Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G szervízelés


tilona

Recommended Posts

Ez jó kérdés, csak találgatni lehet. Mivel van rajta manuális állítási lehetőség, mind le-fel és jobbra-balra, meglehet, hogy izzó cserénél megfeszült a foncsor és elmozdult ez a beállítás vagy "átugrott" pár menetet. F-es astránál egyszer jártam igy. De azon addig tekergettem a csavarokat még jó nem lett. :)

Link to comment
Megosztás:

Ez jó kérdés, csak találgatni lehet. Mivel van rajta manuális állítási lehetőség, mind le-fel és jobbra-balra, meglehet, hogy izzó cserénél megfeszült a foncsor és elmozdult ez a beállítás vagy "átugrott" pár menetet. F-es astránál egyszer jártam igy. De azon addig tekergettem a csavarokat még jó nem lett. :)

értem. Mivel én csak fallal szemben állva szemre tudnám beállítani, így rábízom szakira mivel nincs hozzá műszerem. Én is autószerelőnek tanulok, meg nyáron és hétvégén kamion szervízben dolgozok mint szerelő, de ott nincs fényszóró beállításhoz műszer.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Milyen méretű torx csavarhúzókat érdemes beszerezni az autóhoz, ha az apróbb, otthon is elvégezhető dolgokhoz kellene?

Jelenleg olajat szeretnék cserélni.

Köszi,

Cs.

Olajcseréhez ha jól emlékszem T40-es kell.

Ha ezt azt akarsz bütykölni a verdán, akkor nyugodtan vegyél egy készletet t10-t50 nyugodtan.

És persze kell e-torx készlet is, hogy ne legyen már olyan egyszerű illetve olcsó. :D

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Ez remek árban van, bár akkor egyáltalán nem értem, hogy külön mért sokkal drágább? Ugyanakkor a képen csak 1 tárcsát látok, de gondolom mind a kettő benne van az árban?

Link to comment
Megosztás:

Olajcserénél mennyire számít az hogy teljesen vízszintes legyen a talaj?Ahol cserélném ott egyenes meg minden, de biztos hogy nem olyan vízszintes mint egy műhelyben.Vagy ilyen hülyeségekkel ne foglalkozzak, mert úgy is kifolyik az összes olaj?

Kb-ra legyen az, meg meleg motor...

Nagyja kifolyik, az összes sosem fog...

Link to comment
Megosztás:

Olajcserénél mennyire számít az hogy teljesen vízszintes legyen a talaj?Ahol cserélném ott egyenes meg minden, de biztos hogy nem olyan vízszintes mint egy műhelyben.Vagy ilyen hülyeségekkel ne foglalkozzak, mert úgy is kifolyik az összes olaj?

Igazából szerintem ha alig tér el a vízszinttől akkor mindennek ki kell ott jönnie, a leeresztő teljesen az alján van... Sokkal fontosabb, hogy hagyjad rendesen kicsöpögni, én mikor legutóbb belekezdtem, és nem hagytam a szokásos 1-1,5 órát, mert hirtelen el kellett ugranom valahova, kb. 5-10 percig tudtam kiengedni még csöpögött volna mikor visszatekertem... Pár tíz km után sokkal sötétebb lett az olaj mint a korábbi cseréknél, amikor akár ezer km is eltelt, mikorra ilyen sötétbarna lett.... Úgyhogy beiktatok egy cserét ismételten nemsokára, legalább kicsit tisztul a rendszer... :)

Link to comment
Megosztás:

Igazából szerintem ha alig tér el a vízszinttől akkor mindennek ki kell ott jönnie, a leeresztő teljesen az alján van... Sokkal fontosabb, hogy hagyjad rendesen kicsöpögni, én mikor legutóbb belekezdtem, és nem hagytam a szokásos 1-1,5 órát, mert hirtelen el kellett ugranom valahova, kb. 5-10 percig tudtam kiengedni még csöpögött volna mikor visszatekertem... Pár tíz km után sokkal sötétebb lett az olaj mint a korábbi cseréknél, amikor akár ezer km is eltelt, mikorra ilyen sötétbarna lett.... Úgyhogy beiktatok egy cserét ismételten nemsokára, legalább kicsit tisztul a rendszer... :)

Pont ezért kérdeztem, mert a múltkor én is olyan 10 percet csöpögtettem és már töltöttem is az olajat.Aztán még aznap megnéztem, és sötét volt az olaj.Szóval azt mondod, hogy jó másfél órát várjak?Lepetézek addig, de azért kipróbálom.

Link to comment
Megosztás:

Pont ezért kérdeztem, mert a múltkor én is olyan 10 percet csöpögtettem és már töltöttem is az olajat.Aztán még aznap megnéztem, és sötét volt az olaj.Szóval azt mondod, hogy jó másfél órát várjak?Lepetézek addig, de azért kipróbálom.

Legjobb, ha egyik nap kiereszted, egész éjszaka csorog, és másnap töltöd bele az olajat. Persze nem mindenkinél kivitelezhető akár hely, akár idő hiányában, de ha megoldható, akkor így a legjobb.

Módosítva : potyo
Link to comment
Megosztás:

Ne utáljatok nagyon, de nekem lassan 3 hét és 300km után is mézszínű az olajam... (Pont ma csekkoltam le a szintet...) Igaz, ennek története van... Cserébe valamiért annyira nem tetszik a hangja a C3-as Magnatec óta, de lehet hogy ennek semmi köze hozzá...

Ne ijesztegess, mert én is Magnatech C3-at szeretnék bele venni GM dexos2 után...

Én 10-15 percet szoktam várni, de nekem az első 1000km alatt nem szokott bebarnulni...

Link to comment
Megosztás:

Legjobb, ha egyik nap kiereszted, egész éjszaka csorog, és másnap töltöd bele az olajat. Persze nem mindenkinél kivitelezhető akár hely, akár idő hiányában, de ha megoldható, akkor így a legjobb.

Én úgy szoktam olajat cserélni,hogy szombat délután leengedem.Aztán vasárnap ha felkeltem délután,akkor meg beleöntöm az újat.Addig biztos kicsöpög rendesen.

Ha van időm én is így szoktam, de alsó hangon 1-1,5 órát szoktam várni...:)

Ne ijesztegess, mert én is Magnatech C3-at szeretnék bele venni GM dexos2 után...

Én 10-15 percet szoktam várni, de nekem az első 1000km alatt nem szokott bebarnulni...

Én most az Eni I-sint MS 5w30-al szemezek (6500 ft a 4L), a GM ára pont most ment fel sajnos a Kauffernél pár hete még 6200 volt mostmár 7600... A Mannol megfelelő olaját azért már én sem erőltetem, nem merem, 4200ft a 4 liter, mint egy olcsóbb 10w40-es... :D A Magnatec meg tejfölös-trutyis volt, így azt is hanyagolom...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.