öcsibácsi Elküldve Szeptember2, 2010 Elküldve Szeptember2, 2010 Nekem 3 lábas hűtőventillátor kapcsolóm van (2 hőfokos), de a ventillátornál a csatin csak 2 vezeték van bekötve, de szépen működik így is. Direkt olyat vettem, ami már 85 foknál kapcsol. Amúgy a menete teljesen ugyanaz bármelyik fajtába való. A csatiban lehet különbség pl. Astrának azt hiszem más. Ugyanaz a csati, mert a motorok is egyformák. Sőt, sok más egyéb is passzos, csak a Vectra szebb. ^_^
Stefan Elküldve Szeptember2, 2010 Elküldve Szeptember2, 2010 Ugyanaz a csati, mert a motorok is egyformák. Sőt, sok más egyéb is passzos, csak a Vectra szebb. :D Nem mindegyiknél ugyanaz a csati. 1.4-es Astrán pl. nem az a kerek van, hanem ilyen ovális: De tény, hogy a menet viszont ugyanaz, úgyhogy legrosszabb esetben át lehet mókolni a kábelt, de 1-2 ezer HUF-os tételről beszélünk, úgyhogy szerintem annyit nem ér az egész. Na, de nem offolok, Vectra topik, úgyhogy mindegy milyet veszel ^_^
moti Elküldve Szeptember2, 2010 Elküldve Szeptember2, 2010 Már benne van majd ha lesz kedve, hazajövet amikor már bemelegedett rendesen hagyom alapjáraton és megfigyelem mikor kapcsolodik be a hütöventilátor avagy bekapcsolodik e egyáltalán, a ventilátort leellenőriztem és müködik, de ennek van biztosikja vagy reléje igaz???
Thor Elküldve Szeptember2, 2010 Elküldve Szeptember2, 2010 Már benne van majd ha lesz kedve, hazajövet amikor már bemelegedett rendesen hagyom alapjáraton és megfigyelem mikor kapcsolodik be a hütöventilátor avagy bekapcsolodik e egyáltalán, a ventilátort leellenőriztem és müködik, de ennek van biztosikja vagy reléje igaz??? A biztitáblán asszem a 4es lenne, ha lenne, mert a motortérben van az enyém reléje (X20XEV). Másnak is itt van? ^_^
moti Elküldve Szeptember2, 2010 Elküldve Szeptember2, 2010 Motortérben nekem van 2 relém, az egyik azthiszem az AC relé a másikat nemtom :S
öcsibácsi Elküldve Szeptember2, 2010 Elküldve Szeptember2, 2010 Nem mindegyiknél ugyanaz a csati. 1.4-es Astrán pl. nem az a kerek van, hanem ilyen ovális: De tény, hogy a menet viszont ugyanaz, úgyhogy legrosszabb esetben át lehet mókolni a kábelt, de 1-2 ezer HUF-os tételről beszélünk, úgyhogy szerintem annyit nem ér az egész. Na, de nem offolok, Vectra topik, úgyhogy mindegy milyet veszel :D Vectra is készült 1.4-es motorral. ^_^ Még jó, hogy nem terjedt el. :D
öcsibácsi Elküldve Szeptember2, 2010 Elküldve Szeptember2, 2010 A biztitáblán asszem a 4es lenne, ha lenne, mert a motortérben van az enyém reléje (X20XEV). Másnak is itt van? :D Nem dereng, hogy bármilyen relé lenne a motortérben. Vagy nagyon-nagyon elbújt(ak). ^_^
moti Elküldve Szeptember2, 2010 Elküldve Szeptember2, 2010 Vectra is készült 1.4-es motorral. ^_^ Még jó, hogy nem terjedt el. :D Azt a nagy kasztnit 1,4es motorral meghajtani :D, elég gyenge lenne a gép :D
moti Elküldve Szeptember2, 2010 Elküldve Szeptember2, 2010 Nem dereng, hogy bármilyen relé lenne a motortérben. Vagy nagyon-nagyon elbújt(ak). ^_^ Dehogynem, a kormány oldalán, a diagnosztikai kábel meleltt egy fekete dobozba :D
Stefan Elküldve Szeptember2, 2010 Elküldve Szeptember2, 2010 Vectra is készült 1.4-es motorral. ^_^ Még jó, hogy nem terjedt el. :D Még jó. Szerintem az 1.6 is elmebetegség ekkora kasztniba :D
Thor Elküldve Szeptember2, 2010 Elküldve Szeptember2, 2010 Nem dereng, hogy bármilyen relé lenne a motortérben. Vagy nagyon-nagyon elbújt(ak). ^_^ Ezért írtam, hogy X20XEV. A szervódob mellett van a relédoboz.
Thor Elküldve Szeptember2, 2010 Elküldve Szeptember2, 2010 Még jó. Szerintem az 1.6 is elmebetegség ekkora kasztniba :D Te is csíped azt a 136 gyiát, ugye? ^_^
öcsibácsi Elküldve Szeptember2, 2010 Elküldve Szeptember2, 2010 Még jó. Szerintem az 1.6 is elmebetegség ekkora kasztniba ^_^ Kinek milyen, nem szoktam száguldani, főleg ha benne ülnek a kölykök. :D
öcsibácsi Elküldve Szeptember2, 2010 Elküldve Szeptember2, 2010 Dehogynem, a kormány oldalán, a diagnosztikai kábel meleltt egy fekete dobozba ^_^ Hol? Ebben olyan nincs. :D
Thor Elküldve Szeptember3, 2010 Elküldve Szeptember3, 2010 Hol? Ebben olyan nincs. ^_^ http://pics.coldline.hu/pics/66073-20100726-3ibFlb.jpg A reléelhelyezésben volt legalább 2 verzió, ezért is írtam, hogy nekem ezzel a motorral ide tették a "ABS vez./szervódob/tűzfal/torony kvartett közé.
Stefan Elküldve Szeptember3, 2010 Elküldve Szeptember3, 2010 A reléelhelyezésben volt legalább 2 verzió, ezért is írtam, hogy nekem ezzel a motorral ide tették a "ABS vez./szervódob/tűzfal/torony kvartett közé. http://lh5.ggpht.com/_3HNqnjOHlTU/TIChlWQn...12/DSCF1301.jpg Nekem van itt is relé, meg az utastérben a biztosítékoknál is. Szerintem más hely nem annyira van, elég kevés a tévedési lehetőség ^_^
Thor Elküldve Szeptember3, 2010 Elküldve Szeptember3, 2010 Nekem van itt is relé, meg az utastérben a biztosítékoknál is. Szerintem más hely nem annyira van, elég kevés a tévedési lehetőség ^_^ Arra vagyok kíváncsi, hogy Öcsibácsinak az utastérben van e az összes reléje (a biztiknél, ahol Te is írtad). De a computernél is van még :D
öcsibácsi Elküldve Szeptember3, 2010 Elküldve Szeptember3, 2010 Csak az utastérben van relé. 1 az anyósnál, a többi a biztitáblán.
Mantonio Elküldve Október6, 2010 Elküldve Október6, 2010 Sziasztok ! Egy kis segítségre volna szükségem.Adott egy 2.0 8 szelepes klímás A Vectra.Menet közben ,főleg ha hideg van,a vízhőfokom lecsoszog a kék vonalra és csak akkor hajlandő felmenni a 90 fokra ,ha állok a lámpánál.Termosztátot már cseréltem ,igaz utángyártottra.Azt viszont megmértem ,hogy a vadiúj termosztát végén lévő szeleptányér ,ami rugóval van előfeszítve , a termosztát házban levű furatot nem zárja le ,mert kb 4-5 mm hézag van a kettő között.A leszedett és az új termosztáttal is ugyan ez a helyzet.Ez így a normális ? Előre is köszönöm a hozzászólásokat! Üdv Mindenkinek!
Thor Elküldve Október6, 2010 Elküldve Október6, 2010 Sziasztok ! Egy kis segítségre volna szükségem.Adott egy 2.0 8 szelepes klímás A Vectra.Menet közben ,főleg ha hideg van,a vízhőfokom lecsoszog a kék vonalra és csak akkor hajlandő felmenni a 90 fokra ,ha állok a lámpánál.Termosztátot már cseréltem ,igaz utángyártottra.Azt viszont megmértem ,hogy a vadiúj termosztát végén lévő szeleptányér ,ami rugóval van előfeszítve , a termosztát házban levű furatot nem zárja le ,mert kb 4-5 mm hézag van a kettő között.A leszedett és az új termosztáttal is ugyan ez a helyzet.Ez így a normális ? Előre is köszönöm a hozzászólásokat! Üdv Mindenkinek! Sajna annyira nem ismerem közelebbről a 8V motort. Viszont azt már megtanultam, hogy termosztátból érdemes minőségit venni. Itt a fórumon sokunknak a Wahler vált be. A hibajelenség egyébként mindenképp termosztát körüli problémára utal. Az viszont érdekes amit írtál erről a 4-5mm hézagról. Itt lesz a kutya elásva. Házastul lehet cserélni (tudom drágább)?
Mantonio Elküldve Október7, 2010 Elküldve Október7, 2010 Sajna annyira nem ismerem közelebbről a 8V motort. Viszont azt már megtanultam, hogy termosztátból érdemes minőségit venni. Itt a fórumon sokunknak a Wahler vált be. A hibajelenség egyébként mindenképp termosztát körüli problémára utal. Az viszont érdekes amit írtál erről a 4-5mm hézagról. Itt lesz a kutya elásva. Házastul lehet cserélni (tudom drágább)? Köszi! Szerintem is ott a gond ,de a termosztátot házzal együtt adták.Viszont ugye csak az elejével ,ahol már csak kijön a víz.Azt nem tudom ,hogy annak a nyamvadt lemeztányérnak zárni kell e a furatot és esetleg túlnyomásra a rugó ellenében kinyitni?Ha igen ,akkor teszek a házba egy betétet oszt már zár is.Azért rendelek akkor egy Wahlert ha ez Nektek bevált ,és kiderül a turpisság.A motor hűtésével nem illik szórakozni ,mert aztán sokba kerül a történet. Üdv !
Thor Elküldve Október7, 2010 Elküldve Október7, 2010 Köszi! Szerintem is ott a gond ,de a termosztátot házzal együtt adták.Viszont ugye csak az elejével ,ahol már csak kijön a víz.Azt nem tudom ,hogy annak a nyamvadt lemeztányérnak zárni kell e a furatot és esetleg túlnyomásra a rugó ellenében kinyitni?Ha igen ,akkor teszek a házba egy betétet oszt már zár is.Azért rendelek akkor egy Wahlert ha ez Nektek bevált ,és kiderül a turpisság.A motor hűtésével nem illik szórakozni ,mert aztán sokba kerül a történet. Üdv ! Van fénykép esetleg? Szívesen megsasolnám :) Jaja és nem is beszélve a megnövekedett fogyasztásról legalábbis nekem érezhető volt a termosztát csere után a javulás.
Mantonio Elküldve Október7, 2010 Elküldve Október7, 2010 Van fénykép esetleg? Szívesen megsasolnám :) Jaja és nem is beszélve a megnövekedett fogyasztásról legalábbis nekem érezhető volt a termosztát csere után a javulás.
Mantonio Elküldve Október7, 2010 Elküldve Október7, 2010 Bizony bizony ,sajnos érezhetően többet eszik ,hiszen állandóan "fázik" a motor.Arról nem is beszélve hogy én is ,hiszen hideg vízzel karcsú a fűtés.Fotót délután csinálok róla,mert azért járni kell a vassal.Még szerencse hogy nem egy nagy történet kiépíteni a termót.
Thor Elküldve Október7, 2010 Elküldve Október7, 2010 Bizony bizony ,sajnos érezhetően többet eszik ,hiszen állandóan "fázik" a motor.Arról nem is beszélve hogy én is ,hiszen hideg vízzel karcsú a fűtés.Fotót délután csinálok róla,mert azért járni kell a vassal.Még szerencse hogy nem egy nagy történet kiépíteni a termót. Csak egy jótanács. Ha már úgyis leengeded a vizet, akkor érdemes lenne a fűtőradiátorod is átmosni egy kicsit. Beszéltünk nemrég róla.
Recommended Posts