amargo Elküldve Február6, 2014 Megoszt Elküldve Február6, 2014 (edited) Z14XE-hez, megfelelő ez a gyertya? Az eredeti opel: https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/40600000-gyujtasrendszer/40600190-gyujtogyertya/141188-gyujtogyertya-opel-fqr8leu2-egypolusu Módosítva Február6, 2014 : amargo Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Február6, 2014 Megoszt Elküldve Február6, 2014 Z14XE-hez, megfelelő ez a gyertya? Az eredeti opel: https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/40600000-gyujtasrendszer/40600190-gyujtogyertya/141188-gyujtogyertya-opel-fqr8leu2-egypolusu Megfelelő, én is ilyet vettem tavaly. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve Február6, 2014 Megoszt Elküldve Február6, 2014 (edited) T amargo! Az említett gyertya a Z14XEP motorhoz való Z14XE: GM alkatrész szám: 9195109 Opel katalógus szám: 12 14 000 Bosch FLR8LDCU Ezt e gyertyát a Bosch már továbbfejlesztette:FLR8LDCU+ Bosch FGR8KQE0 FR91X Oem számok: NGK BKR5EK Beru Z190 Champion RC10DMC Denso IK16 T kobraCode! "... Megfelelő ..." Nem. Nem ebbe a motorba való. Módosítva Február6, 2014 : mantec 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Február6, 2014 Megoszt Elküldve Február6, 2014 T kobraCode! "... Megfelelő ..." Nem. Nem ebbe a motorba való. T mantec! Tavaly mikor vásárlás előtt álltam s kérdeztem miért nem jelezted hogy nem megfelelő? Amúgy 10.000 km óta megy és hibamentes! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kombitomi Elküldve Február6, 2014 Megoszt Elküldve Február6, 2014 (edited) Sziasztok! Gyári rózsaszín/narancssárga hűtőfolyadékot mikor kellene hivatalosan lecserélni? A TIS azt írja nincs csereperiódusa. Fagyáspontját figyelem nem nagyon változik, nyáron lesz 4 éve, hogy lecseréltem. Köszönöm a válaszokat előre is! Módosítva Február6, 2014 : Budai Tamás Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Február6, 2014 Megoszt Elküldve Február6, 2014 Sziasztok! Gyári rózsaszín/narancssárga hűtőfolyadékot mikor kellene hivatalosan lecserélni? A TIS azt írja nincs csereperiódusa. Fagyáspontját figyelem nem nagyon változik, nyáron lesz 4 éve, hogy lecseréltem. Köszönöm a válaszokat előre is! Nekem akkor lett kicserélve,amikor vízpumpa meg a vezérlés lett cserélve.Amúgy nem kell piszkálni:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
beghyn Elküldve Február7, 2014 Megoszt Elküldve Február7, 2014 Sziasztok! Gyári rózsaszín/narancssárga hűtőfolyadékot mikor kellene hivatalosan lecserélni? A TIS azt írja nincs csereperiódusa. Fagyáspontját figyelem nem nagyon változik, nyáron lesz 4 éve, hogy lecseréltem. Köszönöm a válaszokat előre is! Elméletileg nem kell sűrűn cserélgetni. Gyakorlatilag meg ez ugye nem csak hűt, hanem kenést is ad, ezért ajánlott a vezérlés cserekor, ahol ugye vízpumpát is cserélünk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Február7, 2014 Megoszt Elküldve Február7, 2014 T Janó32!" ... ..." A sértegetés nem helyettesíti a hozzáértést, gondolatot, ismeretet. Csak még jobban kiemeli a figyelmes olvasónak ennek hiányát."... Alátámasztanád ..." Ez a szolgáltatás számodra nem elérhető. Csak akkor figyelmeztetlek, ha nagy butaságot írtál. Ezt sem a Te érdekedben, hanem a többi olvasó érdekében. T mantec! "...A sértegetés..." Ha már durcáskodsz egy bizonyos hangnemért, akkor szerintem elsősorban érdemes lenne magadba nézned... "Ez a szolgáltatás számodra nem elérhető." Jah, hogy Te valami önjelölt szolgáltató vagy ebben a topic-ban!? Ezt nem tudtam, én kérek elnézést. Azonban tartok tőle, inkább azért "nem elérhető" a "szolgáltatás", mert ez nincs leírva egyik kézikönyvben/katalógusban sem... Tehát a "hozzáértésed" és "ismereted" nincs meg hozzá (ha már ekkora szavakkal dobálózol). Apropó, nem neked sikerült anno a G fórumon a tanácsokat osztogatnod a H Astra kezelési könyvéből totál helytelenül??? Bizonyára még ezt nem (sem) heverted ki, ezért ez a hiszti... "Csak akkor figyelmeztetlek, ha nagy butaságot írtál." Köszönöm segítséged, köszönöm hogy miattam nem történt tragédia! Én szerencsétlen valóban majdnem végzetesen megtévesztettem egy fórumtársat a 60k km-es intervallummal. Jé, Te is ennyit jelöltél meg? Ezt akkor most hogy is van?... Nézd, nekem nem kenyerem ez a "szájkarate" műfaj. Ráadásul továbbra sem hiszek a hozzáértésedben, a néha jó helyről kimásolt adatok nem alapozzák meg a bizalmat. Ha visszakérdez valaki, akkor Te elsunnyogsz csendben (vagy óvodásként hisztizel). Csak állítasz (másolsz!), de érvelni/alátámasztani sosem tudsz. Nem szokásom az általad képviselt szintre lesüllyedni, most sem tudom miért teszem. Pedig csak akkor szoktam vitára kapható lenni, ha az valóban értelmesnek bizonyul(hat). De ez ugyebár most nem áll fenn... Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve Február7, 2014 Megoszt Elküldve Február7, 2014 T Janó32! Én megértem a felkészületlen, hályogkovácsok fájdalmát. Segíteni csak önmagukon tudnak, felkészüléssel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Február7, 2014 Megoszt Elküldve Február7, 2014 T Janó32! Én megértem a felkészületlen, hályogkovácsok fájdalmát. Segíteni csak önmagukon tudnak, felkészüléssel. T mantec! Na látod, pont erről írtam... Csak a óvódás stílusod megy és a Ctrl c + Ctrl v használata... Ez nagyon kevés és szánalmas (erre az oldalra is). Csak nem a "másol-beillesztés" tudományodra célzol felkészültség címszó alatt?! Amit nem tudsz összemásolni valahonnan, az csak gyerekes kapálózás/küzdés hogy legalább értelmesnek próbáld feltüntetni magad. Ez jól tükröződik a saját tudásodból kreált hozzászólásod minőségéből(?). Itt csak egy fájdalom van, az pedig a tiéd mikor szembesítenek azzal, hogy kevés vagy az élet ezen területén (is). Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Február7, 2014 Megoszt Elküldve Február7, 2014 Szerintem nem kéne vitatkozni. Nem vagyok szerelő, de biztos vagyok benn, hogy az sem árt a kocsinak, ha esetleg évente cseréli az ember a gyertyát.Miért is ártana? Inkább azt mondjátok meg akkor, hogy a Z14XEP kocsikba mikor kell hűtő folyadékot cserélni?Most 6 éves a kocsi és van benne 75000Km, de még az eredeti folyadék van benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Február7, 2014 Megoszt Elküldve Február7, 2014 T mantec! Na látod, pont erről írtam... Csak a óvódás stílusod megy és a Ctrl c + Ctrl v használata... Ez nagyon kevés és szánalmas (erre az oldalra is). Csak nem a "másol-beillesztés" tudományodra célzol felkészültség címszó alatt?! Amit nem tudsz összemásolni valahonnan, az csak gyerekes kapálózás/küzdés hogy legalább értelmesnek próbáld feltüntetni magad. Ez jól tükröződik a saját tudásodból kreált hozzászólásod minőségéből(?). Itt csak egy fájdalom van, az pedig a tiéd mikor szembesítenek azzal, hogy kevés vagy az élet ezen területén (is). Srácok ezt most itt be kellene fejezni! Nem erre való ez a fórum! Mindenkinek van saját véleménye és ezt tartsuk tiszteletben! Nincs értelme ennek a "kakaskodásnak"! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Február7, 2014 Megoszt Elküldve Február7, 2014 Srácok ezt most itt be kellene fejezni! Nem erre való ez a fórum! Mindenkinek van saját véleménye és ezt tartsuk tiszteletben! Nincs értelme ennek a "kakaskodásnak"! Szerintem nincs itt kakaskodás. Inkább egyfajta sajátos "trollkodás" egy önjelölt szakértőtől, akinek csak a google és egyéb adatok bemásolása megy, majd ezekre építve próbál degenerált hangnemben másokat kioktatni. Inkább tartom bajnak azon magatartást, aki ez mellett szó nélkül el tud menni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Február7, 2014 Megoszt Elküldve Február7, 2014 Szerintem nem kéne vitatkozni. Nem vagyok szerelő, de biztos vagyok benn, hogy az sem árt a kocsinak, ha esetleg évente cseréli az ember a gyertyát.Miért is ártana? Inkább azt mondjátok meg akkor, hogy a Z14XEP kocsikba mikor kell hűtő folyadékot cserélni?Most 6 éves a kocsi és van benne 75000Km, de még az eredeti folyadék van benne. Szia, másik topicban pont erről van most szó. Amúgy csak akkor kell cserélni ha megbontásra, vagy új alkatrész kerül a vízrendszerbe. Egyébként nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve Február8, 2014 Megoszt Elküldve Február8, 2014 Sziasztok. ezek közül melyiket ajánlanátok? ÜZEMANYAGSZŰRŐ Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Február8, 2014 Megoszt Elküldve Február8, 2014 Sziasztok. ezek közül melyiket ajánlanátok? ÜZEMANYAGSZŰRŐ Nekem is cserés már, én Filtront fogok venni bele. (régebben használtam Filtron levegő, pollen és olajszűrőt, s nem volt vele gond) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Február8, 2014 Megoszt Elküldve Február8, 2014 Nekem is Filtron szűrőim vannak nincs velük gond! De az olajszűrőm az gyári GM! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Február9, 2014 Megoszt Elküldve Február9, 2014 Nekem is Filtron szűrőim vannak nincs velük gond! De az olajszűrőm az gyári GM! Igen, oda én is GM-et használok, mióta a Cromaxban veszem a szűrőt ( Opeléknél nagyon drága lett volna annó, a Filtron akor fele annyi volt) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Puli Elküldve Február9, 2014 Megoszt Elküldve Február9, 2014 Kedves Felhasználók! A következő problémám adódott. 2014. január 2-án egy állattal ütköztem, ami a vezető oldalán a hütőt összetörte. A hűtőt kicseréltük, és minden ment is hetekig rendben. Múlt héten már egyik nap hazafelé az utastér fűtése nem ment. Nem volt hideg, de ahogy kapcsolgatom a fokozatokat, semmi levegő nem jött az utastérbe. Ekkor még ahogy az ajtót és a motorháztetőt becsuktam elindult a fűtés. Tegnap óta megint nem jár a ventilátor. Gondolom valahol kontakthiba lehet. Laikusként belenéztem a kocsiba, de nem láttam sehol sem elszakadt vezetéket, szétcsúszott csatlakozót. Tudna valaki tippet adni abban, hogy merre keressem a hiba forrását. Köszönöm a válaszokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Február9, 2014 Megoszt Elküldve Február9, 2014 Kedves Felhasználók! A következő problémám adódott. 2014. január 2-án egy állattal ütköztem, ami a vezető oldalán a hütőt összetörte. A hűtőt kicseréltük, és minden ment is hetekig rendben. Múlt héten már egyik nap hazafelé az utastér fűtése nem ment. Nem volt hideg, de ahogy kapcsolgatom a fokozatokat, semmi levegő nem jött az utastérbe. Ekkor még ahogy az ajtót és a motorháztetőt becsuktam elindult a fűtés. Tegnap óta megint nem jár a ventilátor. Gondolom valahol kontakthiba lehet. Laikusként belenéztem a kocsiba, de nem láttam sehol sem elszakadt vezetéket, szétcsúszott csatlakozót. Tudna valaki tippet adni abban, hogy merre keressem a hiba forrását. Köszönöm a válaszokat! Nézd meg, hogy 4. fokozatban megy-e. Ha igen akkor az előtét ellenállás halt meg. Egyébként minden csatlakozója a kesztyűtartó mögött van. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Puli Elküldve Február9, 2014 Megoszt Elküldve Február9, 2014 Nézd meg, hogy 4. fokozatban megy-e. Ha igen akkor az előtét ellenállás halt meg. Egyébként minden csatlakozója a kesztyűtartó mögött van. Köszi a választ, de nem megy egyik fokozatban sem. A kesztyűtartó mögött még szétnézek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február9, 2014 Megoszt Elküldve Február9, 2014 Nem írtad mikori évjáratú az autód. A régebbiekben (még nem Twinport) éppen a vezetőoldalon, a lökhárító mögött volt a hűtőmodul, ez vezérelte a hűtéssel/fűtéssel kapcsolatos dolgokat (ventillátor mikor indul, stb.). Bár ha ez rossz akkor ennek van egy hibajelzője a műszerfalon... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Puli Elküldve Február9, 2014 Megoszt Elküldve Február9, 2014 (edited) Nem írtad mikori évjáratú az autód. A régebbiekben (még nem Twinport) éppen a vezetőoldalon, a lökhárító mögött volt a hűtőmodul, ez vezérelte a hűtéssel/fűtéssel kapcsolatos dolgokat (ventillátor mikor indul, stb.). Bár ha ez rossz akkor ennek van egy hibajelzője a műszerfalon... Igen, utólag nekem is eszembe jutott. :-) Hatchback 2002. november Z12XE 1.2 benzin Pontos helyét meg tudod mondani, ill. hogy hogy is néz ki. A műszerfalon nem jelez semmi hibát. Lenne még egy kérdésem, hogy ezekkel a kivillogtatásokkal milyen jellegű hibákat lehet megtudni? Pl. elektromos hibákat is? Módosítva Február9, 2014 : Puli Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Február10, 2014 Megoszt Elküldve Február10, 2014 Igen, utólag nekem is eszembe jutott. :-) Hatchback 2002. november Z12XE 1.2 benzin Pontos helyét meg tudod mondani, ill. hogy hogy is néz ki. A műszerfalon nem jelez semmi hibát. Lenne még egy kérdésem, hogy ezekkel a kivillogtatásokkal milyen jellegű hibákat lehet megtudni? Pl. elektromos hibákat is? Akkor most tisztázzuk le, hogy a fűtő vagy a hűtő ventilátor nem működik, mert nem mindegy!!! A hűtőn két fokozat van, a fűtőn pedig négy. A hűtőventilátornak nem sok köze van ahhoz meleg legyen az utastérben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Puli Elküldve Február10, 2014 Megoszt Elküldve Február10, 2014 Akkor most tisztázzuk le, hogy a fűtő vagy a hűtő ventilátor nem működik, mert nem mindegy!!! A hűtőn két fokozat van, a fűtőn pedig négy. A hűtőventilátornak nem sok köze van ahhoz meleg legyen az utastérben. Ahogy írtam. A vízhűtő tört össze január 2-án, ami meg lett javítva. Az állat a kocsi elején, a vezető oldalán törte össze magát a htűőt és a lökhárító belső oldalán lévő fekete műanyag részeket (fut ott valami kábel is). Múlt héten jöttem vele haza és az utastérben nem ment a fűtés egyik fokozatban sem. Felnyitottam a motorháztetőt és ahogy csuktam le azt, ill. csuktam be a vezető oldali ajtót egyszer csak elindult a fűtés az utastérben. Működött is egészen szombat délutánig, amikor odamenet még ment a fűtés, de már visszafelé meg sem nyikkant. És azóta sem funkcionál egyik fokozatban sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts