hasu Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 SzoiaSziasztok! Érdekelne, hogy van-e itt valaki, aki cserélt vezetőülést G Astrában. A Classicom ülése elég kemény, nincs deréktámasz és jól jönne valami 5let. Szia! Ajánlom még a B Veki ülését. Nekem sikerült kifognom egy olyat, amit az autóból a megvételkor kivettek és sportülésre cseréltek. Azonnal megvettem mindkét ülést. Sokkal masszívabb, kényelmesebb az ülés és jobban is tart. Neten érdemes szétnézni.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Báthory Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 Szoia Szia! Ajánlom még a B Veki ülését. Nekem sikerült kifognom egy olyat, amit az autóból a megvételkor kivettek és sportülésre cseréltek. Azonnal megvettem mindkét ülést. Sokkal masszívabb, kényelmesebb az ülés és jobban is tart. Neten érdemes szétnézni.... Köszi, jó ötlet és rá is megyek a témára! Biztos, hogy belemegy a G Astrába? Házi barkácskészlettel/átlagos müszaki érzékkel megoldható vagy szerviz? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 Köszi, jó ötlet és rá is megyek a témára! Biztos, hogy belemegy a G Astrába? Házi barkácskészlettel/átlagos müszaki érzékkel megoldható vagy szerviz? Köszi Ezt én is kérdezni akartam,hogy egy az egybe át lehet szerelni vagy kendácsolni kell rajta? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hasu Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 Köszi, jó ötlet és rá is megyek a témára! Biztos, hogy belemegy a G Astrába? Házi barkácskészlettel/átlagos müszaki érzékkel megoldható vagy szerviz? Köszi Minden azonos. A Vekié viszont sokkal masszívabb a fém merevítés miatt. Egy jobb minőségű Torx készlet kell hozzá. A folyamat lépései: 1.Akku saru le... majd 1-2 perc várakozás 2. Biztonsági öv rögzítőcsavarját az ülés oldaláról kicsavarni 3. Az ülések mögötti 2 db rögzítőcsavart kicsavarni 4. kiemelhető az ülés 5. A kiemelt ülésről az övfeszítő patron rögzítőcsavarját kicsavarni 6. Övfeszítő patron felszerelése az új ülésre aztán mehet vissza az új ülés... Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 Ezt az ülést szerváltam. A leírás jó kivéve, hogy a patron miatt nem kell levenni az akkusarut, csak gyújtás ne legyen rajta... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 Minden azonos. A Vekié viszont sokkal masszívabb a fém merevítés miatt. Egy jobb minőségű Torx készlet kell hozzá. A folyamat lépései: 1.Akku saru le... majd 1-2 perc várakozás 2. Biztonsági öv rögzítőcsavarját az ülés oldaláról kicsavarni 3. Az ülések mögötti 2 db rögzítőcsavart kicsavarni 4. kiemelhető az ülés 5. A kiemelt ülésről az övfeszítő patron rögzítőcsavarját kicsavarni 6. Övfeszítő patron felszerelése az új ülésre aztán mehet vissza az új ülés... Akkusarut miért kell levenni? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hasu Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 Akkusarut miért kell levenni? :) Látom megláttátok a lényeget :-) Akkor javítanék: csak kezdők vegyék le a sarut :-) Az 1-2 perc várakozás viszont célszerű az övfeszítő rendszer kondenzátorának kisüléséhez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 http://kep.psharing.com/435525.jpg Ezt az ülést szerváltam. A leírás jó kivéve, hogy a patron miatt nem kell levenni az akkusarut, csak gyújtás ne legyen rajta... Én is ilyet raktam a comboba. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 Látom megláttátok a lényeget :-) Akkor javítanék: csak kezdők vegyék le a sarut :-) Az 1-2 perc várakozás viszont célszerű az övfeszítő rendszer kondenzátorának kisüléséhez. Ja, mert nálatok már elektromos? Nekem még sima mechanikus van. :) Nekem nem kell vilannyal carakodni, hogy kiszereléskor eldurrantsam. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 Ja, mert nálatok már elektromos? Nekem még sima mechanikus van. :) Nekem nem kell vilannyal carakodni, hogy kiszereléskor eldurrantsam. :D Ez má' nem saroglya a lovas kocsin... :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Báthory Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 Minden azonos. A Vekié viszont sokkal masszívabb a fém merevítés miatt. Egy jobb minőségű Torx készlet kell hozzá. A folyamat lépései: 1.Akku saru le... majd 1-2 perc várakozás 2. Biztonsági öv rögzítőcsavarját az ülés oldaláról kicsavarni 3. Az ülések mögötti 2 db rögzítőcsavart kicsavarni 4. kiemelhető az ülés 5. A kiemelt ülésről az övfeszítő patron rögzítőcsavarját kicsavarni 6. Övfeszítő patron felszerelése az új ülésre aztán mehet vissza az új ülés... Hát köszi, alapos a leírás. Nézek ülést. Az aksisaruról eszembe jutott egy újabb probléma. Corsámmal megtörtént, most Astrával nem szeretnék szívni. Kereskedésben vettem használtan, nincs meg a rádió dokumentáció, kód stb. Ha aksisaru lekerül, utána safe mode felirat a rádión, oszt annyi... Link to comment Megosztás: More sharing options...
hasu Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 Hát köszi, alapos a leírás. Nézek ülést. Az aksisaruról eszembe jutott egy újabb probléma. Corsámmal megtörtént, most Astrával nem szeretnék szívni. Kereskedésben vettem használtan, nincs meg a rádió dokumentáció, kód stb. Ha aksisaru lekerül, utána safe mode felirat a rádión, oszt annyi... Dobd át a gyári számot és elküldöm a kódot :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Báthory Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 Dobd át a gyári számot és elküldöm a kódot :) Király, sokat segítenél! Megnézem a Corsában meg az Astrában is... Ez vmi serial no. és ki is kell szednem a fejegységet? Mert akkor az lesz még pár nap, nincs itthon az a kulcsom... Link to comment Megosztás: More sharing options...
hasu Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 Király, sokat segítenél! Megnézem a Corsában meg az Astrában is... Ez vmi serial no. és ki is kell szednem a fejegységet? Mert akkor az lesz még pár nap, nincs itthon az a kulcsom... igen arra van szükség Link to comment Megosztás: More sharing options...
Báthory Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 igen arra van szükség Nem akarlak terhelni, van a közelben Opel servis, ők is le tudják kérni a kódot a szám alapján? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Báthory Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 Gondolom az ajánlatod csak gyári cuccra szól....A Corsában tuti ilyen van, az Astrában vmi VDO márkájú Link to comment Megosztás: More sharing options...
hasu Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 Gondolom az ajánlatod csak gyári cuccra szól....A Corsában tuti ilyen van, az Astrában vmi VDO márkájú Anno amikor ellopták a tárcámat a car pass is benne volt. Akkucsere miatt szükségem volt a rádió-kódra. Márka szervizhez fordultam. Telefonon közölték, hogy örömmel segítenek 10e Ft ellenében :-( Az igaz, hogy ez az új car pass ára lett volna, ami az immo és kulcs kódot is tartalmazza. Aztán szétnéztem a neten és 10 perc múlva már meg is volt a rádió kód:-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 OFF! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Báthory Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 Anno amikor ellopták a tárcámat a car pass is benne volt. Akkucsere miatt szükségem volt a rádió-kódra. Márka szervizhez fordultam. Telefonon közölték, hogy örömmel segítenek 10e Ft ellenében :-( Az igaz, hogy ez az új car pass ára lett volna, ami az immo és kulcs kódot is tartalmazza. Aztán szétnéztem a neten és 10 perc múlva már meg is volt a rádió kód:-) Ügyes vagy! Én meg tegnap vettem a kocsit, most hogy mondod carpass sincs, nem is tudtam hogy van ilyen :) Mekkora egy ######ság, azért az immobilisert nem az Opel találta fel, más márkájú autóimban is van, de nem kerül 10 ropiba hogy megtudjam! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 Ügyes vagy! Én meg tegnap vettem a kocsit, most hogy mondod carpass sincs, nem is tudtam hogy van ilyen :D Mekkora egy ######ság, azért az immobilisert nem az Opel találta fel, más márkájú autóimban is van, de nem kerül 10 ropiba hogy megtudjam! Biztos? Ingyen nem szokták elárulni, mert ez alapján már könnyen lehet új kulcsot rendelni az autóhoz... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Báthory Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 Biztos? Ingyen nem szokták elárulni, mert ez alapján már könnyen lehet új kulcsot rendelni az autóhoz... :) Mind1, kell az a carpass, leszarom a 10 ropit, ha most vettem kocsit...de most már idegesít, hogy az eredeti ki tudja kinél van...csak simán beállít a szervizbe és csinálják neki a kulcsot a kocsimhoz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 szerintem ennyi offolásnak sírás lesz a vége. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
törvényenkívüli Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 Mind1, kell az a carpass, leszarom a 10 ropit, ha most vettem kocsit...de most már idegesít, hogy az eredeti ki tudja kinél van...csak simán beállít a szervizbe és csinálják neki a kulcsot a kocsimhoz? off ha nálad lenne a carpass, akkor is vihetné a kocsit gyári kulccsal, csak előtte le kellett volna másolni de szerintem kéne hozzá a forgalmi is on szerk: mc az önkéntes mod :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 ...de szerintem kéne hozzá a forgalmi is Így van, mert az alvázszám is kell, meg valamivel még igazolni kéne a tulajdonjogodat az autó felett, de ma már forgalmit általában könnyebb szerezni/hamisítani, mint nem létező Car Pass-t. Elvben ha a potenciális tolvaj odaállít a márkaképviselethez egy az ő nevére illetve a megfelelő alvázszámra kiállított forgalmivel, plusz fizet 10 rongyot, akkor megkapja a Car Passt-t, amivel aztán (természetesen másik szalonban, hogy ne legyen feltűnő) újabb pénzmag ellenében csináltathat gyári kulcsot, és így már feltűnés nélkül, akár fényes nappal is elviheti az autódat, de ezt azért nemigen alkalmazzák, mert van ennél egyszerűbb (ámbár kockázatosabb) módja is az autód ellopásának. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Báthory Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 Így van, mert az alvázszám is kell, meg valamivel még igazolni kéne a tulajdonjogodat az autó felett, de ma már forgalmit általában könnyebb szerezni/hamisítani, mint nem létező Car Pass-t. Elvben ha a potenciális tolvaj odaállít a márkaképviselethez egy az ő nevére illetve a megfelelő alvázszámra kiállított forgalmivel, plusz fizet 10 rongyot, akkor megkapja a Car Passt-t, amivel aztán (természetesen másik szalonban, hogy ne legyen feltűnő) újabb pénzmag ellenében csináltathat gyári kulcsot, és így már feltűnés nélkül, akár fényes nappal is elviheti az autódat, de ezt azért nemigen alkalmazzák, mert van ennél egyszerűbb (ámbár kockázatosabb) módja is az autód ellopásának. Ahh, akkor most már nyugodtan alszom.... :) Egyébként olyan szitu lehet,amikor nekem kéne a carpass? Kulcsmásoláson kívül? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts