Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
A 2pálcika az neked hány fok lehet?

A 3-hoz van írva a 100 és asszem 50-től kezdődik a skálázás, szóval elvileg a 2 pálcika az 86 körül lehet.

Amúgy mielőtt cseréltem a hőkapcsolót belement egyszer a 4 pálcikába is mert ugye nem kapcsolt a ventillátor. Nem tudom ekkor hány fokos lehetett a hűtőfolyadék, mert ugye nyomás alatt is van, de gondolom 110-120 környékén.

Viszont én azért is vettem a kisebb hőfokosat (82/90 ha jól emlékszem), mert nekem a hűtőm kisebb (1.6-osé) a motorhoz képest.

Elküldve
A 3-hoz van írva a 100 és asszem 50-től kezdődik a skálázás, szóval elvileg a 2 pálcika az 86 körül lehet.

Amúgy mielőtt cseréltem a hőkapcsolót belement egyszer a 4 pálcikába is mert ugye nem kapcsolt a ventillátor. Nem tudom ekkor hány fokos lehetett a hűtőfolyadék, mert ugye nyomás alatt is van, de gondolom 110-120 környékén.

Viszont én azért is vettem a kisebb hőfokosat (82/90 ha jól emlékszem), mert nekem a hűtőm kisebb (1.6-osé) a motorhoz képest.

Ezek szerint a tiédnek 90fokon kellenen bekapcsolnia és 82fokon ki!

Értem!

Elküldve
Ezek szerint a tiédnek 90fokon kellenen bekapcsolnia és 82fokon ki!

Értem!

Ezért lenne a két hőfokos (lehet kapni egy és két hőfokosat is)?

Én azt hittem (a csatlakozó, meg a rajza alapján), hogy a ventillátornak tud kapcsolni két fokozatot.

Mondjuk mindegy, mert a ventillátorhoz már nem 3, hanem csak 2 szál megy -legalábbis nekem :o

XEFS282.JPG

Elküldve
:o nehezen lehet hozzáférni? :D Mit szólnál, ha ki kellene venned a radiátort? Nah az egy picivel szivattyúsabb (főleg télvíz idején amikor repkednek a mínuszok).

Egyébként így is sokat "kimostál" belőle, de hidd el van még ott ahonnan ez jött. Nekem iszonyat mennyiségű jött ki a radiátor legalacsonyabb pontjából ahol szépen le tud ülepedni.

Írta itt valaki, hogy neki is így áll. Ha jó a termosztátod (hidegben hosszabb úton sem megy lejjebb a mutató) akkor az 90fok :)

Gyakorlati munkahelyen Citroen Berlingóból vettük ki :) Amíg van rendesen fütés addig nem számít, de észrevettem hogy felveszem a szönyeget, és alatta lévő szönyeg vízes :|

Elküldve
Gyakorlati munkahelyen Citroen Berlingóból vettük ki :o Amíg van rendesen fütés addig nem számít, de észrevettem hogy felveszem a szönyeget, és alatta lévő szönyeg vízes :|

Az gáz! Nézd meg a tűzfalon lévő lefolyócsövet, hogy nincs e eldugulva, mert onnan lefolyhat az utastérbe az ottragadt víz.

Elküldve
Az gáz! Nézd meg a tűzfalon lévő lefolyócsövet, hogy nincs e eldugulva, mert onnan lefolyhat az utastérbe az ottragadt víz.

Milyen lefolyócső?

Elküldve
A kormánymű fölött van egy gumicső ami a tűzfal felső tálcájáról elvezeti a vizet.

Jájáá, ez már nekem is okozott gondot. El volt tömődve levéllel, meg mindenféle dzsuvás iszappal, aztán a fűtőmotor házánál befolyt a víz.

Amúgy ki lehet pattintani és úgy szépen ki tudod pucorászni. Itt találod (nem az én motorterem, de mindegyik Vekin itt van a kifolyócsöcs):

image-78B5_4CC6DE60.jpg

Elküldve
Jájáá, ez már nekem is okozott gondot. El volt tömődve levéllel, meg mindenféle dzsuvás iszappal, aztán a fűtőmotor házánál befolyt a víz.

Amúgy ki lehet pattintani és úgy szépen ki tudod pucorászni. Itt találod (nem az én motorterem, de mindegyik Vekin itt van a kifolyócsöcs):

]http://kephost.hu/image-78B5_4CC6DE60.jpg

Azaz :o Kösz a képet :D

Elküldve
Ezért lenne a két hőfokos (lehet kapni egy és két hőfokosat is)?

Én azt hittem (a csatlakozó, meg a rajza alapján), hogy a ventillátornak tud kapcsolni két fokozatot.

Mondjuk mindegy, mert a ventillátorhoz már nem 3, hanem csak 2 szál megy -legalábbis nekem :o

Hogyne lehetne!!! Mondjuk az egy hőmérsékletesnek vmi ovális a csatija.....

Amúgy sztem nekem is csak 2 vezó megy a ventihez!

Vhol lennie kellenen egy feszültségosztó ellenállásnak,csak még nem találtam meg!

Elküldve
Hogyne lehetne!!! Mondjuk az egy hőmérsékletesnek vmi ovális a csatija.....

Amúgy sztem nekem is csak 2 vezó megy a ventihez!

Vhol lennie kellenen egy feszültségosztó ellenállásnak,csak még nem találtam meg!

Én meg nem is fogom megkeresni :o

Amúgy meg meg kell nézni egy kapcs. rajzot, hogy van gyárilag megoldva. :D

Elküldve
Teljesen jo az.. A1nek ilyen, nekem is annyin áll, dugóba megy fel 90re de ott már bekapcsol a venti. Az A2esek már rendesen mutatnak.

Nem osztanám ezt a véleményt. :o

Az enyém is a kék és a 90 között áll.

Elküldve
Nem osztanám ezt a véleményt. :o

Az enyém is a kék és a 90 között áll.

Ez érdekes, nálunk a mind a 3 Vekiben pontos a műszerfal. Max. annyi a különbség, hogy Asszonyéban 5 lityivel kevesebbet mutat a mutató. De a hőmérsékletek azok jók.

Elküldve
Ma kellett 1 kis hűtőtömítőt öntenem a gépbe. :o

Láttam 1 kis szivárgást.

Elmúlt, de nem vagyok boldog. :)

Ujjuj, rosszat sejtek :D

Elküldve

Ezek az 1.6-os hűtők elég gyengék (mondjuk a korban is benne vannak...). Nekem már a második van benne, de az is szivárog néha.

Mondjuk a második is használt volt, de elég sokáig bírta. A harmadikat már újonnan fogom venni, csak előbb meg kell oldani, hogy ne legyen annyi olaj a vízben. Addig nem dzsiváznám össze az új hűtőt :o

Elküldve
Ma kellett 1 kis hűtőtömítőt öntenem a gépbe. :o

Láttam 1 kis szivárgást.

Elmúlt, de nem vagyok boldog. :D

Azt meghiszem,mert lehet, hogy a fűtésednek harangoztak!

Szokása ezeknek a kömítőknek, hogy eldugítják a radiátort!

Elküldve
Ezek az 1.6-os hűtők elég gyengék (mondjuk a korban is benne vannak...). Nekem már a második van benne, de az is szivárog néha.

Mondjuk a második is használt volt, de elég sokáig bírta. A harmadikat már újonnan fogom venni, csak előbb meg kell oldani, hogy ne legyen annyi olaj a vízben. Addig nem dzsiváznám össze az új hűtőt :)

Hujjuj :o Ez annyira nem hangzik faxán :D

Elküldve
Hujjuj :o Ez annyira nem hangzik faxán :D

Hát nem szép... Téli pihenő lesz amúgy is. Fejcsere lesz. A Cossi már a gépműhelyesnél van.

Kap új vezérlést, tömítéseket, szimmeringeket kompletten, kimosva az egész rendszer aztán már faxábban fog hangzani :)

Elküldve
Hát nem szép... Téli pihenő lesz amúgy is. Fejcsere lesz. A Cossi már a gépműhelyesnél van.

Kap új vezérlést, tömítéseket, szimmeringeket kompletten, kimosva az egész rendszer aztán már faxábban fog hangzani :o

És egyben is lesz jódarabig. Idáig KS fej volt rajta?

Elküldve

Az szép. Akkor tényleg ennyi különbség van a két fej között? idáig csak olvastam, hogy nehezebben tűri a hirtelen hőterhelést, ezért a Cossi klasszisokkal jobb :o

Gyári marad a HF, vagy lesz valami okosítás? :D

Igen.
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.