öcsibácsi Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Reméljük sokáig jó lesz az az alu radiátor. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
jezus80 Elküldve Október14, 2011 Megoszt Elküldve Október14, 2011 Olyan kérdésem lenne hozzátok, hogy létezhet-e olyan, hogy nincs klímás autóba klímahűtő-ventillátor? Hanem csak a vízhűtőn lévő ventillátor dolgozik a két hűtőre? Egy donorból került át komplett klíma az enyémbe, aminek valamikor törve lehetett az eleje, és abba nem volt semmi. A szerelő is azt mondja, hogy nem kell bele, de nekem azért csak gyanús a dolog. Létezik ilyen??? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Október14, 2011 Megoszt Elküldve Október14, 2011 Olyan kérdésem lenne hozzátok, hogy létezhet-e olyan, hogy nincs klímás autóba klímahűtő-ventillátor? Hanem csak a vízhűtőn lévő ventillátor dolgozik a két hűtőre? Egy donorból került át komplett klíma az enyémbe, aminek valamikor törve lehetett az eleje, és abba nem volt semmi. A szerelő is azt mondja, hogy nem kell bele, de nekem azért csak gyanús a dolog. Létezik ilyen??? :D Nekem és Ádámnak is tuti 2 van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
jezus80 Elküldve Október14, 2011 Megoszt Elküldve Október14, 2011 Nekem és Ádámnak is tuti 2 van. Gondolom a klímáé kapcsoláskor indul, a vízhűtőn lévő, meg a szokott módon működik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Október14, 2011 Megoszt Elküldve Október14, 2011 Gondolom a klímáé kapcsoláskor indul, a vízhűtőn lévő, meg a szokott módon működik. Hát még nem elemeztem a kapcsolási sorrendet, de én is erre tippelek. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
h.adam92 Elküldve Október14, 2011 Megoszt Elküldve Október14, 2011 Gondolom a klímáé kapcsoláskor indul, a vízhűtőn lévő, meg a szokott módon működik. Klíma bekapcsolásakor a vízhűtő ventillátor is 1es fokozaton pörög, és elől a klímahűtő is. Mikor picit melegszik a víz, akkor meg maxra kapcsol mind2. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Október14, 2011 Megoszt Elküldve Október14, 2011 Klíma bekapcsolásakor a vízhűtő ventillátor is 1es fokozaton pörög, és elől a klímahűtő is. Mikor picit melegszik a víz, akkor meg maxra kapcsol mind2. :D Azt szeretem a klímában, hogy állandó 90 fokon tartja a vízhőfokot :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mantonio Elküldve Október14, 2011 Megoszt Elküldve Október14, 2011 Nekem és Ádámnak is tuti 2 van. Háát,nekem C20NE gyári klímás és nekem sincs + ventim.Viszont helye van 2db.-is.Akkor most hol tartunk? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mantonio Elküldve Október14, 2011 Megoszt Elküldve Október14, 2011 Olyan kérdésem lenne hozzátok, hogy létezhet-e olyan, hogy nincs klímás autóba klímahűtő-ventillátor? Hanem csak a vízhűtőn lévő ventillátor dolgozik a két hűtőre? Egy donorból került át komplett klíma az enyémbe, aminek valamikor törve lehetett az eleje, és abba nem volt semmi. A szerelő is azt mondja, hogy nem kell bele, de nekem azért csak gyanús a dolog. Létezik ilyen??? :D Háát,nekem C20NE gyári klímás és nekem sincs + ventim.Viszont helye van 2db.-is.Akkor most hol tartunk? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Október14, 2011 Megoszt Elküldve Október14, 2011 Háát,nekem C20NE gyári klímás és nekem sincs + ventim.Viszont helye van 2db.-is.Akkor most hol tartunk? Az szép. Akkor úgy tűnik ez a verzió ilyen :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október15, 2011 Megoszt Elküldve Október15, 2011 Háát,nekem C20NE gyári klímás és nekem sincs + ventim.Viszont helye van 2db.-is.Akkor most hol tartunk? Azt hiszem évjáratfüggő volt a dolog, ha jól rémlik '93-ig volt külön vízhűtő és klímahűtő venti (előbbi a vízhűtő belső, motor felőli oldalán, utóbbi pedig a klímahűtő külső, lökhárító felőli oldalán), de '93 után már csak egy ventillátorral oldották meg a dolgot, ami értelemszerűen a vízhűtő ventillátora volt, a klímahűtőét száműzték a költségcsökkentés jegyében. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mantonio Elküldve Október15, 2011 Megoszt Elküldve Október15, 2011 Azt hiszem évjáratfüggő volt a dolog, ha jól rémlik '93-ig volt külön vízhűtő és klímahűtő venti (előbbi a vízhűtő belső, motor felőli oldalán, utóbbi pedig a klímahűtő külső, lökhárító felőli oldalán), de '93 után már csak egy ventillátorral oldották meg a dolgot, ami értelemszerűen a vízhűtő ventillátora volt, a klímahűtőét száműzték a költségcsökkentés jegyében. Ahha,az lehet,mert nekem már az újabb fajta első fényszóró van benne és nem is igazán kapok hozzá ,pedig szükségem volna egy baloldalira. Én is néztem mert a csatik is megvannak a motorokhoz,gondoltam lehet valami agyas kivette ,de még a gyári fényezés van rajta ,és nem látszik a csavarok helyén sem a nyom hogy valaha is lett volna.Mindenesetre működött a klíma rendesen,amíg volt benne gáz.Nyáron szerettem volna feltöltetni ,de azt mondta a klímás hogy az új fajta gázhoz meg olajhoz szimeringeket kellene cserélni szerinte.Elképzelhető? Előre is kösz Mindenkinek! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október15, 2011 Megoszt Elküldve Október15, 2011 ...azt mondta a klímás hogy az új fajta gázhoz meg olajhoz szimeringeket kellene cserélni szerinte.Elképzelhető? Igen. Sőt nem csak a kompresszorban, hanem a klímarendszer csöveiben is az összes tömítést ki kellene elvileg cserélni, mert az újabb fajta (R134a) gáz megeszi a régebbihez (R12) való tömítéseket, úgyhogy működni fog ugyan akkor is ha ne cserélsz tömítést, de néhány hónap alatt elszivárog a gáz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
burns Elküldve Október15, 2011 Megoszt Elküldve Október15, 2011 Sziasztok! Újra itt :D A hűtő rendszerem minimum 3 helyen engedi a vizet, annak ellenére, hogy új a hűtő, új a radiátor, ellenőrízve lettek a vezetékek (nem cserélve!) és tavaly decemberben a motor részén is javítva lett, miután hengerfejes lett (ahogy tudjátok). Most ismét 2-3 naponta újra kell tölteni a kiegyenlítőt, ami télen komoly probléma lesz. Ez ügyben leginkább azt szeretném megkérdezni Tőletek, hogy tudnátok-e ajánlani Debrecenben, egy hozzáértő, jó áron dolgozó szerelőt. (a jelenlegi 1 éve nem tudja megoldani a problémát :P) Előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mantonio Elküldve Október16, 2011 Megoszt Elküldve Október16, 2011 Igen. Sőt nem csak a kompresszorban, hanem a klímarendszer csöveiben is az összes tömítést ki kellene elvileg cserélni, mert az újabb fajta (R134a) gáz megeszi a régebbihez (R12) való tömítéseket, úgyhogy működni fog ugyan akkor is ha ne cserélsz tömítést, de néhány hónap alatt elszivárog a gáz. Üdv! Köszönöm a választ a klímás is ezt mondta .Akkor meg kell lépnem ezeket sajnos,vagy nem sajnos. Mégegyszer köszönöm ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Október16, 2011 Megoszt Elküldve Október16, 2011 Sziasztok! Újra itt :D A hűtő rendszerem minimum 3 helyen engedi a vizet, annak ellenére, hogy új a hűtő, új a radiátor, ellenőrizve lettek a vezetékek (nem cserélve!) és tavaly decemberben a motor részén is javítva lett, miután hengerfejes lett (ahogy tudjátok). Most ismét 2-3 naponta újra kell tölteni a kiegyenlítőt, ami télen komoly probléma lesz. Ez ügyben leginkább azt szeretném megkérdezni Tőletek, hogy tudnátok-e ajánlani Debrecenben, egy hozzáértő, jó áron dolgozó szerelőt. (a jelenlegi 1 éve nem tudja megoldani a problémát :P) Előre is köszönöm! Hol ereszt? Bár sajnos nem ismerek arra senkit. Remélem találsz 1 jó szakit. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
burns Elküldve Október16, 2011 Megoszt Elküldve Október16, 2011 Hol ereszt? Bár sajnos nem ismerek arra senkit. Remélem találsz 1 jó szakit. :P 1. az ékszíj fölött, a termosztátnál (a 3 csavaros résznél valszeg gyenge a tömítés, mivel nem a csövet rögzítő bilincsnél folyik) 2. a hűtő valamiért folyik a gombánál 3. ez a legrosszabb, mert ezt még nem tudom pontosasn. a motor belső - tűzfal felőli - oldalán folyik végig a víz ha lenne időm, lehet magamnak is meg tudnám csinálni, de persze nincs... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Október16, 2011 Megoszt Elküldve Október16, 2011 1. az ékszíj fölött, a termosztátnál (a 3 csavaros résznél valszeg gyenge a tömítés, mivel nem a csövet rögzítő bilincsnél folyik) 2. a hűtő valamiért folyik a gombánál 3. ez a legrosszabb, mert ezt még nem tudom pontosasn. a motor belső - tűzfal felőli - oldalán folyik végig a víz ha lenne időm, lehet magamnak is meg tudnám csinálni, de persze nincs... :D Uhh, itt nekem is szivárog egy rohadt műanyag csőnél, közvetlen a szívócsonk alatt van :P Már régóta nedvedzik, de nem rosszabbodik, de azért egyszer neki kell ugranom :P A gombánál lehet elég volna egy tömítést cserélni, ha már nem lehet rajta húzni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Október17, 2011 Megoszt Elküldve Október17, 2011 Lehet elég volna 1 kis tömítőpasztát kenni a hibás részekre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
burns Elküldve Október18, 2011 Megoszt Elküldve Október18, 2011 Lehet elég volna 1 kis tömítőpasztát kenni a hibás részekre. Nekem is ez a tervem azokkal a helyekkel, amiket látok. Viszont a 3. folyási pontot még csak nem is tudom, hogy hol van... :D Na meg a pasztának kell némi idő, hogy kössön. Ez a verda meg nem áll annyit, még hétvégén sem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Október18, 2011 Megoszt Elküldve Október18, 2011 Nekem is ez a tervem azokkal a helyekkel, amiket látok. Viszont a 3. folyási pontot még csak nem is tudom, hogy hol van... :D Na meg a pasztának kell némi idő, hogy kössön. Ez a verda meg nem áll annyit, még hétvégén sem... Milyen pasztát készülsz használni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
burns Elküldve Október18, 2011 Megoszt Elküldve Október18, 2011 Milyen pasztát készülsz használni? Amilyet ajánltok! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október18, 2011 Megoszt Elküldve Október18, 2011 Részemről ezt használtam a Calinál: Link to comment Megosztás: More sharing options...
jezus80 Elküldve Október19, 2011 Megoszt Elküldve Október19, 2011 Úgy néz ki hasonló cipőben járunk, mert az enyémben is régi fajta tömítések vannak. Az lenne a kérdésem, hogy ilyen tömítéseket honnan lehet beszerezni? Kapható készletben, vagy egyenként kell összeszedegetni valamilyen szaküzletből? Ha van ilyen irányú tapasztalat azt előre is köszönném! Üdv! Köszönöm a választ a klímás is ezt mondta .Akkor meg kell lépnem ezeket sajnos,vagy nem sajnos. Mégegyszer köszönöm ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Október19, 2011 Megoszt Elküldve Október19, 2011 Úgy néz ki hasonló cipőben járunk, mert az enyémben is régi fajta tömítések vannak. Az lenne a kérdésem, hogy ilyen tömítéseket honnan lehet beszerezni? Kapható készletben, vagy egyenként kell összeszedegetni valamilyen szaküzletből? Ha van ilyen irányú tapasztalat azt előre is köszönném! Én Csergőéktől és a Müller Opeltől szereztem be a klímahűtő cserekor a tömítéseket. Az viszont nem tudom, hogy elég e csak a tömítéseket cserélni. Pl. a szárítószűrőt kell e? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts