Thor Elküldve Október26, 2010 Elküldve Október26, 2010 Az igaz! :D Viszont sztem inkább cserélem egy 95/90_120/115-ösre! Okés. Kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz :o
Stefan Elküldve Október26, 2010 Elküldve Október26, 2010 A 2pálcika az neked hány fok lehet? A 3-hoz van írva a 100 és asszem 50-től kezdődik a skálázás, szóval elvileg a 2 pálcika az 86 körül lehet. Amúgy mielőtt cseréltem a hőkapcsolót belement egyszer a 4 pálcikába is mert ugye nem kapcsolt a ventillátor. Nem tudom ekkor hány fokos lehetett a hűtőfolyadék, mert ugye nyomás alatt is van, de gondolom 110-120 környékén. Viszont én azért is vettem a kisebb hőfokosat (82/90 ha jól emlékszem), mert nekem a hűtőm kisebb (1.6-osé) a motorhoz képest.
Korzás Elküldve Október26, 2010 Elküldve Október26, 2010 A 3-hoz van írva a 100 és asszem 50-től kezdődik a skálázás, szóval elvileg a 2 pálcika az 86 körül lehet. Amúgy mielőtt cseréltem a hőkapcsolót belement egyszer a 4 pálcikába is mert ugye nem kapcsolt a ventillátor. Nem tudom ekkor hány fokos lehetett a hűtőfolyadék, mert ugye nyomás alatt is van, de gondolom 110-120 környékén. Viszont én azért is vettem a kisebb hőfokosat (82/90 ha jól emlékszem), mert nekem a hűtőm kisebb (1.6-osé) a motorhoz képest. Ezek szerint a tiédnek 90fokon kellenen bekapcsolnia és 82fokon ki! Értem!
Stefan Elküldve Október26, 2010 Elküldve Október26, 2010 Ezek szerint a tiédnek 90fokon kellenen bekapcsolnia és 82fokon ki! Értem! Ezért lenne a két hőfokos (lehet kapni egy és két hőfokosat is)? Én azt hittem (a csatlakozó, meg a rajza alapján), hogy a ventillátornak tud kapcsolni két fokozatot. Mondjuk mindegy, mert a ventillátorhoz már nem 3, hanem csak 2 szál megy -legalábbis nekem :o
moti Elküldve Október26, 2010 Elküldve Október26, 2010 :o nehezen lehet hozzáférni? :D Mit szólnál, ha ki kellene venned a radiátort? Nah az egy picivel szivattyúsabb (főleg télvíz idején amikor repkednek a mínuszok). Egyébként így is sokat "kimostál" belőle, de hidd el van még ott ahonnan ez jött. Nekem iszonyat mennyiségű jött ki a radiátor legalacsonyabb pontjából ahol szépen le tud ülepedni. Írta itt valaki, hogy neki is így áll. Ha jó a termosztátod (hidegben hosszabb úton sem megy lejjebb a mutató) akkor az 90fok :) Gyakorlati munkahelyen Citroen Berlingóból vettük ki :) Amíg van rendesen fütés addig nem számít, de észrevettem hogy felveszem a szönyeget, és alatta lévő szönyeg vízes :|
Thor Elküldve Október26, 2010 Elküldve Október26, 2010 Gyakorlati munkahelyen Citroen Berlingóból vettük ki :o Amíg van rendesen fütés addig nem számít, de észrevettem hogy felveszem a szönyeget, és alatta lévő szönyeg vízes :| Az gáz! Nézd meg a tűzfalon lévő lefolyócsövet, hogy nincs e eldugulva, mert onnan lefolyhat az utastérbe az ottragadt víz.
moti Elküldve Október26, 2010 Elküldve Október26, 2010 Az gáz! Nézd meg a tűzfalon lévő lefolyócsövet, hogy nincs e eldugulva, mert onnan lefolyhat az utastérbe az ottragadt víz. Milyen lefolyócső?
Thor Elküldve Október26, 2010 Elküldve Október26, 2010 Milyen lefolyócső? A kormánymű fölött van egy gumicső ami a tűzfal felső tálcájáról elvezeti a vizet.
moti Elküldve Október26, 2010 Elküldve Október26, 2010 A kormánymű fölött van egy gumicső ami a tűzfal felső tálcájáról elvezeti a vizet. Ha nem esik az eső megnézzem :o
Thor Elküldve Október26, 2010 Elküldve Október26, 2010 Ha nem esik az eső megnézzem :o Itt most nem esik, nézd meg :D
Stefan Elküldve Október26, 2010 Elküldve Október26, 2010 A kormánymű fölött van egy gumicső ami a tűzfal felső tálcájáról elvezeti a vizet. Jájáá, ez már nekem is okozott gondot. El volt tömődve levéllel, meg mindenféle dzsuvás iszappal, aztán a fűtőmotor házánál befolyt a víz. Amúgy ki lehet pattintani és úgy szépen ki tudod pucorászni. Itt találod (nem az én motorterem, de mindegyik Vekin itt van a kifolyócsöcs):
Thor Elküldve Október26, 2010 Elküldve Október26, 2010 Jájáá, ez már nekem is okozott gondot. El volt tömődve levéllel, meg mindenféle dzsuvás iszappal, aztán a fűtőmotor házánál befolyt a víz. Amúgy ki lehet pattintani és úgy szépen ki tudod pucorászni. Itt találod (nem az én motorterem, de mindegyik Vekin itt van a kifolyócsöcs): ]http://kephost.hu/image-78B5_4CC6DE60.jpg Azaz :o Kösz a képet :D
Korzás Elküldve Október27, 2010 Elküldve Október27, 2010 Ezért lenne a két hőfokos (lehet kapni egy és két hőfokosat is)? Én azt hittem (a csatlakozó, meg a rajza alapján), hogy a ventillátornak tud kapcsolni két fokozatot. Mondjuk mindegy, mert a ventillátorhoz már nem 3, hanem csak 2 szál megy -legalábbis nekem :o Hogyne lehetne!!! Mondjuk az egy hőmérsékletesnek vmi ovális a csatija..... Amúgy sztem nekem is csak 2 vezó megy a ventihez! Vhol lennie kellenen egy feszültségosztó ellenállásnak,csak még nem találtam meg!
Stefan Elküldve Október27, 2010 Elküldve Október27, 2010 Hogyne lehetne!!! Mondjuk az egy hőmérsékletesnek vmi ovális a csatija..... Amúgy sztem nekem is csak 2 vezó megy a ventihez! Vhol lennie kellenen egy feszültségosztó ellenállásnak,csak még nem találtam meg! Én meg nem is fogom megkeresni :o Amúgy meg meg kell nézni egy kapcs. rajzot, hogy van gyárilag megoldva. :D
öcsibácsi Elküldve Október27, 2010 Elküldve Október27, 2010 Teljesen jo az.. A1nek ilyen, nekem is annyin áll, dugóba megy fel 90re de ott már bekapcsol a venti. Az A2esek már rendesen mutatnak. Nem osztanám ezt a véleményt. :o Az enyém is a kék és a 90 között áll.
öcsibácsi Elküldve Október27, 2010 Elküldve Október27, 2010 Ma kellett 1 kis hűtőtömítőt öntenem a gépbe. :o Láttam 1 kis szivárgást. Elmúlt, de nem vagyok boldog. :D
Thor Elküldve Október28, 2010 Elküldve Október28, 2010 Nem osztanám ezt a véleményt. :o Az enyém is a kék és a 90 között áll. Ez érdekes, nálunk a mind a 3 Vekiben pontos a műszerfal. Max. annyi a különbség, hogy Asszonyéban 5 lityivel kevesebbet mutat a mutató. De a hőmérsékletek azok jók.
Thor Elküldve Október28, 2010 Elküldve Október28, 2010 Ma kellett 1 kis hűtőtömítőt öntenem a gépbe. :o Láttam 1 kis szivárgást. Elmúlt, de nem vagyok boldog. :) Ujjuj, rosszat sejtek :D
Stefan Elküldve Október28, 2010 Elküldve Október28, 2010 Ezek az 1.6-os hűtők elég gyengék (mondjuk a korban is benne vannak...). Nekem már a második van benne, de az is szivárog néha. Mondjuk a második is használt volt, de elég sokáig bírta. A harmadikat már újonnan fogom venni, csak előbb meg kell oldani, hogy ne legyen annyi olaj a vízben. Addig nem dzsiváznám össze az új hűtőt :o
Korzás Elküldve Október28, 2010 Elküldve Október28, 2010 Ma kellett 1 kis hűtőtömítőt öntenem a gépbe. :o Láttam 1 kis szivárgást. Elmúlt, de nem vagyok boldog. :D Azt meghiszem,mert lehet, hogy a fűtésednek harangoztak! Szokása ezeknek a kömítőknek, hogy eldugítják a radiátort!
Thor Elküldve Október28, 2010 Elküldve Október28, 2010 Ezek az 1.6-os hűtők elég gyengék (mondjuk a korban is benne vannak...). Nekem már a második van benne, de az is szivárog néha. Mondjuk a második is használt volt, de elég sokáig bírta. A harmadikat már újonnan fogom venni, csak előbb meg kell oldani, hogy ne legyen annyi olaj a vízben. Addig nem dzsiváznám össze az új hűtőt :) Hujjuj :o Ez annyira nem hangzik faxán :D
Stefan Elküldve Október28, 2010 Elküldve Október28, 2010 Hujjuj :o Ez annyira nem hangzik faxán :D Hát nem szép... Téli pihenő lesz amúgy is. Fejcsere lesz. A Cossi már a gépműhelyesnél van. Kap új vezérlést, tömítéseket, szimmeringeket kompletten, kimosva az egész rendszer aztán már faxábban fog hangzani :)
Thor Elküldve Október28, 2010 Elküldve Október28, 2010 Hát nem szép... Téli pihenő lesz amúgy is. Fejcsere lesz. A Cossi már a gépműhelyesnél van. Kap új vezérlést, tömítéseket, szimmeringeket kompletten, kimosva az egész rendszer aztán már faxábban fog hangzani :o És egyben is lesz jódarabig. Idáig KS fej volt rajta?
Stefan Elküldve Október28, 2010 Elküldve Október28, 2010 És egyben is lesz jódarabig. Idáig KS fej volt rajta? Igen.
Thor Elküldve Október28, 2010 Elküldve Október28, 2010 Az szép. Akkor tényleg ennyi különbség van a két fej között? idáig csak olvastam, hogy nehezebben tűri a hirtelen hőterhelést, ezért a Cossi klasszisokkal jobb :o Gyári marad a HF, vagy lesz valami okosítás? :D Igen.
Recommended Posts