scream24 Elküldve Április3, 2014 Megoszt Elküldve Április3, 2014 1000-es majd 2000-es vízbe áztatott csiszolóvászonnal körkörösen csiszoltam, majd Prevent polírpasztával és egy ronggyal jó erősen eldörzsöltem. :) Oh, hát ez nem polirozás. Ez maszatolás. :D Csiszolni még határeset kézzel, de polirozni lehetetlen gép nélkül (max a bohocot). Én mattulás mértékétől és a karcok mélységétől függően 320-2500ig szoktam "csiszolni". Pasztából pedig csak kimondottan 3M jöhet szóba. A lámpánál elég a két lépcsős polir is. Persze ez csak az én véleményem. De igy csak kinyírod a lámpát. :hiya: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Április3, 2014 Megoszt Elküldve Április3, 2014 Oh, hát ez nem polirozás. Ez maszatolás. :D Csiszolni még határeset kézzel, de polirozni lehetetlen gép nélkül (max a bohocot). Én mattulás mértékétől és a karcok mélységétől függően 320-2500ig szoktam "csiszolni". Pasztából pedig csak kimondottan 3M jöhet szóba. A lámpánál elég a két lépcsős polir is. Persze ez csak az én véleményem. De igy csak kinyírod a lámpát. :hiya: Miért nyírom így ki? Az eredmény meggyőző. Mennyiért políroznád ki a lámpáimat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Április3, 2014 Megoszt Elküldve Április3, 2014 T TC82! "... jött be ..." Hová? Motorba :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Április4, 2014 Megoszt Elküldve Április4, 2014 Anno itt a fórumon mindenki a Botond olajat favorizálta.Gondoltam kipróbálom.Akkor vadi új volt a kocsi és 1500Km után tettem bele.Katasztófa volt!!!Pont olyan volt mint egy traktornak!Olaj ki és GM olaj vissza.Semmi probléma nem volt utána. Most is GM olajat használok és minden OK. Botond olajat??? :omg: Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Április4, 2014 Megoszt Elküldve Április4, 2014 Botond olajat??? :omg: Hát ez az!Nem tudom hogy ki kezdte itt a fórumon, de nagyon ment 5-6 éve itt az a szar olaj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
scream24 Elküldve Április6, 2014 Megoszt Elküldve Április6, 2014 Miben különbözik az 1.4es motorhoz kapható első rugó az 1.6 motorhoz kapahtó rugohoz képest?? Már ha különbözik. Csak azért kérdem mert ahhoz most olcsobban hozzájutnék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Április6, 2014 Megoszt Elküldve Április6, 2014 Hát ez az!Nem tudom hogy ki kezdte itt a fórumon, de nagyon ment 5-6 éve itt az a szar olaj. szerintem a Metabond-dal kevered... Link to comment Megosztás: More sharing options...
lacika555 Elküldve Április7, 2014 Megoszt Elküldve Április7, 2014 (edited) Sziasztok! Következő problémával küzdök. A kocsiban tele tank mellett borzasztó benzinszagot érezni, lehet hülyeség de mintha a hátsó ülések felől áradna. A gond nem új de mivel az anyagiak miatt azért ritkább a teletankolás esete eddig nem volt ennyire kiugró dolog. Amíg csak 10-15L van a tankban addig szinte semmi vagy legalábbis nem szembetűnő. Folyás, tócsa stb alatta, motortér, hátul nincs. Alapvető dolgokat ellenőrizni tudok de mivel nem vagyok szerelő így esetleg ha vki tud megbízható típus orientáltabb szakit v szervizt Budapest területén azt megköszönném. Módosítva Április7, 2014 : lacika555 Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Április7, 2014 Megoszt Elküldve Április7, 2014 Sziasztok! Következő problémával küzdök. A kocsiban tele tank mellett borzasztó benzinszagot érezni, lehet hülyeség de mintha a hátsó ülések felől áradna. A gond nem új de mivel az anyagiak miatt azért ritkább a teletankolás esete eddig nem volt ennyire kiugró dolog. Amíg csak 10-15L van a tankban addig szinte semmi vagy legalábbis nem szembetűnő. Folyás, tócsa stb alatta, motortér, hátul nincs. Alapvető dolgokat ellenőrizni tudok de mivel nem vagyok szerelő így esetleg ha vki tud megbízható típus orientáltabb szakit v szervizt Budapest területén azt megköszönném. Valami nem stimmel a tank tetejénél. Lehet ereszt ott, ahol a pumpa szerelőnyílása van, de lehet, hogy valami szellőző cső elrepedt. Nekem még a Kadetten volt, hogy (ha jól emlékszem) az a cső, amin tankoláskor kifele jön a levegő, az el volt repedve, és ha telitankoltam, akkor azon jött ki a benzin, és alánézve a tartályról csepegett is le. Ugyanígy, ha csak mindig tankoltam bele valamennyit, akkor nem vettem észre, hogy szivárogna, és a szaga sem érződött. Link to comment Megosztás: More sharing options...
peacetrang Elküldve Április7, 2014 Megoszt Elküldve Április7, 2014 Sziasztok! Következő problémával küzdök. A kocsiban tele tank mellett borzasztó benzinszagot érezni, lehet hülyeség de mintha a hátsó ülések felől áradna. A gond nem új de mivel az anyagiak miatt azért ritkább a teletankolás esete eddig nem volt ennyire kiugró dolog. Amíg csak 10-15L van a tankban addig szinte semmi vagy legalábbis nem szembetűnő. Folyás, tócsa stb alatta, motortér, hátul nincs. Alapvető dolgokat ellenőrizni tudok de mivel nem vagyok szerelő így esetleg ha vki tud megbízható típus orientáltabb szakit v szervizt Budapest területén azt megköszönném. Szia! Épp benzinszagos problémával küzdöttem én is, de már meg van a hiba, a héten javítva lesz. Én először alánéznék, ellenőrizd az üzemanyagszűrőt és környékét, aztán a kipufogót, nálam 2 helyen kifúj és valószínű, hogy azt érzem benzinszagnak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Április7, 2014 Megoszt Elküldve Április7, 2014 Gyakran előfordul, hogy az ac gumitömítése megnyúlik, és nem tömít rendesen. Csere és kész is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brolin Elküldve Április10, 2014 Megoszt Elküldve Április10, 2014 Van egy 2000-es évjáratú Opel Zafira 16V 2000 DTI-m.Kulcsot másoltattam,mert el volt törve.Átakartam rakni az immobilizer chipet,de az előző tulaj beragasztotta és kitört belőle egy darab mikor próbáltam kivenni.Kulcsmásolós nem tudja beazonosítani,mert sérült a chip.Hogy lehet kiiktatni annyi időre amíg elviszem szervízbe.Biztos van áthidaló megoldás.Aki tud kérem segítsen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Április11, 2014 Megoszt Elküldve Április11, 2014 Várjál, az immobilizer chipje az olyan, mint itt a képen a kulcs alatt: Ez sérült? Mert ha ez megvan egészben, akkor csak tartsd közel a gyujtáskapcsolóhoz, amikor gyújtást adsz, és akkor ez működni fog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
beghyn Elküldve Április11, 2014 Megoszt Elküldve Április11, 2014 (edited) Ha már kulcs téma. A pótkulcs központiban már nagyon rosszak a nyitó-záró kapcsoló buborékok. Izomból kell megnyomni, hogy valami történjen. Nem a kulcsházzal van gond, hanem magán a nyákon a mikrokapcsolók. Sokáig ez volt a fő kulcs, azért kopott el nagyon. (Meg az elemtartó is leesett, de az egy másik sztori). Most az eredetileg második kulcsot használom, az még nyit-zár szépen. Szóval ezeket a kis kapcsolókat lehet valahogy cserélni? Ha már úgyis forrasztásra viszem az elemtartó miatt, akkor valahogy megpróbálnám helyrehozni azokat is. Lehet ilyent külön kapni? Helyettesíthető valami mással? Vagy kell vennem egy komplett központi lapot és hozzátaníttatni? Módosítva Április11, 2014 : beghyn Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április11, 2014 Megoszt Elküldve Április11, 2014 Ha már kulcs téma. A pótkulcs központiban már nagyon rosszak a nyitó-záró kapcsoló buborékok. Izomból kell megnyomni, hogy valami történjen. Nem a kulcsházzal van gond, hanem magán a nyákon a mikrokapcsolók. Sokáig ez volt a fő kulcs, azért kopott el nagyon. (Meg az elemtartó is leesett, de az egy másik sztori). Most az eredetileg második kulcsot használom, az még nyit-zár szépen. Szóval ezeket a kis kapcsolókat lehet valahogy cserélni? Ha már úgyis forrasztásra viszem az elemtartó miatt, akkor valahogy megpróbálnám helyrehozni azokat is. Lehet ilyent külön kapni? Helyettesíthető valami mással? Vagy kell vennem egy komplett központi lapot és hozzátaníttatni? Persze, mindent lehet hozzá kapni! Burkolat is van olcsón, érdemes kicserélni. Amúgy jó neked, nekem classichoz csak egy elektronikás kulcs van. http://www.ebay.com/itm/50pcs-Tactile-Pushbutton-Key-Switch-Momentary-Tact-SMD-SMT-4pin-4-4-1mm-/190956423281?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2c75e3c871 Link to comment Megosztás: More sharing options...
beghyn Elküldve Április11, 2014 Megoszt Elküldve Április11, 2014 (edited) Persze, mindent lehet hozzá kapni! Burkolat is van olcsón, érdemes kicserélni. Amúgy jó neked, nekem classichoz csak egy elektronikás kulcs van. http://www.ebay.com/itm/50pcs-Tactile-Pushbutton-Key-Switch-Momentary-Tact-SMD-SMT-4pin-4-4-1mm-/190956423281?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2c75e3c871 Hálás köszi. Ez a "pár" darab elég lesz egy ideig :) Igen, az enyém még 2000 évjárat, ott még habzsidőzsi volt, futotta 2 távos kulcsra is. Burkolatot már rendeltem kínából, a jelenlegi kulcs már azzal működik. Módosítva Április11, 2014 : beghyn Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Április11, 2014 Megoszt Elküldve Április11, 2014 (edited) On 2014. 04. 11. at 9:13, beghyn írta: Módosítva Április5, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
beghyn Elküldve Április11, 2014 Megoszt Elküldve Április11, 2014 (edited) Lehet.http://www.soselectronic.hu/?str=371&artnum=6656&name=omron-b3s-1000p Ilyen kell bele. Köszi, ez tényleg az ami benne van. Az ebay-es cucc máshogy néz ki, más méret. Először benéztem és az 1750-re azt hittem /darab ár :) De aztán megtaláltam, hogy nettó 121 ft. Már csak a szomszéd órással kell üzletelnem, hogy az elemtartót meg ezeket hány sörért aplikálja be. Módosítva Április11, 2014 : beghyn Link to comment Megosztás: More sharing options...
retfirD Elküldve Április11, 2014 Megoszt Elküldve Április11, 2014 Persze, mindent lehet hozzá kapni! Burkolat is van olcsón, érdemes kicserélni. Amúgy jó neked, nekem classichoz csak egy elektronikás kulcs van. http://www.ebay.com/itm/50pcs-Tactile-Pushbutton-Key-Switch-Momentary-Tact-SMD-SMT-4pin-4-4-1mm-/190956423281?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2c75e3c871 Nekem összesen van egy kulcs, elektronikás. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
peacetrang Elküldve Április14, 2014 Megoszt Elküldve Április14, 2014 Sziasztok! Következő problémával küzdök. A kocsiban tele tank mellett borzasztó benzinszagot érezni, lehet hülyeség de mintha a hátsó ülések felől áradna. A gond nem új de mivel az anyagiak miatt azért ritkább a teletankolás esete eddig nem volt ennyire kiugró dolog. Amíg csak 10-15L van a tankban addig szinte semmi vagy legalábbis nem szembetűnő. Folyás, tócsa stb alatta, motortér, hátul nincs. Alapvető dolgokat ellenőrizni tudok de mivel nem vagyok szerelő így esetleg ha vki tud megbízható típus orientáltabb szakit v szervizt Budapest területén azt megköszönném. Üdv! Megoldódott már a probléma? Írtam üzenetet, de még nem olvastad el :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve Április14, 2014 Megoszt Elküldve Április14, 2014 Sziasztok. volt egy kis ijesztgetés tegnap: teletankoltam full, indulok majd az emelkedő alján veszem észre, hogy nem jár a motor! kinyomott kuplunggal csorogtam ezért nem éreztem, hogy leállt. félregurultam, kulcs ki,majd vissza, és indítás, 2-3mp után indult is. de! a villáskulcsos autó jel égve maradt. leállítottam a parkolóban, majd bevásárlás és indulás. semmi baja nem volt.....ma sem volt semmi. valakinek valami ötlet? illetve: nincs esetleg valakinek kölcsön egy hibakód kiolvasója?(Bp.) nem szeretném megvenni, ha egyszer használom majd életem során. Köszi, Balázs Link to comment Megosztás: More sharing options...
beghyn Elküldve Április14, 2014 Megoszt Elküldve Április14, 2014 (edited) Sziasztok. volt egy kis ijesztgetés tegnap: teletankoltam full, indulok majd az emelkedő alján veszem észre, hogy nem jár a motor! kinyomott kuplunggal csorogtam ezért nem éreztem, hogy leállt. félregurultam, kulcs ki,majd vissza, és indítás, 2-3mp után indult is. de! a villáskulcsos autó jel égve maradt. leállítottam a parkolóban, majd bevásárlás és indulás. semmi baja nem volt.....ma sem volt semmi. valakinek valami ötlet? illetve: nincs esetleg valakinek kölcsön egy hibakód kiolvasója?(Bp.) nem szeretném megvenni, ha egyszer használom majd életem során. Köszi, BalázsGáz és fékpedált egyszerre be kell nyomni, majd a gyújtást ráadni. Ezután számolni kell motorvezérlő hibáját jelző ikon villogásait. Ingyen van és megkapod a hibakódot. Persze csak akkor, ha elektromos gázpedál van. Módosítva Április14, 2014 : beghyn 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve Április15, 2014 Megoszt Elküldve Április15, 2014 Gáz és fékpedált egyszerre be kell nyomni, majd a gyújtást ráadni. Ezután számolni kell motorvezérlő hibáját jelző ikon villogásait. Ingyen van és megkapod a hibakódot. Persze csak akkor, ha elektromos gázpedál van. próbáltam, nem csinált semmit. mindegy, vettem ebay-en 1600ft-ért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április15, 2014 Megoszt Elküldve Április15, 2014 próbáltam, nem csinált semmit. mindegy, vettem ebay-en 1600ft-ért. Pedig a Z14XEP-nél működnie kell! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve Április15, 2014 Megoszt Elküldve Április15, 2014 Pedig a Z14XEP-nél működnie kell! ;) úgy csináltam, ahogy írtad. fék be,gáz be, bár nem tövig. de semmit nem villogott. csak az olajkanna és az akkulámpa maradt égve, vártam vagy 10mp-et is legalább. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts