imy Elküldve Szeptember21, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2013 Én is hanyagolni szoktam a Cromaxot. A Kovács Autónak nagyon jó árai vannak. Ráadásul helybeli lévén még postaköltségem sincs mert bemegyek a cuccért, miután a cikkszám alapján leegyeztetem, hogy mit is akarok. A múlt hétem vettem tőlük kétpólusú GM gyertyát. 810-be jött ki darabja. A Cromaxnál ez egy ötszázassal több. Nekem meg a cromax van helyben.... De sokkal olcsóbb mint a márkaszerviz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Szeptember21, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2013 Jól gondolom, hogy a szervó olaj nivó az a kupakon elhelyezett pöcök? Ha igen meddig kéne annak az olajba merülni? Másrészt meg pacifütyi az annuszába jürgennek, hogy oda tervezte...... Az a pöcök a nívó. Elvileg el kellene, hogy érje, ha nem akkor utána kell tölteni. Amúgy sztem ha a pöcök alatt csak picivel van az sem gond, van a tartályban elég olaj. ;) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
scream24 Elküldve Szeptember21, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2013 Az a pöcök a nívó. Elvileg el kellene, hogy érje, ha nem akkor utána kell tölteni. Amúgy sztem ha a pöcök alatt csak picivel van az sem gond, van a tartályban elég olaj. ;) Akkor asszem löttyintenem kéne bele, mert nem olajos az alja. Bár a szűröben még látszik. Ez csak egy literes kiszerelésben van, mármint az olaj, vagy lehet kapni kisebben is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Szeptember21, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2013 Akkor asszem löttyintenem kéne bele, mert nem olajos az alja. Bár a szűröben még látszik. Ez csak egy literes kiszerelésben van, mármint az olaj, vagy lehet kapni kisebben is? L-esben van csak, de én olyan 30-40e km-es korában töltettem bele a szervizben, akkor 2dl-t töltöttek bele, s azt mondták ebből lehet felújítás lesz, mert csöpög... Azóta meg ha 1dl ment volna el (~70-80e km alatt).... Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Október2, 2013 Megoszt Elküldve Október2, 2013 Van egy olyan problémám, hogy azt mondta egy szerelő, hogy ki kell cserélni a toronycsapágyat meg a szilentet. Megkérdeztem a márkaszervizben és azt mondták hogy az után gyártott 8000Ft.Ez a Cromaxban pont a felébe kerül. Kérdésem az lenne, hogy nekem most ezt kell vennem: https://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/80200000-elso-futomu-alkatreszek/80200101-elso-toronycsapagy-szilent/186687-elso-toronycsapagy-opel-astra-g-1998-2009 Vagy ezt: https://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/80200000-elso-futomu-alkatreszek/80200101-elso-toronycsapagy-szilent/536056-elso-toronycsapagy-opel Torony szilentből meg melyiket? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Október2, 2013 Megoszt Elküldve Október2, 2013 Van egy olyan problémám, hogy azt mondta egy szerelő, hogy ki kell cserélni a toronycsapágyat meg a szilentet. Megkérdeztem a márkaszervizben és azt mondták hogy az után gyártott 8000Ft.Ez a Cromaxban pont a felébe kerül. Kérdésem az lenne, hogy nekem most ezt kell vennem: https://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/80200000-elso-futomu-alkatreszek/80200101-elso-toronycsapagy-szilent/186687-elso-toronycsapagy-opel-astra-g-1998-2009 Vagy ezt: https://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/80200000-elso-futomu-alkatreszek/80200101-elso-toronycsapagy-szilent/536056-elso-toronycsapagy-opel Torony szilentből meg melyiket? A szerelőd ennek a beavatkozásnak a szükségességét mire alapozza? Ránézett a futóműre és mondta mi a gond, vagy esetleg műszeres vizsgálattal állapította meg? Te tapasztalsz bármi problémát? (Zörög/dobol a gödrökön áthaladáskor, hintázik az autó, egyéb zaj vagy rendellenség?) Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Október2, 2013 Megoszt Elküldve Október2, 2013 Semmi problémát nem tapasztaltam.Felhívtam egy Opel szervizt, és azt mondta a hapsi, hogy persze hogy lehetséges hogy rossz.Attól függetlenül hogy 6 éves és 70.000Km van benne.Kedden viszem az Opel szervizbe és meglátjuk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Október3, 2013 Megoszt Elküldve Október3, 2013 Elérkezett a kipufogódobok cseréje,érdemes megvenni a drágábbat(Bosal,Walker) vagy ezek sem bírnak többet mint az olcsóbb kategória(Asso,Sigam stb.)? Link to comment Megosztás: More sharing options...
meggyleves Elküldve Október4, 2013 Megoszt Elküldve Október4, 2013 Sziasztok, van egy 2007-es G Astra-m, átnézéskor kiderült, hogy lóg a toronycsapágy gumija. Szeretném cseréltetni kompletten, egyébként gyári Opel alkatrésszel együtt (Cromax) 24e munkadíjjal együtt, párban. A kérdésem az volna, hogy érdemes a toronycsapágy csere után futóművet állíttatni? Vagy azt eleve elvégzik? Valakinek van tapasztalata ez ügyben a jelenlévők közül? Köszönöm szépen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsolo Elküldve Október4, 2013 Megoszt Elküldve Október4, 2013 Sziasztok, van egy 2007-es G Astra-m, átnézéskor kiderült, hogy lóg a toronycsapágy gumija. Szeretném cseréltetni kompletten, egyébként gyári Opel alkatrésszel együtt (Cromax) 24e munkadíjjal együtt, párban. A kérdésem az volna, hogy érdemes a toronycsapágy csere után futóművet állíttatni? Vagy azt eleve elvégzik? Valakinek van tapasztalata ez ügyben a jelenlévők közül? Köszönöm szépen. A kettő kicserélése egy szerelőnek kb max 1 óra, de lehet sokat írtam. A 2 szilent ára úgy 6-7 ezer FT. Ha van otthon rugóösszenyomód akkor Te is ki tudod cserélni magadnak. Nem egy ördöngőség. Futóműállításra ez miatt nem kell vinni. legalább is 2* cseréltem már otthon, de a szerelő azt mondta ez miatt nem kell. De biztosan írnak mások is választ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsolo Elküldve Október4, 2013 Megoszt Elküldve Október4, 2013 Az én kérdésem pedig az lenne, hogy aki cserél G Astrán már első tárcsát , betétet és hátsó dobotés betétet( természetesen újról van szó) az milyen típust tett fel? Épp ezeknek a cseréje lenne esedékes és van a szegedi Kovács autóalkatrész bolt (többen is melítettétek itt már) ahol jóval olcsóbbak ezek mint pl Bárdi autó, Cromax stb. Itt az eladó ferrodo és lpr tárcsát ajánlott betétnek zimmermant. Fékdobnak szintén lpr-t és betétnek hátul is zimmermant. Aki cserélte ezeket ki milyent tetett fel, ami nem nyikorog , füstöl le stb. Előre is köszönet a válaszokért Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve Október5, 2013 Megoszt Elküldve Október5, 2013 T Zsolo! "... milyent ..." Féktárcsa: ATE PowerDisk. Fékbetét: ATE Ceramic. Fékfolyadék: ATE SL.6. Link to comment Megosztás: More sharing options...
meggyleves Elküldve Október5, 2013 Megoszt Elküldve Október5, 2013 A kettő kicserélése egy szerelőnek kb max 1 óra, de lehet sokat írtam. A 2 szilent ára úgy 6-7 ezer FT. Ha van otthon rugóösszenyomód akkor Te is ki tudod cserélni magadnak. Nem egy ördöngőség. Futóműállításra ez miatt nem kell vinni. legalább is 2* cseréltem már otthon, de a szerelő azt mondta ez miatt nem kell. De biztosan írnak mások is választ Köszönöm szépen, akkor a futómű szerencsére kimarad. Néztem a neten egy részletes videot egy ilyen cseréről, tényleg nem nagy ördöngősség, de nekem Bp-n nincs hozzá szerszámom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
meggyleves Elküldve Október5, 2013 Megoszt Elküldve Október5, 2013 Lehet, hogy nem a szervízelés témába tartozik, de valaki cserélte már a gyári kürtöt? Van erről tapasztalat? Kicserélném valami izmosabbra, de nem tudom hol induljak el a témában. Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Október5, 2013 Megoszt Elküldve Október5, 2013 Az én kérdésem pedig az lenne, hogy aki cserél G Astrán már első tárcsát , betétet és hátsó dobotés betétet( természetesen újról van szó) az milyen típust tett fel? Épp ezeknek a cseréje lenne esedékes és van a szegedi Kovács autóalkatrész bolt (többen is melítettétek itt már) ahol jóval olcsóbbak ezek mint pl Bárdi autó, Cromax stb. Itt az eladó ferrodo és lpr tárcsát ajánlott betétnek zimmermant. Fékdobnak szintén lpr-t és betétnek hátul is zimmermant. Aki cserélte ezeket ki milyent tetett fel, ami nem nyikorog , füstöl le stb. Előre is köszönet a válaszokért Nekem EBC van. Betét is http://ebcbrakes.hu/auto-modellek/ebc-brakes-auto-opel/ebc-brakes-auto-opel-astra-belmont-22-2000-2001-vauxhall/ebc-dp21183-greenstuff-sport-elso-fekbetet-garnitura.html tárcsa is: http://ebcbrakes.hu/auto-modellek/ebc-brakes-auto-opel/ebc-brakes-auto-opel-astra-belmont-22-2000-2001-vauxhall/ebc-gd901-turbo-groove-disc-hatso-sport-fektarcsa-par-o-264mm.html Persze ezek nem olcsó dolgok, de a fékre nem sajnáltam a pénzt, és jó is lett. Az első tárcsa maradt a régi, csak betéteket cseréltem, hátul tárcsát is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
meggyleves Elküldve Október5, 2013 Megoszt Elküldve Október5, 2013 Az én kérdésem pedig az lenne, hogy aki cserél G Astrán már első tárcsát , betétet és hátsó dobotés betétet( természetesen újról van szó) az milyen típust tett fel? Épp ezeknek a cseréje lenne esedékes és van a szegedi Kovács autóalkatrész bolt (többen is melítettétek itt már) ahol jóval olcsóbbak ezek mint pl Bárdi autó, Cromax stb. Itt az eladó ferrodo és lpr tárcsát ajánlott betétnek zimmermant. Fékdobnak szintén lpr-t és betétnek hátul is zimmermant. Aki cserélte ezeket ki milyent tetett fel, ami nem nyikorog , füstöl le stb. Előre is köszönet a válaszokért Részemről csak annyi tanácsot adnék, hogy a fékbetét + féktárcsa azonos gyártótól származzon, úgy nem fog nyikorogni, talán a kopás is egyenletesebb lesz. Én kb egy hónapra cseréltem TEXTAR-ra mindkettőt, nincs vele gond, szépen fog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október5, 2013 Megoszt Elküldve Október5, 2013 Lehet, hogy nem a szervízelés témába tartozik, de valaki cserélte már a gyári kürtöt? Van erről tapasztalat? Kicserélném valami izmosabbra, de nem tudom hol induljak el a témában. Izmosabbra? :blush: Az astrának elég jó a kűrje, van 1-2 olyan kocsi, hogy gyárilag is sokkal gagyibb... Link to comment Megosztás: More sharing options...
meggyleves Elküldve Október6, 2013 Megoszt Elküldve Október6, 2013 Izmosabbra? :blush: Az astrának elég jó a kűrje, van 1-2 olyan kocsi, hogy gyárilag is sokkal gagyibb... Igen, jó volna valami meglepően hangos :$ Beteg ötlet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Október6, 2013 Megoszt Elküldve Október6, 2013 Miben van különbség középső és hátsó kipufogódobnál a 4 és 5 ajtós kaszni esetében? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Október7, 2013 Megoszt Elküldve Október7, 2013 Miben van különbség középső és hátsó kipufogódobnál a 4 és 5 ajtós kaszni esetében? A középdob talán ugyanaz, a végdob annyiban különbözik, h a limuzinnál hosszabb a végcső. Jelentősebb különbség nincs szsz... Link to comment Megosztás: More sharing options...
barics Elküldve Október8, 2013 Megoszt Elküldve Október8, 2013 Az én kérdésem pedig az lenne, hogy aki cserél G Astrán már első tárcsát , betétet és hátsó dobotés betétet( természetesen újról van szó) az milyen típust tett fel? Épp ezeknek a cseréje lenne esedékes és van a szegedi Kovács autóalkatrész bolt (többen is melítettétek itt már) ahol jóval olcsóbbak ezek mint pl Bárdi autó, Cromax stb. Itt az eladó ferrodo és lpr tárcsát ajánlott betétnek zimmermant. Fékdobnak szintén lpr-t és betétnek hátul is zimmermant. Aki cserélte ezeket ki milyent tetett fel, ami nem nyikorog , füstöl le stb. Előre is köszönet a válaszokért Hi, Csak elöl cseréltem. Tárcsa : Allied Nippon Betét : Eredeti Opel Tökéletesen elégedett vagyok az eredménnyel. Nem nyikorog nem füstöl, a szekér is lassul rendesen. Ja és árban is megfelelt. Annyi hogy az első 1000km-en kopott be rendesen a szett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve Október8, 2013 Megoszt Elküldve Október8, 2013 T barics! "... Betét ..." GM az. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október8, 2013 Megoszt Elküldve Október8, 2013 Lehet még Always, Libresse, Carefree, Naturella és társai is. Ja hogy fékbetét? Arról nem volt szó... :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Október8, 2013 Megoszt Elküldve Október8, 2013 Lehet még Always, Libresse, Carefree, Naturella és társai is. Ja hogy fékbetét? Arról nem volt szó... :D Trollkodunk? Trollkodunk? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Október8, 2013 Megoszt Elküldve Október8, 2013 A kocsim 2007-es Z14XEP, és az a problémám, hogy néha nagyon nehéz 1-es sebességbe betenni.Szerintetek a váltó olaj csere megoldaná a problémát? Valaki már cserélt ilyen olajat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts