sanyi71 Elküldve Február11, 2013 Megoszt Elküldve Február11, 2013 Sziasztok.Tudna nekem valaki abba segíteni hogy van egy 1,6 8 szelepes c16nz motorkódos vectrám.A vízhőfok alig mozdul ki a kék mezőből már vettem bele gyári új wahler termosztátot és nem lett jobb a fűtésem a mutató megáll az első vonal alatt ha letakarom a hűtöt akkor egy hajszállal jobb de majdnem fázok az autóba mi lehet a probléma előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Február11, 2013 Megoszt Elküldve Február11, 2013 sziasztok! Kb. 4 hónap telt el a csodálatos wahler termosztátra cserélés óta és véget is szakadt az idillnek. Nem értem mi a gond, tavaly olcsót vettem bele kb. 3-4 hónapot húzta ráfogtam, hogy olcsó azért adta meg magát. Most direkt megvettem a legdrágábbat, wahler márkát (ja bocsi a legdrágább a Calorstat by Vernet) és ez idáig tökéletes volt, most megint csak hűtőtakaróval éri el a ~75-80 fokot. Mi lehet a problém? Pont kifogtam egy selejtest vagy mi az isten? Milyen állagú a hűtőfolyadékod? Milyen fagyálló van benne? Szerintem itt keresendő a probléma gyökere... Legalábbis egy B Vekinél az volt a megoldás, hogy átmostuk az egészet (hűtőt, blokkot, összes csövet). Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Február11, 2013 Megoszt Elküldve Február11, 2013 Milyen állagú a hűtőfolyadékod? Milyen fagyálló van benne? Szerintem itt keresendő a probléma gyökere... Legalábbis egy B Vekinél az volt a megoldás, hogy átmostuk az egészet (hűtőt, blokkot, összes csövet). Silvers "rózsaszín" alu hűtőhöz valót használok. Állaga olyan mint mikor beöntöttem semmi dszuva, mintha most öntöttem volna a flakonból. Link to comment Megosztás: More sharing options...
h.adam92 Elküldve Február11, 2013 Megoszt Elküldve Február11, 2013 Igazából nekem még sosem kapcsolt a hűtő venti:D Ennyi erővel bőven elég az olcsót is megvenni. Kicsit húzós azért 3-4 havonta kidobni 6-7ezer forintokat termosztátra, mert az enyémbe ennyibe kerül, még akkor is ha olcsóbban hozzá tudok jutni. Enyémbe meg 10500 egy termosztát :\ Link to comment Megosztás: More sharing options...
karol001 Elküldve Február11, 2013 Megoszt Elküldve Február11, 2013 hello! a hűtő ventilátoron ez a csati mi lehet? http://kepfeltoltes.hu/view/130211/20130211129_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Február11, 2013 Megoszt Elküldve Február11, 2013 Enyémbe meg 10500 egy termosztát :\ Már keresem az alternatívát :) Csak időm nem volt még összehasonlítani a kiszedett termosztátot (a belsejét), hátha lesz olcsóbban új. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Február11, 2013 Megoszt Elküldve Február11, 2013 Silvers "rózsaszín" alu hűtőhöz valót használok. Állaga olyan mint mikor beöntöttem semmi dszuva, mintha most öntöttem volna a flakonból. Az faxa :( Akkor passz sajnos... Link to comment Megosztás: More sharing options...
h.adam92 Elküldve Február11, 2013 Megoszt Elküldve Február11, 2013 hello! a hűtő ventilátoron ez a csati mi lehet? http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg Táp csatija szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Február11, 2013 Megoszt Elküldve Február11, 2013 hello! a hűtő ventilátoron ez a csati mi lehet? http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg Ahogy Ádám mondja, azon kapja delejt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mester1982 Elküldve Február16, 2013 Megoszt Elküldve Február16, 2013 (edited) Nekem már volt "szerencsém" a radiátor kiműtéséhez és visszaszereléséhez. Tessék pár kép. A váltóbox és a középkonzol kibontása után. A fűtőventinél a motortérben van 4 csavar és 1 lejjebb középen, azokat is lazítsd ki. ;) A 4 csavart vedd ki a sarkain. A radiátort megbillented lefelé és kihúzod. Előtte a motortéri bilincseket vedd le és csövet is húzd le a csonkról. Ilyen is lehet benne. <_< Köszönöm a hozzászólásodat és a mellékelt képeket ezek alapján cseréltem a radiátort Köszönöm Módosítva Február16, 2013 : hening Képpel idézés, és össze is vontam a két hsz-át. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pokosdavid Elküldve Február26, 2013 Megoszt Elküldve Február26, 2013 Sziasztok. A napokban történt, hogy hiába kapcsolom be a fűtést nem kezdi el befújni a levegőt.A ventillátorral lehet valami probléma?Volt hogy menet közben néha bekapcsolt, de volt hogy csak hideget fújt, tegnap meg már egyáltalán nem fújt.Valami ötlet? Köszönöm előre is ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Február26, 2013 Megoszt Elküldve Február26, 2013 Én a helyedben megnézném az előtétellenállás csatlakozóját (a rozsdás résznél lesz jobbra). https://lh6.googleusercontent.com/-xBsltw33eyI/THqpXwnkEHI/AAAAAAAAEok/WJrDGS6nlqQ/s1024/DSCF0364.JPG https://lh3.googleusercontent.com/-sisYWKHUTJA/TpnGodA0GQI/AAAAAAAAFfU/jD7cRyHLONY/s1024/DSCF2767.JPG Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Március10, 2013 Megoszt Elküldve Március10, 2013 Köszönöm a hozzászólásodat és a mellékelt képeket ezek alapján cseréltem a radiátort Köszönöm Örülök, hogy segíthettem. :icon13: Link to comment Megosztás: More sharing options...
h.adam92 Elküldve Március18, 2013 Megoszt Elküldve Március18, 2013 Ma arra lettem figyelmes, hogy klímát be akartam kapcsolni egy kicsit átjáratni. És hát, itt jött a gond, hogy nem kapcsol. Alapjáratot emeli, de maga a kapcsoló nem világít, és nem is húzza rá a kompresszoron a mágnest. Töltőcsőbe benn a golyót megnyomtam, és jön belőle a gáz rendesen. Amúgy a kompresszor 1éves sincs(teljesen új) szárítószűrő is új benn. Vagy kevés lehet a gáz a rendszerben? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Március18, 2013 Megoszt Elküldve Március18, 2013 Ma arra lettem figyelmes, hogy klímát be akartam kapcsolni egy kicsit átjáratni. És hát, itt jött a gond, hogy nem kapcsol. Alapjáratot emeli, de maga a kapcsoló nem világít, és nem is húzza rá a kompresszoron a mágnest. Töltőcsőbe benn a golyót megnyomtam, és jön belőle a gáz rendesen. Amúgy a kompresszor 1éves sincs(teljesen új) szárítószűrő is új benn. Vagy kevés lehet a gáz a rendszerben? Azt hiszem +7 fok alatt nem kapcsol be,vagy +4 ? Legalábbis az Astrán így van.Nem tudom nálatok hány fok volt ma,de nálunk csak 5. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezabalint Elküldve Április6, 2013 Megoszt Elküldve Április6, 2013 Sziasztok! Tudna nekem valaki segíteni abban a kérdésben, hogy c20ne klíma nélküli vectrában hogy kezdjem a hiba keresést ha nem kapcsol be a ventilátor kellőképpen 92 foknál. A termosztát 2 hónapja lett cserélve. A ventilátor motorja körül ugyan rozsdás és elég nehezen lehet elforgatni.. Hiba lehetőség ötletek? Üdv. Géza Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április6, 2013 Megoszt Elküldve Április6, 2013 A ventillátornak nem kell 92°-nál kapcsolnia, az a termosztát nyitási hőmérséklete. A venti kb. 105°C-nál kapcsol, és a hűtő oldalába becsavart hőkapcsoló vezérli. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezabalint Elküldve Április6, 2013 Megoszt Elküldve Április6, 2013 Ha jól értelmezem akkor 2 db hiba lehetőség van ez esetben: -hibás a jeladó -hibás a venti Felmerülhet probléma a vezetékkel esetleg az aksi minősége miatt? Konkrétan az alkatrész elég rozsdás, próbáltam kézzel megforgatni és elég nehézkesen forog, a csatlakozója pedig olajas. Hogyan tudnám tesztelni az alkatrészeket, hogy megbizonyosodjak róla hogy mi a gond? Üdv, Géza Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április6, 2013 Megoszt Elküldve Április6, 2013 Rövidre kell zárni az előbb említett hőkapcsoló vezetékét. Ha a venti jó, akkor azonnal el kell indulnia (gyújtáson természetesen). Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezabalint Elküldve Április6, 2013 Megoszt Elküldve Április6, 2013 Tudnál útmutatást adn nekem ehhez a rövidre záráshoz? Próbáltam az akksira kötni a ventit de szerintem nem kellőképpen és nem is moccant. Rövidre kell zárni az előbb említett hőkapcsoló vezetékét. Ha a venti jó, akkor azonnal el kell indulnia (gyújtáson természetesen). Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Április7, 2013 Megoszt Elküldve Április7, 2013 Tök egyszrű, a hőgombáról lehúzod a csatit, és a két érintkezőt összekötöd. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezabalint Elküldve Április7, 2013 Megoszt Elküldve Április7, 2013 Köszi a gyors válaszokat, mostmár csak az van hátra, hogy hol keressem ezt az érzékelőt. A hűtő melyik részén van? Tök egyszrű, a hőgombáról lehúzod a csatit, és a két érintkezőt összekötöd. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Április7, 2013 Megoszt Elküldve Április7, 2013 Ha szemben állsz a motortérrel akkor bal lent. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezabalint Elküldve Április7, 2013 Megoszt Elküldve Április7, 2013 És onnan a vezeték merre kell vezessen? Ha szemben állsz a motortérrel akkor bal lent. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezabalint Elküldve Április7, 2013 Megoszt Elküldve Április7, 2013 Nézelődtem ott és nincs semmilyen vezeték ami kijönne onnan, gondolom így képtelen jelet adjon a ventilátornak. És onnan a vezeték merre kell vezessen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts