi fűtés nyilván lesz, de az üzemi hőfok olyankor még messze van, a kellemes átmelegedett utastér meg méginkább.

  • Like 1
Elküldve
  On 2013. 11. 29. at 7:13, isi írta:

Nekem is van ilyen, mind a két taposónál, nem klímás a kocsi.

ez nem a hideg éghajlatra való veciknél volt mint hátsó lábmelegítő? az enyémben is van (svájci volt).

ja, klímás akkor mindegy :blush:

Elküldve
  On 2013. 12. 02. at 12:40, andris_C14NZ írta:

ez nem a hideg éghajlatra való veciknél volt mint hátsó lábmelegítő? az enyémben is van (svájci volt).

ja, klímás akkor mindegy :blush:

Miért a hideget nem jó nyomatni a lábra + 40 fokban ? :D :D :D

Elküldve

A hátsó lábfűtés nem csak a nagyon hideg, vagy a nagyon meleg tájakon hasznos. Amúgy bármiben volt, amibe kérték. Az enyémben nem, úgyhogy betettem, de elég nagy szopás volt. Elspóroltam a műszerfalkiszedést, meg a fűtésbox cserét, (a simán nincs meg a kis leffentyű, ami hátra engedi a levegőt) plusz a szőnyeg alatti szivacs is más ennél. Majd ha megy be a bézs műszerfal akkor már megcsinálom rendesen. Igazából rendesen megcsinálni sem több idő, mint összekókányolni.

Egyébként nagyon szeretem, megérte betenni, mert ha még egyedül is utazom, de sokkal jobban lehet kifűteni vele az utasteret, nem fázik az ember háta, és hamarabb bemelegszik az egész utastér.

Elküldve

Végre rávettem magam és igényesen ledugaszoltam a fűtésrendszer féregjáratát.
Sok helyen van ilyen fekete szivaccsal bélelve a rendszer? Ahogy piszkáltam ott a dolgokat és bekapcsoltam a szellőzőt, úgy beterített szivacsporral mint moszkvát a hóesés. Nektek is így mállik szét?

Elküldve
  On 2013. 12. 04. at 14:09, Bundee írta:

Végre rávettem magam és igényesen ledugaszoltam a fűtésrendszer féregjáratát.

Sok helyen van ilyen fekete szivaccsal bélelve a rendszer? Ahogy piszkáltam ott a dolgokat és bekapcsoltam a szellőzőt, úgy beterített szivacsporral mint moszkvát a hóesés. Nektek is így mállik szét?

Én szétszedtem a középső rács mögötti átvezetőt, mert szét volt benne porladva a szivacs. Ragasztottam bele olyan szigetelő habot, amit a laminált padló alá szoktak tenni. Teljesen jó lett, csak lehetett volna bele tenni még egy réteget, legalább a végeinél, mert így nem passzentos sem a fűtésboxnál, sem a rácsnál. De majd jövőre megint szétszedem.

  • 2 weeks later...
Elküldve

hello mindenkinek segitséget kérnék ojan problémám van hogy még a nyáron kicseréltem a thermostátot a tc4ee1 1.7td isuzumban és sajnos nem figyeltem meg mijen pozicioban raktam vissza az ujjat és mostanában nem nagyon akar felmenni a viz csak 80 fok köré nemtudom számit e hogy ha véletlenül forditva tettem be az uj thermosztátot vagy lehet hogy nemis lehet forditva berakni csak simán szar a thermosztát?

Elküldve
  On 2013. 12. 20. at 8:49, tommy1840 írta:

hello mindenkinek segitséget kérnék ojan problémám van hogy még a nyáron kicseréltem a thermostátot a tc4ee1 1.7td isuzumban és sajnos nem figyeltem meg mijen pozicioban raktam vissza az ujjat és mostanában nem nagyon akar felmenni a viz csak 80 fok köré nemtudom számit e hogy ha véletlenül forditva tettem be az uj thermosztátot vagy lehet hogy nemis lehet forditva berakni csak simán szar a thermosztát?

A dízelt nem ismerem, de a benzinesnél nem tudod fordítva betenni. Mondjuk igazából mindegy. Milyet vettél bele?

Wahlert érrdemes, a többi csak pénzkidobás.

Elküldve
  On 2013. 12. 20. at 8:49, tommy1840 írta:

hello mindenkinek segitséget kérnék ojan problémám van hogy még a nyáron kicseréltem a thermostátot a tc4ee1 1.7td isuzumban és sajnos nem figyeltem meg mijen pozicioban raktam vissza az ujjat és mostanában nem nagyon akar felmenni a viz csak 80 fok köré nemtudom számit e hogy ha véletlenül forditva tettem be az uj thermosztátot vagy lehet hogy nemis lehet forditva berakni csak simán szar a thermosztát?

Hali.Én már cseréltem, de szerintem se tudod forditva betenni

  • 2 weeks later...
Elküldve

Valaki cserélt már klimás fütőradiátort? Vettem egy másikat, Nissens-t. Ez viszont laposabb, mint a gyári, lötyög a boxban, és a fedelet se lehet rátenni.
Ma voltam 2 helyen is, hogy GM szám alapján nézzenek, de se az Unixban, se a Bárdi adatbázisban nem találtak ilyen számot. Rendeltem egy másik márkát, megnézésre, de méretek alapján ez is alacsonyabb lesz.
A gyári GM szám: 90306403, 90347557

Tud valaki valami okosat mondani?

http://kepfeltoltes.hu/140102/DSC_0518_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Elküldve
  On 2014. 01. 02. at 15:34, fahee írta:

Valaki cserélt már klimás fütőradiátort? Vettem egy másikat, Nissens-t. Ez viszont laposabb, mint a gyári, lötyög a boxban, és a fedelet se lehet rátenni.

Ma voltam 2 helyen is, hogy GM szám alapján nézzenek, de se az Unixban, se a Bárdi adatbázisban nem találtak ilyen számot. Rendeltem egy másik márkát, megnézésre, de méretek alapján ez is alacsonyabb lesz.

A gyári GM szám: 90306403, 90347557

Tud valaki valami okosat mondani?

http://kepfeltoltes.hu/140102/DSC_0518_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Mekkorák az eredeti méretei?

Bardinál ezt írják:

Szélesség: 178-195 mm

Magasság: 175-176 mm

Vastagság: 40 mm

  • Like 1
Elküldve
  On 2014. 01. 06. at 11:09, Thor írta:

Mekkorák az eredeti méretei?

Bardinál ezt írják:

Szélesség: 178-195 mm

Magasság: 175-176 mm

Vastagság: 40 mm

Köszi, de már sikerült megoldani. J.Deus márkának a méretei jók lettek, bár a tömités nem passzolt, ugy hogy dupla lett belerakva, most jónak tünik.

Elküldve

Üdvözlök Mindenkit!

Kérlek segítsetek nekem fűtés ügyben! Nem akarok "Off,, lenni lehet hogy valaki már leírta ezt a hiba jelenséget, de nem találtam ilyent igaz nem is olvastam végig mindent.Talán egy hasonló volt, de az diesel motoros veki volt, és annak sem találtam mit válaszoltatok neki.

A probléma a következő: c20xe motoros vectrám van klímás. Csak langyos levegőt fúj. A terelő lapát lezár rendesen, nem jön fars hideg, a termosztát jó,a vízhőfok 80-90fok menetközben. Álló helyzetben a víz felmegy kb.100 fok-ig a hűtőventi kapcsol rendesen , de a fűtés nem melegszik, pedig már jó meleg a motor. Csak akkor tapasztalok melegedést ha belsőkeringetésre kapcsolom a fűtést, Akkor jó meleg a levegő, de az előző 8 szelepes vekimhez képest nudli. Az leégette a kezem. A fűtőradiátort kivettem tavaly nyáron kimostam, az tiszta. Valakinek van valami használható ötlete? Nagyon megköszönném!!

Üdv!

Elküldve
  On 2014. 01. 10. at 23:19, Találtgyerek írta:

Üdvözlök Mindenkit!

Kérlek segítsetek nekem fűtés ügyben! Nem akarok "Off,, lenni lehet hogy valaki már leírta ezt a hiba jelenséget, de nem találtam ilyent igaz nem is olvastam végig mindent.Talán egy hasonló volt, de az diesel motoros veki volt, és annak sem találtam mit válaszoltatok neki.

A probléma a következő: c20xe motoros vectrám van klímás. Csak langyos levegőt fúj. A terelő lapát lezár rendesen, nem jön fars hideg, a termosztát jó,a vízhőfok 80-90fok menetközben. Álló helyzetben a víz felmegy kb.100 fok-ig a hűtőventi kapcsol rendesen , de a fűtés nem melegszik, pedig már jó meleg a motor. Csak akkor tapasztalok melegedést ha belsőkeringetésre kapcsolom a fűtést, Akkor jó meleg a levegő, de az előző 8 szelepes vekimhez képest nudli. Az leégette a kezem. A fűtőradiátort kivettem tavaly nyáron kimostam, az tiszta. Valakinek van valami használható ötlete? Nagyon megköszönném!!

Üdv!

Nem lehet hogy folyamatosan megy a klíma?

  • Like 1
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.