Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Az Unix webshopjában láttam, a motorkódod alapján kidob 1 Behr-Hella radiátort 13535 ft-ért.

Ez legalább új. Kérdezz rá. :lol:

Néztem, köszi, de sajnos ez is a nemklímáshoz való.. :\ Enyémbe ami jó az 40-60ezer között mozog unix-bárdinál.. alkatresz.eu oldalon találtam egy cikkszámos keresést, beírtam a gyári cikkszámát: 1618004 et és ott van 18500ért. Hétfőn felhívom őket és akkor megrendelem.

Elküldve
Ma délutánra lesz radiátor potom 29ezer forintért.. :lol:

Ijjh. Az igen. :S

Nekem most reggelente 19-est dobálja és le is áll. De csak reggel és az első 4-5 indításig, utána már megy rendesen.

Neked hogy kezdte a hülyeséget ez a jeladó?

Elküldve
Ijjh. Az igen. :S

Nekem most reggelente 19-est dobálja és le is áll. De csak reggel és az első 4-5 indításig, utána már megy rendesen.

Neked hogy kezdte a hülyeséget ez a jeladó?

Nekem úgy kezdte hogy menet közbe ha 5ezerig kipörgettem akkor dobálta.. Ha még gyári a jeladó, akkor a kábelét nagyon óvatosan mozgasd, meg szó szerint eltörhet rajta a szigetelés, és akkor totál kuka tényleg, mert összeér benn a 3szál.. Enyémbe bárditól kedvezménnyel 18ezer volt a hella főtengely jeladó(más nincs is hozzá), azóta tökéletes! Kopp-kopp :lol: Amúgy most mondom, ha klímás a géped, nagyon nagyon nagyon és még annális nagyobb szpás kicserélni ;) Keresek a régiről képet lefényképezem és felteszem, megmutatom milyen volt az enyémbe :)

Elküldve

Hülye egy valami ez az opel.. Városba ha pl. lassan haladsz a forgalommal, sok lámpa, stb. (Győr) akkor mindig felmegy a víz, és szinte folyamat kapcsolgat a hűtőventi, hosszútávon meg kell neki 15km mire felmegy 90, és akkor nyit a termosztát, és azonnal lemegy a kék és a 90közé a mutató. Szal nem értem :lol:

Elküldve
Nekem úgy kezdte hogy menet közbe ha 5ezerig kipörgettem akkor dobálta.. Ha még gyári a jeladó, akkor a kábelét nagyon óvatosan mozgasd, meg szó szerint eltörhet rajta a szigetelés, és akkor totál kuka tényleg, mert összeér benn a 3szál.. Enyémbe bárditól kedvezménnyel 18ezer volt a hella főtengely jeladó(más nincs is hozzá), azóta tökéletes! Kopp-kopp :lol: Amúgy most mondom, ha klímás a géped, nagyon nagyon nagyon és még annális nagyobb szpás kicserélni ;) Keresek a régiről képet lefényképezem és felteszem, megmutatom milyen volt az enyémbe :)

Klímás :)

Nekem menet közben nincs gond.

Idáig van Hella 20000-ért, VDO (gyári) 25000-ért, de még megkérdezek pár emberkét.

Sajna már akkor le volt morzsolódva külső burkolata a kábelnek amikor megvettem (szigetelőszalag póver), eddig bírta szegény. Mit is akarok 16 évnyi szolgálat után.

Elküldve
Hülye egy valami ez az opel.. Városba ha pl. lassan haladsz a forgalommal, sok lámpa, stb. (Győr) akkor mindig felmegy a víz, és szinte folyamat kapcsolgat a hűtőventi, hosszútávon meg kell neki 15km mire felmegy 90, és akkor nyit a termosztát, és azonnal lemegy a kék és a 90közé a mutató. Szal nem értem :lol:

De legalább nem főzi meg magát ;)

  • 1 month later...
Elküldve

üdv az enyém egy apró kis probléma remélem :rolleyes: vectra 1993 4.havi. c20ne van ugye a fjmagasságban lévő befúvó egység. na most ezzel az a baj, hogy hiába nyitom ki, egy deka levegő nem jön ki rajta. nagy mutatvány volna ezt megcsinálnom magamnak, ugy hogy az első autó,m tehát nagy tapasztalatom nincs benne? vagy inkább neki se álljak.

Elküldve
üdv az enyém egy apró kis probléma remélem :huh: vectra 1993 4.havi. c20ne van ugye a fjmagasságban lévő befúvó egység. na most ezzel az a baj, hogy hiába nyitom ki, egy deka levegő nem jön ki rajta. nagy mutatvány volna ezt megcsinálnom magamnak, ugy hogy az első autó,m tehát nagy tapasztalatom nincs benne? vagy inkább neki se álljak.

Egy picit érthetőbben fogalmazz légyszi, mert nem igazán lehet érteni hogy mit szeretnél kérdezni! Az írásjelek eléggé össze-vissza vannak... :rolleyes:

Elküldve
üdv az enyém egy apró kis probléma remélem :rolleyes: vectra 1993 4.havi. c20ne van ugye a fjmagasságban lévő befúvó egység. na most ezzel az a baj, hogy hiába nyitom ki, egy deka levegő nem jön ki rajta. nagy mutatvány volna ezt megcsinálnom magamnak, ugy hogy az első autó,m tehát nagy tapasztalatom nincs benne? vagy inkább neki se álljak.

A középső szellőzőre gondolsz? A venti megy ilyenkor?

A szélsőkön jön a levegő rendesen?

Tudod állítani, hogy alul-felül?

Elküldve
A középső szellőzőre gondolsz? A venti megy ilyenkor?

A szélsőkön jön a levegő rendesen?

Tudod állítani, hogy alul-felül?

mindenhol jön a levegő normálisan, és mindegyik minden fokozatban az állításnak megfelelő irányban megy, csak ott nem jön semmi.

Elküldve
mindenhol jön a levegő normálisan, és mindegyik minden fokozatban az állításnak megfelelő irányban megy, csak ott nem jön semmi.

Akkor az állító zsalu nem nyit ki.

Kétoldalról benyúlsz a rács mellett csavarhúzóval és kipattintod a rostélyt. Ott van egy rudacska, azt nézd meg a helyén van-e, az mozgatja a zsalut.

Elküldve
Akkor az állító zsalu nem nyit ki.

Kétoldalról benyúlsz a rács mellett csavarhúzóval és kipattintod a rostélyt. Ott van egy rudacska, azt nézd meg a helyén van-e, az mozgatja a zsalut.

azt hittema fél műszerfalat le kell bontanom köszönöm szépen :rolleyes:

  • 2 months later...
Elküldve

Üdv: A problémám a következő: Omega C20NE motor

Valamiért felment a vízhőfok mutatója, de a vizet nem forralta fel. Kivettem a termót biztos annyi neki. Így igaz nem nyitott ki.

Na de az érdekes hogy a mutató azt mutatya hogy így is felmegy a vízhőfok! De mikor felmegy a mutató szerint 100 fokra nem forr benne a víz szépen áramlik és kb 80 Fokos lehet a víz! mivel kézzel is megfogtam a csövet, és be is tudtam nyomni azaz a víz áramlik benne rendesen.

A visszágon pedig langyos víz jön tehát hűtti a motor.

Jeladó? vezeték? ötlet?

Üdv: Geo

Elküldve
Üdv: A problémám a következő: Omega C20NE motor Valamiért felment a vízhőfok mutatója, de a vizet nem forralta fel. Kivettem a termót biztos annyi neki. így igaz nem nyitott ki. Na de az érdekes hogy a mutató azt mutatya hogy így is felmegy a vízhőfok! De mikor felmegy a mutató szerint 100 fokra nem forr benne a víz szépen áramlik és kb 80 Fokos lehet a víz! mivel kézzel is megfogtam a csövet, és be is tudtam nyomni azaz a víz áramlik benne rendesen. A visszágon pedig langyos víz jön tehát hűtti a motor. Jeladó? vezeték? ötlet? Üdv: Geo

Szia! Kezelési/szervíz könyvben bennevan, hogy milyen hőmérsékleteknél milyen ellenállása van a jeladógombának. Igazából nem tétel, szóval ha öreg érdemes cserélni. Másik út diagnosztikával megnézni, hogy a motorhőmérséklet jeladó mennyit érzékel. Igazából az a mérvadó érték.

Elküldve

Kasztni munka miatt szétbombáztuk az autó belsejének nagy részét, csak a műszerfal, váltó box maradt. Kérdésem, hogy mennyit kellene bontanom, ahhoz, hogy hozzáférjek a fűtőradiátorhoz?

Elküldve

Nem jeladó hiba, mivel az új jeladóval is ugyan ezt produkálja! De nem forr a vizem és nem is fogy!

Hát már nagyon ideges vagyok miatta nem volt nagy gondom sosem vele. de ez idegesít.

Elképzelhető hogy dugulás lehet?- de akkor nem áramolna át a víz!

Vagy tényleg az óra gajdúlt meg?

Elküldve

Nem jeladó hiba, mivel az új jeladóval is ugyan ezt produkálja! De nem forr a vizem és nem is fogy!

Hát már nagyon ideges vagyok miatta nem volt nagy gondom sosem vele. de ez idegesít.

Elképzelhető hogy dugulás lehet?- de akkor nem áramolna át a víz!

Vagy tényleg az óra gajdúlt meg?

Ha van esetleg egy hőmérőd, pl. egy vegyes tüzelésű kazán hőfokmérője, akkor mérd meg vele a kiegyenlítőben hány fokos, mikor 100at mutat!
Elküldve

Hideg motornál fehér füstnek kell kijönnie?

Én hengerfelyre gyanakszom. Azt tudni kell hogy gázüzemű az autó amit októberbe tetettem bele. Elképzelhető mivel a gáz magasabb oktánszámnak felel meg hogy kiégette?- ez csak egy ötlet!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.