Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Nekem 3 lábas hűtőventillátor kapcsolóm van (2 hőfokos), de a ventillátornál a csatin csak 2 vezeték van bekötve, de szépen működik így is. Direkt olyat vettem, ami már 85 foknál kapcsol. Amúgy a menete teljesen ugyanaz bármelyik fajtába való. A csatiban lehet különbség pl. Astrának azt hiszem más.

Ugyanaz a csati, mert a motorok is egyformák. Sőt, sok más egyéb is passzos, csak a Vectra szebb. ^_^

Elküldve
Ugyanaz a csati, mert a motorok is egyformák. Sőt, sok más egyéb is passzos, csak a Vectra szebb. :D

Nem mindegyiknél ugyanaz a csati. 1.4-es Astrán pl. nem az a kerek van, hanem ilyen ovális:

K0750_02.JPG

De tény, hogy a menet viszont ugyanaz, úgyhogy legrosszabb esetben át lehet mókolni a kábelt, de 1-2 ezer HUF-os tételről beszélünk, úgyhogy szerintem annyit nem ér az egész.

Na, de nem offolok, Vectra topik, úgyhogy mindegy milyet veszel ^_^

Elküldve

Már benne van majd ha lesz kedve, hazajövet amikor már bemelegedett rendesen hagyom alapjáraton és megfigyelem mikor kapcsolodik be a hütöventilátor avagy bekapcsolodik e egyáltalán, a ventilátort leellenőriztem és müködik, de ennek van biztosikja vagy reléje igaz???

Elküldve
Már benne van majd ha lesz kedve, hazajövet amikor már bemelegedett rendesen hagyom alapjáraton és megfigyelem mikor kapcsolodik be a hütöventilátor avagy bekapcsolodik e egyáltalán, a ventilátort leellenőriztem és müködik, de ennek van biztosikja vagy reléje igaz???

A biztitáblán asszem a 4es lenne, ha lenne, mert a motortérben van az enyém reléje (X20XEV). Másnak is itt van? ^_^

Elküldve
Nem mindegyiknél ugyanaz a csati. 1.4-es Astrán pl. nem az a kerek van, hanem ilyen ovális:

K0750_02.JPG

De tény, hogy a menet viszont ugyanaz, úgyhogy legrosszabb esetben át lehet mókolni a kábelt, de 1-2 ezer HUF-os tételről beszélünk, úgyhogy szerintem annyit nem ér az egész.

Na, de nem offolok, Vectra topik, úgyhogy mindegy milyet veszel :D

Vectra is készült 1.4-es motorral. ^_^

Még jó, hogy nem terjedt el. :D

Elküldve
A biztitáblán asszem a 4es lenne, ha lenne, mert a motortérben van az enyém reléje (X20XEV). Másnak is itt van? :D

Nem dereng, hogy bármilyen relé lenne a motortérben. Vagy nagyon-nagyon elbújt(ak). ^_^

Elküldve
Vectra is készült 1.4-es motorral. ^_^

Még jó, hogy nem terjedt el. :D

Azt a nagy kasztnit 1,4es motorral meghajtani :D, elég gyenge lenne a gép :D

Elküldve
Nem dereng, hogy bármilyen relé lenne a motortérben. Vagy nagyon-nagyon elbújt(ak). ^_^

Dehogynem, a kormány oldalán, a diagnosztikai kábel meleltt egy fekete dobozba :D

Elküldve
Nem dereng, hogy bármilyen relé lenne a motortérben. Vagy nagyon-nagyon elbújt(ak). ^_^

Ezért írtam, hogy X20XEV.

A szervódob mellett van a relédoboz.

Elküldve
Nekem van itt is relé, meg az utastérben a biztosítékoknál is. Szerintem más hely nem annyira van, elég kevés a tévedési lehetőség ^_^

Arra vagyok kíváncsi, hogy Öcsibácsinak az utastérben van e az összes reléje (a biztiknél, ahol Te is írtad).

De a computernél is van még :D

  • 1 month later...
Elküldve

Sziasztok !

Egy kis segítségre volna szükségem.Adott egy 2.0 8 szelepes klímás A Vectra.Menet közben ,főleg ha hideg van,a vízhőfokom lecsoszog a kék vonalra és csak akkor hajlandő felmenni a 90 fokra ,ha állok a lámpánál.Termosztátot már cseréltem ,igaz utángyártottra.Azt viszont megmértem ,hogy a vadiúj termosztát végén lévő szeleptányér ,ami rugóval van előfeszítve , a termosztát házban levű furatot nem zárja le ,mert kb 4-5 mm hézag van a kettő között.A leszedett és az új termosztáttal is ugyan ez a helyzet.Ez így a normális ?

Előre is köszönöm a hozzászólásokat!

Üdv Mindenkinek!

Elküldve
Sziasztok !

Egy kis segítségre volna szükségem.Adott egy 2.0 8 szelepes klímás A Vectra.Menet közben ,főleg ha hideg van,a vízhőfokom lecsoszog a kék vonalra és csak akkor hajlandő felmenni a 90 fokra ,ha állok a lámpánál.Termosztátot már cseréltem ,igaz utángyártottra.Azt viszont megmértem ,hogy a vadiúj termosztát végén lévő szeleptányér ,ami rugóval van előfeszítve , a termosztát házban levű furatot nem zárja le ,mert kb 4-5 mm hézag van a kettő között.A leszedett és az új termosztáttal is ugyan ez a helyzet.Ez így a normális ?

Előre is köszönöm a hozzászólásokat!

Üdv Mindenkinek!

Sajna annyira nem ismerem közelebbről a 8V motort. Viszont azt már megtanultam, hogy termosztátból érdemes minőségit venni. Itt a fórumon sokunknak a Wahler vált be.

A hibajelenség egyébként mindenképp termosztát körüli problémára utal. Az viszont érdekes amit írtál erről a 4-5mm hézagról. Itt lesz a kutya elásva. Házastul lehet cserélni (tudom drágább)?

Elküldve
Sajna annyira nem ismerem közelebbről a 8V motort. Viszont azt már megtanultam, hogy termosztátból érdemes minőségit venni. Itt a fórumon sokunknak a Wahler vált be.

A hibajelenség egyébként mindenképp termosztát körüli problémára utal. Az viszont érdekes amit írtál erről a 4-5mm hézagról. Itt lesz a kutya elásva. Házastul lehet cserélni (tudom drágább)?

Köszi!

Szerintem is ott a gond ,de a termosztátot házzal együtt adták.Viszont ugye csak az elejével ,ahol már csak kijön a víz.Azt nem tudom ,hogy annak a nyamvadt lemeztányérnak zárni kell e a furatot és esetleg túlnyomásra a rugó ellenében kinyitni?Ha igen ,akkor teszek a házba egy betétet oszt már zár is.Azért rendelek akkor egy Wahlert ha ez Nektek bevált ,és kiderül a turpisság.A motor hűtésével nem illik szórakozni ,mert aztán sokba kerül a történet.

Üdv !

Elküldve
Köszi!

Szerintem is ott a gond ,de a termosztátot házzal együtt adták.Viszont ugye csak az elejével ,ahol már csak kijön a víz.Azt nem tudom ,hogy annak a nyamvadt lemeztányérnak zárni kell e a furatot és esetleg túlnyomásra a rugó ellenében kinyitni?Ha igen ,akkor teszek a házba egy betétet oszt már zár is.Azért rendelek akkor egy Wahlert ha ez Nektek bevált ,és kiderül a turpisság.A motor hűtésével nem illik szórakozni ,mert aztán sokba kerül a történet.

Üdv !

Van fénykép esetleg? Szívesen megsasolnám :)

Jaja és nem is beszélve a megnövekedett fogyasztásról legalábbis nekem érezhető volt a termosztát csere után a javulás.

Elküldve
Van fénykép esetleg? Szívesen megsasolnám :)

Jaja és nem is beszélve a megnövekedett fogyasztásról legalábbis nekem érezhető volt a termosztát csere után a javulás.

Elküldve

Bizony bizony ,sajnos érezhetően többet eszik ,hiszen állandóan "fázik" a motor.Arról nem is beszélve hogy én is ,hiszen hideg vízzel karcsú a fűtés.Fotót délután csinálok róla,mert azért járni kell a vassal.Még szerencse hogy nem egy nagy történet kiépíteni a termót.

Elküldve
Bizony bizony ,sajnos érezhetően többet eszik ,hiszen állandóan "fázik" a motor.Arról nem is beszélve hogy én is ,hiszen hideg vízzel karcsú a fűtés.Fotót délután csinálok róla,mert azért járni kell a vassal.Még szerencse hogy nem egy nagy történet kiépíteni a termót.

Csak egy jótanács. Ha már úgyis leengeded a vizet, akkor érdemes lenne a fűtőradiátorod is átmosni egy kicsit. Beszéltünk nemrég róla.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.